Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2016-07-04, 10:41

Ad@mus, zaczęła szumieć i przeciekać :P
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-08, 12:38

Piotrek_10243, powiedz mi jak na zlocie wystartowales, bo auto już polatane wiec i można jakos osiągi oszacować tudzież policz sprint do paki lub nagraj nam jakie filmidło jak ta landara chodzi i w ogole poszarpaj za linke co by my wiedzieli zes dobrze poskłada ;p

bo zdjęcia ladne ale co potem ? :)

Ogółem z modem rozrządu przegioles ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2016-07-08, 14:03

Małe sprostowanie bo widzę że może się przydać.
Co do mod-a rozrządu wartości które podałem czyli +4 i -6 w moim przypadku policzyłem wychodząc z założenia że po planowaniu oba wałki są cofnięte o 1 stopień. W rzeczywistości oba wałki przestawiłem na zębatce dla ssącego +5 (bo jest cofnięty o 1 czyli 5-1 i mamy 4) dla wydechowego -5 (bo już jest cofnięty o 1 więc -1-5 i mamy -6)

Na zlocie szał nie było auto jeszcze zmulone ale już chyba wiem dlaczego. Ogólnie jeszcze przed modem rozrządu zacząłem szukać przyczyny co może być nie tak.
W końcu doszedłem do wniosku że mod puszki powietrza + wkładka k&n za bardzo zubożyła mi mieszankę (przypominam że przy ECU nic jeszcze nie dłubałem). Po założeniu zwykłego filtra do modzonej puszki jest moim zdaniem lepiej i to na tyle że mogłem sobie pozwolić na jeszcze większe przyspieszenie zapłonu.

Podsumowując dla mnie przy oem ECU czy to na PB95 czy 98 albo mod puszki + zwykły filtr albo ori puszka+k&n inaczej jest muł...

Żałuję tylko że nie próbowałem 1/4 pokonać na lpg... miał bym porównanie.

Do 1/4 nie przykładałem się za bardzo miałem sporo obciążenia pełna butla lpg i zapas którego nie chciało mi się wyciągać..
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-08, 14:36

No i jaki czas na 1/4?
Co do zmulania, czy masz nowy palec, kopolke, przewody i swiece?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2016-07-08, 14:57

Świece nowe NGK mają może z 500km, palec i kopułka nie miały wżerów więc zostawiłem, przeczyściłem tylko styki gdzie był nagar. Przewodów jeszcze nie wymieniałem bo nie widzę sensu teraz auto w moim mniemaniu daje radę zrobię film to ocenicie :P
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-08, 15:45

Piotrek_10243, moja kopulka i palec tez wygladaly na ok i tez szukałem przyczyny zamulania

ostatecznie zmieniłem na nowe firmy YEC (cale 86zl) i oczy mi się otworzyly jak auto zaczelo chodzic górą

Spalanie się poprawilo, odpalanie na zimnym i ogółem bardzo pozytywnie, mój mechanik mowi ze palec i kopulka to elementy tak samo zuzywajace się jak swiece i przewody. I zaleca się wymiane co 60tkm

Zaplon to zapłon, ma być tip top, ja swiece wymieniam co 15tkm nie zaleznie czy sa ok czy nie, tak samo palec i kopulka, co 60tkm i wio
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2016-07-18, 21:32

Piękna ta Twoja primka, tylko się przyglądać i uczyć i działać przy swojej. Mam nadzieję, że moja kiedyś też będzie tak ogarnięta ;-) ciekaw jestem jak mniej więcej z kosztami takiego remontu DEH-a?

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2016-07-19, 07:10

subbas, Do naprawdę ogarniętej jeszcze jej brakuje ale dzięki :) Koszt remontu to około 1500zł w tej cenie starczyło jeszcze na ssac-a ale wszystko robiłem sam (poza planowaniem głowicy oczywiście)
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-19, 07:47

Piotrek_10243, ja czekam na tego on borda :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2016-08-07, 19:52

Ad@mus, spoko coś ogarnę, tymczasem skorygowałem wałek wydechowy, wolne obroty wróciły a power pozostał :D :D

Zrobię wymianę oleju (bo już 4k km od remontu) tym razem za namową Janusza wpadnie Eni 5w50 i wtedy coś nakręcę :)

[ Dodano: 2016-08-07, 20:51 ]
Trochę fotek z dzisiejszego wypadu :cool:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2016-08-07, 20:42

Ładnie się prezentuje, daj jakąś fotkę do kalendarza :-D
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-08-08, 00:36

Felg z STW brakuje:D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-08-08, 07:42

dawaj tego filma:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2017-01-02, 15:30

Obrazek


edit 02.01.2017

Nowy rok zaczynam skromnie od jednego dnia wolnego ale żeby nie było że go marnuję postanowiłem pogrzebać przy aucie :)
Wpadł nowy element:
Obrazek

I całość po zamontowaniu:
Obrazek

Obrazek

Dzięki wielkie dla Janusza który polecił mi olej ENI 5w50 auto po remoncie miało zmianę oleju po 4k km z Valvo na Eni właśnie, nie robiłem żadnej płukanki a jak dla mnie pod pokrywą nie jest może idealnie ale bardzo czysto. :)


Przy okazji ustawiłem wałek wydechowy na fabryczne miejsce i już go nie tykam bo uważam osobiście że bez strojenia nie warto.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2017-01-02, 18:00

A ja Cię proszę...przyklej mu znaczek na maskę :-|
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-01-02, 23:03

Rysiu83, x2


Piotrek_10243, jak na razie Eni 5W50 to jest olej, który jest na pierwszym miejscu w mojej liście olejowej :d Ale musisz przyznać - baniaczek z olejem fajny :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2017-02-27, 12:18

Widzę że na sprzedaż?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2017-03-01, 17:53

Wystawiłem jak się znajdzie klient to będzie kolejny projekt jak nie to działam z autem dalej.


Pytanie muszę się zaopatrzyć w nowe opony na sezon letni i się zastanawiam kupić 205x50 czy 205x55?
Teraz mam 205x50 tak jak na zdjęciach wyżej i się zastanawiam czy na profilu 55 będzie wyglądał lepiej czy nie, jak uważacie?

Teoretycznie opona 205x55 lepiej wypełni nadkole ale sam nie wiem, doradźcie coś
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2017-03-02, 00:15

Miałem ten sam dylemat i ze względu na komfort i trakcje, a właściwie kompromis pomiędzy:

205/50/16 przód, 205/55/16 tył. Dobrze to też wygląda.
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2017-03-02, 08:22

arczar, też zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem masz może jakąś fotkę jak to leży?
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-03-02, 08:26

zobacz sobie u mnie w temacie jak siedział na 205/55 , a jak siedzi na obecnych nokianach 205/50. Moim zdaniem niezaprzeczalnie lepszą opcją jest profil 50. Żadnej różnicy w komforcie, a 55 wygląda poprostu dla mnie zbyt balonowato i 16-calowa felga wygląda jakbyś miał 15.. Fabrycznnie ponoć polifty w sporcie wychodziły na profilu 50, nie wiem jak z przedliftami było :) Największy ból i pewnie koronny argument podczas zakupu jest cena. W moim przypadku komplet 205/50 potrafił być droższy w stosunku do typowego 205/55 od 60 do nawet 100 PLN na oponie.
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-03-02, 10:06

Ja kupiłem całkiem niedrogo opony 205/50/16 marki Zeetex. Poczytaj, nie są to chińczyki, ani nalewki na starych karkasach. Opona jest dobra, a biorąc pod uwagę jej cenę to jest bardzo dobra.

Rozważyć możesz też opony 195/55/16.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2017-03-02, 10:12

Piotrek_10243, ja mam 195/55/16. Jak odkopiesz mój temat to zobaczysz jak leży na takiej oponie. Nawet jest ta sama felga.

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2017-04-30, 09:46

Bziuk, no faktycznie 205/55 to już balon
Ad@mus, lgruca, dzięki, faktycznie po porównaniu zakupiłem Hankook 195/55/16
Na początku miałem oponę 215/45/17 jak na to auto za dużo mulą ale już na 205/45/17 było lepiej,
teraz jeździłem na 205/50/16 było spoko ale myślę że 195/55/16 będzie optymalnie, przynajmniej dla półosi :hah:
No i wysokość praktycznie ta sama

edit 23.04
Jakiś czas temu pojawił się problem z ładowaniem aku, kontrolka od ładowania czasami się zaświecała więc zabrałem się za demontaż alternatora z podejrzeniem że szczotki się kończą. Naprawa przebiegła jednak szybciej niż się spodziewałem podczas demontażu główny przewód zasilający się ukruszył. Zalutowałem końcówkę na nowo i śmiga :-D :-D
Obrazek

edit 30.04
Wydech został opatrzony :D
Obrazek

Jak na pierwszy raz myślę że wyszło dość przyzwoicie :)
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2017-05-01, 12:42

No przyjemnie wygląda:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2017-05-01, 15:49

Bazaltowy, dobry wybór :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2017-06-25, 14:27

Mały up
Hamownia ze zlotu podała takie kreski:
Obrazek

Dwa pomiary, słabszy na LPG...
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-06-26, 09:01

Wyniki powiedział bym że dobre.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2017-06-26, 09:36

NA takie mody to się spodziewałem, że 160KM będzie. Może trzeba to teraz podstroić, żeby było lepiej?
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2017-06-26, 10:27

Taką wisienką byłby tu DET3.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”