Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2016-06-18, 22:19

Cyk, działa chwilkę i off i tak w kółko, jak w lodówce tylko gęściej cykle ;)

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-06-19, 16:07

A więc Primka na dzień dzisiejszy wygląda tak

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nagrałem filmiki jak auto zachowuje się po włączeniu klimy. Powiedzcie Panowie czy wszysko jest ok bo każdy mówi co innego :P

SPRĘŻARKA

OBROTOMIERZ

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-06-19, 16:15

Eeeee coś jest nie halo. Cykle powinny być dłuższe.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2016-06-19, 16:22

Aha, coś tam niebangla tak jak powinno.

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-06-23, 16:47

Działam z moją primką dalej. Tym razem kompresja sprawdzona na pewno dobrze. Więc w jakiej kondycji jest silnik?

ZIMNY 1 CYL. 11,5 2 CYL. 12 3 CYL. 11,5 4 CYL. 12,5

CIEPŁY 1 CYL. 10,5 2 CYL. 11 3 CYL 11,5 4 CYL 12,5

PRÓBA OLEJOWA: 1 CYL. 14 2 CYL. 14,5 3 CYL. 13 4 CYL. 13

Tył nie hamuje bo zaciski się skończyły. Myślę o regenerowanych tylko które, LUCAS czy TRW? A no i jarzma zapieczone. Co z tym zrobić?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-06-23, 20:15

subbas, zrób flusha, zalej dobrą oliwę i zobacz co wyjdzie.

Zaciski z tyłu - sam sobie zregeneruj,m wielkiej filozofii w tym nie ma :] Jak coś to PW
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-02, 10:03

Pracowity tydzień za mną. Kilka napraw z mojej primerki, którą staram się doprowadzić do ładu :)

Na początek zestaw naprawczy zwrotnicy. Przestało pukać przy skręcaniu i wpadaniu w dziury. Z dolnego łożyska zostały dwie kulki. :-P

Obrazek

Potem uszczelka pokrywy. Przy okazji chciałem odnowić pokrywę, a że farba od pękała, dałem ją do piaskowania.

Obrazek

Uszczelka posmarowana uszczelniaczem. Mam nadzieję, że długo wytrzyma.

Obrazek

Pokrywa poszła w czarny mat.

Obrazek

Wpadły jeszcze klocki na przód od Sakury. No i walka z tylnymi zaciskami. Niestety w lewym zacisku tłoczek hamuje dopiero po trzech naciśnięciach pedału, ręczny łapie gdzieś na 7 ząbku. Trzeba wykręcić tłoczek? Cały układ zalany nowym płynem i odpowietrzony, wygląda to jakby tłoczek był za bardzo schowany.

No i mam pytanko co do tej klimy. Gdzie znajdę przekaźnik od niej? No i czy czujnik od klimy jest tam za lewym kielichem?

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-07-02, 17:06

Przepoleruj napisy na pokrywie
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-02, 17:20

Właśnie myślałem o tym albo o malnięciu ich na czerwono. Tylko że sporo wyklejania by było

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-02, 18:04

Masłem wysmaruj napis przetrzyj i maluj :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-02, 20:59

Haha dobra, poświęcę masło i spróbuję :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-03, 00:38

oby pokrywka byla dobrze odpiaskowana*
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-03, 09:23

Płukana myjką ciśnieniową, moczona w rozpuchu, głaskana i wycierana. Chyba będzie dobrze :)
Dopiero wczoraj zauważyłem, że mam rozpórkę na tylnych kielichach :D I tak się zastanawiam czy sport line wychodziło tak seryjnie czy to dokładka?

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2016-07-03, 11:37

GT też ją miało fabrycznie.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-03, 12:04

subbas, to jeszcze zobacz czy masz na środkowych słupkach - pod autem :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-05, 18:34

Nie myślałem, że to nastąpi ale jednak... Mój gietek mnie zawiódł. Wczoraj zapaliło się smarowanie i silnik zaczął klekotać jak stary diesel... Dziś zaholowany do mojego magika. Po usłyszeniu klekotu złapał się za głowę. Będzie kupa roboty i $

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-05, 18:38

subbas, łańcuch, panewka czy coś innego?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-05, 18:43

Klekot jest raczej z góry. Najpierw obejrzymy zawory, jest też podejrzenie na pompę oleju. Auto stało kilka miesięcy. Może któryś kanał się zapchał i wywaliło smarowanie?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-05, 18:48

Aż ciekawy jestem. Hmmm a może rozrząd się przestawił? Przed zdjęciem głowy ustaw wałki tak, żeby znaczniki na nich się zgrały się z tymi na łańcuchu. Albo sprawdź ile jest ogniw łańcucha między znacznikami na kółkach - ma być 20.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-07-05, 20:06

A może kompa oleju tak jak u delusa kiedyś? U niego zblokowalo silnik, i Ciebie może tylko klekocze bo nie dostaje w ogóle oleum?

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-05, 20:11

Też mi się wydaje, że o to chodzi. To stało się nagle. Silnik był ciepły i tylko wyszedłem na parę minut do sklepu. Wracam, odpalam i bach. Chyba panewki czy zawory to już prędzej byłoby słychać?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-05, 21:25

subbas, jak cos to rozwaz zakup innego silnika, bedzie szybciej i taniej jesli cos sie posypalo. Na gieldzie bylo zdrowe sr20de za dobra kase
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-06, 16:54

A więc sytuacja wygląda tak. Została zdjęta pokrywa zaworów, filtr i miska olejowa oraz obudowa rozrządu. U góry sucho, nie ma oleju, w filtrze sucho...
Panewki są ok, nigdzie rys czy luzów nie widać, z rozrządem jak najbardziej ok. Mechanik polecił poszukać pompy oleju.

Stara wygląda tak:

Obrazek

Mam nadzieję, że będzie to widać. Na obudowie jest kilka rys a bardziej przetarć. Ale czy to ma aż takie znaczenie?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2016-07-08, 20:49 ]
U dało się zdjąć drugą część miski i cały dół na widoku. Dwie panewki mają mały luz więc będę je wymieniał. No ale istota problemu to to, że olej nie dociera do góry. Nigdzie nie mogę znaleźć nowej pompy oleju. Warto kupować używkę? Nie jestem za bardzo w temacie i mam takie pytanie czy w ogóle regeneruje się pompy oleju do benzyniaków?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-13, 20:09

Może zawór w pompie się otworzył i nie zamknął? Dobra używana pompa będzie ok.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2016-07-13, 20:34

Kup pompe oleju od ve :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-07-13, 21:19

Gadaj z Nismojoe może coś ogarnie.. :)

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-15, 18:40

A więc tak. Wszystko poskładane do kupy, nowe panewki, olej byle jaki, nowy filtr oleju. No i niestety to samo, w zaworach i w filtrze sucho... Ogólnie w bloku było sporo nagaru, stary olej wyglądał tragicznie. Z magikiem zdecydowaliśmy, że wyciągamy i rozbieramy bo mogło się zapchać. No ale chyba zaryzykuję z tą pompą

A na pocieszenie w końcu udało się ogarnąć tylne zaciski i hamulce żyleta.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-15, 19:21

subbas, sprawdź drożność kanału między pompą oleju a podstawą filtra. Zresztą, dziwię się, że czujnik nic Ci nie pokazywał.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-15, 19:23

Jaki czujnik?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-15, 19:40

Czujnik ciśnienia oleju - ten wkręcony w podstawę filtra. włącza/wyłącza kontrolkę ciśnienia oleju.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”