Strona 1 z 8

[Sunny] N14 Sunny GTI SR20DE

: 2010-04-20, 20:53
autor: komorokoro
MODEL:
Sunny N14 1991 r.
W Polsce od 2004 r.
Przebieg 202 000 km
Kolor czarny

SILNIK:
SR20DE + sekwencja

MOC:
Seria więc 143 KM minus te co zdechły

UKŁAD WYDECHOWY:
seria

ZAWIESZENIE:
seria
Bilstein

KOŁA:

lato 15' alu RH białe -- sprzedane

lato 15' alu Almera GTi białe
opony Uniroyal Rainsport2 195/50

zima 14' steel


UKŁAD HAMULCOWY:
seria

ZEWNĄTRZ:
seria
halogeny leżą w bagażniku

WEWNĄTRZ:
seria

================

: 2010-04-20, 21:12
autor: bodek
Czyli zdecydowałeś się na tego z allegro. Szkoda tylko, że nie ma nakładek na błotnikach ale za to tani w jeżdżeniu będzie. Pójdzie na bogato czy zostaje seria?

: 2010-04-20, 21:14
autor: yapko
przeciwnik :->
buda chyba w stanie igła :-o
u mnie jest seria zawias i tak samo pieje przodem. Co jest Bilsteina?
powodzenia w modach życzy owner prawie identycznego samochodu

: 2010-04-20, 23:50
autor: Coobcio
Hehe się nam robi tych sunnych :D
Bardzo fajnie na fotkach wygląda :)
Bez nakładek jednak GTi się słabo prezentuje trzeba by zacząć je wytwarzać...
Ps. jakbyś potrzebował to mam fajną krótką skrzynie biegów z almery GTi do sprzdania - krótsza jak w sunnym...

: 2010-04-21, 00:15
autor: MacGayver
Kolejne GTi :lol: Jakieś plany? :->

: 2010-04-21, 00:17
autor: Coobcio
Plany są na paru dniowy swap SR20DET co stoi u mnie w Garage ale to nie w tym i nie w następnym tygodniu :D
NA chwilę obecną chlopak ma prawie 170KM niech się pobawi na cieszy a jak zabraknie powera to się swapika strzeli...

Ps. ustawiłeś się z tym Golfem VR6 - dostał tęgie lanie czy zcykorzył tym razem ??

[ Dodano: 2010-04-21, 01:18 ]
Hehe już tyle tych sunnych że mnie się pokręciło... Chodziło mnie o wóz Yabka... Tutraj też można by DET zapodać a jak :D

: 2010-04-21, 19:34
autor: komorokoro
No nie wiem z tymi nakładkami to różnie mówią. Podobno pod nimi czają się zarodki rudej :shock:

Buda raczej ok.Jest gdzie lewarek podłożyc a i amory raczej nie wpadną do bagażnika

: 2010-04-21, 21:16
autor: Sob
Gratuluje zakupu :> Sam mialem na niego ochote. Dobry stan nie ma sie do czego przyczepic??

: 2010-05-10, 20:41
autor: komorokoro
Dzięki Bodek za dzisiejszą diagnozę. Pacjent podobno zdrów.

Sprężanie fabryczne, raczej równo na każdym garze.

Zapłon poszedł do przodu. Ładnie mi się wracało :mad: nie powiem

Czekam na świece ;-)

i coś tam się będzie drążyć

: 2010-05-10, 21:29
autor: bodek
Tak, silniczek jest ok, czyściutkie wnętrze, zdrowa buda. Zglebić lekko przód, poprawić parę rzeczy i będzie gitara. Zbiera się na pewno lepiej niż moja seryjna Sentra :-) Już prawie zapomniałem jak się jeździ gti...

: 2010-06-29, 19:05
autor: komorokoro
bodek pisze:Zglebić lekko przód
na dziś po przeglądzie to się trochę oddaliło bo amory jeszcze trochę polatają a dla samych sprężyn to szkoda roboty

przegub wciąż poszukiwany :|

: 2010-06-29, 21:03
autor: mimier
komorokoro pisze:na dziś po przeglądzie to się trochę oddaliło bo amory jeszcze trochę polatają
osobiście tak nie miałem ale nieraz wypowiadały się na Forum osoby, że % na stacji diagnostycznej nie oddają faktycznego stanu amortyzatora ;)

: 2010-06-29, 22:25
autor: rz
komorokoro pisze: przegub wciąż poszukiwany :|
Odezwij sie do mnie na PW :)

: 2010-06-30, 19:10
autor: komorokoro
mimier pisze:osobiście tak nie miałem ale nieraz wypowiadały się na Forum osoby, że % na stacji diagnostycznej nie oddają faktycznego stanu amortyzatora ;)
nie mówię że nie ale przy ponad 60% amora przód to gadanie cwanego majstra po rzucie okiem Eeee panie trza wymieniać już sie kończą może trochę wku....

coby łyso nie było

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2010-06-30, 19:58
autor: Tony
Pokusiłbym się o zmianę wtryskiwaczy, bo chyba są czerwone valteki oraz ich umiejscowienie tuż za pokrywą zaworów :) wtedy wężyki skrócą się o połowe :)

: 2010-10-06, 17:41
autor: komorokoro
Pokusiłbym się o zmianę wtryskiwaczy, bo chyba są czerwone valteki oraz ich umiejscowienie tuż za pokrywą zaworów wtedy wężyki skrócą się o połowe


Może ją przesunę a co do wtrysków to raczej optymalne zwłaszcza ze nic się nie dzieje na minus.

