[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
A więc Primka na dzień dzisiejszy wygląda tak
Nagrałem filmiki jak auto zachowuje się po włączeniu klimy. Powiedzcie Panowie czy wszysko jest ok bo każdy mówi co innego
SPRĘŻARKA
OBROTOMIERZ
Nagrałem filmiki jak auto zachowuje się po włączeniu klimy. Powiedzcie Panowie czy wszysko jest ok bo każdy mówi co innego
SPRĘŻARKA
OBROTOMIERZ
Eeeee coś jest nie halo. Cykle powinny być dłuższe.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Działam z moją primką dalej. Tym razem kompresja sprawdzona na pewno dobrze. Więc w jakiej kondycji jest silnik?
ZIMNY 1 CYL. 11,5 2 CYL. 12 3 CYL. 11,5 4 CYL. 12,5
CIEPŁY 1 CYL. 10,5 2 CYL. 11 3 CYL 11,5 4 CYL 12,5
PRÓBA OLEJOWA: 1 CYL. 14 2 CYL. 14,5 3 CYL. 13 4 CYL. 13
Tył nie hamuje bo zaciski się skończyły. Myślę o regenerowanych tylko które, LUCAS czy TRW? A no i jarzma zapieczone. Co z tym zrobić?
ZIMNY 1 CYL. 11,5 2 CYL. 12 3 CYL. 11,5 4 CYL. 12,5
CIEPŁY 1 CYL. 10,5 2 CYL. 11 3 CYL 11,5 4 CYL 12,5
PRÓBA OLEJOWA: 1 CYL. 14 2 CYL. 14,5 3 CYL. 13 4 CYL. 13
Tył nie hamuje bo zaciski się skończyły. Myślę o regenerowanych tylko które, LUCAS czy TRW? A no i jarzma zapieczone. Co z tym zrobić?
subbas, zrób flusha, zalej dobrą oliwę i zobacz co wyjdzie.
Zaciski z tyłu - sam sobie zregeneruj,m wielkiej filozofii w tym nie ma Jak coś to PW
Zaciski z tyłu - sam sobie zregeneruj,m wielkiej filozofii w tym nie ma Jak coś to PW
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pracowity tydzień za mną. Kilka napraw z mojej primerki, którą staram się doprowadzić do ładu
Na początek zestaw naprawczy zwrotnicy. Przestało pukać przy skręcaniu i wpadaniu w dziury. Z dolnego łożyska zostały dwie kulki.
Potem uszczelka pokrywy. Przy okazji chciałem odnowić pokrywę, a że farba od pękała, dałem ją do piaskowania.
Uszczelka posmarowana uszczelniaczem. Mam nadzieję, że długo wytrzyma.
Pokrywa poszła w czarny mat.
Wpadły jeszcze klocki na przód od Sakury. No i walka z tylnymi zaciskami. Niestety w lewym zacisku tłoczek hamuje dopiero po trzech naciśnięciach pedału, ręczny łapie gdzieś na 7 ząbku. Trzeba wykręcić tłoczek? Cały układ zalany nowym płynem i odpowietrzony, wygląda to jakby tłoczek był za bardzo schowany.
No i mam pytanko co do tej klimy. Gdzie znajdę przekaźnik od niej? No i czy czujnik od klimy jest tam za lewym kielichem?
Na początek zestaw naprawczy zwrotnicy. Przestało pukać przy skręcaniu i wpadaniu w dziury. Z dolnego łożyska zostały dwie kulki.
Potem uszczelka pokrywy. Przy okazji chciałem odnowić pokrywę, a że farba od pękała, dałem ją do piaskowania.
Uszczelka posmarowana uszczelniaczem. Mam nadzieję, że długo wytrzyma.
Pokrywa poszła w czarny mat.
