yapko pisze:Obiecałem Ci to rok temu, a ja słowa dotrzymuje
[Sunny] Sunny GTI Mistrz FWD Turbo 2013
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Jak posuwają się prace na NissVagiem Sun-Gol-nny GTI-DSG ?
Coś w ogóle ruszyło czy na razie ogarniacie i rozkminiacie co i jak?
Coś w ogóle ruszyło czy na razie ogarniacie i rozkminiacie co i jak?
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Rusza się na razie sprzedawanie gratów. Opornie to idzie, ale jakoś idzie. Tapicerka będzie jeździła najprawdopodobniej w Niemczech, na montaż radia Pan przyjeżdża w przeciągu pierwszego tygodnia kwietnia i idzie z całym zestawem wzmacniaczy, zmieniarka, kamera cofania, antena gps i kable do tego.Na silnik chętni są. Karoseria pójdzie do blacharza z okolic Wołomina i będzie do kupienia z nową podłużnicą jako po stłuczce parkingowej Równorzędnie staram się o jednego sponsora i rozmowy są "zaawansowane". W tym tygodniu dostane wypłatę. Mam nadzieje że kasy przybędzie i będzie można ruszyć z kopyta. Pewnie 8-14 kwietnia wezmę wolne w pracy żeby ogarniać na zawody.
Obiektywnie rzecz biorąc pewnie się nie wyrobimy na 21 kwietnia Bemowo. Pewnie włożymy nowe wkłady w skrzynie, zaspawamy mechanizm różnicowy i pojedziemy bez większych modów
Ja jestem za zostawieniem Motronica i czujników z VW, bo ogarniecie elektroniki do mechatroniki na własnym sterowniku i własnej produkcji płytce za dużo by kosztowało. Trzeba by napisać algorytmy do skrzyni w innym języku niż VAG a to morze $.
Już mam chętnych na części które mi zostaną niepotrzebne jak przełożę komplet napędu z Golfa.
Seboo991 wiem że kibicujesz, dziękuję.
żeby przybliżyć trochę rozwiązania techniczne to wypunktuje
1. Skrzynia DSG ma wymiennik ciepła z chłodziwem silnika. Podstawka filtra oleju w SR20DET ma też wymiennik ciepła z wodą. Łącząc te dwa fakty wymyśliliśmy sobie osobny obieg wody z małą chłodnicą ( Seicento, Smart) i elektryczną pompą wody z Sharana VR6. Jednak żeby włożyć nawet taką małą chłodniczkę to musimy się pozbyć FMIC
2. Pozbyć się FMIC i co dalej ? Przejście na IC w płaszczu wodnym. Wtedy dolot będzie zupełnie inaczej wyglądał. Będzie dużo krótszy i mniej pojemny -> mniejszy lag. Żeby było dobrze schłodzone powietrze w IC to przejdziemy na kostki lodu . Chce przy okazji nowego dolotu sprawdzić czy BOV który mam przypadkiem nie puszcza na dużych doładowaniach i chce przejść na 50mm Tiala.
Stary ! Ta wyliczanka się ciągnie i ciągnie... Patenty w stylu: sprzęgło z guzika w kierownicy nawet były dyskutowane.
ps. dziewczyna mnie ciągnie żebyśmy gdzieś wylecieli, ale wyścigi są ważniejsze i niech se leci sama
Obiektywnie rzecz biorąc pewnie się nie wyrobimy na 21 kwietnia Bemowo. Pewnie włożymy nowe wkłady w skrzynie, zaspawamy mechanizm różnicowy i pojedziemy bez większych modów
Ja jestem za zostawieniem Motronica i czujników z VW, bo ogarniecie elektroniki do mechatroniki na własnym sterowniku i własnej produkcji płytce za dużo by kosztowało. Trzeba by napisać algorytmy do skrzyni w innym języku niż VAG a to morze $.
Już mam chętnych na części które mi zostaną niepotrzebne jak przełożę komplet napędu z Golfa.
Seboo991 wiem że kibicujesz, dziękuję.
