Strona 1 z 3

[ Primera] NadiRa Red P10 Invitation

: 2010-04-10, 23:38
autor: NadiR
Trochę zwlekałem z opisaniem swojej P10 tki, na która się przesiadłem z P11 GT nie wiedząc czemu :mrgreen: ;) , aby opisać konkretnie ukończony projekt, ale niestety nie będzie aż tak bogato bo będzie racjonalna przesiadka ;), aczkolwiek cześć zaplanowanych modów zostanie zrealizowana.



Model: Nissan Primera P10 1.6 96' Invitation
Silnik: GA16DE - seryjnie 90km
Zawieszenie: Amorki Tokico - + seryjne sprężyny
Układ wydechowy - seryjny
Układ dolotowy - rura alu fi70 + stożek JR (wolna odma)
Elektronika: seria
Układ hamulcowy: Tył: tarcze TRW + klocki Ferodo Premier, Przód: Tarcze TRW (kończą się i do wym. na Mikoda) + Klocki Kashiyama (ogólnie nie polecam)
Wnętrze: jasne i seryjne, czyste i pachnące ;)
Koła: 15"x7" ET37 + 195/50 Bridgestone Turanza ER300
Body Kit - seryjny bez festyniarskich akcentów.
Audio: JVC+usb ze średniej półki



Mody::

-EGR - zaślepiony - aż 10 gr.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


-73c- założony

Obrazek
Obrazek


-kolektor 4-2-1 - będzie


-dolot - będzie chyba taki:
Obrazek

-wałek ssący od DS - założony, by Coobcio

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


- +zapłon - przyspieszony samemu ;)


- mod rozrządu by Coobcio - zrobione

Obrazek
Obrazek





Z optyki i trakcji:

-czerwone zaciski

Obrazek
Obrazek
Obrazek


- lotka od GT czeka

Obrazek
Obrazek


- białe kółeczka 15x7" + laczki Bridgestone Turanza ER300 (polecam!!) - praktycznie nówki
będą jeszcze dekielki ala nismo ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


To będą wszystkie mody tak do granicy 115km na seryjnych wtryskach i ciśnieniu i jakoś wystarczy ;) .



Foty kilka miechów po zakupie, jeszcze ze starym przed liftowym grillem i starych alu: na dniach zakładam nowy zestawik :p i zrobię świeże.

Reszta będzie uaktualniania w miarę rozwoju co by do zlot już na gotowo wsio ogarnąć ;)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2010-04-11, 04:36
autor: KTR
szkoda, ze to nie sr20, ale jak sie nie ma co sie lubi, to sie modzi co sie ma :-P Primera wyglada na bardzo zadbana ;-) w jakim stanie nadkola i progi? felgi jak najbardziej pasuja do czerwonego :mrgreen: gril zmieniasz na poliftowy? czym rózni sie wersja Invitation od zwykłych wersji, cieżki jest taki spojler z GT? ogólnie autko mi sie pdoba i trzymam kciuki za projekt :)
pozdro

: 2010-04-11, 05:12
autor: xtomek
Wygląda przepięknie!!! Nie ma jak P10, najłepsza Prima Nissana :-D

: 2010-04-11, 06:54
autor: bombel
NadiR pisze:-dolot - będzie chyba taki:
Taki to bedzie Ci wiecej cieplego powietrza brał niż seria. Ogółem ładne auto :)

: 2010-04-11, 07:49
autor: xtomek
Jest mój motor do wzięcia, 130 KM piechotą nie chodzi. Parę drobnych modów i 160 masz jak w banku. ;-)

: 2010-04-11, 08:00
autor: MRC
no śliczna ta primerka ;) białe fele będą super wyglądać na niej jak już założysz zapodaj foto !:) no i POWODZENIA w poszukiwaniu GTi :D

: 2010-04-11, 09:47
autor: rz
Yhh chcialem sie postawic na kresce z tym mocnym GA a tu taki psikus ;) No ale spoko, 115 tez moze byc :)

Powdzenia w modach

pzdr
rz

: 2010-04-11, 10:03
autor: Ryba
haha no proszę moja była lotka teraz widze do kogo trafiła :P

: 2010-04-11, 10:10
autor: dylson
Edytowalem troche post bo strona sie delikatnie rozjechala (ostatnie 5 zdjec bylo w jednym rzedzie).

