Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 2.0 eGT Neo VVL

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

[ Primera] P10 2.0 eGT Neo VVL

Post autor: Drifter » 2016-07-31, 20:14

Witam wszystkich :)

Korzystając z chwili wolnego czasu pochwalę się obecnym dupowozem. :) Po sprzedaży sunnego w kręgach mojego zainteresowania była głównie almera z vvl. Coś się działo w tym kierunku jedno auto odpadło, później na drugie długo trzeba było czekać a więc zacząłem szukać czegoś innego. Była chwila zwątpienia o mały włos nie kupiłem już samochodu innej marki czego nie chciałem, ale w ostatniej chwili wpadła na allegro P10gt z vvl. Początkowo nie byłem przekonany, 4 drzwi, duży bagażnik - po co mi to ? :D O ile p11 z tym zestawem bym nie kupił, to jednak p10 gt od zawsze mi się podobała, a więc stwierdziłem czemu nie. Elementem decydującym niewątpliwie była szpera. :) Skonsultowałem się z Shadows'em przed zakupem, odpowiedział mi na każde pytanie no i cóż teraz jest moja.

Na szybko:
Silnik:
-SR20VE
-Seria dolot, duża przeływka+stożek,
-Wystrojony na ECU Master DET III,
-Lauch Control,
-Skrzynia z Pulsara VZR.

Wydech:
-Kolektor 4-2-1 SSAC + przelot 2.5 cala, środkowy magnaflow, końcowy GTPerformance (brzmi fenomenalnie).

Wnętrze:
-Kierownica z 300zx,
-Fotele i tylna kanapa z Subaru Imprezy STI,
-Gałka Skunk2.
-Szyberdach.

Zawieszenie:
-Amortyzatory Kaayaba + sprężyny Eibach.

Felgi:
-Konig 17, 7j, 195/45/17 Continental Contisportcontact 3 + dystanse tył 25mm i szpilki zamawiane w rallyshop arp i jako że dostałem sporo części do auta w tym dystanse na przód które nie były założone 8mm na szybkości wpadły na swoje miejsce co by za wąsko nie było.

Mocowo nie mam zamiaru nic ruszać, strojenie według Shadows'a profi, co mogę potwierdzić i się go nie czepiam w żaden sposób. Zaczynam grzebać przy oświetleniu wnętrza bo prawie nic się nie świeci a zdecydowanie stawiam przy niej na wygodę użytkowania i i tu dzięki Janusz :D za wszystkie rady i czas :). Felgi możliwe że pojadą do malowania w całkowitą biel i tu jakby ktoś miał czas na wizualizację to będę wdzięczny, lakiernik wkracza za kilka dni i odmaluje to co trzeba co by prezentowała się jak należy, zawieszenie prawie igła, w tej chwili wymieniają się wahacze dolne przednie, poza tym bez zażutu, żadnych luzów. U mnie dostał sporawy stożek simota i świeży akumulator boscha. Po lakierniku nowe świece, kopułka i palec, uszczelnienie dekla i możliwe że pokrywa pójdzie w proszek, zobaczymy jak się zepnie budżet.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-08-26, 21:42 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-31, 20:43

Nie za ma co :]

Miło że znów zawitała na klubowych kartach :d Dbaj o auto, bo warto - wiem, bo widziałem je i macałem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2016-07-31, 22:09

Koników było mało ? Tu powinno być ponad 200 no i szpera , krótka skrzynia pozazdrościć.
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
Juras18
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2015-07-23, 13:25
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Juras18 » 2016-07-31, 22:58

Zajefajne autko dmuchać-chuchać ;-)
VVL + skrzynka z vzr-a musi robić robotę :-P
Ważne że trafiła we właściwe ręce...
Powodzenia w dalszych modyfikacjach...

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2016-08-01, 07:27

Ejo, gratuluję zakupu, fura pierwsza klasa :-D
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

d3mox
doświadczony forumowicz
Posty: 235
Rejestracja: 2014-08-10, 12:02
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: d3mox » 2016-08-01, 08:23

Jak się sprawuje skrzynia? Mógłbyś podać ile masz na odcince przy 1,2 i 3 biegu? :)

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-08-01, 18:48

Daro Koników w sumie mi nie brakowało, no może trochę :D sunny latał jak zły ale maksymalny przypał w takiej małej mieścinie jeździć rajdówką na co dzień. Najbardziej charakterystyczny wóz w okolicy, oglądali się za nim wszyscy i często byłem zaczepiany o niego ale akurat to lubiłem, żadnego mandatu nim nie dostałem. :)

Kilka dni przed sprzedażą.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=caGKoUrZwlk[/youtube] [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=z3fwN56y8Z4[/youtube]

Co do szpery jeździ się z nią bardzo miło, na łukach i rondach gryzie ten asfalt i ma się takie dziwne uczucie że ta przyczepność się nie skończy, sprawdzę jej potencjał na dniach jak zawiecha będzie bez żadnych luzów.

