[ Primera] P11.144 Primera QG18DE
: 2016-06-08, 19:39
Witam wszystkich ponownie!
Nareszcie wróciłem do nissana
Primera kupiona dnia wczorajszego z QG18DE z 2000 r .
Po miesięcznym poszukiwaniu p11 z SR20 pod maską zakończonym fiaskiem zdecydowałem się na mniejszą jednostkę. Auto potrzebne do jazdy od zaraz i jest.
158 tys na blacie
blacha się kupy trzymają, przyspieszenie jakieś tam ma i jest GIT
Tu rozkodowany Vin - Dzięki Janusz
model: P11E
prod. 03/00
kolor: DV9
kolor wnętrza: K
buda: sedan
silnik: QG18DE
skrzynia: manual
wykończenie: EP2
Wyposażenie:
DRIVER ASSIST AND SIDE AIRBAG - 4 jaśki
F/AIR CON - klima
EMMISSION CONTROL - katalizatory
#PT RR CTR BELT - 3pkt środkowy pas tylny
WOOD FINISH - drewniane wstawki
KEYLESS ENTRY W/ANTI hIJACK - centralny z pilota z antynapadówką
F/FOG LAMP - halogeny
FR RR PWR WINDOWS - 4 el. lufciki
F/GER - na niemcownię
F/4WHL ANTISKID - ABS
F/LEATHER STRG WHEEL _SHIFT KNOB - skórzana kiera i gałka zmiany biegów
Dziś na dobry początek Wymienione filtry Pb , powietrza i oleju. Olej shell helix xh7 10w40. nowe świeczki NGK i jakieś opony lato 195/55r15 .
Planów jako takich to nie ma, na razie cel jest jeden, Przywrócić wszystko do prawidłowego stanu. Bo jest kilka mankamentów do poprawki.
Miał ktoś z użytkowników tego silnika problem z zamulaniem się przy obrotach od około 4300 do tych 5500 rph, Przy wciśnięciu pedału gazu głębiej mulenie ustępuje.
Nareszcie wróciłem do nissana
Primera kupiona dnia wczorajszego z QG18DE z 2000 r .
Po miesięcznym poszukiwaniu p11 z SR20 pod maską zakończonym fiaskiem zdecydowałem się na mniejszą jednostkę. Auto potrzebne do jazdy od zaraz i jest.
158 tys na blacie
blacha się kupy trzymają, przyspieszenie jakieś tam ma i jest GIT
Tu rozkodowany Vin - Dzięki Janusz
model: P11E
prod. 03/00
kolor: DV9
kolor wnętrza: K
buda: sedan
silnik: QG18DE
skrzynia: manual
wykończenie: EP2
Wyposażenie:
DRIVER ASSIST AND SIDE AIRBAG - 4 jaśki
F/AIR CON - klima
EMMISSION CONTROL - katalizatory
#PT RR CTR BELT - 3pkt środkowy pas tylny
WOOD FINISH - drewniane wstawki
KEYLESS ENTRY W/ANTI hIJACK - centralny z pilota z antynapadówką
F/FOG LAMP - halogeny
FR RR PWR WINDOWS - 4 el. lufciki
F/GER - na niemcownię
F/4WHL ANTISKID - ABS
F/LEATHER STRG WHEEL _SHIFT KNOB - skórzana kiera i gałka zmiany biegów
Dziś na dobry początek Wymienione filtry Pb , powietrza i oleju. Olej shell helix xh7 10w40. nowe świeczki NGK i jakieś opony lato 195/55r15 .
Planów jako takich to nie ma, na razie cel jest jeden, Przywrócić wszystko do prawidłowego stanu. Bo jest kilka mankamentów do poprawki.
Miał ktoś z użytkowników tego silnika problem z zamulaniem się przy obrotach od około 4300 do tych 5500 rph, Przy wciśnięciu pedału gazu głębiej mulenie ustępuje.