Re: [ 200SX] S13 Sucz
: 2019-02-10, 08:47
coś się nagra w sezonie Dobra ale co by nie było że nic się nie dziele, to wpadła mała zmiana,
było Mini Display Rwd Power (genialne urządzenie, 7 zegarów, kontroler wiatraków i dość rozbudowane ebc) http://driftshop.pl/shop/index.php?730, ... ilnika-ebc
W sumie nieplanowany zakup trafiony przypadkiem RWD POWER Multi-Display
Jako że to używka, to musiałem podmienić ramkę, bo nie pasował mi kolor, i szybka była pęknięta
I mały spec dysplaya:
Obsługuje poniższe parametry:
- EGT
- temperatura płynu chłodzącego
- temperatura oleju
- opcjonalna temperatura (np. IAT - temperatura powietrza w dolocie)
- ciśnienie oleju
- ciśnienie paliwa
- BOOST (ciśnienie doładowania i podciśnienie)
- RPM (prędkość obrotowa silnika)
- SPEED (prędkość samochodu)
- napięcie akumulatora
- przebieg od ostatniego włączenia silnika, oraz przebieg "użytkownika" (możliwość kasowania)
- czas pracy samochodu (ostatni przejazd, użytkownika)
Daje możliwość ustawiania dowolnych alarmów na wszystkich wyświetlanych parametrach, odczyt "PEAK" oraz wyświetlanie statystyk przejazdu.
Dodatkowo:
- shift light RPM (+ wyjście na zewnętrzną kontrolkę + płynny SHIFTLIGHT na skali 24 różnokolorowych LED)
- 2 x shift light na prędkość
Urządzenie pozwala również na sterowanie dwoma zewnętrznymi urządzeniami (np. wentylatory elektryczne).
MultiDisplay posiada wbudowany bardzo zaawansowany Boost-controller z opcją wprowadzenia pełnej charakterystyki doładowania w funkcji obrotów.
Wykresy mogą być inne dla każdego biegu osobno (nr biegu na którym jedziemy jest wykrywany).
Nie jest to wyłącznie procentowy mnożnik, ale kilka niezależnych charakterystyk Boost i duty.
Współpracuje z solenoidem fabrycznym (SR20DET, RB25DET) oraz N75 vag, MAC, AEM, APexi, Greddy itd.
Potrafi przeskalowywać wartość prędkości i obrotów.
W 200sx s13, s14 po swapie np. na RB25, potrafi pokazać poprawne wartości RPM na fabrycznym obrotomierzu, nad którym przejmuje kontrolę.
Nie ma znaczenia również zmiana przełożeń mostu itd - można precyzyjnie wyskalować prędkość.
opis skopiowany z Drift Shopu: http://www.driftshop.pl/shop/index.php? ... r-w-jednym
środek zrobił wypad z auta
Multi-Display pojechał na aktualizację oprogramowania (przy okazji podmiana maskownicy na dedykowaną do s13) do Driftshop.pl, Katod również zrobił porządną wiązkę i całość z kilkoma nowymi czujnikami wróciła do mnie Wcale nie ukrywam że jaram się tym urządzeniem przeokrutnie.
Przymiarka i podpięcie czujników
Ułożenie wiązki
no i poskładany środek, czeka mnie jeszcze zrobienie nowej maskownicy na przełączniki, ale to już na wiosnę
A teraz tak od siebie: display na widoku (są w sunie 4 różne do wyboru) który najbardziej do mnie przemawia pokazuje 7 odczytów z czujników + prędkość, w górny pasku ledowym ustawiłem sobie sekwencyjny shiftlight, steruje wiatrakiem na chłodnicy wody, a jako ebc można zrobić mapę doładowania dla 5 biegów odzienie z dokładnością budowy co 500rpm (Apexi avcr wymięka ) oczywiście na każdym czujniku można ustawić alarmy max i mini wartości, kolejność i to co ma być wyświetlane też wybiera się według własnego widzi mi się nie są to sztywno przypisane wartości do pola.
U siebie mam na dole po lewej temp. wody, po prawej temp. oleju, na graficznym animowany zegar dołowania, ciśnienie oleju, egt, ciśnienie paliwa, ładowanie - to wszystko non stop widoczne i czytelne, dodatkowo mam jeszcze czujnik IAT (temp. powietrza w dolocie) - po który można ustawić automatyczną korektę na doładowanie. W każdej chwili można sprawdzić peak i co by było łatwiej ma funkcje nagrywania - rejestruje wszystkie obsługiwane czujniki, więc na luzie możemy przegonić auto i potem sprawdzić co się działo Dobra koniec jarania się Displayem i powrót do szarej rzeczywistości.
