Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11 Si czyli naprawdę fajny zimowoz!

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-01, 11:50

Ja bardziej zboczenie :) Poprostu nie dam rady jeździć autem jak mi coś puka, piszczy albo rzęzi :P Szczególnie jak trafia się fajna sztuka :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2017-02-01, 12:11

Czyli najnormalniejsze w świecie doprowadzenie czegoś do stanu używalności :]

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-01, 12:14

No takie mało popularne podejście :P
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2017-02-01, 12:19

Dokładnie hehehe ;)

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-15, 11:48

Choroba postępuje. Nowe objawy: nieustanna potrzeba grzebania i ulepszania czerwonej strzały :)

No tak, Primera jeździła, paliła LPG troche za dużo ( więcej niż bziukowóz z VE.. ). Nie wytrzymałem - zamówiłem graty do sekwencyjnej instalki. Sobota zarezerwowana - wszystkie graty potrzebne na miejscu są - zaczynamy działać :)

Instalacja nowa z gatunku sprawdzonych i budzetowych, ale racej w zupełności wystarczających :)

- Wtryski Valtek TYPE 32 3Ohm
- Reduktor Tomasetto Alaska AT-09 125KM
- Sterownik J27 LPGTECH 204 4 z softem 224

Na początek modyfikacja przewodów wodnych tak, żeby dało się puścić je ładnie pod kolektorem ssącym..

Obrazek

.. a wszystko dlatego, że reduktor zmienił swoje miejsce na takie, gdzie będzie mu lepiej i nie będzie walił po oczach :) W międzyczasie wywaliłem i zaślepiłem cały EGR. Tuning za 2 grosze - mam nadzieję, że wytrzyma :)

Obrazek

Dysze nawiercone, wężyki równej długości czekają na listwę :)

Obrazek

Powoli zbliżało się wszystko ku końcowi, elektryka ogarnięta, zostało uporządkowanie nadmiaru kabli, odpowiednie użycie taśmy izolacyjnej i lutownicy i widać już metę :)

Obrazek

Chciałem użyć fabrycznej puszki dolotu, ale niestety okazała się totalnie zmasakrowana, stawiam, że przy poprzedniej instalacji dostała jakiegoś porządnego pierda .. Trzeba było korzystać z tego co było na aucie. Jako że rura z tego pseudotuningowego dolotu skróciła się bardzo pod wywaleniu BLOS-a musiałem wspomóc się Castoramą:) Przy okazji trochę zmodyfikowałem sam dolot, przestawiłem akumulator i wywaliłem fabryczną zaślępkę, żeby filtr łapał trochę więcej powietrza :) Na ten moment wygląda to tak. Wiem, mało fachowo i zalatuje niepotrzebnym agrotuningiem, ale na ten moment musi wystarczyc :)

Obrazek

Efekt końcowy na obecnym etapie

Obrazek

I żeby nie było fak różowo już podczas nauki wolnych obrotów wyszło, że sonda lambda coś świruje. Po przejechaniu kilometra auto ześwirowało, Przy przyśpieszaniu i wysprzęglaniu sonda gubiła sygnał, przez co obroty wariowały, a samej instalacji nie dało się ni chu chu ogarnąć. Odstawiłem auto, zamówiłem sondę - Denso. Nawet nie majątek. Kiedy już chciałem wszystko kończyć, wsiadam do czerownej, przekręcam kluczyk i.. nic. Szybki demontaż rozrusznika, przeczyszczenie styków i na szczęście bangało. Było tam naprawdę rudo.

Sonda wymieniona, rozrusznik bangla, wszystko złożone. Pozostało tylko wystroić instalacje i cieszyć się jazdą nie mając przed oczami cały czas obrazu zwężki w dolocie i druciarstwa poprzednich gaziarzy.

Obrazek
Obrazek

Co do samego silnika - jest naprawdę dobrze. Nie wydaje dziwnych dźwięków, pali od strzała, chodzi równo. przez 4 tys km uzupełniłem braki w oleju - nieco ponad 200 ml. Biorąc pod uwagę kapiący aparat zapłonowy i to, że przez połowę tego dystansu jeździłem z cieknącymi simeringami na wale z jednej i drugiej strony śmiem twierdzić, że ten silnik poprostu oleju nie zjada, mimo przebiegu ponad 280 tys (licznikowych of kors) .

