[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Moderatorzy: Sajmooon, Ryba, Zielkq, janusz

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-08-02, 13:02

To buda podstawa. Chyba ze o masę walczymy :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1438
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-08-02, 13:42

Ile waży taka pełna P10eGT?

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2016-08-02, 13:46

jak chcecie sobie na takie tematy pogadać to załóżcie sobie temat w Hyde Parku a tutaj na tą chwilę koniec dywagacji nie związanych z tematem.
była:
Sajmooon'owa "Padlina"
Nissan jeszcze będzie...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4135
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-08-02, 14:40

Janusz, kiedyś pamiętam jak mi wywaliło prąd w aucie całym. Wtedy też do ciebie dzwoniłem i padło na klemę. Objawiało się to tak, że wziadałem do auta, lampka swiciła, kontrolki tez, przy probie rozruchu cykpyk i cima. Maska w górę, klema minusa lewo prawo i odpalał.

Po zmianie klemy problemu brak.

Pisałem o tej klemie, bo sprawdzenie to sekund pięć, wtedy też chciałem pół wiązki szarpać, bezpieczniki całe aku z mocą a prądu nie było.

Jak coś cyka w kabinie to jakiś przekaźnik może być walnięty i tak tez może być, że wywaliło ci przekaźnik np od rozrusznika i przy próbie rozruchu wywala ci główny bezpiecznik.

Subas, słuchaj się jak coś Janusza, on to tam ma ogara w tym temacie ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-08-02, 20:57

A jednak magik pokazał co potrafi ;) Klemy to ja na "miejscu zdarzenia" sprawdzałem, wypinałem wszelkie kable i sprawdzałem bezpieczniki. Trochę się nudziłem zanim przyjechali po mnie :D Przepaliły się kable na łączeniu budy z komorą silnika. A kable wychodziły od stacyjki, czerwony i czarny i szły w okolice schowka pasażera i stamtąd do komory. Przy okazji zrobili kilka podświetleń także czasem warto zaufać magikowi

[ Dodano: 2016-08-05, 20:30 ]
Panowie takie małe pytanie :) Jeśli stożek to lepiej w oryginalnej obudowie czy bez?

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3238
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-08-06, 13:43

Ad@mus pisze:Objawiało się to tak, że wziadałem do auta, lampka swiciła, kontrolki tez, przy probie rozruchu cykpyk i cima.
Patrz, a u mnie na takie coś podobnego problemem był główny bezpiecznik... A kupiony nowy w obudowie nie chcial wejsc na swoje miejsce. Jak sobie poradzić? Oczywiście rozwalić jego obudowe. Jezdzi do dzis :D
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7982
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-08-06, 14:07

subbas, zostaw oryginalny filtr panelowy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-08-06, 16:10

janusz,
A dlaczego nie stożek? Nie będzie lepiej oddychał?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7982
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-08-06, 17:56

subbas, bo do 2.0 N/A stożek to bezsens, i tak jak napisałeś - nie będzie lepiej oddychał. Ba może nawet stracić i KM, i Nm.
Dobra panelówka MANN albo KNECHT i w zupełności wystarczy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-08-06, 19:05

Właśnie gdzieś czytałem, że stożek nie nadaje się do LPG. Prawda czy mit? Pierwszy raz chciałbym pomodzić auto także proszę o wyrozumiałość :lol:

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4135
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-08-07, 23:12

stozek owszem, ale wymaga separacji i dostrojenia PB ecumastrem, po czym strojenie zasadnicze w gazie. Oczywiscie mowa o instalacji sekwencyjnej bo na palnik nieeeee.

Kolejna sprawa to zimny dolot do separowanej komory stożka.

Po trzecie stożek dobrej firmy, nie chinol, plus odpowienie nasączenie i pielęgnacja.

Z tego wszystkiego wynika, że najlepiej panel wsadzić jak Janusz mówi, ja jedynie dał bym nadmuch świerzego powietrza.