żeby przybliżyć trochę rozwiązania techniczne to wypunktuje
1. Skrzynia DSG ma wymiennik ciepła z chłodziwem silnika. Podstawka filtra oleju w SR20DET ma też wymiennik ciepła z wodą. Łącząc te dwa fakty wymyśliliśmy sobie osobny obieg wody z małą chłodnicą ( Seicento, Smart) i elektryczną pompą wody z Sharana VR6. Jednak żeby włożyć nawet taką małą chłodniczkę to musimy się pozbyć FMIC
2. Pozbyć się FMIC i co dalej ? Przejście na IC w płaszczu wodnym. Wtedy dolot będzie zupełnie inaczej wyglądał. Będzie dużo krótszy i mniej pojemny -> mniejszy lag. Żeby było dobrze schłodzone powietrze w IC to przejdziemy na kostki lodu . Chce przy okazji nowego dolotu sprawdzić czy BOV który mam przypadkiem nie puszcza na dużych doładowaniach i chce przejść na 50mm Tiala.
Stary ! Ta wyliczanka się ciągnie i ciągnie... Patenty w stylu: sprzęgło z guzika w kierownicy nawet były dyskutowane.
ps. dziewczyna mnie ciągnie żebyśmy gdzieś wylecieli, ale wyścigi są ważniejsze i niech se leci sama
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
yapko mogę Ci oddać chłodnicę z hondy d13 malutką za free.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
oddam od tico mniejsza niż z seja a ogarnia moje "katy"
[ Dodano: 2013-03-31, 00:22 ]
[ Dodano: 2013-03-31, 00:22 ]
Sporo, ale napewno cena warta jest kolejnych wygranych pojedynków- czy to na 1/4 czy na ulicy ..Limon pisze:Yapko liczyłeś ile ten swap na dsg bedzie kosztowac?
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
lubie toyapko pisze: ps. dziewczyna mnie ciągnie żebyśmy gdzieś wylecieli, ale wyścigi są ważniejsze i niech se leci sama
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
bombel spoko Przecież na zawody jeździmy wyprawowym Patrolem to żaden problem żeby brać lodówkę ze sobą . Z drugiej strony teraz w tak wielu miejscach można kupić kostki lodu że to nie powinien być problem
Pawel18l - przesyłka , Twój czas i mój- nie traćmy tego Z małą chłodniczką nie będzie problemu, a jeżeli zapragnę własnie takiej o której piszesz to podjade 3 kilometry do Rafała ( mistrz klasy MINI z 2008 roku) www.czesciuralfa.pl i on tez mi spokojnie odstąpi taką
BTW. Skąd u Ciebie graty z znienawidzonej marki ?
edit: Już wiem Kompresor musiał jakoś wejść
Limon bez ogródek powiem że zakładam budżet 16 tysięcy zł . Sumę tą przeznaczam na wszystkie przeróbki, części, robociznę i strojenia. Koszt globalny. Nie wliczam przychodów ze sprzedanych części które zostaną po Sunnym i Golfie
BANIAK bez uszczypliwości, ale czy mógłbyś mi przybliżyć te tańsze opcje ?
Adam z Sportmile powiedział "bierz sekwencje". Spoko ale sama taka skrzynia zaczyna się od 12 tysi rozmowa i nadal dostaje tylko kawał metalu( bez dog-kit'u) który sam muszę połączyć z silnikiem, wyrzeźbić półosie, a w razie awarii skrzyni powiesić się na drzewie. Za kwotę którą wymieniłem Limonowi dostaje:
- super szybką skrzynie
- grubsze półosie i cały zespół napędowy
- brak miss shiftów
- możliwość wymiany skrzyni za "tylko" 2,5 tysia
- większe i bardziej wydajne hamulce z możliwościa upgrade na całą grupę VAG
- skrócenie czasu zmiany biegu i brak laga
- fajna kierownice z możliwościa zmiany biegu z łopatek
- realizacja kolejnego marzenia
- ... pewnie coś się jeszcze znajdzie na plus
Serio BANIAK- wypowiedź się bardziej wylewnie to się do tego odniosę i moęe zmienię zdanie. Cały czas mogę wycofać swoje pieniądze i jeszcze zarobić
Pawel18l - przesyłka , Twój czas i mój- nie traćmy tego Z małą chłodniczką nie będzie problemu, a jeżeli zapragnę własnie takiej o której piszesz to podjade 3 kilometry do Rafała ( mistrz klasy MINI z 2008 roku) www.czesciuralfa.pl i on tez mi spokojnie odstąpi taką
BTW. Skąd u Ciebie graty z znienawidzonej marki ?
