Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Almera N15 GTi - "Budżetowy Tuning"

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

[ Almera] Almera N15 GTi - "Budżetowy Tuning"

Post autor: scribler » 2010-03-27, 13:55

Witam wszystkich, wóz każdy na pewno zna więc nie będę się rozpisywać, zakupiłem go jak wiadomo od Coobcia :) jestem z tego samochodu bardzo zadowolony. Dalsze mody będą na pewno tu opisywane. Ostatnio co udało mi się zrobić to zmienić opony na letnie T1R na których bardzo dobrze mi się jeździ no i dobrze trzymają się drogi, nie wiedziałem że tak lepią :-P no i oczywiście pod maskę wleciał nowy filtr powietrza K&N który wydaje z siebie ładny dźwięk ;) teraz na pewno wóz lepiej zaczął się odpychać po 1 na tych oponach i po 2 na tym filtrze :) tak wygląda obecnie wóz na letnich oponach :
Obrazek

A to stożek K&N :)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:00 przez scribler, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-27, 14:16

To jest ta almerka co byla opisywana w gt? Budzetowy tuning/tani tunig?

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-03-27, 14:22

Tak dokładnie to ta Almerka :)

[ Dodano: 2010-03-27, 18:34 ]
A tak przyspiesza Almerka na oponach T1R rozmiar 195/50/15 :) 1 próba :
1 próba

Tutaj wydaje mi się że 2 próba lepsza od 1 :
2 próba

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-27, 19:39

Hehe bogato widzę - pełen Bak i przyspieszenia nawet nawet :)
Ps. Wałkowanie niebawem czas rozpocząć zakres obrotów widziany na filmie zdecydowanie się poprawi :P

Kurcze jak to miło widzieć swoje stare auto tak zadbane i regularnie odmulane :D

[ Dodano: 2010-03-27, 19:40 ]
Aaa w tytule napisz że almera po "Budżetowym Tuningu"
Jak wałki wjadą to już taki bardzo budżetowy on nie będzie to się opis zmieni ;)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-03-28, 07:28

Oczywiście że zadbane o taką piękną furę trzeba dbać :) wałki pójdą oraz kolektor ssący tak jak mówiłeś i będzie dobrze :)

GrzyBek80
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2009-12-12, 23:08
Lokalizacja: Masuren

Post autor: GrzyBek80 » 2010-03-28, 09:18

To standardowa zawiecha czy obniżałeś autko? Bardzo dobrze się prezentuje.
Blue Thunder

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-28, 09:22

Z przodu siedzą springi z 1,4 które o jakieś 10-15mm obniżają go :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

GrzyBek80
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2009-12-12, 23:08
Lokalizacja: Masuren

Post autor: GrzyBek80 » 2010-03-28, 19:48

dzięki wielkie za info Coobcio
Blue Thunder

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2010-03-28, 19:54

tak fajne autko :mrgreen: przeczytałem cały artykuł w "GT"
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-28, 20:06

Coobcio pisze:Z przodu siedzą springi z 1,4 które o jakieś 10-15mm obniżają go :D
Do P10 1.6 też taki myk się da zrobić? Czy pozostaje kpl. wymiana np. na Weiteca?
Ogólnie nie chce żeby był beton.



ps. Dobre ładne fele, chociaż Titan 1szt. waży ok .8kg.
Ja u siebie też do czerwonego wozu w biel rzuciłem ;) na dniach odbiór.
No i ładnie się zbiera. Wiadomo ile do paczki?

Pozdro

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-03-28, 20:19

NadiR pisze:
Coobcio pisze:Z przodu siedzą springi z 1,4 które o jakieś 10-15mm obniżają go :D
Do P10 1.6 też taki myk się da zrobić? Czy pozostaje kpl. wymiana np. na Weiteca?
Ogólnie nie chce żeby był beton.



ps. Dobre ładne fele, chociaż Titan 1szt. waży ok .8kg.
Ja u siebie też do czerwonego wozu w biel rzuciłem ;) na dniach odbiór.
No i ładnie się zbiera. Wiadomo ile do paczki?

