[ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- vimek999
- fanatyk nissana
- Posty: 370
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland
Ciekawe co by się stało jeżeli przed operacją gięcia rur wsypali piasek do nich.Podejrzewam że tych zagięć na łukach by nie było.bonzo pisze:Tak wygląda bo mają giętarkę która faluje rurę po wewnętrznej stronie łuku też sie dziwiłem jak mi w sunnym zrobiliMacGayver pisze: Trochę mało estetycznie i to jeszcze jakieś dziwne załamania, wygląda jak poklejone
SR20VE + ?
Hej
Wczoraj jeszcze raz wjechałem na podnośnik, jak pisałem wcześniej spawy są bardzo ładnie położone, a co do tych zagięć to tam gdzie jest 90st to są zagięcia od wewnętrznej ale delikatne, także moim zdaniem jest ok a i mniej spawów mam na wydechu.
Pozdrawiam,
Wolfshade
Wczoraj jeszcze raz wjechałem na podnośnik, jak pisałem wcześniej spawy są bardzo ładnie położone, a co do tych zagięć to tam gdzie jest 90st to są zagięcia od wewnętrznej ale delikatne, także moim zdaniem jest ok a i mniej spawów mam na wydechu.
Pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Dodo, bardzo się cieszę, że i Tobie się podoba jak mruczy
pozdrawiam
pozdrawiam
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 302
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Wolfshade, już na zdjęciach wygląda fajnie, a po tym jak ją widziałem na żywo i usiadłem na te fotele to już w ogóle miodas. Czy dobrze widzę czy zmieniałeś tylne lampy na te z białym kierunkiem?
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946
stefino pisze:Wolfshade, już na zdjęciach wygląda fajnie, a po tym jak ją widziałem na żywo i usiadłem na te fotele to już w ogóle miodas. Czy dobrze widzę czy zmieniałeś tylne lampy na te z białym kierunkiem?
stefino bardzo się cieszę, że się Tobie podoba Tak jak pisze Mishi, zmieniłem na białe bo mi jakoś nie pasowały te pomarańczowe a teraz wszystko w jednym kolorze mam, a w kierunkach przód założyłem jeszcze te niebieskie żarówki, też lepiej się prezentuje
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 302
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Wolfshade pisze:założyłem jeszcze te niebieskie żarówki, też lepiej się prezentuje
Tak, też je widziałem na ostatnim spocie- świecą tez jakby bardziej pomarańczowo
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946
Hej
Dzisiaj weszły nowe świeczki, tym razem zamiast NGK pokusiło mnie i kupiłem DENSO Iridium Power
Nie miałem jeszcze okazji przetestować czy jest w ogóle jakaś różnica na nich stojąc w korku mam nadzieję, że się spiszą u mnie
pozdrawiam,
Wolfshade
[ Dodano: 2011-04-22, 21:36 ]
Hej
Ostatnio myślałem jak tu poprawić dolot do mojej sportowej wkładki K&N więc postanowiłem w końcu poszerzyć rurę do puchy, puściłem ją w standardowym miejscu na fi 75mm, choć też myślałem o nadkolu... ale to może kiedyś przerobię,mimo wszystko auto zbiera się całkiem przyjemnie a jeszcze jedna ciekawostka dolot w P11 2.0 a P11 GT różni się średnicą rury dolotowej na korzyść GT. więc mój stary dolot założyłem do 2 primerki 2.0 i też czuć różnicę, sam nie wiem po co oni takie zwężki dawali w normalnej wersji 2.0 <myśli>
pozdrawiam,
Wolfshade
[ Dodano: 2011-04-30, 23:46 ]
W końcu pokusiłem się przemyć trochę silnik, nigdy tego nie robiłem w tym aucie a był już mocno przybrudzony, po użyciu na szybko specyfiku i spłukaniu wodą jestem mile zaskoczony
Dzisiaj weszły nowe świeczki, tym razem zamiast NGK pokusiło mnie i kupiłem DENSO Iridium Power
Nie miałem jeszcze okazji przetestować czy jest w ogóle jakaś różnica na nich stojąc w korku mam nadzieję, że się spiszą u mnie
pozdrawiam,
Wolfshade
[ Dodano: 2011-04-22, 21:36 ]
Hej