Coś do roboty sobie wymyśliłem bo nudno było

Jakieś 6ooo w ostatnie dwa miesiące wliczając wizyty w Pradze i Berlinie to wypada coś wlać świeżego

Obrazek

a plastikowe kostki przejdą do historii :mrgreen: oby

Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2010-10-09, 21:12
autor: NadiR
Millers dobra oliwa, bo na bazie estrów a nie Trzebini czy Czechowic ;) , ale czy ona ma taką małą lepkość (tylko 30?) czy oni je inaczej znaczą?


ps. ja teraz Valvoline VR1 ujeżdzam 10w-60, wcześniej maxlife 10w-40 i gut ;) (broń Boże jakieś tam c=astrole czy inne wynalazki ;) )

: 2010-10-10, 11:29
autor: bombel
NadiR pisze:ps. ja teraz Valvoline VR1 ujeżdzam 10w-60
Na moje za gęsty olej jak dla Ciebie. Ta specyfikacja tylko pod turbo ew wysilone N/A

: 2010-10-10, 12:19
autor: p'xxl
bombel pisze:Na moje za gęsty olej jak dla Ciebie. Ta specyfikacja tylko pod turbo ew wysilone N/A
Zgadzam się. Dlatego u mnie wlany został VR1 5W50 :) Rewelacyjnie sobie radzi.

A w temacie to kolegi czarna buda z białymi kapciami zgrywa się rewelacyjnie. Skąd ja znam taką konfigurację... :cool:

: 2010-10-10, 12:30
autor: NadiR
bombel pisze:
NadiR pisze:ps. ja teraz Valvoline VR1 ujeżdzam 10w-60
Na moje za gęsty olej jak dla Ciebie. Ta specyfikacja tylko pod turbo ew wysilone N/A
eee tam, przecież on ma generalnie zwiększoną lepkość a nie gęstość :) a to zupełnie co innego. Podwyższona lepkość służy utrzymaniu odp. właściwości w ciężych warunkach pracy czyli m.in pałowaniu auta, wyścigach, częsta jazda z dużą prędkością itp. Oliwa jet bardziej odporna na przegrzanie i trzymanie parametrów.
(handluję tymi oliwami w końcu ;) )

bez OT.

: 2010-10-10, 13:27
autor: bullitt
Kończąc OT to ten olej jest rzadszy niż niektóre 5W-50 :)

: 2010-10-23, 18:27
autor: komorokoro
Przy okazji sezonu zimowego wyciągnąłem zimówki

Obrazek

Jakoś mi srebrny nie pasował do Sunniaka. Jako ze felgi trzeba na następny sezon profesjonalnie ogarnąć zrobiłem im home made painting. Może szału nie ma ale są śweższe i mi bardziej podchodzą.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ale jeszcze szukam dla nich koloru :->

: 2010-10-23, 19:54
autor: Sedric
Ten Sunny musi iść w dół:D

: 2010-10-24, 03:09
autor: mimier
Sedric pisze:Ten Sunny musi iść w dół:D
To samo pomyślałem :D ...na trzecim zdjęciu to wygląda jakbyś go lewarkami do góry podniósł ;) ale ogólnie kółka bardzo ładnie się prezentują <okok>

: 2010-12-14, 18:58
autor: komorokoro
Zima brak warunków, trzeba masę zwiększyć i dołożyc troche gratów :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2010-12-14, 20:16
autor: podj
Czy dobrze widzę,że flansze klubowe ??

: 2011-03-12, 17:21
autor: komorokoro
Wiosna idzie więc dziś do piaskowania i malowania poszły Almerowe Alu
Mam nadzieję ze wyjdzie zgodnie z planem i za tydzień zawita lato na pokładzie

a na razie Sunny zadaje szyku na winter rost steel :->

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2011-03-26, 13:05 ]
Własnie odebrałem stary nowy felunek
Już nie mogę się doczekać żeby zakładać ale wentyle trzeba nabyć

Obrazek
.Obrazek

Obrazek
.Obrazek

: 2011-03-26, 18:21
autor: ciapek
Gleba, JDM nakrętki (czrne) i na sesje z p'xxl

: 2011-03-26, 18:26
autor: Hahkuh
Kozacko felunek się prezentuje! Wrzucisz na auto - obcykaj foty i pochwal się :mrgreen:

: 2011-03-26, 18:42
autor: NadiR
Biel rządzi :mrgreen:

ps. proszkowo czy lakier?