Pozdro

Do setki gdzieś jak mierzyłem z kobietą gorszy start ok 8 sekund a lepszy 7,5 sekundy ;) nie jest źle na pewno będzie lepiej :p

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-31, 00:53

No Muszę przyznać że Almerka walczyła dziś dzielnie, a rywale nie byle jacy...
Ps. Na początku bardzo ładnie i równo jechaleś ze 165Konną,205Nm Astrą GSi kolegi Keneta, potem jednak cię objechał :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-03-31, 07:32

Bardzo ładnie jeździ ten sprzęt :shock:

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-04-18, 18:42

No dzięki dzięki :) za rywalizacje :p nie było tak źle dobrze almerka się spisała :)

[ Dodano: 2010-04-18, 19:39 ]
Takie tam ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-18, 21:11

scribler pisze:No dzięki dzięki :) za rywalizacje :p nie było tak źle dobrze almerka się spisała :)

[ Dodano: 2010-04-18, 19:39 ]
Takie tam ;)
Obrazek

Szefie dawaj w biel te kółeczka :mrgreen:

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2010-04-18, 23:54

NadiR pisze:Szefie dawaj w biel te kółeczka :mrgreen:
x2
Fura kozak 8-) Taki niepozorny hothatch
PS. NadiR -> JDM Freak :P

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-19, 09:31

Muszę powiedzieć że zapodaje ta almerka :) To był jakis street legal czy zupełny spontan?

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-04-22, 18:39

Dzisiaj była nie duża zabawa z obrotami :) dzięki niej udało się Coobciowi przesunąć limit do 8000 obr.min. Powyżej 7200 obr.min Almerka wydaje głośny i śmieszny dźwięk tak jakby krzyczał "NIEEE!" :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-22, 20:57

Zostało to nawet udokumentowane - przesunięcie limitera tak czy siak zrobione zostało z myślą o innych wałkach rozrządu :D

Proszę o to Sound twojej Almy: http://www.youtube.com/watch?v=vfR6qupJ ... re=channel
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2010-04-22, 21:04

I jak zawsze słuszny a za razem bardzo trafny i dosadny komentarz :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-04-22, 21:20

No dźwięk ładny :D dobrze się kręci nie ma co :p zobaczymy na 1/4 jak się sprawdzi :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-22, 21:26

Ile można bezpiecznie kręcić na seryjnych śrubach na korbach?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-22, 21:37

Kenet pisze:Ile można bezpiecznie kręcić na seryjnych śrubach na korbach?
ok. 8400 a maks bezpieczna granica dla seryjnego rozrządu - łańcucha, zębatek to 8700...
Tak więc bieda...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-22, 22:30

Kurde bieda? C20XE właśnie piętą achillesową są śruby na korbach, podobno na 7500 strzeleją, czasami niżej, dlatego ARP konieczne jak się idzie wyżej z obrotami.

Jakie wałki będą w Almerce?

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-04-24, 18:01

Dziś po ciężkim dniu roboty przy Almerce został wymieniony po raz 2 i na szczęście ostatni przewód hamulcowy tylny prawy gdyż ocierała się o niego guma trzymająca tłumik i jak widać na zdjęciu zaznaczone na czerwono widać otarcie przewodu ale jest teraz zrobione jak trzeba :)
Obrazek

Almera przygotowana do jazdy przy okazji jak miałem go już w górze przyszły "Teściu" :P zabezpieczył mi podwozie i jest wszystko pięknie i cacy :D

Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-24, 18:37

Piękna i słynna maszyna. Przydało by się wkleić w opisie skany Z GT :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-04-25, 18:26

Nie było tak źle Almerka dobrze się spisała myślałem że będzie gorzej :) 16.2 dobry czas na pewno się polepszy na następny raz hehe ;) Subaru 260 konne które miało czas 15.8 aż komentator nie mógł wyjść z podziwu że tak nie pozorny samochód może mieć różnicę pół sekundy :-D

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-04-25, 18:31

wstydu nie ma, lekko Kuba podlubie jeszcze i subaraka objedziesz :) pewnie z rolki mial bys wieksze szanse :)

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-04-25, 18:33

No nie wiem może i bym miał hehe :) ale sam byłem w szoku jak później zobaczyłem czas i kobieta moja mi powiedziała :-P

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-04-25, 19:28

cacy almerka ;] gratuluje czasu i powodzenia w dalszych modach ;)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”