Strona 1 z 2

[ Primera] naga PRIMERA P11

: 2015-12-28, 20:41
autor: Kodzak20
witam tutaj pokaze moja primere p11 rok 1997 przedlift jesli mozecie to poddawajcie mi koncepcje co robic napewno bedzie turbo, rozpory, zmieniony kolor i chcial bym jakies dobre zawiecho i jesli mozecie to polecajcie jakie

Obrazek :D
Obrazek :hah:
Obrazek :hah:
Obrazek :hah:
Obrazek :hah:

: 2015-12-28, 20:50
autor: vixo
Po przeglądaj forum na początek ;)

: 2015-12-28, 20:51
autor: bombel
U mnie masz wyliczenie turbo w podpisie :)

: 2015-12-28, 21:09
autor: Kodzak20
hmm a wiec tak kosztami sie nie przejmuje bo na to pracuje zeby wlozyc w prime te pieniadze, robocizna nic mnie nie bedzie praktycznie kosztowac jedynie tyle co moj czas i znajomego tylko nwm gdzie kupic kute tloki korby uszczelke czy sprzegło i wlasnie miedzy innymi po to zalozylem ten watek z gory dzieki za porady :-) :-) :-)

: 2015-12-28, 21:12
autor: bombel
http://www.tomson.com.pl/

lub ebay amerykański

: 2015-12-28, 21:14
autor: Kodzak20
trzeba wszystko dobierac po wymiarach czy jest według marki ?
:-o

: 2015-12-28, 21:31
autor: bombel
Wpisz SR20DE w wyszukiwarke

: 2015-12-28, 21:35
autor: Ad@mus
kup w krakowie kpl na swapa sr20det i masz po problemie
wydatek 3200zl
mozesz wpakowac do auta na zyda silnik albo zrobic rewizje, seryjne bebechy dzwigaly juz 400ps wiec styknie na poczatek, chodz te strugane 280ps wystarczy w primerce

zycze wytrwalosci;)

[ Dodano: 2015-12-28, 21:35 ]
ps uszczelke ateny za 450zl moge ci zalatwic;)

: 2015-12-28, 21:40
autor: Kodzak20
dzieki wielkie, trzeba bedzie tez pomyslec nad takim rozwiazaniem :)
a gdzie w krk jest takie cos dostepne ?

: 2015-12-29, 02:04
autor: Andrzej.
na jaki kolor chcesz pomalować bude ? spójrz na prezentacje innych użytkowników, może to ci coś pomoże...

: 2015-12-29, 07:37
autor: Ad@mus
Kodzak20, powiem ci tak ;) czytaj wszystko jak leci, bo nikt gotowych rozwiązań ci nie podsunie
albo robisz sam i sam dochodzisz do wszystkiego albo stawiasz auto na garaz gdzie robiono nie jedne sr20de/ve/det i kladziesz kase na stol a panowie robia

co do DETa to ci podpowiem gdzie szukalem czesci zanim nie polapalem kontaktów - "allegro"
i całe swapy prosto z Japoni są na allegro, wpisz sr20det w lokalizacji Kraków i masz po temacie ;)

oj, długa droga cie czeka bo widze nie masz na razie za duzego pojecia ;)

: 2015-12-29, 21:16
autor: Kodzak20
No wszystkiego napewno nie wiem ale też tak robię ze szukam na Alego i myślałem ze ktoś poda konkretne zaufane punkty

: 2015-12-29, 21:26
autor: Ad@mus
tak naprawde opcji jest multum, najpierw powiedz czego oczekujesz po za tym że ma być turbo

wtedy więcej można podpowiedzieć ;)

: 2015-12-29, 22:12
autor: Kodzak20
Duża moc lepsza przyczepność i dobry wygląd kolor będzie biały z kseralikiem niebieskim i bezbarwnym jestem lakiernikiem mechaniczne rzeczy robil będę ze znajomym mechanikiem cały spod będzie odrobiny jak i karoseria tylne nadkola i przednie bo tam są ubytki no i progi :-D

