Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Reinkarnacja rudej w czarnym wcieleniu

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

[ Primera] Reinkarnacja rudej w czarnym wcieleniu

Post autor: xtomek » 2016-04-18, 20:41

Czas Rudej przeminął, 14,3na 1/4 , to było świetne w N\A. Teraz zaczynamy
nowy projekt, korzystając z najlepszych gratów z pierwszej srebrnej
Coobcia, Czerwonej i mojej ostatniej Rudej. Jest w czym wybierać,

Obrazek

Ten spotrline będzie najszybszy w N/A

A ja mam na pocieszenie czerwone GT na....gaz /dojazdy do pracy też się liczą/



Pozdrawiam
xtomek
Ostatnio zmieniony 2016-05-01, 21:58 przez xtomek, łącznie zmieniany 9 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2016-04-18, 21:18

xTomek is back :D co się stało z rudą ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2016-04-18, 21:26

Czesć, ciężko było przez jakiś czas, ale jesteśmy znowu. Ruda niestety robi striptease.
Czarny sportline będzie kontynuował tradycje wszystkich poprzednich wcieleń naszych Primer. Mamy dużo gratów. Zabawa znowu się zaczyna :hah:
Ostatnio zmieniony 2016-04-24, 18:21 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2016-04-18, 22:03

:) wiedziałem że to auto jeszcze gdzieś zobaczę :-) Good Luck!
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-04-18, 22:17

to kiedy zobaczymy reinkarnacje?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2016-04-18, 22:41

Wkrótce..., chcesz się pościgać? Żartuję, trochę czasu nam to zajmie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-04-18, 23:14

chcę zweryfikować czy p11 bedzie prentsze od p10 :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-04-19, 07:16

Ja chcę się pościgać :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-04-19, 07:46

vixo, ja też :D

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2016-04-19, 10:09

Kto nie próbuje ten nie ma ;D

Father & Son come back, oby oby!

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-04-20, 18:23

Docelowo wydmuszka czy"oem+". chyba najciekawsza baza P11GT pod jakiś zacny projekcik :mrgreen:
No ciekawy jestem co tam wydłubiecie i czy faktycznie będzie najszybsza w wolnossaku :) z ciekawości bo już nie pamiętam 14.3 na ćwiartkę było powtarzalne czy poprostu najlepszy wykręcony czas??
Oczywiście śledzę temat :)
PS: wolał bym chyba i tak eGT :-P
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2016-04-24, 14:18

Na razie poszły foteliska z rudej. Powoli działamy dalej.
Co jakiś czas się odezwiemy. Będzie fajnie i grubo. 8-)
14,3 Coobcio osobiście wykręcił, tylko skrzynia była wtedy padaka.

Obie primy razem...trzeciej nie pokażę:

Obrazek[/img]

Xkarola:

Obrazek[/img]

Moja:

Obrazek[/img]
Ostatnio zmieniony 2016-04-24, 16:20 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-04-24, 15:01

Ja bym poprosił więcej zdjęć bo ładnie czarnula wygląda :-)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2016-04-24, 17:28

Mam kilka:

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]



Obrazek[/img]
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2016-04-24, 21:38

Obrazek

Bajzel w srodku, ale fotele na miejscu :)

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-04-25, 13:32

Fotele fajne :)
Z resztą cała furka super ;-)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-04-25, 15:26

Jak się ma waga tych foteli do ori gt? To evo czy sti?

papuc_2004
nowy na forum
Posty: 21
Rejestracja: 2015-12-30, 00:43
Lokalizacja: Wawa

Post autor: papuc_2004 » 2016-04-25, 15:39

A nie sa to fotele z type-r przypadkiem
Nie sztuka rozpedzic auto sztuka je zatrzymac...

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-04-25, 15:44

Jeden uj :)

papuc_2004
nowy na forum
Posty: 21
Rejestracja: 2015-12-30, 00:43
Lokalizacja: Wawa

Post autor: papuc_2004 » 2016-04-25, 15:46

Ogólnie jak będziesz chciał się wyzbyć foteli to pisz na PW :D
Nie sztuka rozpedzic auto sztuka je zatrzymac...

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2016-04-25, 20:22

Fotele sa z accorda type R, waga +/- 2 kilo lżejsze od serii wiec roznica znikoma ( patrze na wage z szynami i przerobkami), natomiast sa tak wygodne, ze ciezko to opisac...
Przykladowy Link do OLX

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2016-04-29, 19:49

2 maja ruda wybiera się na Strażacką. :-( Przekładki zaczynamy....trzymajcie kciuki :-P
Czarna rośnie w siłę, a czerwonej nowa skrzynia się należy, bo jak zwykle 5-ka dała ciała.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2016-05-01, 07:38

Brawo,!!!
Super ze znowu dzialacie
Sportline piekna,choc moim zdaniem p10 lepsze pod ostre mody,i jakos lepiej sie prowadzily(ehh gdybym mogl zakupic nowa p10gt z salonu pewnie bym to zrobił)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2016-05-01, 21:18

Niestety, mocna podłogowo P10 jest raczej nieosiągalna. Oglądaliśmy kilka. Trafił się sportline. Idziemy w to. A co wyjdzie zobaczymy... ;-) Wczoraj odpaliliśmy rudzielca, ale to brzmi. Będzie zabawa.................... ;D
Teraz kilka zdjątek z warsztatu, pewnie kogoś rozpoznacie. Grunt to dobry sąsiad, też ma 300 kuni pod machą :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2016-05-02, 23:10 ]
:shock: The End
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2016-05-02, 22:58

No wspomnienia wróciły jak bawiliśmy się rudą w rykach.
Ale nie ma tego złego, nowa będzie kozak.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-05-03, 22:11

lukasgt pisze: Sportline piekna,choc moim zdaniem p10 lepsze pod ostre mody,i jakos lepiej sie prowadzily(ehh gdybym mogl zakupic nowa p10gt z salonu pewnie bym to zrobił)
heh świete słowa ;-)
ruda jezdziła do końca czy co sie z nią działo??
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-05-03, 22:54

Jato bym ze 3 minimum kupił :D
P10eGT nawet dziewczynie wcisnąłem :lol:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2016-05-05, 20:39

Ruda jeździła, aż do zeszłego roku. Nie przeszła by przeglądu. A nowej, zdrowej budy P10, nie udało się wcześniej znaleźć. Musiałem trochę pojeździć Corsą 1,6 Karola i od połowy zeszłego roku mam P11GT na gaziku. Daje radę jako dupowóz. Teraz Sportline się trafił i zaczynamy od nowa. Trochę to potrwa. A co wyjdzie....zobaczymy :-P
Pozdro dla Tych, co nas pamiętają. :-D Jeszcze się pościgamy 8-)
p.s.
Podpis zmienię dopiero jak skończymy sportline'a, na pamiątkę rudej, czerwonej i srebrnej Coobcia.
Ich graty dalej będa pracować w nowym wcieleniu. :hah:
bullitt pisze:]No wspomnienia wróciły jak bawiliśmy się rudą w rykach.
Ale nie ma tego złego, nowa będzie kozak.

JUZ jest!!!!!!!!!!!!!!!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”