[Sunny] Nissan Sunny GTI "Skrzat"
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Nissan Sunny GTI "Skrzat"
Witam,
z racji tego, że moja Almera poszła w bardzo dobre ręce, a mnie się zawsze marzył Sunny GTI no to dokonałem szybkiego zakupu.
Silnik:
-SR20De z P10 130km, tłoki od GT, nowe pierścienie, nowa uszczelka pod głowicą, głowica splanowana o 0,5mm, utwardzone gniazda zaworowe, oczyszczone zawory, wałki od GT,
-Przyspieszony zapłon,
-Lekkie koło zamachowe 4.5kg,
-Przepływka w kibel dolocie,
Wydech:
-Kolektor 4-2-1 by Mac z bandażem + przelot 2.5 cala, końcowy WM Sport,
Zawieszenie:
-Przód i tył z regulacją twardości z GTI-R, tył sprężyny obniżające,
-Żółte poliuretany - komplet,
-Regulacja kątów na fasolkach,
-Grubszy stabilizator tył,
-Dystanse na tylnych kołach 15mm.
Elektronika:
-Wystrojony na ECU Master Det II,
-Akumulator w bagażniku.
Sprzęgło:
-kewlarowa okładzina, polerka przylgni docisku p. Radzikowskiego.
Hamulce:
-Przód klocki Ferrodo DS z Subaru wraz z płynem Motul RBF 660, tył raczej seria.
Wnętrze:
-Kubełki Mirco ST i RS,
-Pasy sparco 3' 4ptk i 2',
-Deska we floku,
-Shirt Shifter,
-Pseudo klatka.
Do kompletu maska i lotka z GTI-R obecnie na kołach zimowych i na szrot oponach.
Chciałbym serdecznie podziękować za wszelką pomoc i rady:
Ad@amus, Daro GTI, Pawel18PL, Ryba, Tofu, MacGayver.
Skrzat na chwilę obecną pali około 17-20l/100km przy bardzo delikatnej jeździe, przerywa do 3 tys obr, do 4.5tys obr coś tam jedzie, po czym brakuje mu sporo mocy, powyżej 6.5 nie kręciłem bo nie ma sensu go męczyć, czasami ciężko odpala za 3-4 razem, czasami za 1 nie ma reguły, nie kopci ani nie dymi, obroty na biegu jałowym nie są stałe - 1tys/1.2/1.5 różnie.
2 dni temu kontrolnie sprawdziłem olej, sprawdzić czy go przybywa albo ubywa, poczułem benzynę, sprawdziliśmy więc kompresję na ciepłym równo 14. Oprócz tego czyszczona przepływka, ustawiony był ponownie rozrząd dla pewności, musi wlecieć seryjne koło pasowe bo to jak się okazało jest z innego sr/innego auta znaki się zupełnie nie zgrywały.
Możliwe że na dniach sprawdzimy z Tofu afr.
Liczę na cenne rady z racji, nie adekwatnej wiedzy do sytuacji.
Odczytane mapy z ecu mastera:
I kilka fotek od Darka i z oględzin:
z racji tego, że moja Almera poszła w bardzo dobre ręce, a mnie się zawsze marzył Sunny GTI no to dokonałem szybkiego zakupu.
Silnik:
-SR20De z P10 130km, tłoki od GT, nowe pierścienie, nowa uszczelka pod głowicą, głowica splanowana o 0,5mm, utwardzone gniazda zaworowe, oczyszczone zawory, wałki od GT,
-Przyspieszony zapłon,
-Lekkie koło zamachowe 4.5kg,
-Przepływka w kibel dolocie,
Wydech:
-Kolektor 4-2-1 by Mac z bandażem + przelot 2.5 cala, końcowy WM Sport,
Zawieszenie:
-Przód i tył z regulacją twardości z GTI-R, tył sprężyny obniżające,
-Żółte poliuretany - komplet,
-Regulacja kątów na fasolkach,
-Grubszy stabilizator tył,
-Dystanse na tylnych kołach 15mm.
Elektronika:
-Wystrojony na ECU Master Det II,
-Akumulator w bagażniku.
Sprzęgło:
-kewlarowa okładzina, polerka przylgni docisku p. Radzikowskiego.
Hamulce:
-Przód klocki Ferrodo DS z Subaru wraz z płynem Motul RBF 660, tył raczej seria.
