[ Primera] Primera GT-line by marlos90
: 2015-09-19, 08:09
Witam, na forum troszkę już jestem, nissana mam od 5lat i w końcu zebrałem się za zaprezentowanie..
MODEL: P11 TD kiedyś najbiedniejsza wersja GX bez elektryki, bez klimy tylko z szyberdachem i spoilerem teraz ciut bogatsza…
SILNIK: cd20t 91KM 174NM
mody:
-usunięty egr,
-mbc pro perfekt ( podniesione ciśnienie z 0,7 na 0,9bar )
-tłumik końcowy zastąpiony prostą rurą fi50 z oem końcówką,
-był intercooler z mercedesa a-klasy ale ustąpił miejsca klimie – na montaż czeka intercooler z fiata bravo 2
-wydajniejsze końcówki wtryskiwaczy
ELEKTRONIKA:
- ecu Boscha przystosowany pod chiptuning ( wymienione pamięci na programowalne + podstawki )
- usunięty NATS
- zaadoptowany system airbag z P11GT wraz z bocznymi poduszkami i poduszką kierowcy z P11.144
UKŁAD NAPĘDOWY: wyleczony z wad fabrycznych![;d ;d](./images/smilies/zeby.gif)
ZAWIESZENIE: amortyzatory Monroe, sprężyny Weitec -40, przednie przycięte o 1/3zwoja,
- rozpórka przednia z P11GT w czarny mat przemalowana
UKŁAD HAMULCOWY: oem: tarcze klocki wszystko trw, przód 280mm, tył 278mm
KOŁA: kiedyś były bbs’y 16stki 205/50 z Volvo teraz felgi z Mitshubishi ETA BETA 7Jx17H2, ET45, 4x114,3, opony 205/40
BODY-KIT:
- pakiet GT,
- listwy na drzwiach z P11.144,
- klamki w kolorze nadwozia,
- manualne lusterka ustąpiły miejsca elektrycznym i podgrzewanym,
- 4 pozycje z tyłu
- szyberdach przerobiony na elektryczny
- grill przemalowany w czarny mat
- usunięta folia ze środkowych słupków
ŚRODEK:
- boczki, fotele z poduszkami z P11GT + dołożone podgrzewanie foteli,
fotel pasażera regulowany tak samo jak kierowcy,
- adaptacja klimatronika z P11.144,
- podświetlany schowek przed pasażerem na włącznik krańcowy,
- klamki, kratki i drążek ręcznego z chromowanymi wstawkami z P11.144
licznik z komputerem + dołożona kontrolka halogenów
- schowek na okulary,
- 2x daszki przeciwsłoneczne z podświetlanym lusterkiem,
- wygłuszona ściana grodziowa matą butylową gms, oraz drzwi przednie i tylne, wygłuszony dach pianką
- kierownica z P11.144 ze sterowaniem do radia
- lusterko wsteczne z P10
CAR-AUDIO:
radio oem z P11.144 BLAUPUNKT BP9345
zmieniarka oem z P11.144 PN-2144F
wzmacniacz Alpine V12 MRV-F307,
głośniki HELIX B62C,
sterowanie w kierownicy z P11.144
Plany na najbliższy czas to montaż wzmocnienie podłogi i nakładek na progi z GT
W poniedziałek walka na hamowni i nabicie klimy w sobotę
ponadto:
Kluczyk z wbudowanym pilotem z P11.144, montaż intercoolera, regeneracja turbiny lub wymiana na k24, zrobienie rozpórki na tył, przemalowanie felg, poprawienie hamulców
foto:
![Obrazek](http://i1379.photobucket.com/albums/ah153/marlos90/P11%20GT-Line/th_IMG_20150918_101310_zpsijmdkxez.jpg)
MODEL: P11 TD kiedyś najbiedniejsza wersja GX bez elektryki, bez klimy tylko z szyberdachem i spoilerem teraz ciut bogatsza…
SILNIK: cd20t 91KM 174NM
mody:
-usunięty egr,
-mbc pro perfekt ( podniesione ciśnienie z 0,7 na 0,9bar )
-tłumik końcowy zastąpiony prostą rurą fi50 z oem końcówką,
-był intercooler z mercedesa a-klasy ale ustąpił miejsca klimie – na montaż czeka intercooler z fiata bravo 2
-wydajniejsze końcówki wtryskiwaczy
ELEKTRONIKA:
- ecu Boscha przystosowany pod chiptuning ( wymienione pamięci na programowalne + podstawki )
- usunięty NATS
- zaadoptowany system airbag z P11GT wraz z bocznymi poduszkami i poduszką kierowcy z P11.144
UKŁAD NAPĘDOWY: wyleczony z wad fabrycznych
![;d ;d](./images/smilies/zeby.gif)
ZAWIESZENIE: amortyzatory Monroe, sprężyny Weitec -40, przednie przycięte o 1/3zwoja,
- rozpórka przednia z P11GT w czarny mat przemalowana
UKŁAD HAMULCOWY: oem: tarcze klocki wszystko trw, przód 280mm, tył 278mm
KOŁA: kiedyś były bbs’y 16stki 205/50 z Volvo teraz felgi z Mitshubishi ETA BETA 7Jx17H2, ET45, 4x114,3, opony 205/40
BODY-KIT:
- pakiet GT,
- listwy na drzwiach z P11.144,
- klamki w kolorze nadwozia,
- manualne lusterka ustąpiły miejsca elektrycznym i podgrzewanym,
- 4 pozycje z tyłu
- szyberdach przerobiony na elektryczny
- grill przemalowany w czarny mat
- usunięta folia ze środkowych słupków
ŚRODEK:
- boczki, fotele z poduszkami z P11GT + dołożone podgrzewanie foteli,
fotel pasażera regulowany tak samo jak kierowcy,
- adaptacja klimatronika z P11.144,
- podświetlany schowek przed pasażerem na włącznik krańcowy,
- klamki, kratki i drążek ręcznego z chromowanymi wstawkami z P11.144
licznik z komputerem + dołożona kontrolka halogenów
- schowek na okulary,
- 2x daszki przeciwsłoneczne z podświetlanym lusterkiem,
- wygłuszona ściana grodziowa matą butylową gms, oraz drzwi przednie i tylne, wygłuszony dach pianką
- kierownica z P11.144 ze sterowaniem do radia
- lusterko wsteczne z P10
CAR-AUDIO:
radio oem z P11.144 BLAUPUNKT BP9345
zmieniarka oem z P11.144 PN-2144F
wzmacniacz Alpine V12 MRV-F307,
głośniki HELIX B62C,
sterowanie w kierownicy z P11.144
Plany na najbliższy czas to montaż wzmocnienie podłogi i nakładek na progi z GT
W poniedziałek walka na hamowni i nabicie klimy w sobotę
ponadto:
Kluczyk z wbudowanym pilotem z P11.144, montaż intercoolera, regeneracja turbiny lub wymiana na k24, zrobienie rozpórki na tył, przemalowanie felg, poprawienie hamulców
foto:
![Obrazek](http://i1379.photobucket.com/albums/ah153/marlos90/P11%20GT-Line/th_IMG_20150918_101248_zpszunvhhbb.jpg)
![Obrazek](http://i1379.photobucket.com/albums/ah153/marlos90/P11%20GT-Line/th_IMG_20150918_101310_zpsijmdkxez.jpg)