Strona 1 z 1

[ Primera] Primera P11 SRi by GrzegorzPPP

: 2010-04-02, 22:26
autor: GrzegorzPPP
Przedstawiam Wam moje autko :)
Jest to Primera z roku 1996 w wersji SRi.

Silnik 2.0 131KM + Podtlenek gazu.

Wyposażenie:
ABS, 2xPP, Szyberdach, Wspomaganie kierownicy, central zamek z pilocikiem ;) i to co było w pakiecie SRi.

Samochód początkowo wyglądał jak każda SRi. Teraz się to zmieniło. Znudził mi się zwyczajny wygląd więc zmieniłem kilka rzeczy:
Pełny pakiet z GT
Klamki i listwy w kolorze nadwozia.
Srebrne boczne kierunki.
Nowe światła z przodu
Nowe światła z tyłu (chociaż do dziś się zastanawiam czy dobrze zrobiłem zakładając je)
Zaciski prysnąłem na czerwono
Przedni grill własnej produkcji
W kierunkowskazach z przodu i jaki i z tylu żarówki Philips Silver Vision

Car Audio:
Radio Clarion DB188RMP, kupiłem je dlatego że jako jedne z nielicznych miało białe podświetlanie, więc pasowało do reszty kokpitu J
Z przodu głośniki Phonocar Y-line + tweetery Phonocar w słupkach
Z tyłu elipsy Magnat 693 za 89 zł J Ale jak dla mnie grają przyzwoicie

Modyfikacje mechaniczne:
Zmiana zacisków i tarcz na przedniej osi z Primery P11.144 Sport.

Plany:
Zmiana samochodu na czarną WP11.144 Sport.


Tak wyglądała wcześniej
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tak jest teraz.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2010-04-02, 22:31
autor: Maxko
przepraszam, ale to sa chyba najbrzydsze lampy z tylu jakie w zyciu widzialem :mrgreen:

oprocz tego to przyjazny woz :-P

: 2010-04-02, 22:31
autor: johny_fellow
Generalnie nie przepadam za lexus lookami ale w tym wydaniu nawet ciekawie to wygląda :mrgreen:

: 2010-04-02, 22:33
autor: KTR
fajne ze ma pakiet z GT ale światła z tyłu sa paskudne :-P

: 2010-04-02, 22:38
autor: GrzegorzPPP
Kwestia gustu. Ja też mam mieszane uczucia :)

Wolałbym takie jak są oryginalnie tylko z przezroczystym kloszem, niestety nie ma takich w sprzedaży, a chciałem mieć przezroczysty klosz :) I tak jakoś wyszło z tymi lampami :) Później zastanawiałem się jeszcze nad srebrnymi wzór ten sam tylko środek srebrny. Ale ogólnie już nie inwestuję w ten samochód. Za rok może będzie zmiana na WP11.144 :)

: 2010-04-03, 00:04
autor: Wolfshade
Bardzo ładna "Primka":) mi się klosze podobają, ja bym dodał jeszcze jakiś fajny tłumik albo końcówkę to by podkreśliło też sportowy charakter :)

pozdrawiam,
Wolfshade

: 2010-04-03, 00:08
autor: homik123456
Calkiem niezle wyglada.
Auto jest dla wlasciciela i jemu ma sie podobac. Wiec robi co chce:-)

: 2010-04-03, 00:49
autor: Sob
a mi sie wlasnie te lampy mega podobaja, ciekawe jak swieca jak jest ciemno ;)

: 2010-04-03, 00:51
autor: homik123456
Tez jak bym mial primke z takimi to bym nie zmienil na inne bo sa fajne,lepsze od standardowych. Za jakis czas moze sie takiej dorobie. :-)
Jak na razie n14 a za rok moze p10.

: 2010-04-03, 01:04
autor: MlodyZuru
Autko bardzo przyjemne, lampy rzecz gustu ale nawet ciekawie wygladaja jak na lexus-y :) Napisz cos o osiagach z podtlenkiem gazu ;p, moze jakis wykresik z hamowni itp....

: 2010-04-03, 01:37
autor: mimier
MlodyZuru pisze:lampy rzecz gustu ale nawet ciekawie wygladaja jak na lexus-y
dokładnie ;) ...nie wyglądają buracko jak lampki choinkowe spotykane w golfach II/III czy innych hondach ;) Jedynie to alu bym zmienił...nawet na te oryginalne z GT ;)
Ogólnie auto bardzo mi się podoba <brawo>

: 2010-04-03, 07:11
autor: GrzegorzPPP
Wolfshade pisze:Bardzo ładna "Primka":) mi się klosze podobają, ja bym dodał jeszcze jakiś fajny tłumik albo końcówkę to by podkreśliło też sportowy charakter :)
Jak znajdę jakiś używany w dobrej cenie to będzie :)
Sob pisze:a mi sie wlasnie te lampy mega podobaja, ciekawe jak swieca jak jest ciemno ;)
na razie dysponuję tylko takim zdjęciem :)
Obrazek