Wnętrze:
-Kubełki Mirco ST i RS,
-Pasy sparco 3' 4ptk i 2',
-Deska we floku,
-Shirt Shifter,
-Pseudo klatka.
Do kompletu maska i lotka z GTI-R obecnie na kołach zimowych i na szrot oponach.
Chciałbym serdecznie podziękować za wszelką pomoc i rady:
Ad@amus, Daro GTI, Pawel18PL, Ryba, Tofu, MacGayver.
Skrzat na chwilę obecną pali około 17-20l/100km przy bardzo delikatnej jeździe, przerywa do 3 tys obr, do 4.5tys obr coś tam jedzie, po czym brakuje mu sporo mocy, powyżej 6.5 nie kręciłem bo nie ma sensu go męczyć, czasami ciężko odpala za 3-4 razem, czasami za 1 nie ma reguły, nie kopci ani nie dymi, obroty na biegu jałowym nie są stałe - 1tys/1.2/1.5 różnie.
2 dni temu kontrolnie sprawdziłem olej, sprawdzić czy go przybywa albo ubywa, poczułem benzynę, sprawdziliśmy więc kompresję na ciepłym równo 14. Oprócz tego czyszczona przepływka, ustawiony był ponownie rozrząd dla pewności, musi wlecieć seryjne koło pasowe bo to jak się okazało jest z innego sr/innego auta znaki się zupełnie nie zgrywały.
Możliwe że na dniach sprawdzimy z Tofu afr.
Liczę na cenne rady z racji, nie adekwatnej wiedzy do sytuacji.
Odczytane mapy z ecu mastera:
I kilka fotek od Darka i z oględzin:
Ostatnio zmieniony 2016-02-05, 13:03 przez Drifter, łącznie zmieniany 4 razy.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Mi już działają
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Fotki działają Hehehe dawny Darwóz To auto zawsze było przelane
Ogarnij auto i ciesz się nim, bo jazda daje dużo frajdy
Ogarnij auto i ciesz się nim, bo jazda daje dużo frajdy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz ?!?!?! przelane to ono jest jedynie w zakresie niskich obrotów jeśli tu można mówić o jakimkolwiek analizowaniu mapy.... moim zdaniem ta mapa jest całkowicie zła. Pytanie do właściciela czy posiada map sensor bo jeśli wierzyć wyskalowaniu mapy to jest funkcją obrotów i ciśnienia w kolektorze( i to nawet nadciśnienia)...
Ostatnio zmieniony 2015-10-09, 21:02 przez Pawel18PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
DARO GTI Ty jeździłeś na tej samej mapie ECU ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tak był wystawiony na olxgarygary pisze:chyba na olx był wystawiony nie?
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale z tego co się orientuję to jeszcze jak arbuz go stroił to sunny miał zrobiony mod rozrządu, na chwilę obecną takich kółek nie widzę.
Ostatnio zmieniony 2015-10-09, 21:36 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Składany w domu z szlifierką sr20De a w nim tłoki od GT, nowe pierścienie, nowa uszczelka pod głowicą. Głowica splanowana ofoo pisze:A zdeje się od Arbuza, do DARA GTI, później do kogoś i wróciła na forum I każdy ptaszki wybierał i auto dalej jeździ, pancerniki te silniki
0,5mm, utwardzone gniazda zaworowe, oczyszczone zawory, wałki od GT.
Nic tylko się cieszyć jak od 2011 zyje
Ostatnio zmieniony 2015-10-10, 13:36 przez BTB, łącznie zmieniany 1 raz.
Po wymianie kopułki, palca i świec bez zmian, może trochę szybciej powraca do swoich obrotów. Przy odpalaniu przygasa, a jak już odpali to obroty mu spadają do 800~ i po chwili reguluje do 1.4-1.6 i falują. Do tego:
-spalanie 2x za duże,
-przerywa do 3 tys,
-brak mocy.
