Strona 1 z 3
[ Almera] Almera N15 GTi - "Budżetowy Tuning"
: 2010-03-27, 13:55
autor: scribler
Witam wszystkich, wóz każdy na pewno zna więc nie będę się rozpisywać, zakupiłem go jak wiadomo od Coobcia

jestem z tego samochodu bardzo zadowolony. Dalsze mody będą na pewno tu opisywane. Ostatnio co udało mi się zrobić to zmienić opony na letnie T1R na których bardzo dobrze mi się jeździ no i dobrze trzymają się drogi, nie wiedziałem że tak lepią

no i oczywiście pod maskę wleciał nowy filtr powietrza K&N który wydaje z siebie ładny dźwięk

teraz na pewno wóz lepiej zaczął się odpychać po 1 na tych oponach i po 2 na tym filtrze

tak wygląda obecnie wóz na letnich oponach :
A to stożek K&N

: 2010-03-27, 14:16
autor: dylson
To jest ta almerka co byla opisywana w gt? Budzetowy tuning/tani tunig?
: 2010-03-27, 14:22
autor: scribler
Tak dokładnie to ta Almerka
[ Dodano: 2010-03-27, 18:34 ]
A tak przyspiesza Almerka na oponach T1R rozmiar 195/50/15

1 próba :
1 próba
Tutaj wydaje mi się że 2 próba lepsza od 1 :
2 próba
: 2010-03-27, 19:39
autor: Coobcio
Hehe bogato widzę - pełen Bak i przyspieszenia nawet nawet

Ps. Wałkowanie niebawem czas rozpocząć zakres obrotów widziany na filmie zdecydowanie się poprawi
Kurcze jak to miło widzieć swoje stare auto tak zadbane i regularnie odmulane
[ Dodano: 2010-03-27, 19:40 ]
Aaa w tytule napisz że almera po "Budżetowym Tuningu"
Jak wałki wjadą to już taki bardzo budżetowy on nie będzie to się opis zmieni

: 2010-03-28, 07:28
autor: scribler
Oczywiście że zadbane o taką piękną furę trzeba dbać

wałki pójdą oraz kolektor ssący tak jak mówiłeś i będzie dobrze

: 2010-03-28, 09:18
autor: GrzyBek80
To standardowa zawiecha czy obniżałeś autko? Bardzo dobrze się prezentuje.
: 2010-03-28, 09:22
autor: Coobcio
Z przodu siedzą springi z 1,4 które o jakieś 10-15mm obniżają go

: 2010-03-28, 19:48
autor: GrzyBek80
dzięki wielkie za info Coobcio
: 2010-03-28, 19:54
autor: Dodo
tak fajne autko

przeczytałem cały artykuł w "GT"
: 2010-03-28, 20:06
autor: NadiR
Coobcio pisze:Z przodu siedzą springi z 1,4 które o jakieś 10-15mm obniżają go

Do P10 1.6 też taki myk się da zrobić? Czy pozostaje kpl. wymiana np. na Weiteca?
Ogólnie nie chce żeby był beton.
ps. Dobre ładne fele, chociaż Titan 1szt. waży ok .8kg.
Ja u siebie też do czerwonego wozu w biel rzuciłem

na dniach odbiór.
No i ładnie się zbiera. Wiadomo ile do paczki?
Pozdro
: 2010-03-28, 20:19
autor: scribler
NadiR pisze:Coobcio pisze:Z przodu siedzą springi z 1,4 które o jakieś 10-15mm obniżają go

Do P10 1.6 też taki myk się da zrobić? Czy pozostaje kpl. wymiana np. na Weiteca?
Ogólnie nie chce żeby był beton.
ps. Dobre ładne fele, chociaż Titan 1szt. waży ok .8kg.
Ja u siebie też do czerwonego wozu w biel rzuciłem

na dniach odbiór.
No i ładnie się zbiera. Wiadomo ile do paczki?
Pozdro
Do setki gdzieś jak mierzyłem z kobietą gorszy start ok 8 sekund a lepszy 7,5 sekundy

nie jest źle na pewno będzie lepiej

: 2010-03-31, 00:53
autor: Coobcio
No Muszę przyznać że Almerka walczyła dziś dzielnie, a rywale nie byle jacy...
Ps. Na początku bardzo ładnie i równo jechaleś ze 165Konną,205Nm Astrą GSi kolegi Keneta, potem jednak cię objechał

