Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Nowa P11 GT Mckay'a

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

[ Primera] Nowa P11 GT Mckay'a

Post autor: McKay » 2015-10-05, 16:51

Witajcie ludzie i nadludzie ;P

Kupiłem nową Primerę, to postanowiłem i nowy temat założyć by bałaganu nie było..
Jest nią czarny GT'ek z 97'. Odkupiłem ją od pewnego informatyka z własną działalnością
ze Stargardu Szczecińskiego. Auto ma parę rzeczy do zrobienia, które wypiszę na dole :)

1) Zdjęcia będą na bieżąco wrzucane na google drive, TUTAJ.
Zrobiłem zdjęcia nadwozia, gdy zrobię podwozia - wrzucę do odpowiedniego folderu na GD i napiszę o tym w temacie :)


2) Stan techniczny i lista 'to do':

Auto ma przejechane 440000KM, z czego 300 facet zrobił w ciągu ostatnich 10 lat.
Instalacja gazowa też 10-letnia. Wiele części wymienionych (głównie na polskie odpowiedniki. Auto trochę poobijane, kilka wgniotek, obtarć, rys, ale nie jest to dla mnie czymś strasznie szpetnym :)

Lista:
_________________________________________________________________

1. Regulacja gazu / zrobione
2. Wymiana butli z gazem (kończy się w tym miechu ważność) / zrobione

3. Wymiana kostki stacyjki (kupiona, do wymiany - tu sobie sam poradzę) / zrobione
4. Wymiana tarcz (zaciski jeśli tarcze większe) przód (obecne są zjechane o 2 mm..) i klocki / wymienione.
5. Wymiana sprzęgła / wymienione
6. Naciągnięcie linki / zrobienie ręcznego (pózno łapie + na postoju trzyma ale w trakcie jazdy przy max. zaciągnięciu niemal brak różnicy..) / Trzeba się będzie pobawić z zaciskami, gdyż po naciągnięciu linki hamulec trze nawet bez hamowania.. Wstępnie - linka na powrót 'poluzniona'
7. Wymiana lewej tylnej podłużnicy / zrobione
8. Konserwacja podłogi i kielichów (zdjęcia będą pózniej :P) / poza kielichami zrobione
9. Prawe tylne drzwi - trzeba podłączyć zamek do centrala / zrobione, 1 'tytyrytka' i drzwi chodzą prawidłowo)
10. Bagażnik - czasem nie odbija przycisk i czasem się blokuje i nie otwiera / zrobione - WD40 wystarczyło.

11. Lewe drzwi - wymiana na europejskie
12. Wymiana prawych drzwi
13. Wymiana przedniego zderzaka
14. Wymiana maski
15. Wymiana obu błotników
16. Regulacja przednich lamp(?)
17. Rozpórka tył + środek do zamontowania
18. Piaskowanie i malowanie felg
19. Wymiana chłodnicy klimatyzacji + nabicie
20. Wymiana chłodnicy silnika - wyciek. - zrobione
21. Zrobienie halogenów - albo bezpiecznik albo żarówka.. / usterka naprawiona, pozostało zamontować halogeny
22. Wymiana teleskopów w bagażniku - gościu zamiast wymienić to zamontował samoróbkę, przez którą delikatnie się chwieje podczas zamykania bagażnik.. lol - nieaktualne
23. Regeneracja skrzyni - czasem wybija biegi
+24. Wymiana zrobienie zamka w bagażniku - zastany i kluczykiem nie otworzę
+25. Wymiana gumy na prawym przegubie - pękła / nieaktualne
+26. Sprawdzenie brechą zawieszenia przód - czy nie ma luzów / zrobione
+27. Tylne hamulce - wymiana klocków, tarcz + regulacja ręcznego.
+28. Wymiana prawego przegubu / przegub wymieniony
+29. Wymiana gumy - lewy przegub / przegub wymieniony
+30. Maglownica puka - możliwe, że do wymiany / to były drążki i przeguby. - nieaktualne
+31. Przewody hamulcowe przód do wymiany (sparciałe) - zrobione
+32. Jedno mocowanie baku zerwane / zrobione
+33. Pompa wody / cudem ale wymieniona
+34. Kompletny podłokietnik kierowcy - wymiana
+35. Naprawa alternatora
+________________________________________________________________