Juras18 Dzięki, chociaż czerwona do samego końca nie dawała mi spokoju.
d3mox Sprawdzę. :)
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2016-08-01, 19:58

Zajebista :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-08-01, 22:49

Z chęcią przemagluję bandytę :)
Graty dobrej fury.

Awatar użytkownika
Andrzej.
fanatyk nissana
Posty: 738
Rejestracja: 2012-10-19, 08:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Andrzej. » 2016-08-04, 20:18

gratki auta :mrgreen: kozacko wygląda, niech służy...
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB :arrow: Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38 <okok>

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-08-04, 22:48

No a mi smsa nie wysłałeś nawet że jednak kupiony ,,, pewnie nie wysiadasz z fury ,,,

gratki że w dobre ręce poszło ..bo Shadows nawet oprzeć się nie dał ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2016-08-05, 11:04

tofu pisze:pewnie nie wysiadasz z fury
Może sie pas zaciął i nie chce puścić xD hahahaha zartuje se :p
tofu pisze:bo Shadows nawet oprzeć się nie dał
Ej ja byłem EX EX właścicielem , bardziej jarały mnie wydechy silnik i inne pierdzieluchy niż Twój tyłek oparty o auto (nie to żebym mówił że masz zły tyłek :lol: ) :lol: :lol: :lol: xD Przeżyła prawie rok gdzieś tam zasiedmiogurogrodem i słuch o niej zaginał a tu proszę żyje :mrgreen: :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-08-06, 09:01

Małych strat narobił dawid za swojej kadencji, za to wymienił olej i ja jeszcze chwile się na nim pobujam. Wczoraj wymieniony paluch i kopuła, świeczki leżą i czekają na swoją kolej, uszczelka pod dekiel zamówiona. Myślę o zmianie felg na OZ Superturismo :D tylko kwitu brak!!! Lakiernik w poniedziałek raczej ruszy z robotą, fotki niebawem :)
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-08-07, 21:02

Ejo pisze:Myślę o zmianie felg na OZ Superturismo
Sam choruję na te felgi, ale w rozmiarze 17" 4x114,3 nie udało mi się ich znaleźć. Choć wiem że są bo akarczma ma takie.
Ostatnio zmieniony 2016-08-29, 13:31 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
woytaz_gdy_elb
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: woytaz_gdy_elb » 2016-08-08, 07:01

Genialne auto :) - hamowałeś silnik ? Ciekaw jestem jak zachowuje się ta szpera wiskotyczna pod kątem szarpania kierownicą...?

Dbaj o nią bo mało już takich fajnych egzemplarzy :)
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-08-08, 07:41

i jak ? wycieczka po fele udana? dawaj upa
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-08-08, 12:23

Prima oddana do lakiernika, muszę podjechać do niego pstryknąć fotki przed/po. Szpera faktycznie oddaje drgania na 1-2-3 biegu z niskich obrotów, biegi są krótsze. Fele zakupione, chciałem odwiedzić Ad@amusa bo to dokładnie w tej miejscowości je kupiłem ale stwierdził że skoro nie jadę primera to że nie ma czasu XD. Moje fele na sprzedaż także jakby ktoś był zainteresowany to priv. Foty niebawem.

No to mały refresh.

Lewy przedni błotnik wymieniony bo ruda go porządnie zjadła, grill kupiony wraz ze znaczkiem - stary był połamany kilka elementów pomalowanych dwa tylne błotniki, progi, dokładki progowe, listwy drzwiowe, dach, przedni zderzak, i wszystkie wnęki drzwi. Felgi założone OZ Racing Superturismo 4x114.3 17 7j et40 teraz auto jest tak bardziej w moim stylu. No i pstrykłem fotki foteli, biała gałka Nismo też już zamontowana.

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Avation
aktywny forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Avation » 2016-08-29, 01:16

Ładnie ładnie tylko te zdjęcia przydałyby się w większej rozdzielczości :mrgreen:

Awatar użytkownika
Juras18
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2015-07-23, 13:25
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Juras18 » 2016-08-29, 04:04

Pięknie się prezentuje biała fela z czarną budą...
No i te stołki z sti :-P Kozacko

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-08-29, 08:00

Jak byś kiedyś sprzedawał felgi to jestem chętny.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2016-08-29, 16:29

He looks like Skyline junior :-o !! Pięknie :-D
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-08-30, 15:54

Ogarnę jakieś normalne foty. :) Po długim oczekiwaniu w końcu spotkałem się z nowym właścicielem mojej almerki, polataliśmy trochę na 2 auta, dostałem nawet na chwilę ją w swoje ręce :) niesamowity samochód, sprawny w 100% po dziś dzień, nowy właściciel dba przede wszystkim o mechanikę m.in wleciały hamulce tarcze + klocki ebc, oplot hella, nowe sprzęgieło, teraz wpadają oz racing superturismo gt + advan neova ad08r itp. Pamiątkowa fota !