Co do świecenia to mogę powiedzieć że kierunkowskazy i cofania są mocno widoczne :)
Pozycyjne w nocy są ok. Za to jak dla mnie STOP jest zdecydowanie za słaby.
MlodyZuru pisze:Napisz cos o osiagach z podtlenkiem gazu ;p, moze jakis wykresik z hamowni itp....
0-100 PB95 - 9,6s na dobrych oponach z pełnym bakiem benzyny i LPG
0-100 LPG - 10s - 50l benzyny, full gazu i pasażer ważący 90kg :)

Elastyczność III bieg to:
60-140 PB95 - 16s
60-140 LPG - 18s

Max leciałem nią 212 licznikowo na benzynie czyli w rzeczywistości coś około 196. Na gazie raz tylko sprawdzałem to też miałem 212 i szła dalej ale było delikatnie z górki a za górką droga się skończyła :) Więcej razy nie próbowałem, staram się unikać pałowania silnika na LPG.

Wykresu z hamowni nie mam niestety. W Siedlcach mamy niby hamownię, ale jakoś nie chce mi się na nią jechać. Może kiedyś w Warszawie się shamuję jak będę miał fundusze :)

mimier pisze: Jedynie to alu bym zmienił...nawet na te oryginalne z GT ;)
Z GT są jak dla mnie brzydsze od tych co mam ;)
Ale wiadomo kwestia gustu :)

Dzięki za opinie :) Cieszy mnie, że autko się podoba. Staram się o nie dbać w końcu pierwszy samochód :)

: 2010-04-03, 07:19
autor: xtomek
Mój sportowy JanSpeed byłby chyba O.K. Jest na stanie ;-) bo Coobciowy OBX- R Racing wleciał.

Obrazek

Obrazek

: 2010-04-03, 07:42
autor: GrzegorzPPP
Widzę że ta rura która idzie w stronę tłumika środkowego jest inna, a nie chce mi się przerabiać :) Poczekam aż ktoś od P11 będzie sprzedawał :)

: 2010-04-03, 08:20
autor: Limon
Bardzo ładne autko ;) Lampki kwestia gustu mi jakoś one nie podchodzą ;) Pozdrawiam

: 2010-04-03, 09:55
autor: Ryba
super sprawa, bardzo ładne, jeszcze zamień przód na również te z czarnym wnętrzem a bedzie miodzio

: 2010-04-03, 10:14
autor: MlodyZuru
Wydeszek JanSport nie bedzie pasowal z P10 bo juz chcialem do kupic od xkarola jak mialem P11 i byla przymiarka i spawacza ;p, powiedzial ze sie da ale bedzie kosztowalo pewno wiecej niz wydech ;p

: 2010-04-03, 10:25
autor: GrzegorzPPP
Ryba pisze:super sprawa, bardzo ładne, jeszcze zamień przód na również te z czarnym wnętrzem a bedzie miodzio
Przody są praktycznie nowe :) I święcą pięknie w nocy więc zostaną :)
Zresztą w ten samochód już nie inwestuje :)

: 2010-04-03, 10:35
autor: MlodyZuru
Jak bedziesz sprzedawał to daj znac :) Tylko szkoda ze nie wersja 150KM....

: 2010-04-03, 11:09
autor: Coobcio
MlodyZuru pisze:Tylko szkoda ze nie wersja 150KM....
_________________
W mniej jak godzinę zrobi się by latała lepiej jak wersja 150KM 8-)
No i przede wszsystkim elastyczność się poprawi...

PS. jaką metodą dokonywałeś pomiarów elastyczności ??

: 2010-04-03, 11:37
autor: GrzegorzPPP
Telefon z kamerką w ręce.

Rozpędziłem się do 50 wrzuciłem 3 bieg i gaz w podłodze do 140. Później na filmie widać w której sekundzie było 60 a w której 140 :)

Według mnie najlepsza metoda.

Jak będę sprzedawał to z pewnością poinformuję :) Aczkolwiek tanio nie oddam :)

: 2010-04-03, 11:39
autor: MlodyZuru
Coobcio pisze:W mniej jak godzinę zrobi się by latała lepiej jak wersja 150KM
No i przede wszsystkim elastyczność się poprawi...
No tak.... :D

p.s.

Czy wersja SRI 2.0 nie powinna miec z przodu elektryki a nie korbek? Wrzuc moze jakas fote motoru.

: 2010-06-27, 09:11
autor: GrzegorzPPP
Niestety, pierwszy wypust :)

0 jakiejkolwiek elektryki :)

Obrazek

[ Dodano: 2010-06-27, 09:41 ]
Czy jest ktoś chętny na kupno tego jakże świetnego auta :?: :)

Cena: 11 000 do negocjacji lub 10 500 bez negocjacji :)