-- Lista będzie w/w poprawiana - aktualizowana w miarę na bieżąco --
-- Pierwsze 6 pkt w miarę po kolei, reszta pisana jak leci --

Do zrobienia w przyszłości (?):
- Malowanie całego auta
- Zamontowanie silnika z mniejszym przebiegiem / lepszego?- po styczniowym wybuchu nieaktualne
- regeneracja silnika / zbudowanie na tym bloku sr20ve

Przydałoby się zrobić wycenę tego co chcę w tym aucie zrobić, lecz szczerze nie potrafię tego wycenić :/
Jutro postaram się resztę zdjęć dodać - edytując ten post :)

Pozdrawiam, McKay
Ostatnio zmieniony 2016-08-24, 07:43 przez McKay, łącznie zmieniany 24 razy.

Awatar użytkownika
misiar90
fanatyk nissana
Posty: 477
Rejestracja: 2011-04-01, 09:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: misiar90 » 2015-10-05, 17:10

Tak jak w mojej almerze-podłużnicy brak :-(

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2015-10-05, 17:49

Obrazek

Tylko jej nie łataj włóknem i szpachlą ;)
Obrazek

frytas
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2014-12-25, 21:11
Lokalizacja: Głogów

Post autor: frytas » 2015-10-05, 17:49

daj zdjecia wnetrza

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

Post autor: McKay » 2015-10-05, 17:54

Dodałem zdjęcia. Sztuk około 60, dlatego wrzucone na Google Drive - link w 1wszym poście.
Podwozie - więcej zdjęć dodam jak tylko dostanę się na kanał - w tygodniu.
I znowu - każda pomoc mile widziana, gdyż nigdy nie byłem i raczej nie będę mechanikiem samochodowym, zarabiać dużo też nie zarabiam, a chciałbym to auto doprowadzić w ciągu najbliższych 2-3 lat do stany przynajmniej dobrego :)
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2015-10-05, 18:04

Ogarnij sobie blacharke najpierw :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

Post autor: McKay » 2015-10-05, 18:13

Zdjęcia robione z flashem, przez co wszędzie wygląda jakby była rdza ;d
Jutro popołudniu porobię bez flasha to będzie lepiej widać stan.
'rudy' kolor występuje niemal tylko na podłodze i kielichach, przy czym na podłodze jest to bardziej nalot aniżeli rdza :)

Zdjęcia (kompletne i dokładne[!]) porobię u kumpla na kanale w tygodniu i podrzucę na GD.
Co do kolejności priorytetów - auto jest na firmę, dlatego wpierw butla. Regulacja jest tania a sprzęgło.. no cóż, kończy się, dlatego muszę je zrobić natychmiast niemal. Podłogę zakonserwuję przed zimą, a zrobić ją mam zamiar już po mrozach, tak w styczniu-lutym =)
Chociaż zobaczymy dokładnie jak wyjdzie 'w praniu'. Niestety podłoga nigdy konserwowana prawdopodobnie nie była ;/

-- EDIT --
Gadałem z januszem.
Prawdopodobnie już jutro zobaczę podłogę. Porobię wysokojakościowe zdjęcia z w miarę naturalnymi barwami i wrzucę je do tematu.
+ poszukam jakiegoś blacharza na miejscu by ocenił mi koszty zrobienia podłogi.

W pazdzierniku (25) będę miał około 1200 zł do przeznaczenia na auto (sprzęgło + butla + regulacja gazu + ew. tarcze przód). Ile zostanie zobaczymy. W listopadzie kolejne 800zł powinno wpaść - z tego będę miał do dyspozycji ok. 600zł, które przeznaczę na podłogę.
Jeśli nie starczy to poczekam do grudnia (25) i wtedy będę miał około 1200-1400 do dyspozycji na podłogę i resztę rzeczy z listy :)

Proszę o podawanie wszelkich propozycji nt. auta - co zrobić wpierw itp., gdzie wyjdzie taniej jeśli macie jakichś dobrych z w miarę przystępnymi cenami blacharzy itp. w okolicach mojej miejscowości Rawicza (60km mam do Wrocka, ~95 do Poznania, także w zakresie 100KM ode mnie mogę dojechać w/w ;>).