Uwaga, stożek powoduje RYK silnika, dla jednych fajnie dla innych nie koniecznie :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-08-08, 09:14

subbas, ja mam u siebie stożek i gaz i jeździ to całkiem przyzwoicie. z uwagi na to jak wszystko mam pomontowane, to jakiegoś mega ryku silnika nie zaobserwowałem.

ale tak jak mówi Ad@mus, doprowadź zimne powietrze i odizoluj cieplnie miejsce w którym montowany jest stożek. z moich obserwacji wynikło, że po wykonaniu izolacji nawet przy upałach +30 samochód idzie dużo lepiej niż bez izolowanego dolotu.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4135
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-08-08, 13:21

lgruca, ty masz poprawnie wykonany dolot, jedynie strojenia ci brakuje, bo troche pomodzone i pytanie jak to z AFRem wygląda

nie mniej jednak wyobraź sobie jak stożek, bez izolacji termicznej, z instalacją palnikową by działał ;)
Ogółem każdy mod dla instalacji z poniżej najtańszej sekwencji to MIT :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-08-08, 15:11

Ad@mus, sprawdzałem afr i jest nawet ciut przelany, więc nie ma źle. tak czy inaczej, koniec offtopu dot. mojej lepianki ;)

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1438
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-08-08, 15:49

To i ja dorzucę, że u mnie pomodzone dolotem i wydechem, nic nie zostało wystrojone a AFR jest git. Za dużo czytasz Ad@mus i wpychasz chłopaka niepotrzebnie w dziwne rozkminy i koszty.
Jednym słowem najlepiej modzić i sprawdzać jak to wychodzi. Nie ma złotego środka nawet przy tych samych silnikach. Najpierw zrobić ABC przy motorze a później bawić się w mody.

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-08-08, 19:13

Pisząc o zimnym dolocie macie na myśli powietrze z nadkola lub z okolic zderzaka? I jak wygląda taka izolacja termiczna stożka?

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-08-08, 22:41

dokładnie tak :)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4135
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-08-09, 09:38

rz pisze:wpychasz chłopaka niepotrzebnie w dziwne rozkminy i koszty.
Jakie koszty? Sam się chłopak wcisnoł na kosztu kupując Nissana :)
rz pisze: a AFR jest git
to znaczy jaki AFR masz, a jaki AFR jest GIT?

Zmodzić dolot można, wydech nie ma problemu, ale jeśli nie ecuM to przynajmniej sprawdzić ten AFR jaki jest-to nie narazi cię na duże koszty jaki jest zakup Ecumastera, lektura, wypożyczenie sondy i własne strojenie (u mnie wyszło wszystko 300zł i w AFR było trochę do poprawienia).

No ale jak wiadomo, moje auto to forumowa pokraka, nie może stanąć obok większości profesjonalnie pomodzonych fur. Jest po prostu inna choćby dla tego że lata na tanim oleju, którego nie ubywa.

Taki o gorszy sort.

Kontrola AFRu jeszcze nigdy nie zaszkodziła
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-08-09, 20:47

Ad@mus,

A strojenie afru należy robić przed ustawianiem np map LPG czy to nie ma znaczenia?
No i czy wartości mają być takie same na LPG i PB?

[ Dodano: 2016-08-13, 21:23 ]
W końcu wolny dzień to coś tam podziałałem :)
Podłączając audio, zauważyłem pod tylną półką (w bagażniku) taką kostkę. Od czego ona może być?
Obrazek

Potem wziąłem się za zaciski, domowa robota ale jakoś to wygląda :mrgreen:
Przy okazji zauważyłem małą niespodziankę - pospawany łącznik stabilizatora

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3238
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-08-14, 12:47

subbas, wycieraczka tylnej szyby ;)
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4135
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-08-14, 19:01

subbas, zalezyco chcesz z AFR zdziałać, jak tylko sprawdzic to nie zaleznie czy tak czy siak, LPG na sekwencji mozna podlubac bez modelowania mapy PB.

