Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny GTI Mistrz FWD Turbo 2013

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-03-10, 11:22

yapko pisze:Obiecałem Ci to rok temu, a ja słowa dotrzymuje :)
:mrgreen:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2013-03-30, 01:08

Jak posuwają się prace na NissVagiem Sun-Gol-nny GTI-DSG ? :P
Coś w ogóle ruszyło czy na razie ogarniacie i rozkminiacie co i jak?
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-03-30, 18:20

Rusza się na razie sprzedawanie gratów. Opornie to idzie, ale jakoś idzie. Tapicerka będzie jeździła najprawdopodobniej w Niemczech, na montaż radia Pan przyjeżdża w przeciągu pierwszego tygodnia kwietnia i idzie z całym zestawem wzmacniaczy, zmieniarka, kamera cofania, antena gps i kable do tego.Na silnik chętni są. Karoseria pójdzie do blacharza z okolic Wołomina i będzie do kupienia z nową podłużnicą jako po stłuczce parkingowej Równorzędnie staram się o jednego sponsora i rozmowy są "zaawansowane". W tym tygodniu dostane wypłatę. Mam nadzieje że kasy przybędzie i będzie można ruszyć z kopyta. Pewnie 8-14 kwietnia wezmę wolne w pracy żeby ogarniać na zawody.
Obiektywnie rzecz biorąc pewnie się nie wyrobimy na 21 kwietnia Bemowo. Pewnie włożymy nowe wkłady w skrzynie, zaspawamy mechanizm różnicowy i pojedziemy bez większych modów :-(
Ja jestem za zostawieniem Motronica i czujników z VW, bo ogarniecie elektroniki do mechatroniki na własnym sterowniku i własnej produkcji płytce za dużo by kosztowało. Trzeba by napisać algorytmy do skrzyni w innym języku niż VAG a to morze $.

Już mam chętnych na części które mi zostaną niepotrzebne jak przełożę komplet napędu z Golfa.


Seboo991 wiem że kibicujesz, dziękuję.
żeby przybliżyć trochę rozwiązania techniczne to wypunktuje
1. Skrzynia DSG ma wymiennik ciepła z chłodziwem silnika. Podstawka filtra oleju w SR20DET ma też wymiennik ciepła z wodą. Łącząc te dwa fakty wymyśliliśmy sobie osobny obieg wody z małą chłodnicą ( Seicento, Smart) i elektryczną pompą wody z Sharana VR6. Jednak żeby włożyć nawet taką małą chłodniczkę to musimy się pozbyć FMIC
2. Pozbyć się FMIC i co dalej ? Przejście na IC w płaszczu wodnym. Wtedy dolot będzie zupełnie inaczej wyglądał. Będzie dużo krótszy i mniej pojemny -> mniejszy lag. Żeby było dobrze schłodzone powietrze w IC to przejdziemy na kostki lodu :-D . Chce przy okazji nowego dolotu sprawdzić czy BOV który mam przypadkiem nie puszcza na dużych doładowaniach i chce przejść na 50mm Tiala.
Stary ! Ta wyliczanka się ciągnie i ciągnie... Patenty w stylu: sprzęgło z guzika w kierownicy nawet były dyskutowane.

ps. dziewczyna mnie ciągnie żebyśmy gdzieś wylecieli, ale wyścigi są ważniejsze i niech se leci sama :lol:
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-30, 18:32

yapko będziesz musiał kupić samochód chłodnię na ten lód ;)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-03-30, 18:42

yapko mogę Ci oddać chłodnicę z hondy d13 malutką za free.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-03-31, 00:19

Yapko liczyłeś ile ten swap na dsg bedzie kosztowac?

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2013-03-31, 00:21

oddam od tico :) mniejsza niż z seja a ogarnia moje "katy" :)

[ Dodano: 2013-03-31, 00:22 ]
Limon pisze:Yapko liczyłeś ile ten swap na dsg bedzie kosztowac?
Sporo, ale napewno cena warta jest kolejnych wygranych pojedynków- czy to na 1/4 czy na ulicy .. :)
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-03-31, 01:02

Może sie nie znam ale uwazam są tańsze a napewno prostsze rozwiązania! Ale każdy kroczy swoją ścieżką Jedi :)
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2013-03-31, 02:09

yapko pisze: ps. dziewczyna mnie ciągnie żebyśmy gdzieś wylecieli, ale wyścigi są ważniejsze i niech se leci sama :lol:
lubie to :D