edit: Już wiem Kompresor musiał jakoś wejść
Limon bez ogródek powiem że zakładam budżet 16 tysięcy zł . Sumę tą przeznaczam na wszystkie przeróbki, części, robociznę i strojenia. Koszt globalny. Nie wliczam przychodów ze sprzedanych części które zostaną po Sunnym i Golfie
As you saidSeboo991 pisze:Limon napisał/a:
Yapko liczyłeś ile ten swap na dsg bedzie kosztowac?
Sporo, ale napewno cena warta jest kolejnych wygranych pojedynków- czy to na 1/4 czy na ulicy ..
BANIAK bez uszczypliwości, ale czy mógłbyś mi przybliżyć te tańsze opcje ?
Adam z Sportmile powiedział "bierz sekwencje". Spoko ale sama taka skrzynia zaczyna się od 12 tysi rozmowa i nadal dostaje tylko kawał metalu( bez dog-kit'u) który sam muszę połączyć z silnikiem, wyrzeźbić półosie, a w razie awarii skrzyni powiesić się na drzewie. Za kwotę którą wymieniłem Limonowi dostaje:
- super szybką skrzynie
- grubsze półosie i cały zespół napędowy
- brak miss shiftów
- możliwość wymiany skrzyni za "tylko" 2,5 tysia
- większe i bardziej wydajne hamulce z możliwościa upgrade na całą grupę VAG
- skrócenie czasu zmiany biegu i brak laga
- fajna kierownice z możliwościa zmiany biegu z łopatek
- realizacja kolejnego marzenia
- ... pewnie coś się jeszcze znajdzie na plus
Serio BANIAK- wypowiedź się bardziej wylewnie to się do tego odniosę i moęe zmienię zdanie. Cały czas mogę wycofać swoje pieniądze i jeszcze zarobić
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie nie skrzynia nie musi być sekwa... Tylko na prostym zębie i o odpowiednich przełożeniach.
Ale jak DSG uda się uruchomić to będzie HIT ogólno światowy - GORĄCO KIBICUJE
Ale jak DSG uda się uruchomić to będzie HIT ogólno światowy - GORĄCO KIBICUJE
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
czyli w związku z adaptacją całego układu napędowego z VAG'a zmienia się rozstaw śrub mocujących felgę? jeżeli tak to jakie felgi zamierzasz zamontować?
i jakiej średnicy tarcze hamulcowe będziesz miał po montażu?
a osobiście trzymam kciuki żeby wszystko podeszło z jak najmniejszą ilością problemów i żebyś tym projektem pokazał, że: "nie ma rzeczy nie możliwych, są tylko rzeczy które mogą zająć trochę więcej czasu"
i jakiej średnicy tarcze hamulcowe będziesz miał po montażu?
a osobiście trzymam kciuki żeby wszystko podeszło z jak najmniejszą ilością problemów i żebyś tym projektem pokazał, że: "nie ma rzeczy nie możliwych, są tylko rzeczy które mogą zająć trochę więcej czasu"
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Yapko kibicuje Ci bardzo mocno i trzymam kciuki.
Nie mam żadnej konkretnej propozycji dla Ciebie, ale czy nie ma na świecie jakiegoś innego N14 do dragu od którego moźna podpatrzeć rozwiązania!!!
Jak inni rozwiazuja problemy które Cię nękają? Ja myślałem o skrzyni na prostych zębach i grubszych półosiach. Tak żeby było jak najmniej skomplikowane rozwiązanie.
Z tego co czytam to DSG daje w ch.j możliwości! Ale napewno nastręczy też mega duzo problemów w trakcje instalacji.
