[Sunny] NISSAN SUNNY N14GTi 5d
: 2015-06-13, 09:03
MODEL: Nissan Sunny N14 GTi 1991r 5d
WYPOSARZENIE: Wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby kiedyś była klimatyzacja, nie wykluczone, że z czasem powróci.
SILNIK: SR20DE seria
PLANY: mod rozrządu
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia P11GT?
PLANY: nowe sprzęgło kiedyś, lekkie koło zamachowe
UKŁAD DOLOTOWY: nierdzewny CAI obecnie krótki dolot + jakiś stożek
PLANY: dolot na szerokiej przepływce
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 2,5'' reszta seria
PLANY:wydech 2,5’’ z nierdzewki na dwóch tłumikach przelotowych El-tec (zobaczymy jak to bedzie ma być cicho)
ELEKTRONIKA: seria
PLANY: ECU Master
ZAWIESZENIE: Springi Vogtland -35
PLANY: rozpórki + jakieś amory
UKŁAD HAMULCOWY: seria + jakieś tarcze nawiercane z tyłu
PLANY: może wieksze tarcze na przód lecz jest to uzależnione od kół.
KOŁA: TSW Blade 7X15 ET35 + dunlop sp sport 195/50, ori 14 GTi z goodyear185/60
PLANY: Chyba powrót do serii i tu pojawiają sie dywagacje na temat hamulców
BODY: Komplet ospojlerowania N14 GTi
PLANY: ---
ŚRODEK: seria + sportowa kiera, obszyty mieszek i gałka nową skórą
PLANY: regeneracja kierownicy, nowe dywaniki

Witam
Po prawie 2 latach rozłąki z nissanem powróciłem do marki myślę z dość rodzynkowym modelem
Po sprzedaniu mojego wcześniejszego auta P10eGT viewtopic.php?t=4292 zresztą później troche żałowałem stwierdziłem, że czas na jakieś normalne niewymagające od wlasciciela mega spinania auto na co dzień
postanowiłem, że rodzinnowozem bedzie Audi B5Q koniecznie w kombi w benzynie, niestety nic nie znalazłem co by mnie interesowało w posiadanym budżecie
w momencie szukania swojego umyślonego kombiaka ojciec rozbił swoje auto i trzeba było coś kupić na biegu do jeżdzenia, tak w mgnieniu oka stałem sie posiadaczem Passata 2.3 Syncro niestety w sedanie(gdyby nie to możliwe że miał bym go do dziś) przejeździłem bokiem zime
i sprzedałem autko(szkoda, że tak mało śniegu było ale wykorzystałem wszystko na maxa
). No i znów dywagacje co kupić... po głowie zaczą chodzić znów nissan. Foo w tym czasie jakoś opisał OLA który straznie mi sie spodobał + autka taki, że był lżejszy od P10 co w starcie owocowało lepszymi bądź porównywalnymi w seri osiągami z moją była p10, 5 drzwi duży bagażnik i klime, niestety już nie. Normalnie super rodzinne autko
Ale żona strasznie stopowala i wyszło tak, że kupiliśmy megane 1ph. W sumie dobrze bo po roku czasu auto było porysowane z każdej str ale technika parkowania została ogarnieta
Po głowie chodziły kolejne autka, OLA już kompletnie wybiłem sobie z głowy bo już miałem dosyć przepychanek z żoną. Powiedziała, że nie potrzebne 2 autka i żeby szukać coś nowszego a zarazem szybszego żebym nie marudził
I tak przegladając ogłoszenia w poszukiwaniach nowszego szybszego auta pojawił sie on... Zobaczyłem go w piątek właścicielem był już Spokojny cyk telefon. Powrót do domu rozmowa z żoną kategoryczne nie bo nie potrzebne 2 auta... A że sąsiad już od jakiegoś czasu chciał odkupić megane wyszło tak, że w niedziele o 8 spisaliśmy umowe a o 14 razem z MRC byliśmy już w tarnowie po OLA
Tak sie prezentował


Pierwszy mod dedykowana rejestracja

Na szybciora na przymiarke wpadły fele które przerobiły już prawie wszystkie moje auta

Małe spawanko zderzaka, autko ma być jak najbliższe oryginałowi dlatego wywaliłem łapacza który w moim odczuciu nie był zbyt estetyczny


Autko naprawde w fajnym stanie, szybsze od primery zawias dosyć komfortowy ale lakier pozostawiał wiellle do życzenia wiec trzeba było zrobić małe spa z pomocą Marcina "coś tam" udało sie poprawić za co bardzo mu dziękuje!!



