Tunning Nissana Patrola jako projektu Orange
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Tunning Nissana Patrola jako projektu Orange
Kiedy pierwszy raz zobaczyłem to auto, pomyślałem, że nie ma dla niego ratunku – każdy element był w jakiś sposób uszkodzony, czy to z powodu korozji, wgnieceń, czy daleko posuniętego agro-tuningu.
Właściciel był przekonany, że to doskonała baza do budowy samochodu, który ma głównie przykuwać uwagę przechodniów i służyć ewentualnie do weekendowych wypadów na ryby. Zdecydowanym atutem pojazdu była wykonana niedawno w firmie Java Car Design, skórzana tapicerka w kolorze czarno-pomarańczowym, co sugerowało, że projekt może mieć sens, a więc do roboty!
Pierwszym etapem prac była naprawa blacharska w warsztacie samochodowym Cartech4x4. Ze względu na mniejsze lub większe uszkodzenia, oba przednie błotniki zostały wymienione na nowe. Drzwi pasażera oraz tylna klapa również zostały zastąpione nowymi elementami. Tylne błotniki wymagały wstawienia reperaturek, wszystkie szczeliny między elementami zostały ustawione od nowa. Brakujące części z zewnątrz zostały skompletowane, zawiasy drzwi oraz tylnej klapy zregenerowane, również wkłady zamków wymagały naprawy. Rama okazała się być w nie najgorszym stanie, wymagała jedynie drobnych poprawek. Prace blacharskie trwały trzy tygodnie. W tym czasie udało się doprowadzić samochód do fabrycznego stanu. Niektóre elementy zostały wymienione tylko dlatego, aby na aucie nie było szpachli, dzięki temu nie ma obaw, że po czasie lakier zacznie falować. Jedynym miejscem wymagającym dodatkowego wykończenia były reperaturki tylnych błotników, jednak całość mieści się pod oryginalnymi, plastikowymi nakładkami. Dodatkowo nadkola zostały przygotowane do współpracy z kołami w o wiele większym rozmiarze niż przewidział to producent.
Dla zainteresowanych cały artykuł wraz z 21 zdjęciami potuningowymi tutaj: http://cartech4x4.autokult.pl/24936,ora ... l-show-car
Właściciel był przekonany, że to doskonała baza do budowy samochodu, który ma głównie przykuwać uwagę przechodniów i służyć ewentualnie do weekendowych wypadów na ryby. Zdecydowanym atutem pojazdu była wykonana niedawno w firmie Java Car Design, skórzana tapicerka w kolorze czarno-pomarańczowym, co sugerowało, że projekt może mieć sens, a więc do roboty!
Pierwszym etapem prac była naprawa blacharska w warsztacie samochodowym Cartech4x4. Ze względu na mniejsze lub większe uszkodzenia, oba przednie błotniki zostały wymienione na nowe. Drzwi pasażera oraz tylna klapa również zostały zastąpione nowymi elementami. Tylne błotniki wymagały wstawienia reperaturek, wszystkie szczeliny między elementami zostały ustawione od nowa. Brakujące części z zewnątrz zostały skompletowane, zawiasy drzwi oraz tylnej klapy zregenerowane, również wkłady zamków wymagały naprawy. Rama okazała się być w nie najgorszym stanie, wymagała jedynie drobnych poprawek. Prace blacharskie trwały trzy tygodnie. W tym czasie udało się doprowadzić samochód do fabrycznego stanu. Niektóre elementy zostały wymienione tylko dlatego, aby na aucie nie było szpachli, dzięki temu nie ma obaw, że po czasie lakier zacznie falować. Jedynym miejscem wymagającym dodatkowego wykończenia były reperaturki tylnych błotników, jednak całość mieści się pod oryginalnymi, plastikowymi nakładkami. Dodatkowo nadkola zostały przygotowane do współpracy z kołami w o wiele większym rozmiarze niż przewidział to producent.
Dla zainteresowanych cały artykuł wraz z 21 zdjęciami potuningowymi tutaj: http://cartech4x4.autokult.pl/24936,ora ... l-show-car
CarTech4X4
www.cartech4x4.pl
60-415 Poznań
ul. Lutycka 39
Tel: 531 009 000
Tel: 531 090 000
Email: biuro@cartech4x4.pl
www.cartech4x4.pl
60-415 Poznań
ul. Lutycka 39
Tel: 531 009 000
Tel: 531 090 000
Email: biuro@cartech4x4.pl
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Jak na moje to auto przykuwa uwagę nie w sposób w jaki powinno przykuwać. To klasyczna i rasowa terenówka a mamy tu audio, dziwną tapicerkę i co ważne auto jest całkowicie "idealne" z zewnątrz co jakoś gryzie się z moją wizją terenówki.
Ostatnimi czasy obracam się odrobinę w światku off-roadu (nie, pojęcia o tym nie mam za dużego ale mam oczy) i rasowe auto terenowe o niebo bardziej przyciąga uwagę niż ten Patrol. Ok, wykonanie przyjemne (pomijam kolorystykę wnętrza) ale do terenówki to sporo brakuje. Nie wiem, może to też kwestia tego co robi Java Car design, coś co mi w ogóle nie podchodzi. Może ja mylę pojęcie 'demo car' po prostu.
Offroadówka to mega męskie auto a tutaj tej męskości mi zabrakło. Patrol jako Patrol mi się mega podoba jednak ten Patrol jako przeróbka, niekoniecznie. Tak czy inaczej powodzenia w modach, może ktoś wrzuci tu jakiś dobry pomysł i mody pójdą w innym kierunku
pzdr
rz
Ostatnimi czasy obracam się odrobinę w światku off-roadu (nie, pojęcia o tym nie mam za dużego ale mam oczy) i rasowe auto terenowe o niebo bardziej przyciąga uwagę niż ten Patrol. Ok, wykonanie przyjemne (pomijam kolorystykę wnętrza) ale do terenówki to sporo brakuje. Nie wiem, może to też kwestia tego co robi Java Car design, coś co mi w ogóle nie podchodzi. Może ja mylę pojęcie 'demo car' po prostu.
Offroadówka to mega męskie auto a tutaj tej męskości mi zabrakło. Patrol jako Patrol mi się mega podoba jednak ten Patrol jako przeróbka, niekoniecznie. Tak czy inaczej powodzenia w modach, może ktoś wrzuci tu jakiś dobry pomysł i mody pójdą w innym kierunku
pzdr
rz
dla mnie bomba, jeszcze RB25DETT pod maskę albo od razu VR38DETT :D:D:D
Zakochałem się w tym projekcie, bo chciałbym Navarę tak zrobioną
Zakochałem się w tym projekcie, bo chciałbym Navarę tak zrobioną
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy