[ Primera] Primera P11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Primera P11 GT
Witam,
czas żebym zaprezentował co mam, nie mogę powiedzieć ze jestem niezadowolony, bo auto jest ze mną rok i 14000km, przez ten okres nic (słownie: zero) się nie popsuło (nie licząc moich zachcianek tzn. wydech kola, i zawias), szkoda tylko że Primera jest ciężka, po przesiadce z Civica jednak czuć nadwagę.
Bez dwóch zdań największym plusem primery jest prowadzenie, było bardzo dobrze a po założeniu TAtechnixa jest po prostu zaj*biście
Model: 1999, P11 GT (niektóre detale wskazują na Top Sport, np. gałka zmiany biegów, żółte kierunki (już zmienione na białe), brak napisów na klapie).
Silnik: SR20DEH
Układ dolotowy: seria
Układ Wydechowy: Kolektor wydechowy 4-2-1 z Primery P10 eGT (oryginalny kolektor w P11 GT to niezły żart), brak kata, ostatni tłumik RMmotors RM8 XXL.
Układ Paliwowy: Seria.
Elektronika: Seria.
Zawieszenie: TAtechnix Przód - 35 tył -25, jest bardzo przyjemnie, nie za twardo, nie za nisko, optymalnie. Fabryczne rozpórki.
Koła: 17" opony Nexen 8000 205/40R17 (trochę za mały profil
Car-audio: głośniki od Seat Leon Top Sport (polecam niewymagającym, jest lepiej niż na seryjnych, bardzo niedrogo )
Moc: mam nadzieje ze 150KM
Waga: 1330kg według dokumentów
Plany: Ahh te plany ogólnie plany są czy sprzedawać i inwestować w co innego, czy jednak coś modzić dalej
Jeśli wybiorę drugą drogę to chciałbym: szyby i lampy przyciemnić, założyć nerki takie jakie mają być w GT (czyli NIEchrom), mod rozrządu mod zapłonu, trzeba się rozglądać za oponami letnimi i zimowymi bo już kiepsko i nie wiem co jeszcze mi się może umyślec zobaczymy, czas pokaże którędy poprowadzi droga.
FOTY: zdjęcia na "kołpakach" to setup zimowy tutaj
czas żebym zaprezentował co mam, nie mogę powiedzieć ze jestem niezadowolony, bo auto jest ze mną rok i 14000km, przez ten okres nic (słownie: zero) się nie popsuło (nie licząc moich zachcianek tzn. wydech kola, i zawias), szkoda tylko że Primera jest ciężka, po przesiadce z Civica jednak czuć nadwagę.
Bez dwóch zdań największym plusem primery jest prowadzenie, było bardzo dobrze a po założeniu TAtechnixa jest po prostu zaj*biście
Model: 1999, P11 GT (niektóre detale wskazują na Top Sport, np. gałka zmiany biegów, żółte kierunki (już zmienione na białe), brak napisów na klapie).
Silnik: SR20DEH
Układ dolotowy: seria
Układ Wydechowy: Kolektor wydechowy 4-2-1 z Primery P10 eGT (oryginalny kolektor w P11 GT to niezły żart), brak kata, ostatni tłumik RMmotors RM8 XXL.
Układ Paliwowy: Seria.
Elektronika: Seria.
Zawieszenie: TAtechnix Przód - 35 tył -25, jest bardzo przyjemnie, nie za twardo, nie za nisko, optymalnie. Fabryczne rozpórki.
Koła: 17" opony Nexen 8000 205/40R17 (trochę za mały profil
Car-audio: głośniki od Seat Leon Top Sport (polecam niewymagającym, jest lepiej niż na seryjnych, bardzo niedrogo )
Moc: mam nadzieje ze 150KM
Waga: 1330kg według dokumentów
Plany: Ahh te plany ogólnie plany są czy sprzedawać i inwestować w co innego, czy jednak coś modzić dalej
Jeśli wybiorę drugą drogę to chciałbym: szyby i lampy przyciemnić, założyć nerki takie jakie mają być w GT (czyli NIEchrom), mod rozrządu mod zapłonu, trzeba się rozglądać za oponami letnimi i zimowymi bo już kiepsko i nie wiem co jeszcze mi się może umyślec zobaczymy, czas pokaże którędy poprowadzi droga.