: 2010-03-31, 07:32
autor: Kenet
Bardzo ładnie jeździ ten sprzęt

: 2010-04-18, 18:42
autor: scribler
No dzięki dzięki

za rywalizacje

nie było tak źle dobrze almerka się spisała
[ Dodano: 2010-04-18, 19:39 ]
Takie tam

: 2010-04-18, 21:11
autor: NadiR
scribler pisze:No dzięki dzięki

za rywalizacje

nie było tak źle dobrze almerka się spisała
[ Dodano: 2010-04-18, 19:39 ]
Takie tam
Obrazek
Szefie dawaj w biel te kółeczka

: 2010-04-18, 23:54
autor: ciapek
NadiR pisze:Szefie dawaj w biel te kółeczka

x2
Fura kozak

Taki niepozorny hothatch
PS.
NadiR -> JDM Freak

: 2010-04-19, 09:31
autor: Ryba
Muszę powiedzieć że zapodaje ta almerka

To był jakis street legal czy zupełny spontan?
: 2010-04-22, 18:39
autor: scribler
Dzisiaj była nie duża zabawa z obrotami

dzięki niej udało się Coobciowi przesunąć limit do 8000 obr.min. Powyżej 7200 obr.min Almerka wydaje głośny i śmieszny dźwięk tak jakby krzyczał "NIEEE!"

: 2010-04-22, 20:57
autor: Coobcio
Zostało to nawet udokumentowane - przesunięcie limitera tak czy siak zrobione zostało z myślą o innych wałkach rozrządu
Proszę o to Sound twojej Almy:
http://www.youtube.com/watch?v=vfR6qupJ ... re=channel
: 2010-04-22, 21:04
autor: Jastrząb
: 2010-04-22, 21:20
autor: scribler
No dźwięk ładny

dobrze się kręci nie ma co

zobaczymy na 1/4 jak się sprawdzi

: 2010-04-22, 21:26
autor: Kenet
Ile można bezpiecznie kręcić na seryjnych śrubach na korbach?
: 2010-04-22, 21:37
autor: Coobcio
Kenet pisze:Ile można bezpiecznie kręcić na seryjnych śrubach na korbach?
ok. 8400 a maks bezpieczna granica dla seryjnego rozrządu - łańcucha, zębatek to 8700...
Tak więc bieda...
: 2010-04-22, 22:30
autor: Kenet
Kurde bieda? C20XE właśnie piętą achillesową są śruby na korbach, podobno na 7500 strzeleją, czasami niżej, dlatego ARP konieczne jak się idzie wyżej z obrotami.
Jakie wałki będą w Almerce?
: 2010-04-24, 18:01
autor: scribler
: 2010-04-24, 18:37
autor: xtomek
Piękna i słynna maszyna. Przydało by się wkleić w opisie skany Z GT

: 2010-04-25, 18:26
autor: scribler
Nie było tak źle Almerka dobrze się spisała myślałem że będzie gorzej

16.2 dobry czas na pewno się polepszy na następny raz hehe

Subaru 260 konne które miało czas 15.8 aż komentator nie mógł wyjść z podziwu że tak nie pozorny samochód może mieć różnicę pół sekundy

: 2010-04-25, 18:31
autor: ROKI
wstydu nie ma, lekko Kuba podlubie jeszcze i subaraka objedziesz

pewnie z rolki mial bys wieksze szanse

: 2010-04-25, 18:33
autor: scribler
No nie wiem może i bym miał hehe

ale sam byłem w szoku jak później zobaczyłem czas i kobieta moja mi powiedziała

: 2010-04-25, 19:28
autor: Szyman
cacy almerka
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
gratuluje czasu i powodzenia w dalszych modach