Wpadły jeszcze klocki na przód od Sakury. No i walka z tylnymi zaciskami. Niestety w lewym zacisku tłoczek hamuje dopiero po trzech naciśnięciach pedału, ręczny łapie gdzieś na 7 ząbku. Trzeba wykręcić tłoczek? Cały układ zalany nowym płynem i odpowietrzony, wygląda to jakby tłoczek był za bardzo schowany.
No i mam pytanko co do tej klimy. Gdzie znajdę przekaźnik od niej? No i czy czujnik od klimy jest tam za lewym kielichem?
subbas, to jeszcze zobacz czy masz na środkowych słupkach - pod autem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
subbas, łańcuch, panewka czy coś innego?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Aż ciekawy jestem. Hmmm a może rozrząd się przestawił? Przed zdjęciem głowy ustaw wałki tak, żeby znaczniki na nich się zgrały się z tymi na łańcuchu. Albo sprawdź ile jest ogniw łańcucha między znacznikami na kółkach - ma być 20.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A może kompa oleju tak jak u delusa kiedyś? U niego zblokowalo silnik, i Ciebie może tylko klekocze bo nie dostaje w ogóle oleum?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
A więc sytuacja wygląda tak. Została zdjęta pokrywa zaworów, filtr i miska olejowa oraz obudowa rozrządu. U góry sucho, nie ma oleju, w filtrze sucho...
Panewki są ok, nigdzie rys czy luzów nie widać, z rozrządem jak najbardziej ok. Mechanik polecił poszukać pompy oleju.
Stara wygląda tak:
Mam nadzieję, że będzie to widać. Na obudowie jest kilka rys a bardziej przetarć. Ale czy to ma aż takie znaczenie?
[ Dodano: 2016-07-08, 20:49 ]
U dało się zdjąć drugą część miski i cały dół na widoku. Dwie panewki mają mały luz więc będę je wymieniał. No ale istota problemu to to, że olej nie dociera do góry. Nigdzie nie mogę znaleźć nowej pompy oleju. Warto kupować używkę? Nie jestem za bardzo w temacie i mam takie pytanie czy w ogóle regeneruje się pompy oleju do benzyniaków?
Panewki są ok, nigdzie rys czy luzów nie widać, z rozrządem jak najbardziej ok. Mechanik polecił poszukać pompy oleju.
Stara wygląda tak:
Mam nadzieję, że będzie to widać. Na obudowie jest kilka rys a bardziej przetarć. Ale czy to ma aż takie znaczenie?
[ Dodano: 2016-07-08, 20:49 ]
U dało się zdjąć drugą część miski i cały dół na widoku. Dwie panewki mają mały luz więc będę je wymieniał. No ale istota problemu to to, że olej nie dociera do góry. Nigdzie nie mogę znaleźć nowej pompy oleju. Warto kupować używkę? Nie jestem za bardzo w temacie i mam takie pytanie czy w ogóle regeneruje się pompy oleju do benzyniaków?
Może zawór w pompie się otworzył i nie zamknął? Dobra używana pompa będzie ok.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Gadaj z Nismojoe może coś ogarnie..
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
A więc tak. Wszystko poskładane do kupy, nowe panewki, olej byle jaki, nowy filtr oleju. No i niestety to samo, w zaworach i w filtrze sucho... Ogólnie w bloku było sporo nagaru, stary olej wyglądał tragicznie. Z magikiem zdecydowaliśmy, że wyciągamy i rozbieramy bo mogło się zapchać. No ale chyba zaryzykuję z tą pompą
A na pocieszenie w końcu udało się ogarnąć tylne zaciski i hamulce żyleta.
A na pocieszenie w końcu udało się ogarnąć tylne zaciski i hamulce żyleta.
subbas, sprawdź drożność kanału między pompą oleju a podstawą filtra. Zresztą, dziwię się, że czujnik nic Ci nie pokazywał.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Czujnik ciśnienia oleju - ten wkręcony w podstawę filtra. włącza/wyłącza kontrolkę ciśnienia oleju.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_