: 2010-04-11, 10:22
autor: NadiR
KTR pisze:szkoda, ze to nie sr20, ale jak sie nie ma co sie lubi, to sie modzi co sie ma :-P Primera wyglada na bardzo zadbana ;-) w jakim stanie nadkola i progi?
No niestety nie SR ;) Rudej niemalże zero było i jest oczywiście, jedynie pod klamkami było kilka baboli bo to chrom-metal, ale od ręki porządnie zrobione, podwozie Helmut konserwował, a ja poprawiłem + profile - Noxudolem i jest cacy ani grama rudej :)
KTR pisze:mieniasz na poliftowy? czym rózni sie wersja Invitation od zwykłych wersji, cieżki jest taki spojler z GT? ogólnie autko mi sie pdoba i trzymam kciuki za projekt :)
pozdro
Grill zmieniony już dawno w kolorze.
Klima jest, 2 poduchy, 2x elektr. szyby, abs, i ładne piękne klameczki :mrgreen:

Jak zapodam nowe koła to zrobię aktualne foty.
Spoiler, ja wiem, z 6-7kg waży?
Bombel pisze: Taki to bedzie Ci wiecej cieplego powietrza brał niż seria
Możliwe, na razie przymiarki.
xTomek pisze: Wygląda przepięknie!!! Nie ma jak P10, najłepsza Prima Nissana :-D
Dzięki, ale jeszcze się na dniach upiększy ;)
Ryba pisze: haha no proszę moja była lotka teraz widze do kogo trafiła :P
Świat jest mały :mrgreen:

pozdro

: 2010-04-11, 15:46
autor: xtomek
No przecież masz SR20 do wzięcia

: 2010-04-11, 16:10
autor: prtp'06
nawet dwa SR20 do wziecia :P

: 2010-04-11, 16:54
autor: NadiR
I tak się mija z celem bo przekładać całą elektr., wiązkę no i w dod. samemu raczej sobie z tym nie poradzę, wiec jakieś 4-5 koła nie moje.... Wole sprzedać 1.6 ... i np. do
P11 GT wrócić ;) jak mam pakować tyle w 1.6; seria jest już fajna i można spokojnie familie wozić... co innego jak się robi 90% rzeczy samemu.
Taka ogólnie koncepcja aby kupić "nowy" mocny familiowóz, a ja sobie coś z czasem.

P10 tka w sumie kupiona była na naukę dla żony, więc nie chciałem jej dawać tyle mocy od razu, ale ogólnie polubiłem ten wóz bo kupiłem naprawdę w bdb stanie.
Teraz już ostro zapie...... i jej mało heh ;) dlatego trzeba gł. mocniejszy wóz, ale familyjny, a ja sobie coś dla siebie z czasem zbuduje do odgruzowania co by przy nismo pozostać.




ps. ale macie 2.0 130km czy od GT?
Napiszcie PW co to za motorownie, a ja się dowiem ile przekładka, ale raczej odpuszczę.

: 2010-04-11, 17:56
autor: TOMMY1981
Mam ten sam problem.Pakować w 1.6 czy szukać całej GT.na razie ograniczyłem się do egr'a i dolotu.

: 2010-04-11, 18:22
autor: NadiR
TOMMY1981 pisze:Mam ten sam problem.Pakować w 1.6 czy szukać całej GT.na razie ograniczyłem się do egr'a i dolotu.
no P11 to już dużo cięższa bryka, więc tylko GT ;) później dobry dolocik zapłon 4-2-1 i masz ponad 160km i jest już dobrze, a koszty nie żadne.

: 2010-04-11, 18:40
autor: p'xxl
NadiR, nie wiesz, że teraz moda na dłubanie GA16DE? Bądź trendy. Poza tym czekam cały czas na te grube wchodzenie pod maskę. :-) U mnie zaszły pewne zmiany dalej in da making. Do zlotu się ogarnę. Obyś zrobił podobnie.

