[ Almera] Nissan Almera GTI - DARO
: 2015-04-20, 08:09
1. NICK: DARO
2. IMIĘ: Darek
3. MODEL: Nissan Almera
4. WERSJA: GTi
5. ROK PRODUKCJI: 1999r.
6. SILNIK: SR20DEH 2,0 16V 144 KM
7. OPIS AUTA:
8. DOKONANE NAPRAWY / ZMIANY :
a) wizualnie
- pełne body kit od wersji UK/JP,
- grill 2-slat JDM,
- amber corners - bezskutecznie szukałem dlatego home made,
- położona tylna wycieraczka,
- owiewki
b) silnik
- instalacja LPG,
c) dolot
- wywalony tłumi szmerów,
-rura doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka
d) wydech
- ebayowy kolektor wydechowy 4-2-1 2,5" + bandaż
e) zawieszenie
- sprężyny Eibach ProKit –40mm (w rzeczywistości obniżenie -30mm)
9. PLANY:
Zrobić Laleczkę
a) wizualnie
- tylne lampy z lucino, lub przeróbka na podwójne podświetlanie
b) silnik
- przesunięcie zapłonu
- mod rozrządu
c) dolot
- Seria z wkładką K&N
d) wydech
- jakiś fajny tłumik końcowy
- może wycięcie katalizatora
e) zawieszenie
- auto musi pozostać funkcjonalne więc plan większej gleby ma małe szanse realizacji. Szczególnie ze względu na słabo dostępne i drogie kity do N15
f) hamulce
- nacinane nawiercane tracze przód + tył
- malowania i regeneracja zacisków przód + tył
Zdjęcia wrzucam na szybko bo temat gorący
2. IMIĘ: Darek
3. MODEL: Nissan Almera
4. WERSJA: GTi
5. ROK PRODUKCJI: 1999r.
6. SILNIK: SR20DEH 2,0 16V 144 KM
7. OPIS AUTA:
8. DOKONANE NAPRAWY / ZMIANY :
a) wizualnie
- pełne body kit od wersji UK/JP,
- grill 2-slat JDM,
- amber corners - bezskutecznie szukałem dlatego home made,
- położona tylna wycieraczka,
- owiewki
b) silnik
- instalacja LPG,
c) dolot
- wywalony tłumi szmerów,
-rura doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka
d) wydech
- ebayowy kolektor wydechowy 4-2-1 2,5" + bandaż
e) zawieszenie
- sprężyny Eibach ProKit –40mm (w rzeczywistości obniżenie -30mm)
9. PLANY:
Zrobić Laleczkę
a) wizualnie
- tylne lampy z lucino, lub przeróbka na podwójne podświetlanie
b) silnik
- przesunięcie zapłonu
- mod rozrządu
c) dolot
- Seria z wkładką K&N
d) wydech
- jakiś fajny tłumik końcowy
- może wycięcie katalizatora
e) zawieszenie
- auto musi pozostać funkcjonalne więc plan większej gleby ma małe szanse realizacji. Szczególnie ze względu na słabo dostępne i drogie kity do N15
f) hamulce
- nacinane nawiercane tracze przód + tył
- malowania i regeneracja zacisków przód + tył
Zdjęcia wrzucam na szybko bo temat gorący