Obrazek
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-08-30, 17:24

Drifter pisze: nowy właściciel dba przede wszystkim o mechanikę
Czyli na blachę nie ma co liczyć :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-08-30, 18:46

Fajne są te P10 w eGT na dodatek z VVL pod maską :)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-09-04, 07:46

Aj super, że autko trafiło na forum i do osoby która doceni zajebistość eGT :mrgreen: Shad włożył kupe pracy serducha i $ w Tą fure fajnie, że nie pójdzie to wszystko na marne :) Pamiętam ją od początku i droga jaką przebyło to auto do obecnego stanu jest imponująca. Jak bym dysponował taką ilością luźnej gotówy to sam bym sie pewnie długo nad nią nie zastanawiał :) Bedzie Pan zadowolony eGT+VE=megadupowóz :) ja osobiście został bym przy tamtych felach a jak bym już zmieniał to na jakieś lekkie 15 :) Klime to to ma?
PS: jakiś czas temu spotkałem moje byłe eGT i zrobiło mi sie mega żal... Szkoda, że nie ma na nią zajawki obecny właściciel...
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-09-04, 11:48

KTR pisze:ja osobiście został bym przy tamtych felach a jak bym już zmieniał to na jakieś lekkie 15 :) Klime to to ma?
Tamte felgi może by zostały gdyby były do nich oryginalne dekle i jeden brakujący kapsel, wtedy bym je pomalował w jakiś kolor bo dosyć dobrze wyglądały, ale że tego nie idzie dostać to wpadły oz''ty. Lekkie 15 to dobry pomysł ale to auto ma służyć do jazdy na co dzień więc tym razem stawiam na wygląd a nie na osiągi, vvl daje rade i na 17'. Takie samo pytanie zadałem Shadowsowi przed zakupem odpowiedź mogłabyć tylko jedna "Oczywiście że nie ma." :)

Wczoraj wymieniłem obrotomierz który zaczynał działać dopiero przy piecu. Dzięki Janusz za info i PrzeRuSco za działający obrotomierz do GT. :)

Obrazek Obrazek


Myślę nad big brake na przód zacisk 2 tłoki z xtrail większa tarcza, klocek no i serwo, ktoś coś doradzi ?
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-09-04, 12:24

Drifter pisze:Lekkie 15 to dobry pomysł ale to auto ma służyć do jazdy na co dzień więc tym razem stawiam na wygląd a nie na osiągi, vvl daje rade i na 17'.
ile waży ta 17?? może i daje rade ale zawsze może być szybciej :mrgreen: po sobie wiem że muli auto waga koła. U mnie przy ciut mniejszej mocy odczułem znaczną różnice pomiedzy 16 a 17. Różnica w wadze pomiedzy kołami 4kg.
I co do dupowozu ładujesz klim
Drifter pisze:Takie samo pytanie zadałem Shadowsowi przed zakupem odpowiedź mogłabyć tylko jedna "Oczywiście że nie ma." :)
montujesz?? ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-09-04, 13:22

Zgadzam się z tobą, że zawsze może być szybciej. Nie zważyłem tych felg przed zamontowaniem ale na pewno z 9kg, więc lekkie nie są. Temat felg jest prosty bo w każdym momencie mogę je zdemontować i założyć inne - lżejsze, kładąc nacisk na osiągi. Czekam na zimę, włożę nowe opony 15 i oryginalny alus. Po zimie zobaczymy. Klima może będzie, większym priorytetem jest big brake kit o którym zaczynam poważnie myśleć i naprawa szybera co by otwierał się cały w dach.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-09-04, 14:00

BBK i ktorym mowisz ma moja dziewczyna w czerwonej eGT. Roznica w hoooy. Porownanie osprzętu masz w moim temacie. Kilka hamowan 200-0 i cały czas ta sama skuteczność. Ostatnio też koledze z forum taki kit montowalem i zachwala
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-09-04, 18:55

jeśli masz oryginalne koła to masz 14'' mało tego jeśli tak to sa moje byłe fele :-P ale jeśli myślisz o jakieś konwersacji hamulca to 15'' minimum :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”