: 2015-12-29, 22:24
autor: Ad@mus
to moze moje pomalujesz :D
z perspektywy czasu zauwazysz pewne roznice miedzy uturbionym a turbomotorem

ja bym kupil swapa sr20det fwd i z nim kombinowal (masz juz w standardzie natrysk na denko, mocniejsze korby i wydajniejsza pompe oleju)

tak więc turlaj złotówki i jedz do krakowa po silnik :D zbieraj kase na strojenie wkladaj i upalaj

: 2015-12-29, 22:55
autor: Kodzak20
Sr20det u nich jest za 11 tysięcy :D na Alego ale szkoda że nie opisane wszystko ci i jak widać czerwona pokrywę wiec jest znak że chyba 250Km

: 2015-12-29, 22:57
autor: bombel
Co do zawiechy to Eibach Pro kit plus Amory Kayaba AGX

: 2015-12-29, 22:58
autor: Kodzak20
Pomalować mogę tylko jak ja maluje całe auto to wygląda właśnie tak jak to moje wes sobie wyobraź ile to roboty a kolo mojego nie ma zbytnio kiedy robić :/

: 2015-12-29, 23:20
autor: PrzeRuSco
za 11k to masz do RWD a do primery masz za 3,3k http://allegro.pl/silnik-nissan-2-0-16v ... 80616.html i tak jak pisze Ad@mus lepiej wstawić SR20DET niż uturbiać SR20DE.

Co dozawiechy to tak jaki pisze Bobmel ja u siebie ma prawie taki set bo na przodzie zamiast AGX UltraSR ale to ze względów finansowych.

: 2015-12-30, 00:18
autor: vixo
Eibach Pro kit plus amortyzatory koni sport miałem u siebie i przy prawie 400KM śmigalo wzorowo

: 2015-12-30, 07:16
autor: radziejwwl
vixo, 360 to nie prawie 400 -ot ;P

: 2015-12-30, 09:22
autor: Ad@mus
PrzeRuSco pisze: do primery masz za 3,3k
jest jeszcze-a może już nie.... kompletny swap do sunny gtir czyli sr20det na ITB turbo tzw red top ;) Mechanicznie ciekawy bo różni się małym szczegółem od avenira :)

: 2015-12-30, 10:00
autor: vixo
radziejwwl pisze:vixo, 360 to nie prawie 400 -ot ;P
Radziej 392to prawie 400 :P
Przecież nie siedziałem na dupie i nic nie robiłem :cool:

: 2015-12-30, 12:24
autor: Kodzak20
Jak uzyskaleś 392 KM ??

: 2015-12-30, 16:50
autor: radziejwwl
zesrała mu sie hamownia ;P ;)

: 2015-12-30, 18:53
autor: Seba WWA
Kodzak20, kup ten silnik co w linku masz, to będziesz mógł zacząć takie mody

: 2015-12-30, 23:18
autor: Kodzak20
mam taki zamiar tylko hajsy i pewnie tak bedzie :D :-D :-D
moze by ktos chciał kupic SR20DE? sprzeglo wymienione 6 tys km temu pompa wody, kable i swiece 10tys km

: 2015-12-31, 02:30
autor: vixo
Kodzak20 pisze:Jak uzyskaleś 392 KM ??
Zrobisz wszystko z głową i będzie
Teraz szykuje się drugi silnik i tam myślę, że już 4 z przodu się pokaże
Mi się niestety nie udało czego bardzo żałuję a był potencjał
Można by więcej dmuchać ale to już było o wiele za dużo jak na seryjne bebechy

: 2015-12-31, 10:07
autor: Kodzak20
Gdzie whkorzystac 392hp ja myślałem że jaj juz bym miał taką moc to nad szpera bym myślał w dalszym czasie :mrgreen:

[ Dodano: 2015-12-31, 12:58 ]
Jak zabezpieczyc układ klimatyzacji po wyciągnięciu aby się nie zniszczył parownik sprezarka i chłodnica ??

: 2016-01-01, 13:24
autor: vixo
Mogę podrzucić filmiki jak to od setki idzie w górę