-spalanie 2x za duże,
-przerywa do 3 tys,
-brak mocy.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Korespondencja telefoniczna
Potwierdziła
TPS Sprawny
Przepływka też sprawna
Po fotkach co dostałem to widzę że zapłon przyspieszony totalnie
Przy splanowanej głowicy - co ciśnienie potwierdza
jest na 100% za bardzo wyprzedzony wg mnie
Miałem p10 Tą Co Coobcio zrobił na 172 KM N/A trafiła do mnie po kastracji 150/200Nmi zapłon nie był pojechany na maksa a stukało na PB
Przy wymianie na Deha odczułem ubytek Niutków
Zabieg Proktologiczny planujemy na Niedzielę wiec będzie wszystko jasne
Na początek Kolega niech zapłon ustawi na środek fasolek i zobaczy co się dzieje
Potwierdziła
TPS Sprawny
Przepływka też sprawna
Po fotkach co dostałem to widzę że zapłon przyspieszony totalnie
Przy splanowanej głowicy - co ciśnienie potwierdza
jest na 100% za bardzo wyprzedzony wg mnie
Miałem p10 Tą Co Coobcio zrobił na 172 KM N/A trafiła do mnie po kastracji 150/200Nmi zapłon nie był pojechany na maksa a stukało na PB
Przy wymianie na Deha odczułem ubytek Niutków
Zabieg Proktologiczny planujemy na Niedzielę wiec będzie wszystko jasne
Na początek Kolega niech zapłon ustawi na środek fasolek i zobaczy co się dzieje
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
podobno wtedy wolne się pieprzą co by wskazywało na przeskoczony lancuszek-rozrzad był ustawiony prawidłowo co sprawdzał mechanior...tofu pisze:Na początek Kolega niech zapłon ustawi na środek fasolek i zobaczy co się dzieje
może być też tak że stukowy jest K.O.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Na walniętym stukowym to by przy ~3krpm świrował ale totalnego braku mocy do odcinki by nie było może minimalnie słabszy. Pamiętam jak w swoim miałem walnięty stukowiec to auto osiągi miało mniej więcej zbliżone do pełni sprawnego ale odczuwalne było szarpanie i jednak ale zawsze minimalny spadek mocy.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
To zrobić diagnostykę na spinacz ? ciekawe czy wyjdzie
zobaczyć czy w kompie z boku jest czerwona dioda ona ma się świećić równo z lampką check
Filmiki oglądałem z przyspieszania i widać różnice
[ Dodano: 2015-10-15, 10:32 ]
Po filmikach widać że nie ma mocy
co do stukowego to ja miałem od początku padnięty i auto latało jak głupie
stukowy działa jak wykryje stuk a jak jest padnięty to go nie wykrywa a ecu się nim nie podpiera
co najlepsze nie zaświeca lampki check w takim przypadku
zobaczyć czy w kompie z boku jest czerwona dioda ona ma się świećić równo z lampką check
Filmiki oglądałem z przyspieszania i widać różnice
[ Dodano: 2015-10-15, 10:32 ]
Po filmikach widać że nie ma mocy
co do stukowego to ja miałem od początku padnięty i auto latało jak głupie
stukowy działa jak wykryje stuk a jak jest padnięty to go nie wykrywa a ecu się nim nie podpiera
co najlepsze nie zaświeca lampki check w takim przypadku
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Jeśli Ecu wykryje błąd 34 stuku to cofa zapłon.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
W P11 też niewiele rzeczy wywala checka Co do stukowego to jest dokładnie tak, jak napisał Pawel18PL - ECU cofnie zapłon i tyle
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To że stukowy jak działa to jasne
czt chcecie powiedzieć tak że Ecu wykrywa uszkodzony czujnik Stukowy to cofa
mapę zapłonu ? w całym zakresie ?
Bo jakoś mi się nie wydaje choć nie sprawdzałem tego teraz mogę zrobić mape zapłonu całego w np P11.144 gdzie obd gada ..
jak dorwę P11.144 to zrobię tabelkę zapłonu ...
ale do rzeczy stukowy nie zmienia u kolegi nic czy jest czy go nie ma
czt chcecie powiedzieć tak że Ecu wykrywa uszkodzony czujnik Stukowy to cofa
mapę zapłonu ? w całym zakresie ?
Bo jakoś mi się nie wydaje choć nie sprawdzałem tego teraz mogę zrobić mape zapłonu całego w np P11.144 gdzie obd gada ..
jak dorwę P11.144 to zrobię tabelkę zapłonu ...
ale do rzeczy stukowy nie zmienia u kolegi nic czy jest czy go nie ma
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Tak zrobimy tylko się zastanawiam co się mogło zje@#
czy tak dokładnie jest przelany zalany że nie generuje już mocy lekka odchyłka jakiejś czujki to zadusiła ?
czy tak dokładnie jest przelany zalany że nie generuje już mocy lekka odchyłka jakiejś czujki to zadusiła ?
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2