FOTY: zdjęcia na "kołpakach" to setup zimowy tutaj
Ostatnio zmieniony 2016-04-19, 22:39 przez Strazak93, łącznie zmieniany 7 razy.
Primera P11 Top Sport work in progress
Re: Primera P11 GT
Gdzie te foty?Strazak93 pisze: FOTY:
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: Primera P11 GT
tutajPrzeRuSco pisze:Gdzie te foty?Strazak93 pisze: FOTY:
Primera P11 Top Sport work in progress
fajna primera, tylko ta rura z tyłu wygląda jak komin
niezawodności i powodzenia w modyfikacjach życzę
niezawodności i powodzenia w modyfikacjach życzę
Lancia Ypsilon: viewtopic.php?f=93&t=22978
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
Sedan z wycieraczką na tylnej szybkie - miodzio
Dbaj o wóz, bo coraz mniej rodzynków
Dbaj o wóz, bo coraz mniej rodzynków
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zgadza się, jak zamawiałem to na zdjęciach producenta wydawał mi się mniejszy... ale jeśli chodzi o dźwięk jest wręcz idealny, jest cicho do 3000obr. z lekkim buczeniem podczas puszczania gazu, od 4000obr jest coraz głośniej, aż chce się kręcić do siedmiuFogo pisze:fajna primera, tylko ta rura z tyłu wygląda jak komin
niezawodności i powodzenia w modyfikacjach życzę
Primera P11 Top Sport work in progress
A sedan od HB się różniły czymś w zawieszeniu? No chyba niefoo pisze:Dobre wiadro Ładnie się prezentuje.
Ten TA-panascanix z tyłu to masz prawdopodobnie pod HB
aHoj z tym do czego jest TA-panascanix ważne ze na Tatechnix'ie tył i przód stoi równo, wcześniej tył był ciut niżej niż przód.
Primera P11 Top Sport work in progress
wygląda miodzio a wycieraczkę tył w sedanie to 1 raz widzę
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
W anglikach prawie codziennośćWolfshade pisze: a wycieraczkę tył w sedanie to 1 raz widzę
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Strazak93, powstawiaj wszystkie zdjęcia w tagi [ img]
Poradnik: viewtopic.php?t=4226
Poradnik: viewtopic.php?t=4226
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ogarnę jutro bo obecnie w pracy nie ma możliwości illuminati poblokowaliZielkq pisze:Strazak93, powstawiaj wszystkie zdjęcia w tagi [ img]
Poradnik: viewtopic.php?t=4226
Primera P11 Top Sport work in progress
Niedział, nie do końca. Wycieraczki na lampach były głównie na Skandynawię - przepisy, a wycieraczka na tylnej szybie - to zależy. W Czechach, Anglii, Danii jest dużo P11 z wycieraczką na tylnej szybie, w Niemczech również
We Wro widziałem chyba ze 5 lub 6 P11 z wycieraczką na tylnej szybie i bez wycieraczek na reflektorach
We Wro widziałem chyba ze 5 lub 6 P11 z wycieraczką na tylnej szybie i bez wycieraczek na reflektorach
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Ghostdriver
- wiem o czym pisze
- Posty: 78
- Rejestracja: 2015-11-06, 17:06
- Lokalizacja: Polska
https://youtu.be/suLN_mOtSUA Odjazd Primery i Sunny mojego ziomka Ejo Ja odjeżdżałem pierwszy do odciny (jechałem be maski) Gó*no widać ale słychać
pare zdjec z tamtego roku (jeszcze na żółtych migaczach z tyłu) :
pare zdjec z tamtego roku (jeszcze na żółtych migaczach z tyłu) :
Primera P11 Top Sport work in progress