była w pierwotnym planie paszczęka i pełny paramilitary, ale zrezygnowałem na rzecz pomieszania malowań Datusna i militarnych. Auto nie będzie ładne bo przede wszystkim ma jechać, o wygląd się troszczę tylko w szeroko pojętym między czasie
Można powiedzieć że to zabawka w stylu grassroots drifting/drift street legal
[ Dodano: 2015-12-15, 12:03 ]
Kilka poprawek i wersja testowa idzie do auta
[ Dodano: 2015-12-16, 06:46 ]
wersja alfa 1.4 zamontowana do testów w aucie
[ Dodano: 2015-12-29, 21:06 ]
Od groma zacieków, ale na szczęście wpisują się w docelowy styl auta
[ Dodano: 2015-12-31, 00:50 ]
[ Dodano: 2016-01-10, 12:31 ]
[ Dodano: 2016-01-31, 15:43 ]
W poniedziałek trafi do auta, jeżeli czas pozwoli
Gwint Isc Drift
[ Dodano: 2016-02-04, 12:01 ]
Przedni gwint skręcony, dzisiaj, postaram znaleźć czas, ustawić camber i stawiam przód na kołach, tył wstępnie ustawiony ale brakuje odpowiednich dystansów
Fotki całości, jak to wygląda wstawię dopiero jak skończę zabawę z kręceniem zawiasem.
[ Dodano: 2016-03-10, 12:42 ]
[ Dodano: 2016-03-11, 22:41 ]
Zrobione wlepki Ok Hand (Okamoto)
[ Dodano: 2016-03-12, 17:14 ]
[ Dodano: 2016-04-14, 15:32 ]
W końcu jakieś fotki nie z ziemniaka
[ Dodano: 2016-07-18, 12:32 ]
Pomimo braku zainteresowania i tak zaktualizuje temat
Sucz odwiedziła Ogólnopolski Zlot Turbokillers.com na torze w Toruniu, były dwa nie Nissany, Mazda na obronę miała rb25det neo pod maską a Toyota to że jest praktycznie niespotykanym JDM w Europie.
Kiss the wall poszedł ok 8 rano w sobotę, tak nie jesteśmy normalni bo zaczęliśmy jeździć od 6 rano
[ Dodano: 2016-08-09, 11:29 ]
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=XIqjB9y_8p8p [/youtube]
http://vimeo.com/177741662
[ Dodano: 2016-09-14, 20:27 ]
Pierwsza niedziela miesiąca (wspólny spot TK i NT) przyniosła trochę strat - Kolejny raz zmarł rozrusznik, urwała się szpilka kolektora wydechowego i wywaliło uszczelkę wydechową na 4 cylindrze, przez co Ca podaje jakby było N/A, tak nie jadącej Suczy to jeszcze nie miałem
+ kiss the opona i kiss the wall (betonowy separator najlepsze jest to że jeszcze trafiony na mieście podczas dojazdu na FSO
kiedy wszystko podawało prawidłowo)
[ Dodano: 2017-03-31, 13:49 ]
do auta trafia 2kg gaśnica (x2) z mocowaniem i dwoma stalowymi obejmami tak jak to jest wymagane w niektórych miejscach
JDMBodyShop atakuje - blenda/lotka na szybę Gpsport
DriftShop.pl atakuje - przede wszystkim Mini-Display czyli zegary, rozbudowany ebc i kontroler wiatraków w jednym
dodatkowo filtr, olej, szpilki, nakrętki i uszczelki
czyli zbieram graty na przedsezonowy serwis Suczy
Przemalowana blenda pod światłami tylnymi z czarnego na antracytowy (szary).
Podmieniony licznik na sprawny.
Wymieniony główny przewód zasilania z aku. na lżejszy, elastyczniejszy i estetyczniejszy.
Wymienione klemy akumulatora.
Podpięty hebel główny (jak wpadnie display będzie zmiana miejsca).
Podmieniony oem przerywacz kierunków na elektroniczny, działający poprawnie z ledami.
Regulowane drążki reakcyjne, po naprawie wróciły do auta.
przed
po
Przyklejony na nowo wieniec, uzupełnione braki gąbki i obszycie alcantarą, wykonane przez firmę
Evo3000
Już zamontowana w aucie.
[ Dodano: 2017-04-06, 16:49 ]
Z racji początku sezonu spotowego Turbokillers i Nissantech, pomimo nie ogarnięcia, Sucz została wyprowadzona na spacer i w końcu po 2 miesiącach przekładania terminu trafiła pod aparat.
Więcej fot tutaj:
https://www.facebook.com/pg/JakisKolesP ... 3761852027
Mam nadzieje że do świąt będzie już gotowa na sezon
[ Dodano: 2017-06-09, 12:15 ]
podmieniona deska rozdzielcza, założony tunel środkowy (strasznie zmęczony) kabelki do panelu z przełącznikami i heblem zrobione od nowa, inaczej poprowadzony przewód zasilania i przewody paliwowe.
zamiast zapalniczki gniazdo ładowania usb x2, w planie zrobienie cup holdera w miejsce popielniczki i znalezienie niepociętej i nie połamanej ramki maskującej
czyli wykonane trochę niewidzialnej roboty
[ Dodano: 2017-06-22, 22:37 ]
mało znaczący up ale jest
3 wersje prototypowe cupholdera w miejsce popielniczki z styroduru
no i docelowe felgi , old schoolowe japońskie do japońskiego gruza.