Ostatnio myślałem jak tu poprawić dolot do mojej sportowej wkładki K&N więc postanowiłem w końcu poszerzyć rurę do puchy, puściłem ją w standardowym miejscu na fi 75mm, choć też myślałem o nadkolu... ale to może kiedyś przerobię,mimo wszystko auto zbiera się całkiem przyjemnie a jeszcze jedna ciekawostka dolot w P11 2.0 a P11 GT różni się średnicą rury dolotowej na korzyść GT. więc mój stary dolot założyłem do 2 primerki 2.0 i też czuć różnicę, sam nie wiem po co oni takie zwężki dawali w normalnej wersji 2.0 <myśli>
pozdrawiam,
Wolfshade
[ Dodano: 2011-04-30, 23:46 ]
W końcu pokusiłem się przemyć trochę silnik, nigdy tego nie robiłem w tym aucie a był już mocno przybrudzony, po użyciu na szybko specyfiku i spłukaniu wodą jestem mile zaskoczony
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Mishi, no to po przejażdżce, teraz czekam na mandaty
aaa, zapomniałem Ci pokazać ten płyn do mycia silników... następnym razem
aaa, zapomniałem Ci pokazać ten płyn do mycia silników... następnym razem
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Dodo, hehe, postaram się dotrzeć na spota z lapkiem no chyba że mnie odwiedzisz w P-n jak będziesz miał czas
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
ładne autko, MRC pisał że widział by Primerę trochę niżej- estetycznie może i tak, ale ostatnio przejechałem się z Adamsem, który to nawrzucał fruit-ów do swojej rudej i plomby wypadają (ale na równej nawierzchni super)- także pomyśl 2 razy jeżeli autem jeździsz na co dzień zanim zaczniesz grzebać
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
Misiek, pewnie, że na obniżonym zawieszeniu lepiej by się prezentował ja zawieszenia nie będę obniżał, po ostatnim aucie z obniżoną zawiechą mam dosyć wymian misek olejowych a tak nie muszę się martwić na progach zwalniających
[ Dodano: 2011-06-20, 22:28 ]
hey
Dzisiaj założyłem moje nowe kable zapłonowe NGK i są Made in Japan a nie jakieś tam France
[ Dodano: 2011-06-20, 22:28 ]
hey
Dzisiaj założyłem moje nowe kable zapłonowe NGK i są Made in Japan a nie jakieś tam France
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Piotrek_S, Lakier generalnie po polerce ale przed tez wyglądał git tyle, że miałem przetarty bok i musiałem polerkę robić żeby wszytko wyrównać
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Polerkę i lakierowanie robiłem u dobrego, znajomego lakiernika.Piotrek_S pisze:Sam robiłeś czy gdzieś oddałeś ?Wolfshade pisze:Piotrek_S, Lakier generalnie po polerce ale przed tez wyglądał git tyle, że miałem przetarty bok i musiałem polerkę robić żeby wszytko wyrównać
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Mhm. No to fajnie - fajnie wyszło.Wolfshade pisze:Polerkę i lakierowanie robiłem u dobrego, znajomego lakiernika.Piotrek_S pisze:Sam robiłeś czy gdzieś oddałeś ?Wolfshade pisze:Piotrek_S, Lakier generalnie po polerce ale przed tez wyglądał git tyle, że miałem przetarty bok i musiałem polerkę robić żeby wszytko wyrównać
Srebro w lakierowaniu jest najtrudniejsze, ale za to na srebrnym najmniej widać ryski na lakierze
Ja do swojego się przymierzam do polerki, co prawda po lakierowaniu tragedii nie ma ale zawsze może być przecież idealnie - chce lusterko bez morki na lakierze
Naprawdę zadbane i fajne auto
Na żywo wygląda jeszcze lepiej a jeśli chodzi o lakierowanie to malując 1 element - musimy siknąć 2 z przenikaniem wtedy nie widać różnicy w kolorze Polerkę polecam, będziesz miał jak nowePiotrek_S pisze:Mhm. No to fajnie - fajnie wyszło.Wolfshade pisze:Polerkę i lakierowanie robiłem u dobrego, znajomego lakiernika.Piotrek_S pisze:Sam robiłeś czy gdzieś oddałeś ?Wolfshade pisze:Piotrek_S, Lakier generalnie po polerce ale przed tez wyglądał git tyle, że miałem przetarty bok i musiałem polerkę robić żeby wszytko wyrównać
Srebro w lakierowaniu jest najtrudniejsze, ale za to na srebrnym najmniej widać ryski na lakierze
Ja do swojego się przymierzam do polerki, co prawda po lakierowaniu tragedii nie ma ale zawsze może być przecież idealnie - chce lusterko bez morki na lakierze
Naprawdę zadbane i fajne auto
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033