Strona 1 z 2
[ Primera] naga PRIMERA P11
: 2015-12-28, 20:41
autor: Kodzak20
: 2015-12-28, 20:50
autor: vixo
Po przeglądaj forum na początek
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2015-12-28, 20:51
autor: bombel
U mnie masz wyliczenie turbo w podpisie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2015-12-28, 21:09
autor: Kodzak20
: 2015-12-28, 21:12
autor: bombel
: 2015-12-28, 21:14
autor: Kodzak20
trzeba wszystko dobierac po wymiarach czy jest według marki ?
![:-o](./images/smilies/wow.gif)
: 2015-12-28, 21:31
autor: bombel
Wpisz SR20DE w wyszukiwarke
: 2015-12-28, 21:35
autor: Ad@mus
kup w krakowie kpl na swapa sr20det i masz po problemie
wydatek 3200zl
mozesz wpakowac do auta na zyda silnik albo zrobic rewizje, seryjne bebechy dzwigaly juz 400ps wiec styknie na poczatek, chodz te strugane 280ps wystarczy w primerce
zycze wytrwalosci;)
[ Dodano: 2015-12-28, 21:35 ]
ps uszczelke ateny za 450zl moge ci zalatwic;)
: 2015-12-28, 21:40
autor: Kodzak20
dzieki wielkie, trzeba bedzie tez pomyslec nad takim rozwiazaniem
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
a gdzie w krk jest takie cos dostepne ?
: 2015-12-29, 02:04
autor: Andrzej.
na jaki kolor chcesz pomalować bude ? spójrz na prezentacje innych użytkowników, może to ci coś pomoże...
: 2015-12-29, 07:37
autor: Ad@mus
Kodzak20, powiem ci tak
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
czytaj wszystko jak leci, bo nikt gotowych rozwiązań ci nie podsunie
albo robisz sam i sam dochodzisz do wszystkiego albo stawiasz auto na garaz gdzie robiono nie jedne sr20de/ve/det i kladziesz kase na stol a panowie robia
co do DETa to ci podpowiem gdzie szukalem czesci zanim nie polapalem kontaktów - "allegro"
i całe swapy prosto z Japoni są na allegro, wpisz sr20det w lokalizacji Kraków i masz po temacie
oj, długa droga cie czeka bo widze nie masz na razie za duzego pojecia
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2015-12-29, 21:16
autor: Kodzak20
No wszystkiego napewno nie wiem ale też tak robię ze szukam na Alego i myślałem ze ktoś poda konkretne zaufane punkty
: 2015-12-29, 21:26
autor: Ad@mus
tak naprawde opcji jest multum, najpierw powiedz czego oczekujesz po za tym że ma być turbo
wtedy więcej można podpowiedzieć
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2015-12-29, 22:12
autor: Kodzak20
Duża moc lepsza przyczepność i dobry wygląd kolor będzie biały z kseralikiem niebieskim i bezbarwnym jestem lakiernikiem mechaniczne rzeczy robil będę ze znajomym mechanikiem cały spod będzie odrobiny jak i karoseria tylne nadkola i przednie bo tam są ubytki no i progi
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: 2015-12-29, 22:24
autor: Ad@mus
to moze moje pomalujesz
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
z perspektywy czasu zauwazysz pewne roznice miedzy uturbionym a turbomotorem
ja bym kupil swapa sr20det fwd i z nim kombinowal (masz juz w standardzie natrysk na denko, mocniejsze korby i wydajniejsza pompe oleju)
tak więc turlaj złotówki i jedz do krakowa po silnik
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
zbieraj kase na strojenie wkladaj i upalaj
: 2015-12-29, 22:55
autor: Kodzak20
Sr20det u nich jest za 11 tysięcy
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
na Alego ale szkoda że nie opisane wszystko ci i jak widać czerwona pokrywę wiec jest znak że chyba 250Km
: 2015-12-29, 22:57
autor: bombel
Co do zawiechy to Eibach Pro kit plus Amory Kayaba AGX
: 2015-12-29, 22:58
autor: Kodzak20
Pomalować mogę tylko jak ja maluje całe auto to wygląda właśnie tak jak to moje wes sobie wyobraź ile to roboty a kolo mojego nie ma zbytnio kiedy robić
![:/](./images/smilies/kwasny.gif)
: 2015-12-29, 23:20
autor: PrzeRuSco
za 11k to masz do RWD a do primery masz za 3,3k
http://allegro.pl/silnik-nissan-2-0-16v ... 80616.html i tak jak pisze
Ad@mus lepiej wstawić SR20DET niż uturbiać SR20DE.
Co dozawiechy to tak jaki pisze
Bobmel ja u siebie ma prawie taki set bo na przodzie zamiast AGX UltraSR ale to ze względów finansowych.
: 2015-12-30, 00:18
autor: vixo
Eibach Pro kit plus amortyzatory koni sport miałem u siebie i przy prawie 400KM śmigalo wzorowo
: 2015-12-30, 07:16
autor: radziejwwl
vixo, 360 to nie prawie 400 -ot ;P
: 2015-12-30, 09:22
autor: Ad@mus
PrzeRuSco pisze: do primery masz za 3,3k
jest jeszcze-a może już nie.... kompletny swap do sunny gtir czyli sr20det na ITB turbo tzw red top
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Mechanicznie ciekawy bo różni się małym szczegółem od avenira
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2015-12-30, 10:00
autor: vixo
radziejwwl pisze:vixo, 360 to nie prawie 400 -ot ;P
Radziej 392to prawie 400
![:P](./images/smilies/razz.png)
Przecież nie siedziałem na dupie i nic nie robiłem
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
: 2015-12-30, 12:24
autor: Kodzak20
Jak uzyskaleś 392 KM
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
: 2015-12-30, 16:50
autor: radziejwwl
zesrała mu sie hamownia ;P
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2015-12-30, 18:53
autor: Seba WWA
Kodzak20, kup ten silnik co w linku masz, to będziesz mógł zacząć takie mody
: 2015-12-30, 23:18
autor: Kodzak20
mam taki zamiar tylko hajsy i pewnie tak bedzie
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
moze by ktos chciał kupic SR20DE? sprzeglo wymienione 6 tys km temu pompa wody, kable i swiece 10tys km
: 2015-12-31, 02:30
autor: vixo
Kodzak20 pisze:Jak uzyskaleś 392 KM
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Zrobisz wszystko z głową i będzie
Teraz szykuje się drugi silnik i tam myślę, że już 4 z przodu się pokaże
Mi się niestety nie udało czego bardzo żałuję a był potencjał
Można by więcej dmuchać ale to już było o wiele za dużo jak na seryjne bebechy
: 2015-12-31, 10:07
autor: Kodzak20
Gdzie whkorzystac 392hp ja myślałem że jaj juz bym miał taką moc to nad szpera bym myślał w dalszym czasie
[ Dodano: 2015-12-31, 12:58 ]
Jak zabezpieczyc układ klimatyzacji po wyciągnięciu aby się nie zniszczył parownik sprezarka i chłodnica
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
: 2016-01-01, 13:24
autor: vixo
Mogę podrzucić filmiki jak to od setki idzie w górę