Zaczynam powoli wygrzebywać martwe CA
było Mini Display Rwd Power (genialne urządzenie, 7 zegarów, kontroler wiatraków i dość rozbudowane ebc) http://driftshop.pl/shop/index.php?730, ... ilnika-ebc
W sumie nieplanowany zakup trafiony przypadkiem RWD POWER Multi-Display
Jako że to używka, to musiałem podmienić ramkę, bo nie pasował mi kolor, i szybka była pęknięta
I mały spec dysplaya:
Obsługuje poniższe parametry:
- EGT
- temperatura płynu chłodzącego
- temperatura oleju
- opcjonalna temperatura (np. IAT - temperatura powietrza w dolocie)
- ciśnienie oleju
- ciśnienie paliwa
- BOOST (ciśnienie doładowania i podciśnienie)
- RPM (prędkość obrotowa silnika)
- SPEED (prędkość samochodu)
- napięcie akumulatora
- przebieg od ostatniego włączenia silnika, oraz przebieg "użytkownika" (możliwość kasowania)
- czas pracy samochodu (ostatni przejazd, użytkownika)
Daje możliwość ustawiania dowolnych alarmów na wszystkich wyświetlanych parametrach, odczyt "PEAK" oraz wyświetlanie statystyk przejazdu.
Dodatkowo:
- shift light RPM (+ wyjście na zewnętrzną kontrolkę + płynny SHIFTLIGHT na skali 24 różnokolorowych LED)
- 2 x shift light na prędkość
Urządzenie pozwala również na sterowanie dwoma zewnętrznymi urządzeniami (np. wentylatory elektryczne).
MultiDisplay posiada wbudowany bardzo zaawansowany Boost-controller z opcją wprowadzenia pełnej charakterystyki doładowania w funkcji obrotów.
Wykresy mogą być inne dla każdego biegu osobno (nr biegu na którym jedziemy jest wykrywany).
Nie jest to wyłącznie procentowy mnożnik, ale kilka niezależnych charakterystyk Boost i duty.
Współpracuje z solenoidem fabrycznym (SR20DET, RB25DET) oraz N75 vag, MAC, AEM, APexi, Greddy itd.
Potrafi przeskalowywać wartość prędkości i obrotów.
W 200sx s13, s14 po swapie np. na RB25, potrafi pokazać poprawne wartości RPM na fabrycznym obrotomierzu, nad którym przejmuje kontrolę.
Nie ma znaczenia również zmiana przełożeń mostu itd - można precyzyjnie wyskalować prędkość.
opis skopiowany z Drift Shopu: http://www.driftshop.pl/shop/index.php? ... r-w-jednym
środek zrobił wypad z auta
Multi-Display pojechał na aktualizację oprogramowania (przy okazji podmiana maskownicy na dedykowaną do s13) do Driftshop.pl, Katod również zrobił porządną wiązkę i całość z kilkoma nowymi czujnikami wróciła do mnie Wcale nie ukrywam że jaram się tym urządzeniem przeokrutnie.
Przymiarka i podpięcie czujników
Ułożenie wiązki
no i poskładany środek, czeka mnie jeszcze zrobienie nowej maskownicy na przełączniki, ale to już na wiosnę
A teraz tak od siebie: display na widoku (są w sunie 4 różne do wyboru) który najbardziej do mnie przemawia pokazuje 7 odczytów z czujników + prędkość, w górny pasku ledowym ustawiłem sobie sekwencyjny shiftlight, steruje wiatrakiem na chłodnicy wody, a jako ebc można zrobić mapę doładowania dla 5 biegów odzienie z dokładnością budowy co 500rpm (Apexi avcr wymięka ) oczywiście na każdym czujniku można ustawić alarmy max i mini wartości, kolejność i to co ma być wyświetlane też wybiera się według własnego widzi mi się nie są to sztywno przypisane wartości do pola.
U siebie mam na dole po lewej temp. wody, po prawej temp. oleju, na graficznym animowany zegar dołowania, ciśnienie oleju, egt, ciśnienie paliwa, ładowanie - to wszystko non stop widoczne i czytelne, dodatkowo mam jeszcze czujnik IAT (temp. powietrza w dolocie) - po który można ustawić automatyczną korektę na doładowanie. W każdej chwili można sprawdzić peak i co by było łatwiej ma funkcje nagrywania - rejestruje wszystkie obsługiwane czujniki, więc na luzie możemy przegonić auto i potem sprawdzić co się działo Dobra koniec jarania się Displayem i powrót do szarej rzeczywistości.
Zaczynam powoli wygrzebywać martwe CA