Jest jeszcze pare rzeczy do ogarnięcia, ale można je zakfalifikować do gatunku pierdół :)

Na koniec mojego przydługawego wywodu krótki filmik :)

Adamus potwierdza zajebistość czerwonej :D

I oczywiście pozdrawiam po raz kolejny i polecam naszego LPG guru Wojtka akaTOFU. Bez niego cała operacja by się nie udała :)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hHA_-yYCU_w[/youtube]
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2017-02-15, 12:01

kolektora nie zdejmowałeś?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-15, 12:04

Nie ponieważ okazało się, że już mam 73c :) Padła decyzja o nie zdejmowaniu ponieważ ograniczał nas czas, a demontaż ssącego w GA w porównaniu z SR np VE to jakiś dramat..
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2017-02-15, 13:16

Nic dziwnego, że pali więcej niż VE, pomijam już moc, wagę, itp itd etc. Ale czerwoną gnieciesz autrostradą ile Bozia dała a Ve na zlot to się delektujesz jazdą 80 :D
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-15, 13:43

Akurat spalanie w trasie, kiedy "cisnąłem ile Bozia dała" było zadziwiająco dobre, gorzej w mieście :) Tak czy siak teraz wiem co tam siedzi i jestem spokojniejszy, dużo spokojniejszy mając świadomośc, że silnik jest odmulony i nie zasilany archaiczną instalacją :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-02-15, 19:28

Potwierdzam, fajnie to pyrka, cicho schludnie i równo. Pamiętam jak chodziła na blosie-no cóż, wymagała korekty.

Dodatkowo zakręciłem zapłonem, zaczęła lepiej się wkręcać. A stożek, pomimo że agro i za duży to ładnie zaciąga. Syczy jeszcze po zgaszeniu auta co oznacza, że auto chce jechać :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-02-15, 20:11

Kibelrura - out i powrót do OEMu - to jest moje zdanie.
Wstawienie sekwoi - duży plus.

Zrób jeszcze to, o czym rozmawialiśmy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2017-02-15, 21:15

No i fajnie, sekwoja to sekwoja.

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-15, 21:58

otóż to - żaden to mod, poprostu ciąg dalszy odszczurzania auta bo drutach szpeców, którzy mieli go w swoich rękach wcześniej :) Pierwsze wrażenia z jazdy na duży plus , przedewszystkim chodzi równo, nie świruje i nie strzela z wydechu jak szalony..
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2017-02-16, 00:08

Mi przy 1.6 alaska pięknie siadła na kielichu od pasażera strony. Węże wodne krociutkie tak samo jak z reduktora do listwy ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-16, 11:43

tam był pierwotnie, ale jakoś mi tam nie pasował :) Może i długie są te węże, ale wszystko bangla jak należy :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2017-02-26, 22:22

No z bardziej tajemniczych rzeczy które mogą was zainteresować po dzisiejszym strojeniu

te Nowe Reg Fasty w wykonaniu Valteka pracują całkiem fajnie jak na razie i w tej cenie .

odszczurzenie układu zapłonowego nowa lambda seryjny dolot .

i Fura jedzie poprawnie na PB i Poprawnie na LPG

Valteki poszły bez dysz :-o to i wydatek mają całkiem całkiem

Dla tych co wiedzą to oco chodzi to czasy ma krótkie wiec zapas papu jest w razie w ..

do tego właściciel wywalił łączoną miedz 6 mm i teraz poszło Faro pomimo swoich minusów ma też swoje zalety .

jeśli dalej będzie coś nie tak z "Spalaniem" odwiedzimy odcinek 8 mm

reduktor co prawda 2 razy strzelił focha ale myślę ze to dlatego że jest nowy i musi troszkę serduchem poruszać by wpełni ogarniać te zawrotne 90 -100 KM
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-26, 22:25

Akurat będzie opcja, żeby pogonić czerwoną na nowych gratach, bo szykuje mi się trasa w sumie z 1000 km, także lepszego testu nie może być :D
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2017-02-26, 22:58

