Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Nissan Sunny GTI "Skrzat"

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

[Sunny] Nissan Sunny GTI "Skrzat"

Post autor: Drifter » 2015-10-09, 15:19

Witam,

z racji tego, że moja Almera poszła w bardzo dobre ręce, a mnie się zawsze marzył Sunny GTI no to dokonałem szybkiego zakupu.

Obrazek

Silnik:
-SR20De z P10 130km, tłoki od GT, nowe pierścienie, nowa uszczelka pod głowicą, głowica splanowana o 0,5mm, utwardzone gniazda zaworowe, oczyszczone zawory, wałki od GT,
-Przyspieszony zapłon,
-Lekkie koło zamachowe 4.5kg,
-Przepływka w kibel dolocie,

Wydech:
-Kolektor 4-2-1 by Mac z bandażem + przelot 2.5 cala, końcowy WM Sport,

Zawieszenie:
-Przód i tył z regulacją twardości z GTI-R, tył sprężyny obniżające,
-Żółte poliuretany - komplet,
-Regulacja kątów na fasolkach,
-Grubszy stabilizator tył,
-Dystanse na tylnych kołach 15mm.

Elektronika:
-Wystrojony na ECU Master Det II,
-Akumulator w bagażniku.

Sprzęgło:
-kewlarowa okładzina, polerka przylgni docisku p. Radzikowskiego.

Hamulce:
-Przód klocki Ferrodo DS z Subaru wraz z płynem Motul RBF 660, tył raczej seria.

Wnętrze:
-Kubełki Mirco ST i RS,
-Pasy sparco 3' 4ptk i 2',
-Deska we floku,
-Shirt Shifter,
-Pseudo klatka.

Do kompletu maska i lotka z GTI-R obecnie na kołach zimowych i na szrot oponach.

Chciałbym serdecznie podziękować za wszelką pomoc i rady:
Ad@amus, Daro GTI, Pawel18PL, Ryba, Tofu, MacGayver.

Skrzat na chwilę obecną pali około 17-20l/100km przy bardzo delikatnej jeździe, przerywa do 3 tys obr, do 4.5tys obr coś tam jedzie, po czym brakuje mu sporo mocy, powyżej 6.5 nie kręciłem bo nie ma sensu go męczyć, czasami ciężko odpala za 3-4 razem, czasami za 1 nie ma reguły, nie kopci ani nie dymi, obroty na biegu jałowym nie są stałe - 1tys/1.2/1.5 różnie.

2 dni temu kontrolnie sprawdziłem olej, sprawdzić czy go przybywa albo ubywa, poczułem benzynę, sprawdziliśmy więc kompresję na ciepłym równo 14. Oprócz tego czyszczona przepływka, ustawiony był ponownie rozrząd dla pewności, musi wlecieć seryjne koło pasowe bo to jak się okazało jest z innego sr/innego auta znaki się zupełnie nie zgrywały.
Możliwe że na dniach sprawdzimy z Tofu afr.

Liczę na cenne rady z racji, nie adekwatnej wiedzy do sytuacji. :)

Odczytane mapy z ecu mastera:
Obrazek Obrazek Obrazek

I kilka fotek od Darka i z oględzin:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-02-05, 13:03 przez Drifter, łącznie zmieniany 4 razy.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-09, 15:31

Foty nie graja
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2015-10-09, 15:48

Mi już działają :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-10-09, 16:57

Fotki działają :] Hehehe dawny Darwóz :] To auto zawsze było przelane :]

Ogarnij auto i ciesz się nim, bo jazda daje dużo frajdy :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2015-10-09, 18:22

janusz ?!?!?! przelane to ono jest jedynie w zakresie niskich obrotów jeśli tu można mówić o jakimkolwiek analizowaniu mapy.... moim zdaniem ta mapa jest całkowicie zła. Pytanie do właściciela czy posiada map sensor bo jeśli wierzyć wyskalowaniu mapy to jest funkcją obrotów i ciśnienia w kolektorze( i to nawet nadciśnienia)...
Ostatnio zmieniony 2015-10-09, 21:02 przez Pawel18PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

BTB
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2010-06-10, 17:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BTB » 2015-10-09, 18:48

To jest Byłe auto , Maca , poźniej ja byłem właścicielem a dalej poszło do Arbuza ^_^

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2015-10-09, 19:09

A zdeje się od Arbuza, do DARA GTI, później do kogoś i wróciła na forum :mrgreen: I każdy ptaszki wybierał i auto dalej jeździ, pancerniki te silniki :D

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2015-10-09, 19:32

Z Ejo jestem w stałym kontakcie. Po mnie to auto było gdzieś za Opolem potem Kraków a teraz Olkusz. U mnie latał jak laleczka co się z nim działo przez ponad rok nie wiem. Mapy, ekumaster II i strojenie robił Arbuz. Wiec proponuje do niego się zgłosić.
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-10-09, 20:14

Ładana sztuka :D chyba na olx był wystawiony nie?

