[ Micra] SuperS
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Micra] SuperS
Witam wszystkich
Z SupereSem obcuję od 2 lat. Generalnie auto było kupione do nauki. Zona ledwo zdała prawko nie czuła się na siłach jeździć moim autem. Wybór padł na Micrę K11 bo była tania, w miarę oszczędna i nie sprawiająca za wielu kłopotów w eksploatacji (a w dodatku SuperS wyglądała deko ładniej).
I tak kupiliśmy pierwszą SuperS.
nie była może w pięknym stanie ale swoją rolę spełniała dzielnie.
Szybko pojawiły się modyfikacje.
Niestety auto nie było pierwszej świeżości (było ogólnie zmęczone) i doprowadzenie do przyzwoitego stanu wiązało się z poważnymi wydatkami. Po 2 latach w sumie bezproblemowej eksploatacji trafiła się okazja nabycia modelu z rozsądnym przebiegiem w niezłym stanie (takim który wymaga mniej ingerencji blacharza). Ruda niestety lubi te model.
I tak pojawiła się druga micra. Po paru modyfikacjach wygląda tak
Wyposażenie jak to w SuperS:
- zielonkawe szyby,
- elektryczne szyby z przodu,
- uchylne szyby z tyłu,
- światła przeciwmgłowe,
- abs,
- hamulce tarczowe z tyłu i z przodu,
- centralny zamek,
- wspomaganie kierownicy i zmniejszony zakres obrotu kierownicy z 3.1 do 2.9,
- trójramienna kierownica,
- fotele a-la kubełkowe,
- inne zderzaki i spoiler tylnej klapy,
- głośniki na tylnej półce.
Jeżeli coś jeszcze to musicie mnie uświadomić (ale chyba to wszystko)
Prawie wszystko robię sam już wykonane prace:
- nowe klocki, blaszki (nissan) i tarcze hamulcowe (ate) przód i tył,
- modyfikacja tylnej wycieraczki aby układała się poziomo,
- dołożenie oryginalnych chlapaczy nissana,
- nowe sprężyny Vogtland,
- nowe amorki Bilstein (gazowe - podstawowa specyfikacja),
- radio CD mniej więcej z tej epoki (blaupunkt),
- malowanie proszkowe alu nissana,
- nowe naklejki/oznaczenia modelu (orange),
- ponowny montaż tylnej lewej lampy z korektą uszczelki,
- zmiana przełączników wycieraczek i świateł (trudno uwierzyć jak się utleniają od słońca),
w planach:
- malowanie zacisków,
- malowanie pokrywy zaworów,
- uzupełnienie paru drobiazgów (np. zapinka uszczelki przedniej szyby i innych tego typu drobiazgów),
- kosmetyczne zmiany stylistyczne we wnętrzu (np. malowanie paru detali na orange),
- odnowienie, malowanie chlapaczy, klamek itp. pod kolor nadwozia,
- zabezpieczenie progów i nadkoli,
- być może short shifter,
- być może zmiana lamp na przód na "clear",
- jakieś ludzkie dywaniki welurowe,
- końcówka rury wydechowej o innej średnicy lub zmiana całego tłumika,
- kosmetyka lakieru ew małe dodatki (folia 3M),
- wygłuszenie drzwi,
- żółta folia na przeciwmgłowe,
- i kto wie co jeszcze
Generalnie nie chcę odchodzić za bardzo od serii. Plan jest taki by ją uwspółcześnić/odświerzyć ale nie zmieniać totalnie tego co zbudował nissan.
Z SupereSem obcuję od 2 lat. Generalnie auto było kupione do nauki. Zona ledwo zdała prawko nie czuła się na siłach jeździć moim autem. Wybór padł na Micrę K11 bo była tania, w miarę oszczędna i nie sprawiająca za wielu kłopotów w eksploatacji (a w dodatku SuperS wyglądała deko ładniej).
I tak kupiliśmy pierwszą SuperS.
nie była może w pięknym stanie ale swoją rolę spełniała dzielnie.
Szybko pojawiły się modyfikacje.
Niestety auto nie było pierwszej świeżości (było ogólnie zmęczone) i doprowadzenie do przyzwoitego stanu wiązało się z poważnymi wydatkami. Po 2 latach w sumie bezproblemowej eksploatacji trafiła się okazja nabycia modelu z rozsądnym przebiegiem w niezłym stanie (takim który wymaga mniej ingerencji blacharza). Ruda niestety lubi te model.
I tak pojawiła się druga micra. Po paru modyfikacjach wygląda tak
Wyposażenie jak to w SuperS:
- zielonkawe szyby,
- elektryczne szyby z przodu,
- uchylne szyby z tyłu,
- światła przeciwmgłowe,
- abs,
- hamulce tarczowe z tyłu i z przodu,
- centralny zamek,
- wspomaganie kierownicy i zmniejszony zakres obrotu kierownicy z 3.1 do 2.9,
- trójramienna kierownica,
- fotele a-la kubełkowe,
- inne zderzaki i spoiler tylnej klapy,
- głośniki na tylnej półce.