Powodzenia
Nie mam żadnej konkretnej propozycji dla Ciebie, ale czy nie ma na świecie jakiegoś innego N14 do dragu od którego moźna podpatrzeć rozwiązania!!!
Jak inni rozwiazuja problemy które Cię nękają? Ja myślałem o skrzyni na prostych zębach i grubszych półosiach. Tak żeby było jak najmniej skomplikowane rozwiązanie.
Z tego co czytam to DSG daje w ch.j możliwości! Ale napewno nastręczy też mega duzo problemów w trakcje instalacji.
Powodzenia
NISSAN PULSAR GTI-R
Coobcio a co mi dadzą proste zęby i dobranie przełożeń ? Nie rozumiem rozwiązania... Nadal będę musiał wciskać sprzęgło i tracić czas na machanie wajchą
Tak jak mówisz Jeżeli sie uda to bedzie drugi na świecie projekt z DSG. Pierwszy już jeździł w tamtym roku na Stand Alone w Niemczech link: http://www.youtube.com/watch?v=O4Ekk-K8 ... AC&index=6
Sajmooon cała mcphersona wleci od VAGa. Tak będzie łatwiej zgrać piasty, hamulce itd .
pytanie o hamulce: seria GTI ma 312mm, wentylowane i 25mm grube. Wystarczy mi spokojnie.
Felgi: bardzo popularny rozstaw śrub 5x112. Kazdy Mercedes i nowsze VW , Audi cos takiego mają Felgi nie są problemem. ET też się dobierze z takiej ilości dostępnych modeli
BANIAK
Co wy z tymi prostymi zębami macie ... ? rozwiązanie dla mnie odpada bo jest mało kulturalne podczas jazdy po ulicy i jest bardziej wymagające serwisowania niż OEM. Nie dają one korzyści czasowych. Koszt zbyt duży.
Jest HOT WOK ze Szwecji który ma 800+ i kiedyś startowali na skrzyni z Volvo 850 chyba Tych skrzyń jest mało.
Grubsza półoś nie załatwia sprawy jeżeli ukręca się przegub zewnętrzny, czyli już jestem skazany na zmianę piast. Pytanie z jakiego samochodu ?
Tak jak mówisz Jeżeli sie uda to bedzie drugi na świecie projekt z DSG. Pierwszy już jeździł w tamtym roku na Stand Alone w Niemczech link: http://www.youtube.com/watch?v=O4Ekk-K8 ... AC&index=6
Sajmooon cała mcphersona wleci od VAGa. Tak będzie łatwiej zgrać piasty, hamulce itd .
pytanie o hamulce: seria GTI ma 312mm, wentylowane i 25mm grube. Wystarczy mi spokojnie.
Felgi: bardzo popularny rozstaw śrub 5x112. Kazdy Mercedes i nowsze VW , Audi cos takiego mają Felgi nie są problemem. ET też się dobierze z takiej ilości dostępnych modeli
BANIAK
Myślałęm że znasz takieBANIAK pisze: uwazam są tańsze a napewno prostsze rozwiązania!
Co wy z tymi prostymi zębami macie ... ? rozwiązanie dla mnie odpada bo jest mało kulturalne podczas jazdy po ulicy i jest bardziej wymagające serwisowania niż OEM. Nie dają one korzyści czasowych. Koszt zbyt duży.
Jest HOT WOK ze Szwecji który ma 800+ i kiedyś startowali na skrzyni z Volvo 850 chyba Tych skrzyń jest mało.
Grubsza półoś nie załatwia sprawy jeżeli ukręca się przegub zewnętrzny, czyli już jestem skazany na zmianę piast. Pytanie z jakiego samochodu ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
yapko gosc ktory bedzie dla nas robil pomiary na zlocie ogolnopolskim pytał mnie czy bedzie jakis mocny nissan ktory bedzie mial z jego mocnym autem szanse ....slyszalem od bombla ze powinienes wygrac wiec namawiam na pojawienie sie sunnym na zlocie chociaz w dzien lotniska ...chcialbym taki pojedynek zobaczyc
przy okazji gratulacje za zeszly sezon i jeszcze lepszych czasow w tym sezonie zycze
przy okazji gratulacje za zeszly sezon i jeszcze lepszych czasow w tym sezonie zycze
Tu masz stronke : http://g60.pl/dsg/?sprzegla-dsg,7Modyfikacja/usunięcie limitera momentu obrotowego
Większość skrzyń DSG ma ustawiony limiter momentu obrotowego do 350Nm. Na hamowni wynik będzie maksymalnie na poziomie 350-380Nm.
