Strona 1 z 8
[Sunny] N14 Sunny GTI SR20DE
: 2010-04-20, 20:53
autor: komorokoro
MODEL:
Sunny N14 1991 r.
W Polsce od 2004 r.
Przebieg 202 000 km
Kolor czarny
SILNIK:
SR20DE + sekwencja
MOC:
Seria więc 143 KM minus te co zdechły
UKŁAD WYDECHOWY:
seria
ZAWIESZENIE:
seria
Bilstein
KOŁA:
lato 15' alu RH białe -- sprzedane
lato 15' alu Almera GTi białe
opony Uniroyal Rainsport2 195/50
zima 14' steel
UKŁAD HAMULCOWY:
seria
ZEWNĄTRZ:
seria
halogeny leżą w bagażniku
WEWNĄTRZ:
seria
================
: 2010-04-20, 21:12
autor: bodek
Czyli zdecydowałeś się na tego z allegro. Szkoda tylko, że nie ma nakładek na błotnikach ale za to tani w jeżdżeniu będzie. Pójdzie na bogato czy zostaje seria?
: 2010-04-20, 21:14
autor: yapko
przeciwnik
buda chyba w stanie igła
u mnie jest seria zawias i tak samo pieje przodem. Co jest Bilsteina?
powodzenia w modach życzy owner prawie identycznego samochodu
: 2010-04-20, 23:50
autor: Coobcio
Hehe się nam robi tych sunnych
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Bardzo fajnie na fotkach wygląda
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Bez nakładek jednak GTi się słabo prezentuje trzeba by zacząć je wytwarzać...
Ps. jakbyś potrzebował to mam fajną krótką skrzynie biegów z almery GTi do sprzdania - krótsza jak w sunnym...
: 2010-04-21, 00:15
autor: MacGayver
Kolejne GTi
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jakieś plany?
![:->](./images/smilies/chytry.gif)
: 2010-04-21, 00:17
autor: Coobcio
Plany są na paru dniowy swap SR20DET co stoi u mnie w Garage ale to nie w tym i nie w następnym tygodniu
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
NA chwilę obecną chlopak ma prawie 170KM niech się pobawi na cieszy a jak zabraknie powera to się swapika strzeli...
Ps. ustawiłeś się z tym Golfem VR6 - dostał tęgie lanie czy zcykorzył tym razem
[ Dodano: 2010-04-21, 01:18 ]
Hehe już tyle tych sunnych że mnie się pokręciło... Chodziło mnie o wóz Yabka... Tutraj też można by DET zapodać a jak
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2010-04-21, 19:34
autor: komorokoro
No nie wiem z tymi nakładkami to różnie mówią. Podobno pod nimi czają się zarodki rudej
Buda raczej ok.Jest gdzie lewarek podłożyc a i amory raczej nie wpadną do bagażnika
: 2010-04-21, 21:16
autor: Sob
Gratuluje zakupu
![:>](./images/smilies/ostr.gif)
Sam mialem na niego ochote. Dobry stan nie ma sie do czego przyczepic??
: 2010-05-10, 20:41
autor: komorokoro
Dzięki Bodek za dzisiejszą diagnozę. Pacjent podobno zdrów.
Sprężanie fabryczne, raczej równo na każdym garze.
Zapłon poszedł do przodu. Ładnie mi się wracało
![:mad:](./images/smilies/mad.png)
nie powiem
Czekam na świece
i coś tam się będzie drążyć
: 2010-05-10, 21:29
autor: bodek
Tak, silniczek jest ok, czyściutkie wnętrze, zdrowa buda. Zglebić lekko przód, poprawić parę rzeczy i będzie gitara. Zbiera się na pewno lepiej niż moja seryjna Sentra
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Już prawie zapomniałem jak się jeździ gti...
: 2010-06-29, 19:05
autor: komorokoro
bodek pisze:Zglebić lekko przód
na dziś po przeglądzie to się trochę oddaliło bo amory jeszcze trochę polatają a dla samych sprężyn to szkoda roboty
przegub wciąż poszukiwany
![:|](./images/smilies/yyyy.gif)
: 2010-06-29, 21:03
autor: mimier
komorokoro pisze:na dziś po przeglądzie to się trochę oddaliło bo amory jeszcze trochę polatają
osobiście tak nie miałem ale nieraz wypowiadały się na Forum osoby, że % na stacji diagnostycznej nie oddają faktycznego stanu amortyzatora
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2010-06-29, 22:25
autor: rz
komorokoro pisze:
przegub wciąż poszukiwany
![:|](./images/smilies/yyyy.gif)
Odezwij sie do mnie na PW
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2010-06-30, 19:10
autor: komorokoro
mimier pisze:osobiście tak nie miałem ale nieraz wypowiadały się na Forum osoby, że % na stacji diagnostycznej nie oddają faktycznego stanu amortyzatora
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
nie mówię że nie ale przy ponad 60% amora przód to gadanie cwanego majstra po rzucie okiem
Eeee panie trza wymieniać już sie kończą może trochę wku....