Jeżeli coś jeszcze to musicie mnie uświadomić (ale chyba to wszystko)
Prawie wszystko robię sam już wykonane prace:
- nowe klocki, blaszki (nissan) i tarcze hamulcowe (ate) przód i tył,
- modyfikacja tylnej wycieraczki aby układała się poziomo,
- dołożenie oryginalnych chlapaczy nissana,
- nowe sprężyny Vogtland,
- nowe amorki Bilstein (gazowe - podstawowa specyfikacja),
- radio CD mniej więcej z tej epoki (blaupunkt),
- malowanie proszkowe alu nissana,
- nowe naklejki/oznaczenia modelu (orange),
- ponowny montaż tylnej lewej lampy z korektą uszczelki,
- zmiana przełączników wycieraczek i świateł (trudno uwierzyć jak się utleniają od słońca),
w planach:
- malowanie zacisków,
- malowanie pokrywy zaworów,
- uzupełnienie paru drobiazgów (np. zapinka uszczelki przedniej szyby i innych tego typu drobiazgów),
- kosmetyczne zmiany stylistyczne we wnętrzu (np. malowanie paru detali na orange),
- odnowienie, malowanie chlapaczy, klamek itp. pod kolor nadwozia,
- zabezpieczenie progów i nadkoli,
- być może short shifter,
- być może zmiana lamp na przód na "clear",
- jakieś ludzkie dywaniki welurowe,
- końcówka rury wydechowej o innej średnicy lub zmiana całego tłumika,
- kosmetyka lakieru ew małe dodatki (folia 3M),
- wygłuszenie drzwi,
- żółta folia na przeciwmgłowe,
- i kto wie co jeszcze
Generalnie nie chcę odchodzić za bardzo od serii. Plan jest taki by ją uwspółcześnić/odświerzyć ale nie zmieniać totalnie tego co zbudował nissan.
Ostatnio zmieniony 2016-06-15, 09:01 przez ronf1, łącznie zmieniany 23 razy.
Ładnie wyglada:) powodzenia w realizacji planów
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Foty nie działają przynajmniej u mnie
Lancia Ypsilon: viewtopic.php?f=93&t=22978
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
Teraz działa fajna Micra. Wcześniej te autka nueco mnie śmieszyły, ale im dłużej na nie patrze tym się ciekawsze wydają.
Niezawodności życzę
Niezawodności życzę
Lancia Ypsilon: viewtopic.php?f=93&t=22978
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
Po wstawieniu tematu sam zmodyfikowałem dwa zdjęcia, aby działały. Jak coś się później popsuło to umywam ręce
Co do Micry to sam przód jest pocieszny. Gdyby tylko tył był jakiś inny to nawet fajne auto by było
Może kwestia innej tablicy rejestracyjnej?
(pomijam, że to Wagon)
Co do Micry to sam przód jest pocieszny. Gdyby tylko tył był jakiś inny to nawet fajne auto by było
Może kwestia innej tablicy rejestracyjnej?
(pomijam, że to Wagon)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Hehe.
dzieki za komentarze, nibawem dorzuce fotosy wnetrza. Jak bede cos robil, bede aktualizowal temat
[ Dodano: 2016-06-15, 10:20 ]
W końcu Micra dostała nowe opony na lato. Wybrałem Dunlopa StreetResponse 2. Na razie nic złego o nich nie mogę powiedzieć. są ciche, nie piszczą a szumią przy uślizgu, bardzo pewnie trzymają i naprawdę dobrze hamują na suchym. Na mokrym nie było jeszcze okazji do przetestowania. Co ciekawe widzę, że oryginalny rozmiar 175/60/13 zaczyna być trudno dostępny i drogi (pewnie wchodzi w kategorię "nietypowy") w związku z tym kupiłem 165/65/13 (średnicą był najbliższy oryginału).
Dodatkowo kupiłem nowe wycieraczki tzw. "płaskie" przedniej szyby. Wybrałem KAMOKA - zobaczymy ile wytrzymają
dzieki za komentarze, nibawem dorzuce fotosy wnetrza. Jak bede cos robil, bede aktualizowal temat
[ Dodano: 2016-06-15, 10:20 ]
W końcu Micra dostała nowe opony na lato. Wybrałem Dunlopa StreetResponse 2. Na razie nic złego o nich nie mogę powiedzieć. są ciche, nie piszczą a szumią przy uślizgu, bardzo pewnie trzymają i naprawdę dobrze hamują na suchym. Na mokrym nie było jeszcze okazji do przetestowania. Co ciekawe widzę, że oryginalny rozmiar 175/60/13 zaczyna być trudno dostępny i drogi (pewnie wchodzi w kategorię "nietypowy") w związku z tym kupiłem 165/65/13 (średnicą był najbliższy oryginału).
Dodatkowo kupiłem nowe wycieraczki tzw. "płaskie" przedniej szyby. Wybrałem KAMOKA - zobaczymy ile wytrzymają