Na niektórych nowych hamowniach limiter nie uaktywnia się, aczkolwiek w ruchu ulicznym czy torowym, limiter będzie zawsze aktywny.
Zauważyliśmy, że większość tunerów próbuje wyłączać limiter momentu obrotowego w oprogramowaniu silnika. Niestety taka modyfikacja znacznie skraca żywotność skrzyni biegów i powoduje, że zmiany biegów nie są już tak płynne. Pierwsze symptomy są odczuwalne po kilku miesiącach czasami po roku.
Zwiększenie wytrzymałości na moment obrotowy
Zmiana limitera momentu obrotowego powoduje, że praktycznie niemożliwe jest korzystanie z standardowego sprzęgła w samochodzie, który ma ponad 400Nm. Dysponujemy oprogramowaniem które pozwala na bezpieczne korzystanie z standardowego sprzęgła w samochodach z momentem obrotowym podniesionym do 450Nm. Modyfikacja te była testowana w samochodach wyścigowych przez wiele godzin, nawet przy wysokiej temperaturze otoczenia.
Wiemy, że niektóre konkurencyjne firmy obiecują wytrzymałość do 480Nm, my jednak zalecamy by nie przekraczać 450Nm.
może coś Wam z tego się przyda bądź kontakt albo cuś
Tak dzisiaj mnie naszło w pracy ,rozkmina, ile czasu urwiesz na dsg i moje obliczenia są następujące : ( nie śmiać sie )
Jeśli dobrze wyczytałem to DSG z golfa zmiania przełożenia w góre w czasie 0.01s (10ms) a rekord świata w najszybszej zmianie biegów należy do jakiegoś hamburgera z hameryki i wynosi 0.07- biorąc pod uwagę że Yapko naparza wajchą jak mistrz świata dzięki dsg zyska (jeśli jak dobrze pamiętam kończy ćwiarte na 4) uwaga : 0.18 sekundy jeśli się nie walnąłem bo z matmy orłem nie jestem nie byłem i nie będe
(oczywiście wartości czasowe są w przybliżeniu do 0.01 by było prościej )
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
sergiej seria czy grzebany ? daj jakieś namiary to może znam samochód. Może być PW
BANIAK bonzo niech wygra szybszy
Neptune wpisze się na liste jak zapłace wpisowe na zlot wszystko w swoim czasie
Seboo991 Nie wiem skąd bierzesz takie wartości ale gdzieś czytałem że 200ms to super szybka zmiana biegów w manualu. W sterowniku który teraz mam jest zmiana biegów w górę ~34ms. Nissany mają dobre wybieraki w skrzyni i mogą są szybsze niż VAG'owe maślane skrzynie w których czasem nie wiadomo jaki bieg się włożyło...
Lubie wykresy to wrzucam dwa dla porównania. Ten sam dzień. Te same warunki
Saab 93 turbo gt28rs 400 koni manual
VW Scirocco 2.0 TSI DSG 360 koni
Mam nadzieje że to trochę wyjaśnia
Chochlik masz racje Jest lepiej zestopniowana 2 i 3 mają lepsze proporcje niż Nissanowa FWD. Głównym atutem DSG jest cały czas otwarta przepustnica. Będziemy musieli coś wykombinować żeby opóźniać zapłon w czasie przełożenia biegu jeżeli będzie zbyt hardcorowo. Zmiana biegu będzie na tyle szybka że BOV się nie zdąży otworzyć
Seboo991 jeszcze raz TEORETYCZNIE na DSG można będzie klepać 10.XX na 1/4 mili moim samochodem
BANIAK bonzo niech wygra szybszy
Neptune wpisze się na liste jak zapłace wpisowe na zlot wszystko w swoim czasie
Seboo991 Nie wiem skąd bierzesz takie wartości ale gdzieś czytałem że 200ms to super szybka zmiana biegów w manualu. W sterowniku który teraz mam jest zmiana biegów w górę ~34ms. Nissany mają dobre wybieraki w skrzyni i mogą są szybsze niż VAG'owe maślane skrzynie w których czasem nie wiadomo jaki bieg się włożyło...