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-03-31, 20:31

bombel spoko :) Przecież na zawody jeździmy wyprawowym Patrolem to żaden problem żeby brać lodówkę ze sobą :) . Z drugiej strony teraz w tak wielu miejscach można kupić kostki lodu że to nie powinien być problem 8-)

Pawel18l - przesyłka , Twój czas i mój- nie traćmy tego :-P Z małą chłodniczką nie będzie problemu, a jeżeli zapragnę własnie takiej o której piszesz to podjade 3 kilometry do Rafała ( mistrz klasy MINI z 2008 roku) www.czesciuralfa.pl i on tez mi spokojnie odstąpi taką :)
BTW. Skąd u Ciebie graty z znienawidzonej marki ? :-P
edit: Już wiem :idea: Kompresor musiał jakoś wejść :oops:

Limon bez ogródek powiem że zakładam budżet 16 tysięcy zł . Sumę tą przeznaczam na wszystkie przeróbki, części, robociznę i strojenia. Koszt globalny. Nie wliczam przychodów ze sprzedanych części które zostaną po Sunnym i Golfie
Seboo991 pisze:Limon napisał/a:
Yapko liczyłeś ile ten swap na dsg bedzie kosztowac?

Sporo, ale napewno cena warta jest kolejnych wygranych pojedynków- czy to na 1/4 czy na ulicy ..
As you said 8-)

BANIAK bez uszczypliwości, ale czy mógłbyś mi przybliżyć te tańsze opcje ?
Adam z Sportmile powiedział "bierz sekwencje". Spoko ale sama taka skrzynia zaczyna się od 12 tysi rozmowa i nadal dostaje tylko kawał metalu( bez dog-kit'u) który sam muszę połączyć z silnikiem, wyrzeźbić półosie, a w razie awarii skrzyni powiesić się na drzewie. Za kwotę którą wymieniłem Limonowi dostaje:
- super szybką skrzynie
- grubsze półosie i cały zespół napędowy
- brak miss shiftów
- możliwość wymiany skrzyni za "tylko" 2,5 tysia
- większe i bardziej wydajne hamulce z możliwościa upgrade na całą grupę VAG
- skrócenie czasu zmiany biegu i brak laga
- fajna kierownice z możliwościa zmiany biegu z łopatek
- realizacja kolejnego marzenia
- ... pewnie coś się jeszcze znajdzie na plus

Serio BANIAK- wypowiedź się bardziej wylewnie to się do tego odniosę i moęe zmienię zdanie. Cały czas mogę wycofać swoje pieniądze i jeszcze zarobić
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-31, 20:44

Nie nie skrzynia nie musi być sekwa... Tylko na prostym zębie i o odpowiednich przełożeniach.
Ale jak DSG uda się uruchomić to będzie HIT ogólno światowy - GORĄCO KIBICUJE !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-03-31, 23:45

czyli w związku z adaptacją całego układu napędowego z VAG'a zmienia się rozstaw śrub mocujących felgę? jeżeli tak to jakie felgi zamierzasz zamontować?
i jakiej średnicy tarcze hamulcowe będziesz miał po montażu?
a osobiście trzymam kciuki żeby wszystko podeszło z jak najmniejszą ilością problemów i żebyś tym projektem pokazał, że: "nie ma rzeczy nie możliwych, są tylko rzeczy które mogą zająć trochę więcej czasu" :)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-04-01, 08:27

Sajmon prosze Cię, przy takich pracach mechanicznych, jakie felgi i hamulce to najmniejszy problem ;)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-04-01, 11:04

Yapko kibicuje Ci bardzo mocno i trzymam kciuki.
Nie mam żadnej konkretnej propozycji dla Ciebie, ale czy nie ma na świecie jakiegoś innego N14 do dragu od którego moźna podpatrzeć rozwiązania!!!
Jak inni rozwiazuja problemy które Cię nękają? Ja myślałem o skrzyni na prostych zębach i grubszych półosiach. Tak żeby było jak najmniej skomplikowane rozwiązanie.

Z tego co czytam to DSG daje w ch.j możliwości! Ale napewno nastręczy też mega duzo problemów w trakcje instalacji.

