Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-01-05, 22:22

Szukaj czujnika ciśnienia oleju z P10GT, namiar na zegary z P10GT mogę Ci dać. Montujesz sobie takie coś i masz podgląd cały czas :d Ja i tak bym spróbował na początek 5W40.
Jak jeździsz na krótkich odcinkach - dookoła komina to wymieniaj co max 7,5kkm :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-01-05, 22:45

Nie będę się bawił w ten czujnik bo wiem, że ciśnienia i tak nie ma. Pytanie co zrobić, żeby było lepiej. Po obejrzeniu tego CERAMIZER zastanawiam się nad zalaniem tego czegoś

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-01-05, 22:56

To ja bym chyba bardziej wolał zalać XADO Luxury Drive 10W40 :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-01-05, 23:04

janusz, mój motor to ciężki temat, fakt jest taki, że był zalany doktorem więc pewnie ciśnienia nie trzymał. A ten xado co miałby zmienić?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-01-06, 12:39

subbas, a co się dokładnie dzieje z Twoją motorownią? Jak był zalany doktorem, to raczej wcinał olej pewno, albo miał takie wycieki jak z Niagary.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-04-17, 21:37

Po długim czasie UP!
Z niunią na spacerze, małe zmiany :-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Fele po piaskowaniu i malowaniu proszkowym, drugi kolor robiłem sam. Wpadły opony firestone 205/50/16
Zderzak znów musiał iść do spawania i tym razem cały do malowania (nie z mojej winy) więc nie mogłem się oprzeć pomysłu jaki zobaczyłem u kolegi z forum :-)

W ostatnim czasie wymieniony czujnik stukowego i zlikwidowany wyciek z aparatu :-)

No i wziąłem się za to moje pseudo CAI :-D rura alu fi 80mm od halogenu do puszki z filtrem, efekt? przez pierwsze kilka dni troszkę go zamuliło, nie wiem jak i czemu przynajmniej takie miałem wrażenie. Teraz po kilku dniach czuć niezłą poprawę, dokładnie w reakcji na gaz ale też trzeba wiedzieć jak ten gaz dodawać by ładnie ciągnął, czyli ogólnie jest lepiej :-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-04-17, 22:04

Ten zderzak to wiochą wieje na kilometr. Trzeba było zostawić czerwony tak jak był, tylko środkową belkę w zderzaku na czarno machnąć.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2017-04-17, 23:14

Wizual się robi, a silnik dalej trup?
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-04-18, 16:00

Chyba wolałem ją z OEM felgami GT.

Sprawa silnika do rozwiązania. Trzeba poszukać dobrej sztuki z polifta, co oleju nie pije i swapować 1 do 1.

Najgorsze jest biadolenie i nic nie robienie.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-04-18, 18:50

janusz, gdyby wszystkim podobało się to samo, świat byłby nudny ;-) akurat w moim otoczeniu wszystkim bardzo podoba się ta zmiana, auto przyciąga uwagę

Co do motoru już przywykłem, może po prostu musi tak być z tą kontrolką. Oleju aż tak wiele nie żłopie, chyba, że jej przycisnę. A no i do tego dochodzi kilka wycieków, blok trochę mokry pod kolektorem wydechowym. A jak mrozy minęły to już tak zawory nie hałasują po odpaleniu.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-04-18, 22:54

subbas, poczytaj temat Rafika i ogarnij lepiej za wczasu pompe oleju... nie tłumacz sobie niesprawności silnika na chłopski rozum. Zamiast nowych alu lepiej byś się tym silnikiem zajoł.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2017-04-19, 08:20

O to to! Najpierw zdrowa seria potem reszta. Zwłaszcza, że tytułem pochwał - auto ma potencjał i chyba warto inwestować w te budę.

Ad@mus, zajął...nie "zajoł"
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-04-19, 09:00

Zajoł i h*j :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2017-04-19, 09:58

Jest jeszcze alternatywa: "[...]za ten silnik wzioł" ;D

Ale nie robiąc, więcej offtopa:

subbas, zdiagnozuj chociaż ten silnik, żeby było wiadomo czy warto w ten słupek inwestować, czy zajeździć na amen i rozdać pół-darmo to co nie potrzebne (np wałki dla mnie ;D)
Hobbysta Japanista

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-04-19, 18:46

Ad@mus, moja pompa się skończyła, siedzi inna z P11

arczar, Ogarnięcie motoru to dla mnie trochę problem bo auto potrzebuję codziennie. Ogólnie mój zamysł jest taki, że jak ten skończy żywot to wpadnie inny może po małym remoncie. Jak na razie docieram tego i daje radę ;) jak padnie to wałki masz zarezerwowane :-D

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-04-20, 12:14

No to coś jest nie halo, masz zmienioną pompę oleju i dalej przyświeca. Jakaś lipa panie.

Podepnij normalny czujnik zegarowy pod ciśnienie oleju i polataj trochę. Wtedy się dowiesz, czy miganie kontrolki to kwestia elektroniczno/elektryczna czy rzeczywiście coś jest nie tak. Choć jak mówisz, że silnik klekocze to gdzieś ciśnienie traci albo jest to dojechany trup i tykająca bomba. Polecam chwilę refleksji, skoro ma to być auto na co dzień.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2017-04-20, 18:39

Jak nie czujnik lub jego obwód, to każde jedno mruganie jedynie kwestia czasu i puk puk - panewka...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-04-21, 07:49

Zazwyczaj jak nie ma ciśnienia to albo pompa jest nie teges albo luzy na panewkach. Masz zmienioną pompe i nowe panewki a ciśnienie dalej przyświeca. Nie widziałem jeszcze zalepionego silnika, chyba że jakiś magik znawca kleił uszczelkę pod głowicą na sylikon i nawalił do kanałów kaczego gówna.

