[ Skyline] Skyline R33
: 2016-02-25, 16:48
Witam,
przedstawiam moje auto, które mam od 3 lat, a którym zrobiłem 2000km Obecnie trochę się w końcu zmienia. Do rzeczy:
MODEL: NISSAN SKYLINE R33 GTS-T '95r.
SILNIK: RB25DET, uszczelka głowicy Cometic, turbo GT35 z antisurge, kute teflonowe przewody w oplocie dla oleju i wody, wastegate kopia Tiala 44mm z wyjściem w glebę owiniętym bandażem termo na V-Bandzie
UKŁAD DOLOTOWY: kolektor dolotowy kopia Greedy, FMIC 600x300x76, silikony i opaski z FMIC.PL, orurowanie alu
UKŁAD WYDECHOWY: Downpipe custom 3" z nierdzewki na V-Bandzie, końcowy tłumik Fujitsubo Gixen
ELEKTRONIKA: ECUmaster EMU + komplet czujników ciśnienia paliwa, oleju, temp oleju, IAT itd, moduł bluetooth pod tablet, procedura startu itd
UKŁAD PALIWOWY: wtryski JECS 555ccm, pompa Walbro 255l/h
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia seria, dyfer seria ze szperą
ZAWIESZENIE: Gwint Tein'a
UKŁAD HAMULCOWY: Seria 4 tłoczki przód i tarcza 296mm i 2 tłoczki tył tarcza 296, przewody teflonowe w oplocie na przód od samej pompy do zacisków
UKŁAD CHŁODZENIA: Gruba chłodnica Mishimoto + wiatrak Spal, podkładka filtra oleju MOCAL z termostatem, chłodnica oleju + węże w oplocie
KOŁA: Fejkowe Advan Racing 18"
BODY-KIT: Zderzak przód Auto-R, dokładki zderzaka tył V-Spec, progi aftermarket, lotka ori GT-R
ŚRODEK: przełożona kierownica ne lewą stronę, deska z S13, wygłuszenie całości, fotele Recaro z Lancera EVO VIII
MOC: 250KM/294Nm w serii, w planach okolice 450KM/470NM
INNE: wycięty pas przedni i nadkola, wspawane nadkola z ocynku + wyspawany customowy pas przedni i mocowania wszystkiego, lampy tył LED.
Samochód aktualnie buduje się w Projekt86, została elektryka + strojenie oraz złożenie wnętrza. Potem odświeżenie budy i kół, kręcenie gwintem i cieszenie się samochodem
Pod maską kilka dni temu było tak, obecnie dolot skończony, wycieraczki przełożone itd
Kawałek downpipe'a:
Kawałek samochodu
przedstawiam moje auto, które mam od 3 lat, a którym zrobiłem 2000km Obecnie trochę się w końcu zmienia. Do rzeczy:
MODEL: NISSAN SKYLINE R33 GTS-T '95r.
SILNIK: RB25DET, uszczelka głowicy Cometic, turbo GT35 z antisurge, kute teflonowe przewody w oplocie dla oleju i wody, wastegate kopia Tiala 44mm z wyjściem w glebę owiniętym bandażem termo na V-Bandzie
UKŁAD DOLOTOWY: kolektor dolotowy kopia Greedy, FMIC 600x300x76, silikony i opaski z FMIC.PL, orurowanie alu
UKŁAD WYDECHOWY: Downpipe custom 3" z nierdzewki na V-Bandzie, końcowy tłumik Fujitsubo Gixen
ELEKTRONIKA: ECUmaster EMU + komplet czujników ciśnienia paliwa, oleju, temp oleju, IAT itd, moduł bluetooth pod tablet, procedura startu itd
UKŁAD PALIWOWY: wtryski JECS 555ccm, pompa Walbro 255l/h
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia seria, dyfer seria ze szperą
ZAWIESZENIE: Gwint Tein'a
UKŁAD HAMULCOWY: Seria 4 tłoczki przód i tarcza 296mm i 2 tłoczki tył tarcza 296, przewody teflonowe w oplocie na przód od samej pompy do zacisków
UKŁAD CHŁODZENIA: Gruba chłodnica Mishimoto + wiatrak Spal, podkładka filtra oleju MOCAL z termostatem, chłodnica oleju + węże w oplocie
KOŁA: Fejkowe Advan Racing 18"
BODY-KIT: Zderzak przód Auto-R, dokładki zderzaka tył V-Spec, progi aftermarket, lotka ori GT-R
ŚRODEK: przełożona kierownica ne lewą stronę, deska z S13, wygłuszenie całości, fotele Recaro z Lancera EVO VIII
MOC: 250KM/294Nm w serii, w planach okolice 450KM/470NM
INNE: wycięty pas przedni i nadkola, wspawane nadkola z ocynku + wyspawany customowy pas przedni i mocowania wszystkiego, lampy tył LED.
Samochód aktualnie buduje się w Projekt86, została elektryka + strojenie oraz złożenie wnętrza. Potem odświeżenie budy i kół, kręcenie gwintem i cieszenie się samochodem
Pod maską kilka dni temu było tak, obecnie dolot skończony, wycieraczki przełożone itd
Kawałek downpipe'a:
Kawałek samochodu