Powodzenia
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-04-01, 12:32

Coobcio a co mi dadzą proste zęby i dobranie przełożeń ? Nie rozumiem rozwiązania... Nadal będę musiał wciskać sprzęgło i tracić czas na machanie wajchą :-?
Tak jak mówisz :) Jeżeli sie uda to bedzie drugi na świecie projekt z DSG. Pierwszy już jeździł w tamtym roku na Stand Alone w Niemczech link: http://www.youtube.com/watch?v=O4Ekk-K8 ... AC&index=6

Sajmooon cała mcphersona wleci od VAGa. Tak będzie łatwiej zgrać piasty, hamulce itd .
pytanie o hamulce: seria GTI ma 312mm, wentylowane i 25mm grube. Wystarczy mi spokojnie.
Felgi: bardzo popularny rozstaw śrub 5x112. Kazdy Mercedes i nowsze VW , Audi cos takiego mają :) Felgi nie są problemem. ET też się dobierze z takiej ilości dostępnych modeli

BANIAK
BANIAK pisze: uwazam są tańsze a napewno prostsze rozwiązania!
Myślałęm że znasz takie :-|
Co wy z tymi prostymi zębami macie ... ? rozwiązanie dla mnie odpada bo jest mało kulturalne podczas jazdy po ulicy i jest bardziej wymagające serwisowania niż OEM. Nie dają one korzyści czasowych. Koszt zbyt duży.
Jest HOT WOK ze Szwecji który ma 800+ i kiedyś startowali na skrzyni z Volvo 850 chyba :?: Tych skrzyń jest mało.
Grubsza półoś nie załatwia sprawy jeżeli ukręca się przegub zewnętrzny, czyli już jestem skazany na zmianę piast. Pytanie z jakiego samochodu <idiota> ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2013-04-02, 11:54

yapko gosc ktory bedzie dla nas robil pomiary na zlocie ogolnopolskim pytał mnie czy bedzie jakis mocny nissan ktory bedzie mial z jego mocnym autem szanse ....slyszalem od bombla ze powinienes wygrac wiec namawiam na pojawienie sie sunnym na zlocie chociaz w dzien lotniska ...chcialbym taki pojedynek zobaczyc :D

przy okazji gratulacje za zeszly sezon i jeszcze lepszych czasow w tym sezonie zycze :)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-04-02, 20:48

Ekipa Coobcio Racing Team powinna zawitać w dniu lotniska i trochę pozamiatać :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2013-04-02, 21:41 przez BANIAK, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2013-04-02, 20:56

BANIAK, Nie strasz nie strasz bo sie zesrasz :mrgreen:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-04-02, 21:40

Nie straszę :), to tylko marzenie
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2013-04-03, 08:18

Bombello straszył że jak się nie zapłaci i nie wpisze na listę 1/4 mili wcześniej jak przed zlotem to może nie być możliwości dopisania się na lotnisku ;) także ogarnijcie temat EOT

Kibicuje projektowi i chętnie zobaczę furę na Zlocie 2013 :)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2013-04-05, 16:40

Modyfikacja/usunięcie limitera momentu obrotowego
Większość skrzyń DSG ma ustawiony limiter momentu obrotowego do 350Nm. Na hamowni wynik będzie maksymalnie na poziomie 350-380Nm.
Na niektórych nowych hamowniach limiter nie uaktywnia się, aczkolwiek w ruchu ulicznym czy torowym, limiter będzie zawsze aktywny.
Zauważyliśmy, że większość tunerów próbuje wyłączać limiter momentu obrotowego w oprogramowaniu silnika. Niestety taka modyfikacja znacznie skraca żywotność skrzyni biegów i powoduje, że zmiany biegów nie są już tak płynne. Pierwsze symptomy są odczuwalne po kilku miesiącach czasami po roku.

Zwiększenie wytrzymałości na moment obrotowy
Zmiana limitera momentu obrotowego powoduje, że praktycznie niemożliwe jest korzystanie z standardowego sprzęgła w samochodzie, który ma ponad 400Nm. Dysponujemy oprogramowaniem które pozwala na bezpieczne korzystanie z standardowego sprzęgła w samochodach z momentem obrotowym podniesionym do 450Nm. Modyfikacja te była testowana w samochodach wyścigowych przez wiele godzin, nawet przy wysokiej temperaturze otoczenia.
Wiemy, że niektóre konkurencyjne firmy obiecują wytrzymałość do 480Nm, my jednak zalecamy by nie przekraczać 450Nm.
Tu masz stronke : http://g60.pl/dsg/?sprzegla-dsg,7

może coś Wam z tego się przyda bądź kontakt albo cuś :)

Tak dzisiaj mnie naszło w pracy ,rozkmina, ile czasu urwiesz na dsg i moje obliczenia są następujące : ( :D nie śmiać sie )

Jeśli dobrze wyczytałem to DSG z golfa zmiania przełożenia w góre w czasie 0.01s (10ms) a rekord świata w najszybszej zmianie biegów należy do jakiegoś hamburgera z hameryki i wynosi 0.07- biorąc pod uwagę że Yapko naparza wajchą jak mistrz świata dzięki dsg zyska (jeśli jak dobrze pamiętam kończy ćwiarte na 4) uwaga : 0.18 sekundy :) jeśli się nie walnąłem bo z matmy orłem nie jestem nie byłem i nie będe :)

