Siemaneczko!
Dawno mnie tu nie było z jakims updatem, ale już nadrabiam.
Generalnie działo się dużo, wiec i opis będzie obszerny.
Ale po kolei
Pasowanie laminatów zajęło mi dość dużo czasu, jednak z efektu jestem zadowolony. Nie zależało mi na perfekcyjnym spasowaniu wszystkiego bo fura ma służyć do upalania wiec pewnie nie raz będę musiał jakieś elementy body wymieniać.
Tak mniej więcej fura będzie się prezentować po złożeniu, trzeba tylko jeszcze wszystko pomalować :airborne:
Po ogarnieciu body, fura miała być malowana w pewnym podwarszawskim warsztacie, gdzie również miała zostać wykonana nowa podłoga pod fotel kierowcy…
Pomysl był dobry, zrobić wszystko od nowa, z małymi stopkami pod prowadnice fotela. Niestety wykonanie zawiodło. W momencie odbioru auta fotel był przylapany do nowej podstawy, jednak w momencie gdy chciałem przykrecic go w innej pozycji, okazało się, ze wszystko jest nierówne, nie da się przylapac srub i w ogole jest lipa. Jakosc wykonania tez pozostawiala wiele do zyczenia.
Dłuższy czas nie miałem weny aby coś z tym zrobić. Finalnie, na początku tego roku, nissan trafił znowu do Pawla Treli, na wyspawanie nowej podłogi i tunelu całkowicie od postaw:
Kupiłem ciupagę od FAT, więc trzeba było ją zamontować:
Podstawa wykonana z blachy 3mm:
Następnie zaspawałem nad przydziałowe otwory w karoserii:
Po ogarnięciu tych drobnych rzeczy, nadszedł czas na podjęcie poważniejszych kroków, a więc buda pojechała na piach:
Odkurzania było co nie miara, 3 dni dmuchania w profile zamknięte, a tam dalej był piach… Po kilku dniach fura poszła w podkład, na początek na grubo lany reaktywny:
https://i.imgur.com/TkSPNOB.mp4
Później zamkniecie reaktywnego akrylem:
Akryl przeczochrany włókniną, zabrałem się za nakładanie mastyk:
razem z Arkiem zrobiliśmy dzielony pas przedni aby ułatwić sobie serwisowanie auta w przyszłości:
Jedziemy dalej, podłoga znowu poszła w podkład akrylowy i na mokrasa konserwacja. Tutaj niestety nie jestem zadowolony z efektu mojej pracy. Już jakiś czas temu kupiłem konserwację Noxudol 1600. Myslałem, że zrobi się z niej fajny baranek, jednak niestety pomimo już miesiąca czy dwóch od aplikacji ona dalej się lepi i nie zapowiada się aby przestała...
Dospawałem sobie konkretne mocowania EMU do klatki:
No i dochodzimy do momentu gdzie…..
Wnętrze poszło w kolor <3
https://i.imgur.com/g3vDPOC.mp4
Po pomalowaniu wnętrza i komory silnika, trysnąłem podkładem wypełniającym dach, słupki i tylną część auta. Wszystko starannie zabezpieczyłem, aby nie popsikać gdzieś świeżego lakieru.
Aby nie tracić czasu na powrót lakiernika z urlopu, zajęliśmy się z chłopakami składaniem zawieszenia, jedno dłuższe posiedzenie w garażu do 2 czy 3 w nocy i mam złożone prawie całe zawieszenie z tyłu i przodu.
Na chwilę obecną tyle. W tym momencie etapy pracy poszły już dalej do przodu, wiec na dniach kolejny update. Teraz kończę walkę z zawieszeniem i biore sie za układem hamulcowym i elektryką. Na pewno chce w tym roku jeszcze go usłyszeć i jak finanse pozwolą to coś upalić.
Pozdro
[ 200SX] s13 by Golec
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Re: [ 200SX] s13 by Golec
Elegancką robota!
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859