[ Primera] P11 Zielony Sedan SR20De
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] P11 Zielony Sedan SR20De
Witam
Jestem na forum od chyba 2 tygodni i walcze z moim P11 żeby wyglądał dobrze i godnie reprezentował lata 90'
Kupiony przypadkiem , i miał być autem do luźnej jazdy po mieście , bez przywiązywania do niego zbytniej uwagi . Ale chyba mi lekko odwaliło na jego punkcie
( inna sprawa że auta z tych lat zawsze mi pasowały ) chyba wspomnienia młodości
Nie chce z niego robić jakiegoś potwora prędkości czy uprawiać mega tuningu .
Ma być sprawny , czysty i zadbany .
Kupiłem go bo oglądałem kilka innych sztuk i ten był dla mnie szokiem że temat rdzy na nim wystepuje w stopniu minimalnym .
Przywieziony z Niemiec w 2014 r i użytkowany przez Starszego pana z Czestochowy przez rok czasu .
Troche był zapuszczony ( jeszcze miesiąc temu )
Na wstępie musiałem wyciągnąć fotele , rozebrać tunel itd i konkretnie go umyc i odkurzyć w śroku .
Dostał Alu 16 Nissana z oponami 195/55 plus od kolegi z forum mcpherson'y na tył z P12 .
Trzeba było wumienić kawałek rury wydechowej bo ktoś tam zrobił straszna przeróbke .
Po podniesieniu tyłu widać dół auta z tyłu więc odświeżyłem tłumik końcowy , oczyściłem tylną belke i pomalowałem itp itd .
Trzeba było pomocować zderzaki na rogach przy błotnikach bo się rozeszły .
Z tyłu lampy z białym kierunkowskazem + boczne
Oczywiście tematy eksploatacyjne to norma - Olej , wszystkie filtry , kable plus wczoraj nowy płyn chłodnicy .
Nowe Klocki przód . Przed zimą trzeba bedzie na tyle komplet tarcz i klocki zrobić .
Lampy przód i tył musiałem płukać bo zaszły w środku jakimś osadem .
Mechanizm wycieraczek ( trzpienie ledwo żyły ) są już nowe
Troche trzeba było go skompletować w środku ( brakowało podłokietnika , popielniczki , oświtlenie na podsufitce )
Ogólnie najwieciej czasu poszło na umycie auta ( środek i zewnątrz ) wszedzie taki żółtawy osad w szczelinach , na uszczelkach itd .
Komora silnika - dwa dni mycia . Przewód od zbiornika z płynem wspomagania był luźny i przez lata taki syf tam się zrobił że szok .
Wsadziłem radio Alpine plus 4 głośniki w oryginalne miejsca JBL i jak na moje potrzeby gra dobrze .
W najbliższym czasie wymienie oba górne wahacze przednie , olej w skrzyni i chciałbym dać rozpórke na kielichy .
Auto jest jakie jest i ma jeszcze troche tematów które można by zrobić , typu malowanie obu zderzaków bo są porysowane i jedynie je delikatnie zapyliłem żeby nie było widać .
Przedni jest delikatnie pękniety na dole w dwóch miejscach ( myśłe że to spowodowane tym że ktoś podjechał pod wysoki krawężnik i pociągnął zderzak ) skręciłem to od tyłu i w miare wygląda .
Fajnie by było pomalować tylną klape ( od góry rysy , niektóre głebokie ) Chyba ktoś po niej szurał czymś dziwne rzeczy ludzie robią z autami
Wgniot na dachu ( chyba od bagażnika dachowego ) Nie ruszam tego
Tak czy tak - auto jest jakie jest , ale wg mnie robi spoko klimat
Niektórzy mówią ze za wysoko poszedł tym tyłem ale mi pasi !
I wlazły 17
Jestem na forum od chyba 2 tygodni i walcze z moim P11 żeby wyglądał dobrze i godnie reprezentował lata 90'
Kupiony przypadkiem , i miał być autem do luźnej jazdy po mieście , bez przywiązywania do niego zbytniej uwagi . Ale chyba mi lekko odwaliło na jego punkcie
( inna sprawa że auta z tych lat zawsze mi pasowały ) chyba wspomnienia młodości
Nie chce z niego robić jakiegoś potwora prędkości czy uprawiać mega tuningu .
Ma być sprawny , czysty i zadbany .
Kupiłem go bo oglądałem kilka innych sztuk i ten był dla mnie szokiem że temat rdzy na nim wystepuje w stopniu minimalnym .
Przywieziony z Niemiec w 2014 r i użytkowany przez Starszego pana z Czestochowy przez rok czasu .
Troche był zapuszczony ( jeszcze miesiąc temu )
Na wstępie musiałem wyciągnąć fotele , rozebrać tunel itd i konkretnie go umyc i odkurzyć w śroku .
Dostał Alu 16 Nissana z oponami 195/55 plus od kolegi z forum mcpherson'y na tył z P12 .
Trzeba było wumienić kawałek rury wydechowej bo ktoś tam zrobił straszna przeróbke .
Po podniesieniu tyłu widać dół auta z tyłu więc odświeżyłem tłumik końcowy , oczyściłem tylną belke i pomalowałem itp itd .
Trzeba było pomocować zderzaki na rogach przy błotnikach bo się rozeszły .
Z tyłu lampy z białym kierunkowskazem + boczne
Oczywiście tematy eksploatacyjne to norma - Olej , wszystkie filtry , kable plus wczoraj nowy płyn chłodnicy .
Nowe Klocki przód . Przed zimą trzeba bedzie na tyle komplet tarcz i klocki zrobić .
Lampy przód i tył musiałem płukać bo zaszły w środku jakimś osadem .
Mechanizm wycieraczek ( trzpienie ledwo żyły ) są już nowe
Troche trzeba było go skompletować w środku ( brakowało podłokietnika , popielniczki , oświtlenie na podsufitce )
Ogólnie najwieciej czasu poszło na umycie auta ( środek i zewnątrz ) wszedzie taki żółtawy osad w szczelinach , na uszczelkach itd .
Komora silnika - dwa dni mycia . Przewód od zbiornika z płynem wspomagania był luźny i przez lata taki syf tam się zrobił że szok .
Wsadziłem radio Alpine plus 4 głośniki w oryginalne miejsca JBL i jak na moje potrzeby gra dobrze .
W najbliższym czasie wymienie oba górne wahacze przednie , olej w skrzyni i chciałbym dać rozpórke na kielichy .
Auto jest jakie jest i ma jeszcze troche tematów które można by zrobić , typu malowanie obu zderzaków bo są porysowane i jedynie je delikatnie zapyliłem żeby nie było widać .
Przedni jest delikatnie pękniety na dole w dwóch miejscach ( myśłe że to spowodowane tym że ktoś podjechał pod wysoki krawężnik i pociągnął zderzak ) skręciłem to od tyłu i w miare wygląda .
Fajnie by było pomalować tylną klape ( od góry rysy , niektóre głebokie ) Chyba ktoś po niej szurał czymś dziwne rzeczy ludzie robią z autami
Wgniot na dachu ( chyba od bagażnika dachowego ) Nie ruszam tego
Tak czy tak - auto jest jakie jest , ale wg mnie robi spoko klimat
Niektórzy mówią ze za wysoko poszedł tym tyłem ale mi pasi !
I wlazły 17
Ostatnio zmieniony 2017-01-21, 03:37 przez voy78, łącznie zmieniany 2 razy.
Addicted to driving
Wygląda bardzo ładnie polecam na początek kilka podstawowych modów przy silniku żeby go trochę odmulić czyli przyspieszyć zapłon, mod rozrządu i wałek ssący od GT
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
jak masz taki zawias jak w wozie drabiniastym to ta rozpurka ci potrzebna jak świni siodło
p11 sie dobrze prowadzi ale dopiero po usztywnieniu zawiasa-przed tą modyfikacją na serii i każdym centymetrze w gore robi sie nie pewna w prowadzeniu i poprostu brzydko wyglada
działaj działaj, bedziesz chcial cos pod maską podziubać to wpadnij na kilka modów
p11 sie dobrze prowadzi ale dopiero po usztywnieniu zawiasa-przed tą modyfikacją na serii i każdym centymetrze w gore robi sie nie pewna w prowadzeniu i poprostu brzydko wyglada
działaj działaj, bedziesz chcial cos pod maską podziubać to wpadnij na kilka modów
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
skąd ja to znsm...voy78 pisze:miał być autem do luźnej jazdy po mieście , bez przywiązywania do niego zbytniej uwagi . Ale chyba mi lekko odwaliło na jego punkcie
Fajny czysciutki tylko koza fhooj
Mój Sunny N14 GTi -> viewtopic.php?t=18906
No doczekałem się prezentacji auta Ty masz czyściej pod maską niż ja
Wpadaj na zlot dolnośląski we wrześniu
Wpadaj na zlot dolnośląski we wrześniu
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Voy78, dokładnie, we Wrocławiu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_