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2015-10-09, 20:36

DARO GTI Ty jeździłeś na tej samej mapie ECU ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2015-10-09, 21:32

garygary pisze:chyba na olx był wystawiony nie?
Tak był wystawiony na olx :)

Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale z tego co się orientuję to jeszcze jak arbuz go stroił to sunny miał zrobiony mod rozrządu, na chwilę obecną takich kółek nie widzę.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-10-09, 21:36 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2015-10-09, 21:36

Ja nic nie robiłem. Auto jeździło. Za mojej kadencji nie było nic modzone z mapami i strojeniem.
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-10-09, 21:37

Mod jest zrobiony na OEM kółkach przez powiekszenie fasolki na kółku i przedstawieniu walka.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

BTB
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2010-06-10, 17:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BTB » 2015-10-09, 23:17

foo pisze:A zdeje się od Arbuza, do DARA GTI, później do kogoś i wróciła na forum :mrgreen: I każdy ptaszki wybierał i auto dalej jeździ, pancerniki te silniki :D
Składany w domu z szlifierką :) sr20De a w nim tłoki od GT, nowe pierścienie, nowa uszczelka pod głowicą. Głowica splanowana o
0,5mm, utwardzone gniazda zaworowe, oczyszczone zawory, wałki od GT.

Nic tylko się cieszyć :) jak od 2011 zyje :)
Ostatnio zmieniony 2015-10-10, 13:36 przez BTB, łącznie zmieniany 1 raz.

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2015-10-10, 09:47

Dokładnie :]

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-10-10, 10:51

swiece kopulke i palec juz zmieniles czy dalej szukasz powodow szarpania i wysokiego spalania ?? :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2015-10-10, 18:14

Po wymianie kopułki, palca i świec bez zmian, może trochę szybciej powraca do swoich obrotów. Przy odpalaniu przygasa, a jak już odpali to obroty mu spadają do 800~ i po chwili reguluje do 1.4-1.6 i falują. Do tego:
-spalanie 2x za duże,
-przerywa do 3 tys,
-brak mocy.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-10-14, 20:44

Korespondencja telefoniczna
Potwierdziła
TPS Sprawny
Przepływka też sprawna

Po fotkach co dostałem to widzę że zapłon przyspieszony totalnie

Przy splanowanej głowicy - co ciśnienie potwierdza :-D
jest na 100% za bardzo wyprzedzony wg mnie

Miałem p10 Tą Co Coobcio zrobił na 172 KM N/A trafiła do mnie po kastracji 150/200Nmi zapłon nie był pojechany na maksa a stukało na PB

Przy wymianie na Deha odczułem ubytek Niutków

Zabieg Proktologiczny planujemy na Niedzielę wiec będzie wszystko jasne

Na początek Kolega niech zapłon ustawi na środek fasolek i zobaczy co się dzieje
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2015-10-15, 06:47

No bardzo jestem ciekaw co wyjdzie . Obstawiam że to jakias pierdoła mechamiczna zewnętrzna .
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-10-15, 08:58

tofu pisze:Na początek Kolega niech zapłon ustawi na środek fasolek i zobaczy co się dzieje
podobno wtedy wolne się pieprzą co by wskazywało na przeskoczony lancuszek-rozrzad był ustawiony prawidłowo co sprawdzał mechanior...

może być też tak że stukowy jest K.O.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2015-10-15, 09:20

Na walniętym stukowym to by przy ~3krpm świrował ale totalnego braku mocy do odcinki by nie było może minimalnie słabszy. Pamiętam jak w swoim miałem walnięty stukowiec to auto osiągi miało mniej więcej zbliżone do pełni sprawnego ale odczuwalne było szarpanie i jednak ale zawsze minimalny spadek mocy.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-10-15, 09:24

To zrobić diagnostykę na spinacz ? ciekawe czy wyjdzie

zobaczyć czy w kompie z boku jest czerwona dioda ona ma się świećić równo z lampką check

Filmiki oglądałem z przyspieszania i widać różnice

[ Dodano: 2015-10-15, 10:32 ]
Po filmikach widać że nie ma mocy

co do stukowego to ja miałem od początku padnięty i auto latało jak głupie

stukowy działa jak wykryje stuk a jak jest padnięty to go nie wykrywa a ecu się nim nie podpiera

co najlepsze nie zaświeca lampki check w takim przypadku
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-10-15, 09:38

mało co wywala czeka w p10 :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2015-10-15, 10:03

Jeśli Ecu wykryje błąd 34 stuku to cofa zapłon.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-10-15, 10:15

ale czek nie zaswieci :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2015-10-15, 11:07

Prawdę rzeczecie niezaprzeczalną :]

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-10-15, 11:16

W P11 też niewiele rzeczy wywala checka :] Co do stukowego to jest dokładnie tak, jak napisał Pawel18PL - ECU cofnie zapłon i tyle :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-10-15, 20:49

To że stukowy jak działa to jasne
czt chcecie powiedzieć tak że Ecu wykrywa uszkodzony czujnik Stukowy to cofa
mapę zapłonu ? w całym zakresie ?

Bo jakoś mi się nie wydaje choć nie sprawdzałem tego teraz mogę zrobić mape zapłonu całego w np P11.144 gdzie obd gada ..

jak dorwę P11.144 to zrobię tabelkę zapłonu ...

ale do rzeczy stukowy nie zmienia u kolegi nic czy jest czy go nie ma :cry:
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-10-15, 22:06

skrzata trza obadac na miejscu-przez neta chyba ciezko bedzie dojsc co i jak
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-10-15, 22:19

Tak zrobimy tylko się zastanawiam co się mogło zje@#

czy tak dokładnie jest przelany zalany że nie generuje już mocy lekka odchyłka jakiejś czujki to zadusiła ?
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”