[Sunny] Projekt rally Sunny GTI
: 2015-10-18, 10:17
Cześć,
2 października zakupiłem upragnione GTI od @kubakus . W stanie jak na sunny bardzo dobrym. Ponoć po zmodyfikowanym rozrządzie zhamowane 165KM. Przeznaczeniem tego samochodu będą rajdy, oczywiście muszę przejechać 6 KJS'ów, żeby ruszyć w rajdach okręgowych, a kiedyś tam może RSMP. Samochód zostanie rozebrany całkowicie, wstawiona pełna klatka z zastrzałami do kielichów, zawieszenie na poliuretanach, może nawet uniballach, pomalowany środek, pocięta wiązka, ecumaster etc.
Główne założenie to zawieszenie i hamulce, moc zostawiam na sam koniec. Myślę, że te 170KM na początek wystarczy. W nissanie na pewno będzie do wymiany skrzynia, gdyż siedzi z primery GT, jest mega długa, 2 bieg odcina na ~120kmh, a 3 ~180kmh. Tak naprawdę projekt z rozbieraniem i klatkowaniem będę zaczynał na wiosnę. Na początku listopada wleci kubeł mirco z homo FIA i pasy. Pojedziemy prawdopodobnie Rajd Niepodległości w Nowym Mieście nad Pilicą i 14-15.11 Puchar Jesieni. Zobaczymy co potrafi GTI z długą skrzynią .
Nie mniej jednak samochód boryka się z kilkoma problemami, czasem szarpnie w przedziale 2-3k rpm, coś stuka w zawieszeniu z tyłu, gdzieś są luzy w układzie kierowniczym, przednie hamulce do wymiany i lewy przegub wewnętrzny bo zaczyna się odzywać. Na zimnym ma problem jeszcze z wolnymi obrotami.
Sukcesywnie będę uzupełniał temat o zdjęcia, informacje no i czasem się Was o coś spytam.
Aktualne modyfikacje:
- Dolot
- Przelotowy wydech z silencerem
Foty:
Czy to jest seryjny szyber?
2 października zakupiłem upragnione GTI od @kubakus . W stanie jak na sunny bardzo dobrym. Ponoć po zmodyfikowanym rozrządzie zhamowane 165KM. Przeznaczeniem tego samochodu będą rajdy, oczywiście muszę przejechać 6 KJS'ów, żeby ruszyć w rajdach okręgowych, a kiedyś tam może RSMP. Samochód zostanie rozebrany całkowicie, wstawiona pełna klatka z zastrzałami do kielichów, zawieszenie na poliuretanach, może nawet uniballach, pomalowany środek, pocięta wiązka, ecumaster etc.
Główne założenie to zawieszenie i hamulce, moc zostawiam na sam koniec. Myślę, że te 170KM na początek wystarczy. W nissanie na pewno będzie do wymiany skrzynia, gdyż siedzi z primery GT, jest mega długa, 2 bieg odcina na ~120kmh, a 3 ~180kmh. Tak naprawdę projekt z rozbieraniem i klatkowaniem będę zaczynał na wiosnę. Na początku listopada wleci kubeł mirco z homo FIA i pasy. Pojedziemy prawdopodobnie Rajd Niepodległości w Nowym Mieście nad Pilicą i 14-15.11 Puchar Jesieni. Zobaczymy co potrafi GTI z długą skrzynią .
Nie mniej jednak samochód boryka się z kilkoma problemami, czasem szarpnie w przedziale 2-3k rpm, coś stuka w zawieszeniu z tyłu, gdzieś są luzy w układzie kierowniczym, przednie hamulce do wymiany i lewy przegub wewnętrzny bo zaczyna się odzywać. Na zimnym ma problem jeszcze z wolnymi obrotami.
Sukcesywnie będę uzupełniał temat o zdjęcia, informacje no i czasem się Was o coś spytam.
Aktualne modyfikacje:
- Dolot
- Przelotowy wydech z silencerem
Foty:
Czy to jest seryjny szyber?