Strona 1 z 1

[ Skyline] Skyline R33

: 2016-02-25, 16:48
autor: Hikiel
Witam,

przedstawiam moje auto, które mam od 3 lat, a którym zrobiłem 2000km :) Obecnie trochę się w końcu zmienia. Do rzeczy:

MODEL: NISSAN SKYLINE R33 GTS-T '95r.
SILNIK: RB25DET, uszczelka głowicy Cometic, turbo GT35 z antisurge, kute teflonowe przewody w oplocie dla oleju i wody, wastegate kopia Tiala 44mm z wyjściem w glebę owiniętym bandażem termo na V-Bandzie
UKŁAD DOLOTOWY: kolektor dolotowy kopia Greedy, FMIC 600x300x76, silikony i opaski z FMIC.PL, orurowanie alu
UKŁAD WYDECHOWY: Downpipe custom 3" z nierdzewki na V-Bandzie, końcowy tłumik Fujitsubo Gixen
ELEKTRONIKA: ECUmaster EMU + komplet czujników ciśnienia paliwa, oleju, temp oleju, IAT itd, moduł bluetooth pod tablet, procedura startu itd
UKŁAD PALIWOWY: wtryski JECS 555ccm, pompa Walbro 255l/h
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia seria, dyfer seria ze szperą
ZAWIESZENIE: Gwint Tein'a
UKŁAD HAMULCOWY: Seria 4 tłoczki przód i tarcza 296mm i 2 tłoczki tył tarcza 296, przewody teflonowe w oplocie na przód od samej pompy do zacisków
UKŁAD CHŁODZENIA: Gruba chłodnica Mishimoto + wiatrak Spal, podkładka filtra oleju MOCAL z termostatem, chłodnica oleju + węże w oplocie
KOŁA: Fejkowe Advan Racing 18"
BODY-KIT: Zderzak przód Auto-R, dokładki zderzaka tył V-Spec, progi aftermarket, lotka ori GT-R
ŚRODEK: przełożona kierownica ne lewą stronę, deska z S13, wygłuszenie całości, fotele Recaro z Lancera EVO VIII
MOC: 250KM/294Nm w serii, w planach okolice 450KM/470NM
INNE: wycięty pas przedni i nadkola, wspawane nadkola z ocynku + wyspawany customowy pas przedni i mocowania wszystkiego, lampy tył LED.

Samochód aktualnie buduje się w Projekt86, została elektryka + strojenie oraz złożenie wnętrza. Potem odświeżenie budy i kół, kręcenie gwintem i cieszenie się samochodem ;)

Pod maską kilka dni temu było tak, obecnie dolot skończony, wycieraczki przełożone itd


Obrazek

Kawałek downpipe'a:

Obrazek

Kawałek samochodu :D

Obrazek

: 2016-02-25, 17:01
autor: brylant13
Fajny garaż :-) autko super i czekać na cały, gotowy projekt <brawo>

: 2016-02-25, 18:12
autor: Avation
No no piękne cudeńko! :mrgreen: planujesz pokazać ją na japfest?

: 2016-02-25, 19:32
autor: majchrzok
to to są projekty. pełna profeska,
powodzenia, skay świetne auto :)

: 2016-02-26, 00:01
autor: Coobcio
Te chińskie turibnki wolno wstają i wypadają z boostu po zmianie biegów...
Niegdyś storoiłem Bylerową R33...
Nieco droższe a fajniejsze są Borgi S200SX.

Ps. BArdzo ładna czysta i schludna robota, powodzenia !!

: 2016-02-26, 09:23
autor: Ad@mus
mnie tam się ta ae86 bardzie podoba. Potrafię sobie wyobrazić jaką masz Touge w Bielsku i naparzasz z Tofu po górskich winklach (tak, znam straconke i jej uroki)

: 2016-02-26, 09:51
autor: Hikiel
Nie ukrywam, że mam jakieś obawy związane z tą turbiną ale postanowiłem zaryzykować. To samo tyczy się seryjnych cewek z RB25DET. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Ad@mus, AE86 Pawła urywa dupę, jest piękna. A jeśli chodzi o nasze drogi to zdecydowanie lepszy jest Salmopol ;)

: 2016-02-26, 15:09
autor: Ad@mus
wasze drogi ;) Przegibek też ogarnia ;)

: 2016-02-26, 18:13
autor: BartekZ33
Projekt super. Fanie, że projekty maczją w nim palce bo to zawsze dobrze wróży. Docelowo street czy jakiś dailydrift?