Rays Evolution 3 17cali 2x8' 2x9' et.35 3 częściowe kute aluminium
z racji funduszy zostają tak jak jest, plan na kiedyś rotor w nowy czarny mat, ranty w antracytowy szary + nowe czarne śrubki ale to nie prędko.
[ Dodano: 2017-11-28, 15:12 ]
------
2017
------
W sumie i tak nikt nie czyta to zaktualizuje
Początek 2017 na starej feldze
Zlot TK
Spot lokalny W-Wa kończący sezon TK/NT
Spec 2017
SILNIK:
CA18DET
Nominalny blok
Seryjne tłoki
Seryjne korby
Nominalny wał
Nowa pompa oliwy oem (2014r.)
Nowa pompa wody GMB (2014r.)
Pasek rozrządu Contitech
Uszczelka głowicy Elring
Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo
Przewody chłodnicy Samco - Tomson Motorsport
Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12
Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ otwarcie
Filtr oleju K&N
Olej Motul 15w50 300V Le Mans
Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project
UKŁAD DOLOTOWY:
Przepływka seria
Filtr powietrza grzybek HKS - Neo2005
FMIC + orurowanie
Opaski i silikony - Fmic.pl
TURBOSPRĘŻARKA:
Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie) - Emp-turbo
UKŁAD WYDECHOWY:
Uszczelki blok - kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic - Driftshop.pl
Uszczelka kolektor - turbo stalowa - Fmic.pl
3 calowy przelot od turbiny do końca - Odin
Za downpipem V-band 3"(Fmic.pl). Całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
ECU 4map - Xree
RWD Power - Multi dyspaly - rozbudowane ebc klasy Apexi Avc-r + kontroler wiatraków (woda/ olej) + 7 zegarów (boost, temp. wody, temp. oleju, ciś. oleju, egt, ait, ładowanie aku.) + shift light i to wszystko w jednym kompaktowym urządzeniu - Driftshop.pl
Solenoid sterujący wastegate - MAC - Driftshop.pl
Wyłącznik prądu RRS 6-B FIA
Aku. przeniesiony do bagażnika
Odchudzona wiązka idąca na tył auta
Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
UKŁAD PALIWOWY:
Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku.) - Tomson Motorsport
Alu. zbiornik paliwa w bagażniku - Odin
Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta
Końcówki do przewodów paliwowych - Neo2005
Reg. ciś. paliwa Tomei type S - Neo2005
Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa - Erison Performance
Wtryski seria
UKŁAD NAPĘDOWY:
Wzmocniony docisk - Erison Performance
Tarcza Exedy Stage 2 organiczna
Skrzynia seria od CA
Olej Motul 90PA
Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project
Wał napędowy seria
Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera
Olej Motul 90PA
ZAWIESZENIE:
Gwint ISC Drift z camber palte twardość 6/4 - Isc Polska
Poliuretan w:
- tylnym wózku - Silver Project
- regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman
- mocowanie maglownicy - Strong Flex
Dystans 2szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm
Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu)
Skrócone wąsy na zwrotnicach
Przedłużone wahacze
Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy)
Końcówki pod te drążki
UKŁAD HAMULCOWY:
Nowe przewody miedziane
Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond
Wyrzucony ABS
Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60
Płyn Motul RBF 600
Przód:
Relokatory zacisku - Scratch
zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14
klocki: EBC Red Stuff
tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3)
Tył:
zaciski: seria
szczęki: seria
klocki: Lucas
tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest
KOŁA:
Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8.7' R17; 4x114,3/5x114.3
Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3 + cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania
ROZPÓRKI:
Przód:
- górna - Erison Performance
- dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza
Tył:
- górna noname
- c-pillar własna inwencja twórcza
NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak zen-ki pignose (przed lift)
Progi type-x - JDM Body Shop
Poszerzki Jun - JDM Body Shop
Tylna dokładka zderzaka Vertex - JDM Body Shop
Blenda/lotka tylnej szyby Gpsport (czeka na montaż) - JDM Body Shop
Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu
Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze
Ledy:
Przednie główne 5x7 cala dedykowana do Jeep-a Cherokee XJ 1984-2001
Przednie pozycje: 2x W5W
Przednie kierunki: 2x P21W
Boczne kierunki: 2x W5W
Wsteczny: 2x P21W
Tylne: 4x P21W5
Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat
WNĘTRZE:
Fotel kierowcy: Mirco Wrc
Pasy kierowcy: Takata 4pkt. 3' - Neo2005
Fotel pasażera: seryjny przedlift
Pasy pasażera: Takata 4pkt. 3' - Neo2005
Kierownica Raid Dino (połowa lat 80)
obszyta alcantarą przez Evo3000
Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80)
Naba Raid (będzie custom za jakiś czas)
Quick release D1 (leży w schowku czeka na montaż)
Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug
Dywaniki w kratę - JapanizeD
Czarny aluminiowy drift button (czeka na montaż) - JapanizeD
cup holder zamiast popielniczki własna inwencja twórcza (w trakcie)
Led w zegarach 3xT10 i 2xT5
Brak dywanu i wygłuszeń
Brak audio
Brak tapicerki z tyłu
Ca przyjmuje 1.5b doładowania - więc moc szacowana w granicach 300hp