Jest jedna sprawa jeśli przy butowaniu ci zapiszczy to nie uważaj że już nie masz gazu tylko przewal na lpg i jedz dalej butla jest zamontowana z myślą 2 generacji i przy obciążeniach będą spadki (jak jest mało gazu)..nie tak jak dziś czy wcześniej
wiec jak Ci coś takiego wystąpi to przewal na LPG i jedz dalej jak już na małym gazie będzie przewalał na pb tz że faktycznie już sucho w butli ...

no i daj znaki jak te zielone kontrolki a ja się doszkolę bo już nie pamiętam czy tech 204 ma opcje samo kalibracji wskaźnika poziomu bo dziś nie chciał tego zrobić ,,ew trzeba sfleszować firmwere techa
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-02-26, 23:56

No to git :)
Power rura została ?
Jak z nowym paluchem i kopułą ostatecznie lata?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-27, 08:36

Adaś, wskoczył reanimowany seryjny dolot z nawiewem zimnego z nadkola :)

Co do kupułki i palucha wychodzi na to, że to one dawały najbardziej po pupie. Po wymianie luxus, zadnego szarpana, równe wkręcanie się na obroty bez zmuły i innych wcześniej wyskakujących baboli :) Poprostu jest tak jak ma być :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-02-27, 09:50

Bziuk pisze:wskoczył reanimowany seryjny dolot z nawiewem zimnego z nadkola
Jak to? Mod bez fot????
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2017-02-27, 11:38

Powrót do serii to jaki to mod

ja mu polecałem zamiast tego stożka mojego walcowego

który teraz trafił do Forda escorta który powinien dziś posmakować LPG po raz pierwszy

na przeczyszczonym Blosie od Bziuka
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-02-27, 12:03

A z nadkola łapie przez rozwierconą blachę czy w jaki sposób ? :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2017-02-27, 19:06

a jak jechalo na stozku i pcv przydługim?

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-27, 23:12

na razie przez odślepioną fabryczną dziurkę :) Pomyślę jeszcze nad jakąs rurą ze zderzaka coby mial jeszcze przyjemniej :)

Pierwsze poważne testy sekwencji za mną. na razie rezultaty lepiej niż dobre :)

Prędkość przelotowa na trasie Kraków - Toruń 120-130 ( z GPS - nie licznikowe ) 360 km na 28,5 litra co daje wynik niespełna 8 litrów LPG na 100 przejechanych kilometrów. Jestem zadowolony :) Zobaczymy jak wyjdą następne tankowania, ale jeśli tendencja się utrzyma to wreszcie będzie można mówic o prawdziwym "darmowozie" :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-02-27, 23:32

Tą dziurkę powiększ tak, żeby wlazła rura doprowadzająca bez zwężeń. W SR i QG taki zabieg daje dupohamowaty efekt za każdym razem :)

Spalanie wzorowo :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2017-02-27, 23:55

Nie zapeszaj ,,,

Wszystkie znaki na ziemi mówiły że powinno być ok

Reduktor coś tam świruje ale może mu przejdzie jak się porusza troszkę
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Sake
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2013-10-17, 22:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Sake » 2017-02-28, 20:39

cloud_9 pisze:a jak jechalo na stozku i pcv przydługim?
No właśnie, jak wóz jechał na tym kiblodolocie? :)

I wrzuć foty jak teraz jest zrobiony dolot

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-02-28, 22:28

Trudno porównywać, bo teraz mam doproowadzony układ zapłonowy do ładu :) Na stożku jeździłem z walniętą kopułką i paluchem. Generalnie darło się to jak głupie, zagłuszało silnik :P

Osobiście odchodzę od koncepcji taniego stożka i kibelrury po tym, jak zobaczyłem zasyfiony przepływomierz. Obecnie mam założoną serię, tak jak fabryka dała tyle, że wywalony i zaślepiony tłumik szmerów. Foto podrzuce jak będę coś grzebał :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2017-03-01, 09:10

Bziuk, jeśli chodzi o dolot, to zrób sobie patent Tofu z hydrauliką albo mój "browarowy" ;)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”