: 2010-04-11, 18:43
autor: Ryba
I tak się mija z celem bo przekładać całą elektr., wiązkę no i w dod. samemu raczej sobie z tym nie poradzę,
Nadir Co Ty gadasz... samemu nie dasz rady ???? Proszę cię. Wszystko da sie zrobić. Sam jestem przykładem że jest to osiągalne. Powiem więcej robiłem to bez warunków (za akademikiem) Miałem dwa wozy jedną skrzynkę z narzędziami i podst. klucze. W dwa tygodnie ( po pracy, pracując nad autem) oprócz silnika i zawiechy wszystko było przełożone. Reszte musiałem robić już w mojej miejscowości u kumpla w blaszaku gdzie nawet prądu nie było a co dopiero taki larytas jak kanał :P Ten etap również zajął mi koło 2 tygodni :)

Tak wiec wszystko da się zrobić jak się bardzo chce. :)

: 2010-04-11, 18:55
autor: TOMMY1981
Rozumiem ,że wkładałeś silnik od GT?Możesz zdradzić ile Cie to kosztowało?

: 2010-04-11, 18:58
autor: Ryba
Od razu przeproszę za OT

2tys rozbity GT, gdzie ta inwestycja zwróciła mi sie w 80%

tu masz wszystko :)

viewtopic.php?p=27816#27816

: 2010-04-11, 19:09
autor: prtp'06
NadiR pisze: ps. ale macie 2.0 130km czy od GT?
Napiszcie PW co to za motorownie, a ja się dowiem ile przekładka, ale raczej odpuszczę.
SR20DEH, po znajomosci po taniosci odsprzedam :) pisz na PW jezeli jestes zainteresowany ;-)

: 2010-04-11, 20:17
autor: Dodo
kolejne mocne GA16DE się zapowiada :-D muszę u siebie coś ruszyć bo na zlocie zostanę z tyłu :-/

: 2010-04-12, 08:43
autor: NadiR
p'xxl pisze:NadiR, nie wiesz, że teraz moda na dłubanie GA16DE? Bądź trendy. Poza tym czekam cały czas na te grube wchodzenie pod maskę. :-)
Może i moda ;) ale:
http://www.youtube.com/watch?v=gwO5iMU5Rh4

Planowane grube wchodzenie nie wyda na dzień dzisiejszy.
115km wystarczy, chyba że się uda samemu z kolegą coś więcej zdziałać to i może 120-125 się przekroczy, ale to już max.

Szkoda że Katod nie daje z 80% rabatu to bym już miał co chciałem :mrgreen: , ale zagadam z nim tak czy owak.

: 2010-04-12, 10:42
autor: sergiej
nadir aparat juz dzisiaj wyslany bedzie obiecuje :) i powodzenia w dalszych modach :) a wydech jakis luzniejszy bedzie ??

: 2010-04-12, 16:02
autor: NadiR
sergiej pisze:nadir aparat juz dzisiaj wyslany bedzie obiecuje :) i powodzenia w dalszych modach :) a wydech jakis luzniejszy bedzie ??
No czekam bo z zapłonem nie ruszę :/

A wydech może i się ruszy, ale jak już to zwykła stal, + kat + przelot i jakiś dobry końcowy, myslałem nad STi.... tylko nie wiem czy go upchnie.
Na razie 4-2-1 + zapłon + wałek od DS i hamka :P

: 2010-04-12, 16:23
autor: rz
NadiR pisze: Na razie 4-2-1 + zapłon + wałek od DS i hamka :P
A nie szkoda kasy na hamke? Lepiej ta 100-ke wpakowac chociazby w glebe ;)

pzdr
rz

: 2010-04-12, 16:26
autor: bombel
rz pisze:A nie szkoda kasy na hamke?
Na zlocie bedzie za 50 zł :)

: 2010-04-12, 17:27
autor: NadiR
No na razie kolektor + zapłon i wałek DS. Po tym chciał bym wiedzieć ile jest km bo
dalej jak pójdę poza teoretyczne 115km to trzeba będzie zwiększyć ciśnienie paliwa i dac regulator albo i też wtryski przełożyć od 2.0...

Kolektor już zaklepany i niedługo będzie na pokładzie:

Obrazek
Obrazek

: 2010-04-12, 18:59
autor: sergiej
paczka poszla priorytetem ...a ile za ten kolektor dales ?? bo mnie kusi ...

: 2010-04-12, 19:12
autor: NadiR
sergiej pisze:paczka poszla priorytetem ...a ile za ten kolektor dales ?? bo mnie kusi ...
Poszło PW ;)

: 2010-04-12, 22:50
autor: Dodo
NadiR, a do mnie też możesz na PW na temat kolektora proszę :mrgreen: bo bardzo mnie kusi bo obecne 107,3KM to już mało :-/