: 2016-02-26, 19:29
autor: gizmo
obserwuję temat i trzymam kciuki za projekt ! bezproblemowego oczywiście

: 2016-02-26, 23:39
autor: Hikiel
Kiedy spawałem nadkola i tworzyłem pas przedni to zamysł był na auto głownie do driftu/zabawy. Z biegiem czasu zmieniła się koncepcja i auto będzie wygłuszone, typowo uliczne.

Dzięki za miłe słowa, motywujące ;)

: 2016-02-28, 09:55
autor: Dreams
No pięknie:) kojejny Sky na forum :) piękny kolorek.....bede obserwował pracę pozdrawiam:)

: 2016-04-07, 11:08
autor: Hikiel
Mały update.

Z pracami przy aucie niestety zrobił się miesięczny poślizg ale na szczęście Bori wrócił do tematu i dzielnie walczy z wiązką i podpięciem EMU. Zostało kilka spraw do ogarnięcia ale jest progress.

W międzyczasie kupiłem podstawkę filtra oleju firmy Mocal z termostatem i z wyjściem na chłodnicę oleju, do tego chłodnica oleju z Nissana 300ZX. Do tego dojdą przewody w oplocie ale to już po montażu samej chłodnicy.

W międzyczasie zreanimowałem sobie lampy przednie. Były całe matowe i żółte.
Obrazek

Kupiłem też w końcu grill. Jest zmęczony życiem ale będzie reanimowany. Nie wiem jeszcze czy usunę tę górną poprzeczkę. Zdecyduję po przymierzeniu do auta.
Obrazek

Wpadły też stołki Recaro z EVO 8 z szynami. Córka, miś, lala i kucyk Pony mówią, że mogą być ;)
Obrazek

Doszły w końcu wymarzone i długo oczekiwane N1 Nismo Vents:
Obrazek
Obrazek

Kiedy Bori zajmuje się kablami ja w międzyczasie działałem z wnętrzem. Deska docięta tam gdzie trzeba, zrobiłem kilka nowych mocować samej deski oraz tunelu. Wstępnie wpasowałem panel nawiewów oraz zegary. Spasowanie od strony kierowcy jest świetne, od strony pasażera (która kiedyś była stronąkierowcy) jest gorzej ze względu na kształt boczka ale jakoś to przeżyję. Oprócz tego wyciąłem w podłodze garb na tłumik środkowy, zrobiłem sporo mniejszy tylko na łapę skrzyni a resztę zrobiłem na płasko. Do tego wspawałem kształtowniki i na nich posadziłem fotel. Jest sporo niżej, dla mnie idealnie. Fotele oczywiście przesuwne. W środku roboczy burdel ;)
Obrazek

Wczoraj w końcu odpalone i postrzelane:



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EMQOi3o-Io4&sns=em[/youtube]




Powoli do przodu :)

: 2016-04-07, 11:35
autor: garygary
Ładna sztuka :) w komorze można operacje robić

: 2016-04-07, 12:56
autor: Hikiel
Aktualnie jest tak zwany roboczy burdel ale zabieram auto dzisiaj/jutro do siebie i zacznę składanie i pucowanie.

: 2016-04-07, 19:04
autor: subbas
Piękny projekt, jak dla mnie cudo. Ciekaw jestem jak to ma się finansowo

: 2016-04-17, 09:38
autor: zywy0911
W takich samochodach nie rozmawia się o pieniądzach, jak wiadomo czego by nie robił to jest worek pieniędzy

: 2016-04-29, 06:15
autor: Dreams
Pewnie kwota 5 cyfrowa :D ale tak jak napisał zywy0911 potwierdzam i warto :mrgreen: