Strona 1 z 1

[ Primera] Nebhira

: 2015-07-25, 22:14
autor: nebhir
MODEL: Nissan Primera P11.144 HB 3.2001r
SILNIK: SR20DE
KOLOR: Z01 (dark blue metalic/laguna metalic)
OLEJ: Motul 5W40 X-Clean 8100
GUMY: Uniroyal RainExpert 195/65 R15 H

Naprawy/Wymiany/Serwis:
- wymiana filtrów paliwa, powietrza, kabinowy, olej wymiana z 10w40 na Motul 5w40,
- sterownik nawiewu, działał tylko IV bieg
- wymiana tylnego silniczka wycieraczki
- nowe kable zapłonowe NGK, nowe świece, kopułka i palec


Modyfikacje:
- wymalowane zaciski na czerwono
- boczne kierunki wymienione na przezroczyste
- chromowane oringi pod zegary
- wymiana gałki biegów,
- orginalne radio zastąpione NaviHeaven NA-7495GPS, 2 DINowa nawigacja 6,2" z radiem FM, A2DP pod telefon. Ramka nieorginalna z allegro na zdjęciach widać jest za duża i nie układa się za dobrze. Może ktoś miałby orginalną?
- przyspieszony zapłon 17 st
- filtr stożkowy "suchy" BMC, na razie za przepływką z czasem pójdzie w zimniejsze okolice
- częściowe wyciszenie wnętrza, drzwi i tył
- materiał na drzwiach wymieniony na czarny flok, chromowany pasek dla ozdoby, klapa bagażnika wyflokowana na kremowo
- wymiana szarych welurów i plastików na kremową skóre i kremowe wnętrze

Fotki takie sobie, auto nie umyte i rozebrane częsciowo :p
..::Obrazki Primy::..

w obrazkach jest wynik z hamowni, fabryki troche ubyło, zastanawia mnie co się dzieje między 3 a 4 tyś obrotów, kompresja na tłokach w okolicy 12barów, świece w normie, oleju nie bierze jak na razie przejechałem 4k km i nie ubyło

PLANY:
- montaż tylnej lotki od HB, leży czeka na malowanie i montaż
- mod rozrządu, tutaj potrzebuje pomocy forumowiczów, którzy się znają na tym
- układ wydechowy, tutaj nie wiem co najlepiej się sprawdzi, cały układ 2,5"? zwężka na 2,25" czy może cały układ na 2,25"?
co do dalszych planów nie bardzo wiem co dalej, jest dużo informacji co można jeszcze podłubać w SR, ale mało jest co z samym poliftowym można zrobić, chciałbym dojść do 200Nm, to co do tej pory wyczytałem:
kolektor ssący z p11gt
kolektor wydechowy wersja tańsza p10Egt/sunny GTI, wersja optimal ssac
pompa paliwa uciągnie 200Nm lub troche ponad?
wymiana tłoków? wtrysków?[/b]

: 2015-07-25, 22:24
autor: janusz
Foto, foto foto!!!!!!

: 2015-07-25, 22:31
autor: Zielkq
janusz,
nebhir pisze: Obrazki Primy

: 2015-07-25, 22:32
autor: janusz
Oj ale powinny być od razu widoczne :]

: 2015-07-25, 22:47
autor: nebhir
Foty na razie w formie linka, auto nie fotogeniczne jak na razie to nie będę kłuć w oczy, jak skończe stylistyke i udam sie w ustronne miesjce to się pochwale wtedy ;)

: 2015-07-26, 07:14
autor: bombel
Fajnie to radio zrobiłeś. Gdzie masz awaryjne teraz?

: 2015-07-26, 07:29
autor: nebhir
bombel pisze:Fajnie to radio zrobiłeś. Gdzie masz awaryjne teraz?
Ta ramka z allegro to sól w oku, cierń w nodze normalnie, nie jest dopasowana, także na razie zawiesiłem prace nad nią
Awaryjne mam nad przyciskiem podgrzewanych foteli, guzik z almery tino

: 2015-07-26, 10:00
autor: Zielkq
nebhir pisze:Awaryjne mam nad przyciskiem podgrzewanych foteli, guzik z almery tino
Jest szansa na zrobienie zdjęcia? ;) On też jest "standardowych rozmiarów", tj. jak przyciski od podgrzewania?

: 2015-07-26, 14:52
autor: nebhir
Zielkq pisze:Jest szansa na zrobienie zdjęcia? ;) On też jest "standardowych rozmiarów", tj. jak przyciski od podgrzewania?
Foty dodane do katalogu link w 1 poście wytłuściłem, żeby było widać. Sam, że tak ujme korpus przycisku dobrze pasuje do wnęk nad przyciskami podgrzewania, łatwo go włożyc/wyjąć. Jeszcze trzeba się przyzwyczaić do umiejscowienia, bo przy zapinaniu pasów zdarza się włączyć awaryjne

: 2015-07-26, 17:03
autor: Zielkq
Dzięki wielkie za zdjęcie. Czyli takie przyciski opierają sie na takiej samej podstawie. Dobrze wiedzieć :)