Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2016-07-17, 01:07

Dlatego napisałem że robienie blachy z martwym silnikiem mija się z celem :p lepiej było zacząć od podstawy,czyli zdrowej mechaniki, a Buda to pikus :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-07-17, 07:05

Boro1989, to zerknij w swoj temat i napisz to jeszcze raz.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-07-17, 09:14

Ha popieram kolegę wyżej!! Boro wszystko na odwrót co napisałeś... Buda to podstawa bez której moim zdaniem nie ma sensu jakiekolwiek grubsze dłubanie :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-17, 11:07

Haha no moim zdaniem teeż. Jakbym zrobił najpierw mechanikę, musiałbym poczekać na fundusze na blachę, a wiadomo że ruda nie śpi. Wolałem spawać póki jest do czego i malować póki mam drugie auto ;-) moim zdaniem silnik nie zdechł, po prostu olej nie dociera do góry :-P

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2016-07-19, 18:21

A ja wolę kupić druga Bude i przełożyć gotowe graty gdzie to góra dzień zabawy i wtedy bawić się w blacharke ;)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-22, 17:13

Mały up co do tego mojego zDEHa :-P Podczas rozbierania dołu by dostać się do pompy oleju, z ciekawości magik odkręcił chłodniczkę oleju. To co w niej było to makabra, szlam i błoto, ogólnie sam gnój. Zmontował wszystko z powrotem bez tej pompy, zalał olejem i co... Smarowanie zgasło i głowa przestała hałasować. Auto pojeździło kilka km, wchodziło na obroty, nie hałasowało, silnik pracował cichutko i równo. Po ok pół godziny odpalamy i znów to samo, czerwony czajnik i hałas...

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-22, 18:01

subbas, to co ty tam masz w tej podstawie filtra? Może też kanał między pompą a podstawą filtra jest zawalony?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-22, 21:19

chyba ktos przeholowal z motodoktorem
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-23, 12:10

Też tak myślę, zaczęło się dziać od dolewki oleju więc wniosek jest jeden... Jakbym zobaczył tego gościa, który mi sprzedał to ryj bym obił.

janusz,

Teraz jak rozbierzemy dół to tam zajrzymy i tą pompę wymienię. Tylko trochę lipa z dojściem, trzeba zdejmować kolektor?

Olej po zlaniu był praktycznie czyściutki, żadnych syfów ani nawet koloru nie zmienił.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-23, 16:11

subbas, w DEHu, żeby ściągnąć kolektor ssący, trzeba zdjąć najpierw podstawę filtra oleju :d Pytanie jest jeszcze jedno - stan oringów między podstawą filtra/pompą a blokiem silnika

Nadal zastanawia mnie w jakim stanie jest zawór nadciśnieniowy w pompie oleju.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-28, 19:02

DZIAŁA! Winowajcą całego zamieszania była pompa oleju. Została włożona używka z WP11. Zrobiłem już ponad 200 km i nic, czajnik się nie zapalił :-) Chodzi cichutko, równo, bez problemu. Na razie zalany lotosem 10W40, w przyszłym tygodniu zalewam valvoline max life, wpadnie też czujnik ciśnienia oleju i filtry LPG.

No ale byłoby zbyt pięknie, zawsze musi się coś dziać :-P
Klima przestała chłodzić, wentylatory na chłodnicy nie działają. Bezpiecznik był przepalony, włożyłem drugi i lewy wentylator działa, prawy nie. Sprężarka włącza się i wyłącza już co 2 sekundy. Nie ma ciśnienia?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-28, 19:49

subbas, odpuść sobie valvo. Weź coś lepszego - już shell jest od niego lepszy. Za 100-120zł masz Eneosa 10W40.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-28, 20:25

Czytałem opinie na tym forum i sporo osób poleca :-P niestety już kupiłem, 110 zł 5l

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-28, 20:37

Valvo spoko oliwa mój poprzedni motor na tym chula i ma się dobrze
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-31, 09:27

No to nacieszyłem się nysą aż 5 dni :shock: Jadę sobie jadę, od domu jeszcze 80km a tu bach... Wszystko zgasło, silnik, radio ogólnie cały prąd. Nawet kontrolki nie świecą, ogólnie wszystko to co po włączeniu zapłonu powinno działać to już nie działa. Na tę chwilę wiadomo, że gdzieś jest zwarcie i wypierdziela bezpieczniki w skrzynce przy aku

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-31, 12:20

no to lipa
ja mialem kiedys podobnie, bezpiecznik byl ok i w ogole, a winną okazała się minusowa klema z akusa, była za luźna i stara

wymieniłem na nową i cacy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2016-07-31, 16:59

to samo chciałem napisać co Ad@mus sprawdź minus :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-31, 17:57

Od luźnej masy bezpiecznik by wywalało ?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-31, 19:38

glowny bezpiecznik trudno wywalic
wydaje mi sie ze jest caly ;p
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-31, 20:31

Główny ten 40A? Ten jest cały. Najpierw wywaliło od wentylatora, później tego obok. Wymieniem i po włączeniu zapłonu znowu wywaliło. Dotykając pinów od bezpiecznika iskrzy jak cholera i cyka gdzieś w okolicy stacyjki

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-31, 21:03

popraw masy a potem baw sie całą resztą jak nic nie da
jak nie ma pradu w całym aucie i nawet kontrolki sie nie swieca to na 95% to klemy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-31, 21:19

Kurw@ wiem co jest xD kostka od stacyjki się zjarała^^
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-08-01, 17:29

No nie wiem. Elektro magik mówi, że masa jest i klema nie ma nic do wywalania bezpiecznika :-P ten gietek już mnie do szału doprowadza, więcej stoi jak jeździ

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-08-01, 22:15

Nie słuchaj magikow, słuchaj ludzi z forum. Zazwyczaj to my mamy rację..:)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-08-01, 22:19

magik czaruje tak zeby kasa z tego byla
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-08-01, 23:03

A ja powiem, tylko tyle - to nie wygląda na masę :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2016-08-02, 06:05

Dalej ktoś sadzi że warto reanimować blacharsko ,trupa mechanicznego ?;)

Faktycznie masa jakby była walnieta to by po prostu kontrolki gasly,brak prądu i takie tam, ale nie robiło by to zwarcia,

Zacznij od podstaw. Sprawdź podłączenie radia samochodowego i innych gadżetów elektrycznych które ewentualnie ostatnio dokladales do niej :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-08-02, 12:19

Boro1989, spytaj się o to fanów s13-tek przykladowo. Mechanika to pikus w przeciwieństwie do budy. Elektryka to tez pikus pod warunkiem ze albo się znasz albo masz z czego zaplacic. Buda to podstawa projektu. Jeśli myślisz inaczej to dorosłeś max do klocków lego.

Subbas, a ja bylem w Toruniu w niedziele z moim magikiem od kabli. Byśmy ci to ogarnęli w trzy minuty :)

rzy

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-08-02, 12:54

Tylko ze zdrowej s13 nie kupisz za 3k a p11owszem
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-08-02, 12:57

Tu jest mowa o tym co w projekcie jest ważne a nie o konkretnym modelu a tym bardziej o cenę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”