(oczywiście wartości czasowe są w przybliżeniu do 0.01 by było prościej :P )
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
Chochlik
doświadczony forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
Lokalizacja: Sieraków / Berlin

Post autor: Chochlik » 2013-04-05, 20:16

Seboo991, Ale skrzynia z DSG ma też inne przełożenia niż nissanowa, co wydaje mi się że też wpłynie na charakterystykę przyśpieszania auta.
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2013-04-05, 21:30

Chochlik, no wiem wiem aczkolwiek chodziło mi o sam czas "wachlowania" wajchą lewarka :)
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-04-05, 22:25

sergiej seria czy grzebany ? daj jakieś namiary to może znam samochód. Może być PW

BANIAK bonzo niech wygra szybszy :-D

Neptune wpisze się na liste jak zapłace wpisowe na zlot :) wszystko w swoim czasie

Seboo991 :lol: Nie wiem skąd bierzesz takie wartości ale gdzieś czytałem że 200ms to super szybka zmiana biegów w manualu. W sterowniku który teraz mam jest zmiana biegów w górę ~34ms. Nissany mają dobre wybieraki w skrzyni i mogą są szybsze niż VAG'owe maślane skrzynie w których czasem nie wiadomo jaki bieg się włożyło...
Lubie wykresy to wrzucam dwa dla porównania. Ten sam dzień. Te same warunki
Saab 93 turbo gt28rs 400 koni manual
Obrazek
VW Scirocco 2.0 TSI DSG 360 koni
Obrazek

Mam nadzieje że to trochę wyjaśnia ;-)

Chochlik masz racje :-) Jest lepiej zestopniowana :) 2 i 3 mają lepsze proporcje niż Nissanowa FWD. Głównym atutem DSG jest cały czas otwarta przepustnica. Będziemy musieli coś wykombinować żeby opóźniać zapłon w czasie przełożenia biegu jeżeli będzie zbyt hardcorowo. Zmiana biegu będzie na tyle szybka że BOV się nie zdąży otworzyć :lol:

Seboo991 jeszcze raz TEORETYCZNIE na DSG można będzie klepać 10.XX na 1/4 mili moim samochodem :-P
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2013-04-06, 06:41

yapko, jak widać internet kłamie :P ale teoretycznie chyba nie będzie już mocnych na Ciebie w klasie, ale to teoretycznie, jeśli walniesz 10.999 :D
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2013-04-06, 06:51

Seboo991 pisze: jeśli walniesz 10.999 :D

8,8 tez osiągalne :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=Pt520c78J3Q tylko to 4x4
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-04-13, 10:25

no to mamy kilka newsów :)
Opłaciłem składkę zlotową, więc chyba można się mnie spodziewać na lotnisku 31 maja :)
Opłaciłem start na warszawskim Bemowie 21 kwietnia. Tylko tydzień został mi na przygotowania. Trzeba dobrze wykorzystać ten czas :) Wkładamy własnie szyby z pleksy i tylną klapę z laminatu. Blaszana klapa waży 18,5 kg bez plastików, zamka, podnośników, wycieraczki. Laminat z plakesą ~3 kg.
Jeśli chodzi o DSG to nie wyrobię się na Bemowo. To było pewne. Jeśli chodzi o układ napędowy to proszę zdjęcia
cała stara choinka z ładnie obraną 3-ką :mrgreen:
Obrazek

Mój sposób na więcej trakcji na starcie :) Zaspawany różnicowy. Może dziś się uda zmierzyć poziom hardcoru
Obrazek

porównywaliśmy też skrzynie DSG z FWD Nissana i powiem szczerze ucieszyłem się :) Patrząc na same wymiary to wszystko powinno się udać. Może być problem taki że skrzynia oprze się o przewody do maglownicy Sunnego. Po prostu weżmie się maglownice z Golfa i sprawa załatwiona.
Obrazek
Obrazek
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-04-13, 11:33

No nie obijacie się ;)

Faktycznie rozmiarowo nie wielka różnica.
Mam nadzieję, że pójdzie gładko ze spasowaniem.
Czekam na dalsze relacje! :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-13, 13:09

Opłaciłem składkę zlotową, więc chyba można się mnie spodziewać na lotnisku 31 maja :)
Wypisać już Dyplom za 1-sze miejsce w klasie? :D

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-04-13, 14:52

Bombel poczekaj chwilke jeszcze :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”