Pozdrawiam
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2015-10-05, 18:37

zycze powodzenia i wytrwalosci
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-10-05, 21:05

kiedys robilem uparcie bude od zera w jednym z moich aut-po tej przygodzie stwierdzilem ze nastepne bede kupowal ze zdrową budą i z lipnym silnikiem :D

posprawdzaj bardzo dokladnie kielichy, srubokretem! zdrowy nie przepusci srubokreta, a jak przepusci to nie ratuj tylko szukaj fajnej budy

widzialem te p11 na olx, myslalej ze bedzie lalka :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

Post autor: McKay » 2015-10-05, 21:14

@ad@mus jak będzie całkowicie nie opłacalne to zrobię coś w tym stylu..
Kupię budę i przełożę..

Ale jeśli usunięcie rdzy (w tym wycinka itp.) wyjdzie taniej niż 2-2,5k (całej / całej podłogi) to będę robił..
Zresztą zobaczymy :) Najwyżej bym zrobił jeszcze inaczej..
Zrobił tylko to co jest wymagane do jazdy, a podłogę zakonserwował i olał..
W ciągu pół roku uzbieram wystarczająco kasy na to, by kupić nową budę NIE-GTkowską + przełożyć wszystko (czyli 3-4k za budę + jakieś 1,5-2k za przełożenie, bo wszystkiego sam nie zrobię) :>
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-10-05, 21:29

Przekładka całości to jakieś 3-4 dni zwartej, przemyślanej, spokojnej i zaplanowanej roboty. Mając do dyspozycji kanał/podnośnik wyciągnięcie silnika nie jest jakimś problemem.
Znając siebie i własne lenistwo, to jakbym trafił dobry silnik to tylko wałek i wydech bym przełożył :d No i środek. Wtedy w zasadzie w jeden dzień idzie wszystko ogarnąć.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2015-10-05, 21:39

Tak to jest, że w japońcach zazwyczaj się życzy wytrwałości - patrząc na budę tego Ci życzę :)
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2015-10-06, 07:23

Tak blacharka to nic miłego ciągnie się ta robota dniami,miesiącami,a tak jak fabryka zrobiła napewno nie będzie, jak adamus pisał lepiej z walniętym silnikiem kupić,ale w japońcu z tym ciężko.
Pozdrówka i wytrwałości

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2015-10-06, 08:48

Za te pieniądze co chcesz w nią włożyć lepiej było chyba kupić zdrową zwykłą P11 i przerobić na GT. Z tego co widać to wnętrze zniszczone, buda to samo, silnik nie wiadomo, 10 lat na LPG dobrze nie wróży. No ale powodzenia
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Ulus
fanatyk nissana
Posty: 418
Rejestracja: 2013-04-12, 17:28
Lokalizacja: Poznań / Środa WLKP

Post autor: Ulus » 2015-10-07, 20:16

jak co mam namiar na blacharza pod poznaniem, który może by się zabrał za taką zabawę ;p
Sprzedam graty do 100nx-a GTI i Primery P11.144

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

Post autor: McKay » 2015-10-07, 21:08

@Ulus
Znajomego ojciec (mechanik, który 30 lat rozbiera auta, lecz nie ma oficjalnego zawodu mechanik lecz blacharz) - za 500zł może mi zrobić tą podłużnice, ale nie wsadzi mi nowej podłużnicy, tylko po prostu nowy kawał blachy :P Także zobaczymy.

Dzisiaj / najpózniej jutro wrzucę nowe zdjęcia podłogi na Google Drive (ten sam link).
Test śrubokręta (wstępnie?) auto przeszło. Pukanie (nie mylić z nak**wianiem!) płaskim nie spowodowało uszkodzeń ani na kielichach, ani na podłodze. Jedynie na podłużnicy się dziura powiększyła, ale ona jest do robienia - i to chyba z 0,5m minimum.
Ogólnie podłoga najgorzej tak naprawdę nie wygląda.
Następująco:
Rudy kolor koło baku po lewej na podłodze - albo do wycięcia, albo do zeszlifowania i konserwacji, zobaczymy.. + pod 1wszym pasażerem jest dziurka rzędu 20x20cm, którą przydałoby się skasować poprzez wycięcie i wspawanie nowej blachy. Poza tym - delikatny (jeszcze ciemny, chociaż na zdjęciu zdaje się być czerwony, to ciągle jest to lekki nalot, powaga..) nalot na tylnej belce.