Całkiem poważnie subas, weź to ogarnij.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-04-21, 19:16

Ad@mus, Po wymianie pompy właśnie tak zaczęło się dziać, wstawiłem nowy czujnik i to samo, panewki wrzucałem nowe, na starych tragedii nie było tzn żadnych rys jedynie lekkie ślady przepalenia. Generalnie w silniku był gnój i smoła, chłodniczka oleju była cała w tym badziewiu. Teraz jest już czysto. Z tego co zauważyłem, były właściciel mało interesował się autem więc wątpię by w silniku było coś grzebane. Widać to po wyciekach i nigdy nie ruszanych śrubach.

A poza tym rozmawiałem z Januszem i u Niego jest to samo. Mowa oczywiście o paleniu kontrolki po odpaleniu auta, podczas jazdy nigdy.

[ Dodano: 2017-06-09, 20:20 ]
Spory up. Trochę czasu mnie nie było, trochę się działo. Padło sprzęgło na 3 dni przed terminem przeglądu. Jedna sprężynka wyskoczyła razem z kawałkiem docisku i była tam mielonka. Wpadło nowe kompletne sprzęgło Valeo, uszczelniacze i olej do skrzyni. Przegląd przeszedł z małym ale, do zrobienia wycieki z pompy wspomaganiab ręczny z prawej strony i końcówki drążka. Dzisiaj wymieniłem filtry i olej, tym razem Shell Helix 10W40. Teraz walka z klimą i ułamanym króćcem chłodnicy.

[ Dodano: 2017-07-16, 09:45 ]
Kolejny UP. Chłodnica się rozszczelniła więc wpadła używka z poliftowego 1.6 i w końcu spokój z tym spadającym wężem. Wpadły łączniki staba CTR, stare jeszcze oem i stukało niemiłosiernie. Do tego sonda DENSO. Jestem w szoku, spalanie spadło o prawie litr i koniec z szarpaniem na zimnym. A no i klima ogarnięta, chłodzi nie najgorzej. Teraz w planach cały zapłon i może wydech bo to rzeźba niesamowita, dziesiątki wstawek i zwężek.

[ Dodano: 2017-07-30, 21:53 ]
Zestaw na dziś:
Obrazek

[ Dodano: 2017-08-24, 19:57 ]
No to są kreski. Na LPG pod koniec coś nie bangla, kwestia tylko ustawienia dawki?

Przerywana PB, ciągłą LPG

Obrazek

Awatar użytkownika
matek_p
fanatyk nissana
Posty: 413
Rejestracja: 2016-07-06, 22:31
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: matek_p » 2017-08-25, 07:06

Wiesz... Może być to co mówisz a może być to wina wtryskiwaczy.
Let the force be with you!

My EX. N15 GTi :arrow: N15 GTi SportLine

Aktualny projekt :arrow: BMW E60 Czarnulka

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-08-25, 07:38

Jeśli LPG górą słabnie to trzeba sprawdzić AFR. Niewydolość lpg jest często spowodowana słabym reduktorem lub jak matek mówi wtryskami LPG, które zamiast mieć zapas, zaczynają pętlić górą. Przy mocy powyżej 170ps trzeba przejść na 8mm rurki butla reduktor.

Ale generalnie prawie seria GT ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
matek_p
fanatyk nissana
Posty: 413
Rejestracja: 2016-07-06, 22:31
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: matek_p » 2017-08-25, 07:45

Patrząc na twój wykres w górnej partii obrotów wygląda to na sytuacje ktora miała miejsce u mnie... Wina leżała po stronie właśnie reduktora i wtrysków.
Let the force be with you!

My EX. N15 GTi :arrow: N15 GTi SportLine

Aktualny projekt :arrow: BMW E60 Czarnulka

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-08-25, 11:03

matek_p, no LPG już 7-mio letnie, dać na sprawdzenie wtryskiwaczy czy po prostu wyczyścić?

Ad@mus, jest prawie seria ale z CAI i przyspieszonym zapłonem :-)

Pytałem o afr, zapłon, niestety gość z hamowni nie zajmuje się nissanami i chyba w Toruniu nikogo nie znajdę

Pomiar robiony na verva 98, stąd taka różnica w niutkach?

Awatar użytkownika
matek_p
fanatyk nissana
Posty: 413
Rejestracja: 2016-07-06, 22:31
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: matek_p » 2017-08-25, 12:33

Myślę, ze mógłbyś dać sprawdzić lpg. Niech się podepna pod kompa. Może cos zauważą. Może ciśnienia reduktor nie trzyma.
Let the force be with you!

My EX. N15 GTi :arrow: N15 GTi SportLine

Aktualny projekt :arrow: BMW E60 Czarnulka

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2017-08-25, 13:10

A co tam za wtryski i reduktor siedzi? 7 lat dla gratów lpg to sporo.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-08-25, 15:54

Pewnie waldemary na Alasce.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2017-08-25, 18:33

Na alasce to by tyle mocy nie wyciągną

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-08-26, 22:32

Wtryski dokładnie takie

WTRYSKI

Reduktor Tomasetto AT09

A na kompie mapy LPG i PB są bardzo równoległe do siebie. Chyba, że nowa sonda coś zmieniła w mapach?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-08-26, 22:45

Wtryski są jako takie;/ do jazdy ok ale nie pod osiągi.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2017-08-26, 22:47

Czyli najsłabszy zestaw jaki się da (najtańszy). I reduktor i wtryski do wymiany. Potem porządne strojenie.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”