[Sunny] Nissan Sunny 1.6 SLX 4x4
: 2016-09-23, 21:05
Witam!
A więc tak, kupiłem złomka od ziomka za 3 tysie jak w opisie
A wyglądał tak:


A tu we mnie sarna załatwiła ( o dziwo nie ja ją ) i skasowała mi dwoje drzwi, niezły początek
nowej znajomości

Na początku zajełem się dolotem gdyż, iż, ponieważ łapał lewe wiatry i wolne miał w granicy 1200 obr. A że był jeszcze EGR więęęęęc.... :
BYło

MIneło
I obroty ustawiłem, zaczął lepiej oddychać ale to na niedługoo gdyż:
Lipa nie? :

No to chopsa:

A tu podfrezowany pod nowy gaźnik i poportowany, delikatnie spolerowany, wszystko subtelnie i z wyczuciem

Później zacząłem się nudzić czekając na potrzebne graty więcccc.......
Oczywiście wcześniej kupiłem dwoje prawych drzwi, poprzekładałem bebechy gdyż, iż, ponieważ u mnie wszystkie drzwi elektryka

I najtańszy kolor jaki może być
ale za to cały w podkładzie epoxydowym
A i zapomniałem wcześniej dodać że kupiłem komplet kół kompletnych z nowymi oponami
gdyż rok wcześniej sprzedający miał almerę n15 ale po kupnie opon i założeniu wjechał sobie nią w ciężarówkę
i w taki oto sposób dorobiłem się tego za 150 zł za wszystko
Więc jak widać na załączonym obrazku wypiaskowałem i pomalowałem proszkowo stal
( nowe poszycia drzwi też są
)
A i grill też nowy czarny bez malowania bo tanie to jak barszcz w barze mlecznym
i lusterko z prawej bo było od innego modelu i gość się wręcz wkręcił blachowkrętem żeby spasowało do poszycia
i wszystkie znaczki zdjąłem, na grillu będzie napis NISSAN i tyle

Dziwnie słońce pada
Ok amelinium doszło, o take o:

Zrobiłem przymiarkę z blachy:
Później zrobiłem flanszę z blachy aluminiowej o grubości 6mm ale kurde nie zrobiłem zdjęcia
I naszedł mnie chory pomysł
a mianowicie stwierdziłem że, nie chce mieć podgrzewania gaźnika i po grzyba mi odnoga na EGR
?
Więęęęcc .... :
A tu końcowy efekt frezowania:
I jest
gaźniczek doszedł, nówka sztuka nie śmigany gdyż u pewnego dziadka pod Poznaniem leżał kupiony nowy ze sklepu od 20 przeszło lat. Więc go tylko w środku wyczyściłem i uszczelniłem. Wyciąłem też podkładkę pod gaźnik z specjalnego materiału który ma w środku blache nierdzewną zagniataną
i flansza też jest

A tu w całej okazałości:

Mając już wszystko przygotowane + olej + płyn chłodniczy + filtry + paski + przewody + inne rzeczy które by wymienić musiałbym sobie przypomnieć
Wziąłem się w końcu za robote
( sorry zdjęcia robione z mojego kalkulatora
)
Gruz
lecz nie cały bo jeszcze powinien leżeć EVAP i gaźnik nissanowski
I więcej zdjęć na razie nie posiadam i obiecuje poprawę
Zapłon został sterowany komputerowo ( jakoś stara sie sobie radzić ale zobaczymy) ale chyba na dniach jeżeli nie ustawie go dobrze to wleci aparat zapłonowy standardowy sterowany podciśnieniowo
bo czeka, leży, niech czeka, a co...

A więc tak, kupiłem złomka od ziomka za 3 tysie jak w opisie

A wyglądał tak:


A tu we mnie sarna załatwiła ( o dziwo nie ja ją ) i skasowała mi dwoje drzwi, niezły początek
nowej znajomości


Na początku zajełem się dolotem gdyż, iż, ponieważ łapał lewe wiatry i wolne miał w granicy 1200 obr. A że był jeszcze EGR więęęęęc.... :
BYło

MIneło

I obroty ustawiłem, zaczął lepiej oddychać ale to na niedługoo gdyż:
Lipa nie? :

No to chopsa:

A tu podfrezowany pod nowy gaźnik i poportowany, delikatnie spolerowany, wszystko subtelnie i z wyczuciem


Później zacząłem się nudzić czekając na potrzebne graty więcccc.......
Oczywiście wcześniej kupiłem dwoje prawych drzwi, poprzekładałem bebechy gdyż, iż, ponieważ u mnie wszystkie drzwi elektryka


I najtańszy kolor jaki może być



A i zapomniałem wcześniej dodać że kupiłem komplet kół kompletnych z nowymi oponami





A i grill też nowy czarny bez malowania bo tanie to jak barszcz w barze mlecznym




Dziwnie słońce pada

Ok amelinium doszło, o take o:

Zrobiłem przymiarkę z blachy:

Później zrobiłem flanszę z blachy aluminiowej o grubości 6mm ale kurde nie zrobiłem zdjęcia

I naszedł mnie chory pomysł



Więęęęcc .... :


A tu końcowy efekt frezowania:

I jest




A tu w całej okazałości:


Mając już wszystko przygotowane + olej + płyn chłodniczy + filtry + paski + przewody + inne rzeczy które by wymienić musiałbym sobie przypomnieć

Wziąłem się w końcu za robote






Gruz



I więcej zdjęć na razie nie posiadam i obiecuje poprawę

Zapłon został sterowany komputerowo ( jakoś stara sie sobie radzić ale zobaczymy) ale chyba na dniach jeżeli nie ustawie go dobrze to wleci aparat zapłonowy standardowy sterowany podciśnieniowo