No! I jeszcze do zrobienia prawa podłużnica, chociaż nie mam pewności bo dziurawa nie jest ale ruda tak (nie sięgam wzrokiem w kanale za tłumik, ale wysunąłem rękę i cyknąłem zdjęcie - będziecie widzieli).

+ aktualizacja listy - kilka rzeczy wstępnie zrobionych.
Jak wrzucę zdjęcia to dodam nowy post.
Pozdrawiam :)

[ Dodano: 2015-10-07, 22:28 ]
Nowe zdjęcia dodane - folder podwozie -> folder nowe
Zdjęcie IMAG203 = prawa podłużnica tuż koło tłumika.
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2015-10-08, 18:34

Myslalem ze tylko moj turbowoz ma taka podluznice z tylu , ale widze ze sa i inne okazy ;) tez musze cos pomyslec co z tym zrobic :)

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

Post autor: McKay » 2015-10-10, 03:33

Lista aktualizowana.
Od SPOKOJNEGO kupuję przednie tarcze wraz z zaciskami za 320zł.
Doliczam do tego +/- 50 ~ 100zł za robociznę u kumpla i w środę prawdopodobnie będzie okej.
25tego +/- pazdziernika nowa butla + regulacja gazu.
Jak zostanie mi kasa to od razu pod koniec pazdziernika / początek listopada robię sprzęgło.
Wszystko zależy od tego jak będzie z robotą - znajdę / nie znajdę :)

PS: Jak nie znajdę roboty, to na robienie podłogi będę musiał kasę od kumpla pożyczyć..
Życzcie mi, bym jednak ją znalazł ;p
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK

Awatar użytkownika
Łabi1610
aktywny forumowicz
Posty: 180
Rejestracja: 2012-04-01, 21:57
Lokalizacja: Szczecin-Północ

Post autor: Łabi1610 » 2015-10-10, 12:29

440 tyś wylatane z gazem nieźle :D ciekawy jestem jak ten silnik pracuje zawsze jestem pełen podziwu przebiegów w nisanach , możesz wrzucić filmik jak to pracuje ?

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2015-10-10, 16:12

w razie co pewnie dety sa jeszcze w krakowie :D

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

Post autor: McKay » 2015-10-19, 14:31

Jak silnik pracuje.. dzisiaj postaram się nagrać :>
Dzisiaj/jutro nastąpi wymiana tarcz + klocków hamulcowych przód.
Za tydzień (równo) oddaje auto do wymiany butli :)

Także powoli a do przodu :P
Wszyscy mi mówią, że nabiłem się na pal jeśli chodzi o kupno tego auta..
A gówno prawda.. Jak je zrobię to pojezdzi dla mnie dłużej niż nie jedno nowsze..
Odezwę się (+zdjęcia?) po wymianie tarcz :) See ya

[ Dodano: 2015-10-19, 23:03 ]
// aktualizacja listy //

[ Dodano: 2015-10-19, 23:08 ]
'Prawdziwy pasjonat nigdy nie kończy swojego projektu..'
/* Lista wydłużona o kolejne 3 pkt. */

[ Dodano: 2015-10-28, 10:34 ]
*Aktualizacja listy*
/* Dzisiaj postaram się nagrać dzwięk silnika.
+ wymieniłem olej w silniku */
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-10-28, 11:36

Phi. Aktualizacje listy aktualizacjami, a gdzie zdjęcia w nowych postach? :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

Post autor: McKay » 2015-10-28, 13:18

Nie dodawałem, bo na razie nie miałem jeszcze czego zdjęć dodawać :P
Mam zdjęcia tarcz starych i klocków, ale to jest miej więcej tyle ile teraz mogę dać..
Nie mam też zdjęć wężyków i przegubów - nie ja je sprawdzałem, a znajomy przy wymianie oleju (mnie przy tym nie było - szukam pracy ;c)

[ Dodano: 2015-10-28, 13:34 ]
Ale kilka fotek niedługo dodam.
Przynajmniej te, które mam =)

[ Dodano: 2015-10-28, 18:18 ]
Nowe zdjęcia dodane (z wymiany tarcz i klocków)..