Mapa LPG ma miec ciut inne AFR jak PB, u mnie pb jest 13,5 do 3500rpm na PB i 12,7 powyzej, Gaz tak samo do 3500 a powyzej 12,8-12,9, i ten AFR jest stabilny

Ale ja się mało co znam, niech inni podpowiedza, ci bardziej w temacie mniej oczytani :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-09-02, 19:59

Takie tam z małej wycieczki :-)

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 773
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2016-09-03, 07:35

Niezle sie prezentuje na fotkach

Co do stożka,rób zimny dolot ze stożkiem,doprowadz zimne powietrze z pod zderzaka,poszukaj podobnych aut I napewno znajdziesz info na forum-taka modyfikacja daje mnóstwo frajdy po pieknie Sr20 brzmi na stożku,
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7982
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-09-12, 19:29

Poproszę o upa :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-09-17, 18:50

janusz,
No to się pochwalę :D Idą ponure dni więc rozświetlamy wnętrze :) Aczkolwiek zdjęcia nie oddają tego co jest w rzeczywistości, oczywiście podświetlone wszystkie sterowniki :)


Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7982
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-09-17, 20:56

Jak się patrzy na to z góry, to wali i to równo. Zrób zdjęcie pod kątem, tak, jak u mnie w topicu jest.

Tak sobie myślę, że mogłem zrobić nieco słabsze podświetlenie.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-09-18, 07:20

Niee no coś Ty jest idealnie. Chciałem, żeby było dobrze widoczne i tak jest :)

[ Dodano: 2016-10-08, 20:13 ]
Mały up. Zamiast modzić muszę naprawiać :(

Efekt wielkiej dziury na parkingu leśnym, pękł także uchwyt przykręcany do belki.

Obrazek

Bez zderzaka i spoilera, więc primerka parę dni będzie ogołocona.

Obrazek

Obliczyłem sobie spalanie. Przy mojej cięższej nodze, 11,8 a teraz cały bak jeździłem maks do 3K obrotów i wyszło 10,2 LPG :)

[ Dodano: 2016-12-12, 17:50 ]
Mały up, trochę się pozmieniało. Zaczęło strzelać, stukać i buczeć :-P

No to wleciały oba przeguby zewnętrzne Blue Print, łożysko koła SKF, łożyska zwrotnicy NTY i jest cisza. A, że irytowały mnie już te wycieraczki zatrzymujące się w połowie to i za to się wziąłem.

Obrazek

Po rozebraniu, smarowaniu itp skończyło się na innym silniczku z polifta, coś nie poszło i po złożeniu zaczął mi bezpieczniki wywalać. :-> Tuleje też chciałem dotoczyć ale jeden tokarz się nie podjął a w zakładzie chcieli 60 zeta za szt, no to w d... z tym. Posmarowane, działa i nie skrzypi :-)

[ Dodano: 2016-12-29, 21:50 ]
Zestaw na dziś:

Obrazek

A to stary valvo po 10K km

Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4135
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-05, 20:25

Trochę szkoda że półsyntetyk. Szkoda też, że 10w40 a nie 5w40. Dobrze, że Gulf.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7982
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-01-05, 20:39

I dlaczego filtron, a nie MANN. Również przyłączem się do tego, co napisał Ad@mus, dlaczego 10W40 a nie 5W40, choć ja bym poszedł krok dalej i 5W30 lub 0W30 :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-01-05, 21:26

janusz, Może się mylę, specem od olejów nie jestem ale leje 10-tkę ze względu na moje problemy ze smarowaniem. A filtron dlatego, że w sklepach w mojej okolicy są tylko tej firmy. Oleju, powietrza, paliwa, gazu czy kabinowy, wszędzie mam filtron. :-P Mann musiałbym zamawiać z neta

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”