Do tego plastiki doczekały sie lakieru strukturalnego bolla i autko na dzień dzisiejszy wyglada tak

Co do planów jest ich w sumie sporo ale nie ma co sie rozpisywać jak bedzie sie coś dziać to bede uzupełniał, autko ma być jak najbliższe oryginałowi powodować banan na gebie. Na początku trzeba bedzie chyba powrócić do ori kół z oryginalnymi deklami i regeneracja kierownicy. Wypadało by też pomalować wycieraczki i okleić słupek ale na wszystko przyjdzie czas. Na końcu chciał bym podziekować mojej szanownej Żonie za stalowe nerwy co do mojej osoby... Marcinowi oraz MRC.
POZDRO
WYPOSARZENIE: Wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby kiedyś była klimatyzacja, nie wykluczone, że z czasem powróci.
SILNIK: SR20DE seria
PLANY: mod rozrządu
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia P11GT?
PLANY: nowe sprzęgło kiedyś, lekkie koło zamachowe
UKŁAD DOLOTOWY: nierdzewny CAI obecnie krótki dolot + jakiś stożek
PLANY: dolot na szerokiej przepływce
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 2,5'' reszta seria
PLANY:wydech 2,5’’ z nierdzewki na dwóch tłumikach przelotowych El-tec (zobaczymy jak to bedzie ma być cicho)
ELEKTRONIKA: seria
PLANY: ECU Master
ZAWIESZENIE: Springi Vogtland -35
PLANY: rozpórki + jakieś amory
UKŁAD HAMULCOWY: seria + jakieś tarcze nawiercane z tyłu
PLANY: może wieksze tarcze na przód lecz jest to uzależnione od kół.
KOŁA: TSW Blade 7X15 ET35 + dunlop sp sport 195/50, ori 14 GTi z goodyear185/60
PLANY: Chyba powrót do serii i tu pojawiają sie dywagacje na temat hamulców
BODY: Komplet ospojlerowania N14 GTi
PLANY: ---
ŚRODEK: seria + sportowa kiera, obszyty mieszek i gałka nową skórą
PLANY: regeneracja kierownicy, nowe dywaniki

Witam












Pierwszy mod dedykowana rejestracja


Na szybciora na przymiarke wpadły fele które przerobiły już prawie wszystkie moje auta

Małe spawanko zderzaka, autko ma być jak najbliższe oryginałowi dlatego wywaliłem łapacza który w moim odczuciu nie był zbyt estetyczny


Autko naprawde w fajnym stanie, szybsze od primery zawias dosyć komfortowy ale lakier pozostawiał wiellle do życzenia wiec trzeba było zrobić małe spa z pomocą Marcina "coś tam" udało sie poprawić za co bardzo mu dziękuje!!



Do tego plastiki doczekały sie lakieru strukturalnego bolla i autko na dzień dzisiejszy wyglada tak

Co do planów jest ich w sumie sporo ale nie ma co sie rozpisywać jak bedzie sie coś dziać to bede uzupełniał, autko ma być jak najbliższe oryginałowi powodować banan na gebie. Na początku trzeba bedzie chyba powrócić do ori kół z oryginalnymi deklami i regeneracja kierownicy. Wypadało by też pomalować wycieraczki i okleić słupek ale na wszystko przyjdzie czas. Na końcu chciał bym podziekować mojej szanownej Żonie za stalowe nerwy co do mojej osoby... Marcinowi oraz MRC.
POZDRO