!! UWAGA !! - Tam nie ma tyle rdzy ile jest na zdjęciu. Jak mówiłem wcześniej - mój telefon nawet brud koloryzuje na rdze.. niestety ;/

[ Dodano: 2016-01-01, 19:59 ]
No cóż, po dłuższej przerwie nadszedł czas na to, bym aktualizował wątek :)
Na chwilę obecną znalazłem pracę i zbieram pieniądze na właściwy remont auta :)
Aczkolwiek teraz uwydatnił się nowy problem.. do rzeczy:

Gdy przyjechałem autem do rawicza (gdy je kupiłem), zgasiłem silnik i nie mogłem go już odpalić (nie działały zegary i pompka). Wymieniłem kostkę stacyjki i wszystko wróciło do normy. Do ostatniego tygodnia..
Gdy ruszałem z parkingu - silnik chodził, ale wpierw podskoczyły obroty na desce, po czym deska padła i silnik zgasł. Stało się to jeszcze kilka razy, ale ogólnie auto chodziło tak jak powinno.
Aż do dziś..

Gdy odwoziłem dziewczynę, zauważyłem dziwną rzecz.. gdy włączałem kierunkowskaz - było słychać jakieś dziwne rzężolenie, prędkościomierz (a kilka razy i obrotomierz) oszlał i zaczął wskazywać 120/150+ KM.. a kierunkowskaz nie działał (awaryjne za to tak).
Po tym kilka razy deska działała - nie działała (wszystko poza temperaturą) ale kierunkowskazy nie działały już w ogóle...
Jak tylko uda mi się je zuploadować, to dołączę nagranie.

Macie może jakieś pomysły? Co to może być? Jak to naprawić?

PS: Zapomniałbym! Wszystkiego najlepszego w nowym roku! =)

[ Dodano: 2016-01-01, 20:58 ]
I dołączam nagranie :)

https://www.youtube.com/watch?v=Zp9VoTw6XH0
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2016-01-03, 20:21

zastanawia mnie skąd taka ilość kontrolek palących się - ABS/Airbag ,sprawdzałeś ładowanie baterii?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

Post autor: McKay » 2016-01-03, 21:32

Airbag się już świecił wcześniej. ABSy właśnie z dupy teraz na śniegu zaczęły (wraz z migaczami spieprzonymi)..
Nie, nie sprawdzałem. Ale za to akumulator nowo wsadzony (wczoraj wieczór, pełny) rano nie chciał odpalić..
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-01-04, 00:20

masa?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

Post autor: McKay » 2016-01-04, 21:08

Od razu proszę o nie mieszanie mnie z gównem ^.^
Niestety, moja wiedza na temat elektryki ogranicza się z grubsza do tego, że rozumiem cię Ad@mus, ale nie wiem o co ci chodzi.

Tzn. wiem, że rozchodzi się o (-) na aku, ale nie wiem co mam rozumieć przez twoje pytanie.
Rozwijając: klemy są dokręcone.
Jeśli chodzi o coś innego, proszę wytłumaczyć - jestem nogą jeśli chodzi o motoryzację.
Zacząłem się nią interesować dopiero, gdy kupiłem swoje pierwsze auto.. a i tak na to zbytnio czasu nie miałem..

Wczoraj akumulator wsadzony, dzisiaj nie odpalił.. magia..
Normalnie, zważając na mój stan wiedzy, zajechałbym na diagnostykę do elektryka, aczkolwiek $$ brak, a auto do pracy potrzebne żeby '$$' było.. Help?
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-01-05, 00:10

masa nie tylko znana jest jako - na klemach
masa idzie tez na bude, kazdy uklad praktycznie potrzebuje dobrego zmasowania na bude...
idzie tez masa na silnik ktora jest bardzo wazna

po dziesiatkach lat jazdy te masy sniedzieja i nie maja odpowiedniej skutecznosci-pisze po laicku zeby bylo latwiej

twoim zadaniem jest zapoznanie sie z glownymi masami, odkrecenie ich, wyczyszczenie i zakrecenie plus dolozenie dodatkowych mas z kielicha na kolektor ssacy i z podłużnicy na blok silnika :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
McKay
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-23, 03:24
Lokalizacja: Rawicz, wlkp
Kontakt:

Post autor: McKay » 2016-01-10, 21:59

Deska wyjęta z auta, auto zmasowane (akumulator dodatkowo zmasowany na silnik i całą karoserie) + sprawdzone wszystkie masy.. nawet elektryk to chwycił.. nic, ręce rozłożone
Auto jutro jedzie do elektronika

[ Dodano: 2016-01-11, 23:13 ]
Wszystko co mogło zostać sprawdzone - sprawdzone zostało.
Jutro ostatnia szansa. Wymieniamy całą wajchę migaczy, jak nie pomoże to zbieram na wymianę całej elektryki w aucie.

[ Dodano: 2016-01-13, 11:47 ]
Jutro odbieram auto. Naprawione WSZYSTKIE masy i wymienione (spalone) - przycisk awaryjnych i licznik.
Suma naprawy = 300zł

[ Dodano: 2016-01-14, 23:40 ]
Aktualizacja + 100 zł za przepisanie przebiegu do 'nowego' licznika.
Temat 'odżyje' na wypłatę (tj. po 7-8 lutym).

[ Dodano: 2016-08-10, 10:39 ]
Aktualizacja wątku.
Wybaczcie za brak zdjęć, ale akurat tutaj nie byłó czego fotografować..
Podłoga za 2,5k zrobiona, z elektryki - wymieniony bezp. zapłonu i zapasowy bezp. zapłonu.
Z mechaniki - wymienione oba przeguby i pompa wody.
Do zrobienia na gwałt- obie chłodnice, tylne hamulce (wraz z tarczami), przednie wężyki hamulcowe i alternator (nie doładowuje akumulatora, dłuższa chwila z muzyką na zgaszonym silniku kończy się wszystkimi kontrolkami świecącymi się na desce..

Jak tylko wreszcze będę miał garaż (kwestia '2 miesięcy') - zaczynam zabierać się za wymianę części nadwozia i reszty listy - wtedy też będę już dodawał zdjęcia.
Pozdrawiam =)

==== edit 13.05.2017 ====

1. Je**ięta linka sprzęgła (!?) bądz sprzęgło etc., wpierw coś się 'zacięło' i nie pozwoliło wbijać biegów. Raz skrzynia chodziła jak ta lala, raz nawet po odpaleniu na wstecznym - trzymając sprzęgło słychać było ślizganie się tarczy.
Linka została poluzniona - dzisiaj (2 dni pozniej) cos sie stalo. Sprzęgło przycisnęło mi na chwilę do podłogi i znowu coś się z linką stało (znów ciężko biegi wchodzą i na półsprzęgle auto przygasa..
Czyli.. albo łożysko oporowe, albo linka.. ew. oba.

2. Po wymianie płynu wspomagania (zalany pierwszy pojemnik na płukanie) - na niskich obrotach wspomaganie niemal nie istnieje, na 3k+... chodzi jak ta lala.
Dopisuję pompę wspomagania..

3. Stożek (filtr) uległ uszkodzeniu. Okazało się, że nikt nie ma takiego rozmiaru na miejscu a w intercars podali rozbieżność cenową od 50 do 250zł.. z czego nie ma sensu kupować poniżej 200,- i tak.. także kupuję oryginalną obudowę filtra i przerzucam się na standardowy.

Sumując: dopisuję do listy obudowę filtra powietrza i pompę wspomagania. Co do linki i łożyska oporowego - jeszcze muszę się ze znajomym skonsultować. Jak będzie okazja to prawdopodobnie wywalimy skrzynię i zobaczymy stan docisku i sprzęgła od razu.

-- Wiem, że temat leżał długo nie aktywny.
Miałem ostatnio spore kłopoty finansowe. Złe inwestycje itd., przez co primera zeszła na prawie rok na drugi plan. Teraz udało mi się mniejszą / większą stabilność osiągnąć, więc mogę się wreszcie zabrać za przywracania jej dawnej świetności.

Przy każdej okazji będę też robił nowe fotki i wrzucał na google drive.
Pozdrawiam, McKay
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”