coby łyso nie było
![Obrazek](http://img717.imageshack.us/img717/5554/dscf3338m.th.jpg)
: 2010-06-30, 19:58
autor: Tony
Pokusiłbym się o zmianę wtryskiwaczy, bo chyba są czerwone valteki oraz ich umiejscowienie tuż za pokrywą zaworów
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
wtedy wężyki skrócą się o połowe
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2010-10-06, 17:41
autor: komorokoro
Pokusiłbym się o zmianę wtryskiwaczy, bo chyba są czerwone valteki oraz ich umiejscowienie tuż za pokrywą zaworów wtedy wężyki skrócą się o połowe
Może ją przesunę a co do wtrysków to raczej optymalne zwłaszcza ze nic się nie dzieje na minus.
Coś do roboty sobie wymyśliłem bo nudno było
Jakieś 6ooo w ostatnie dwa miesiące wliczając wizyty w Pradze i Berlinie to wypada coś wlać świeżego
a plastikowe kostki przejdą do historii
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
oby
![Obrazek](http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2edb3c2bb533.jpg)
: 2010-10-09, 21:12
autor: NadiR
Millers dobra oliwa, bo na bazie estrów a nie Trzebini czy Czechowic
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
, ale czy ona ma taką małą lepkość (tylko 30?) czy oni je inaczej znaczą?
ps. ja teraz Valvoline VR1 ujeżdzam 10w-60, wcześniej maxlife 10w-40 i gut
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
(broń Boże jakieś tam c=astrole czy inne wynalazki
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
)
: 2010-10-10, 11:29
autor: bombel
NadiR pisze:ps. ja teraz Valvoline VR1 ujeżdzam 10w-60
Na moje za gęsty olej jak dla Ciebie. Ta specyfikacja tylko pod turbo ew wysilone N/A
: 2010-10-10, 12:19
autor: p'xxl
bombel pisze:Na moje za gęsty olej jak dla Ciebie. Ta specyfikacja tylko pod turbo ew wysilone N/A
Zgadzam się. Dlatego u mnie wlany został VR1 5W50
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Rewelacyjnie sobie radzi.
A w temacie to kolegi czarna buda z białymi kapciami zgrywa się rewelacyjnie. Skąd ja znam taką konfigurację...
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
: 2010-10-10, 12:30
autor: NadiR
bombel pisze:NadiR pisze:ps. ja teraz Valvoline VR1 ujeżdzam 10w-60
Na moje za gęsty olej jak dla Ciebie. Ta specyfikacja tylko pod turbo ew wysilone N/A
eee tam, przecież on ma generalnie zwiększoną lepkość a nie gęstość
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
a to zupełnie co innego. Podwyższona lepkość służy utrzymaniu odp. właściwości w ciężych warunkach pracy czyli m.in pałowaniu auta, wyścigach, częsta jazda z dużą prędkością itp. Oliwa jet bardziej odporna na przegrzanie i trzymanie parametrów.
(handluję tymi oliwami w końcu
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
)
bez OT.
: 2010-10-10, 13:27
autor: bullitt
Kończąc OT to ten olej jest rzadszy niż niektóre 5W-50
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2010-10-23, 18:27
autor: komorokoro
: 2010-10-23, 19:54
autor: Sedric
Ten Sunny musi iść w dół:D
: 2010-10-24, 03:09
autor: mimier
Sedric pisze:Ten Sunny musi iść w dół:D
To samo pomyślałem
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
...na trzecim zdjęciu to wygląda jakbyś go lewarkami do góry podniósł
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
ale ogólnie kółka bardzo ładnie się prezentują
![<okok> <okok>](./images/smilies/okok.gif)
: 2010-12-14, 18:58
autor: komorokoro
: 2010-12-14, 20:16
autor: podj
Czy dobrze widzę,że flansze klubowe
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
: 2011-03-12, 17:21
autor: komorokoro
Wiosna idzie więc dziś do piaskowania i malowania poszły Almerowe Alu
Mam nadzieję ze wyjdzie zgodnie z planem i za tydzień zawita lato na pokładzie
a na razie Sunny zadaje szyku na winter rost steel
[ Dodano: 2011-03-26, 13:05 ]
Własnie odebrałem stary nowy felunek
Już nie mogę się doczekać żeby zakładać ale wentyle trzeba nabyć
![Obrazek](http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c33afb609688.jpg)
.
![Obrazek](http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f673ba304c42.jpg)
.
![Obrazek](http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b1d45922b33e.jpg)
: 2011-03-26, 18:21
autor: ciapek
Gleba, JDM nakrętki (czrne) i na sesje z p'xxl
: 2011-03-26, 18:26
autor: Hahkuh
Kozacko felunek się prezentuje! Wrzucisz na auto - obcykaj foty i pochwal się
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
: 2011-03-26, 18:42
autor: NadiR
Biel rządzi
ps. proszkowo czy lakier?