Lubie wykresy to wrzucam dwa dla porównania. Ten sam dzień. Te same warunki
Saab 93 turbo gt28rs 400 koni manual
VW Scirocco 2.0 TSI DSG 360 koni
Mam nadzieje że to trochę wyjaśnia
Chochlik masz racje Jest lepiej zestopniowana 2 i 3 mają lepsze proporcje niż Nissanowa FWD. Głównym atutem DSG jest cały czas otwarta przepustnica. Będziemy musieli coś wykombinować żeby opóźniać zapłon w czasie przełożenia biegu jeżeli będzie zbyt hardcorowo. Zmiana biegu będzie na tyle szybka że BOV się nie zdąży otworzyć
Seboo991 jeszcze raz TEORETYCZNIE na DSG można będzie klepać 10.XX na 1/4 mili moim samochodem
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
yapko, jak widać internet kłamie ale teoretycznie chyba nie będzie już mocnych na Ciebie w klasie, ale to teoretycznie, jeśli walniesz 10.999
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Seboo991 pisze: jeśli walniesz 10.999
8,8 tez osiągalne http://www.youtube.com/watch?v=Pt520c78J3Q tylko to 4x4
no to mamy kilka newsów
Opłaciłem składkę zlotową, więc chyba można się mnie spodziewać na lotnisku 31 maja
Opłaciłem start na warszawskim Bemowie 21 kwietnia. Tylko tydzień został mi na przygotowania. Trzeba dobrze wykorzystać ten czas Wkładamy własnie szyby z pleksy i tylną klapę z laminatu. Blaszana klapa waży 18,5 kg bez plastików, zamka, podnośników, wycieraczki. Laminat z plakesą ~3 kg.
Jeśli chodzi o DSG to nie wyrobię się na Bemowo. To było pewne. Jeśli chodzi o układ napędowy to proszę zdjęcia
cała stara choinka z ładnie obraną 3-ką
Mój sposób na więcej trakcji na starcie Zaspawany różnicowy. Może dziś się uda zmierzyć poziom hardcoru
porównywaliśmy też skrzynie DSG z FWD Nissana i powiem szczerze ucieszyłem się Patrząc na same wymiary to wszystko powinno się udać. Może być problem taki że skrzynia oprze się o przewody do maglownicy Sunnego. Po prostu weżmie się maglownice z Golfa i sprawa załatwiona.
Opłaciłem składkę zlotową, więc chyba można się mnie spodziewać na lotnisku 31 maja
Opłaciłem start na warszawskim Bemowie 21 kwietnia. Tylko tydzień został mi na przygotowania. Trzeba dobrze wykorzystać ten czas Wkładamy własnie szyby z pleksy i tylną klapę z laminatu. Blaszana klapa waży 18,5 kg bez plastików, zamka, podnośników, wycieraczki. Laminat z plakesą ~3 kg.
Jeśli chodzi o DSG to nie wyrobię się na Bemowo. To było pewne. Jeśli chodzi o układ napędowy to proszę zdjęcia
cała stara choinka z ładnie obraną 3-ką
Mój sposób na więcej trakcji na starcie Zaspawany różnicowy. Może dziś się uda zmierzyć poziom hardcoru
porównywaliśmy też skrzynie DSG z FWD Nissana i powiem szczerze ucieszyłem się Patrząc na same wymiary to wszystko powinno się udać. Może być problem taki że skrzynia oprze się o przewody do maglownicy Sunnego. Po prostu weżmie się maglownice z Golfa i sprawa załatwiona.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży