[Sunny] Zielony Szerszeń czyli coraz bliżej GtiRa
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Cały wóz Szopena jest lepiej utrzymany od mojego- to fakt i plus
ale nie przekonuje mnie rozpórka przednich kielichów... ładna jest, ale jakoś konstrukcyjnie przeciwna moim założeniom. Oczywiście lepiej taka lepsza niż zadna
Zawias to trzeba ustawiać pod konkretne zawody, bo negatyw to rzeczywiście się negatywnie odbije na poziomie czasów na 1/4 mili
Na tym turbo 280 koni to absolutny kres mozliwości. Nam z Coobciem i Liomonem tylko raz wyszedł wynik 283 konie w piku przy mało uzytecznych obrotach.
Rozluznienie wydechu u mnie dało naprawde niesamowite przyrosty. Z tym ze tutaj PRO nierdzewka
Skrzynie w fwd nissanach są naprawde dobre i idioto odporne skoro ze mną wytrzymują tyle U mnie jest skrzynia też z jakiejś primery po pełnej rewizji z homemade szperą i na pewno jest duzo dłuzsza od serii Sunny GTI ( najwieksza różnica w przełożeniu 4 biegu)
Kibicuje w nowym sezonie
ale nie przekonuje mnie rozpórka przednich kielichów... ładna jest, ale jakoś konstrukcyjnie przeciwna moim założeniom. Oczywiście lepiej taka lepsza niż zadna
Zawias to trzeba ustawiać pod konkretne zawody, bo negatyw to rzeczywiście się negatywnie odbije na poziomie czasów na 1/4 mili
Na tym turbo 280 koni to absolutny kres mozliwości. Nam z Coobciem i Liomonem tylko raz wyszedł wynik 283 konie w piku przy mało uzytecznych obrotach.
Rozluznienie wydechu u mnie dało naprawde niesamowite przyrosty. Z tym ze tutaj PRO nierdzewka
Skrzynie w fwd nissanach są naprawde dobre i idioto odporne skoro ze mną wytrzymują tyle U mnie jest skrzynia też z jakiejś primery po pełnej rewizji z homemade szperą i na pewno jest duzo dłuzsza od serii Sunny GTI ( najwieksza różnica w przełożeniu 4 biegu)
Kibicuje w nowym sezonie
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Tak z ciekawości zapytam ile na 4 max robisz???yapko pisze:Cały wóz Szopena jest lepiej utrzymany od mojego- to fakt i plus
ale nie przekonuje mnie rozpórka przednich kielichów... ładna jest, ale jakoś konstrukcyjnie przeciwna moim założeniom. Oczywiście lepiej taka lepsza niż zadna
Zawias to trzeba ustawiać pod konkretne zawody, bo negatyw to rzeczywiście się negatywnie odbije na poziomie czasów na 1/4 mili
Na tym turbo 280 koni to absolutny kres mozliwości. Nam z Coobciem i Liomonem tylko raz wyszedł wynik 283 konie w piku przy mało uzytecznych obrotach.
Rozluznienie wydechu u mnie dało naprawde niesamowite przyrosty. Z tym ze tutaj PRO nierdzewka
Skrzynie w fwd nissanach są naprawde dobre i idioto odporne skoro ze mną wytrzymują tyle U mnie jest skrzynia też z jakiejś primery po pełnej rewizji z homemade szperą i na pewno jest duzo dłuzsza od serii Sunny GTI ( najwieksza różnica w przełożeniu 4 biegu)
Kibicuje w nowym sezonie
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
spawarka i home made szpera działa
wiem że w niektórych sentrach są skrzynie ze szperą.
Bodek kiedys miał taka sentrę.
wiem że w niektórych sentrach są skrzynie ze szperą.
Bodek kiedys miał taka sentrę.
Ostatnio zmieniony 2012-01-12, 21:42 przez BaSsGrU, łącznie zmieniany 1 raz.
Dark Shadow
Mam takie pytanko jak to jest z tą odmą przy korku oliwy. Nie trzeba jej dać w dolot przed turbem a tam zaślepić lub zrobić sterowanie BOVem?? Tam przecież boost idzie
PS:nx2000 również miały szperę
PS:nx2000 również miały szperę
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SiwoL Nie chce zmyślać, ale przy ok 6800 mam 178 bo tyle kończe ćwiartke. odcinke mam 7800 wiec z proporcji można sobie wyliczyć. Matematyke zostawiam Tobie
bombel opisywalem to mniej wiecej w swoim temacie. Chodzi o zwiększenie ataku na mechanizmie różnicowym, zacieśnienie go.
BaSsGrU był pomysł na całkowite zaspawanie ale odeszlismy od tego kiedy pojawiła się inna mozliwość.
bombel opisywalem to mniej wiecej w swoim temacie. Chodzi o zwiększenie ataku na mechanizmie różnicowym, zacieśnienie go.
BaSsGrU był pomysł na całkowite zaspawanie ale odeszlismy od tego kiedy pojawiła się inna mozliwość.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Nie wiem jakim cudem nikt z was nie zauważył takiego rodzynka na allegro. Na szczęście leży już bezpiecznie u mnie w domu:
Fabrycznie nowy zderzak od pulsara gtir. Nie wiem jakim cudem sie uchował u faceta na giełdzie w Pozaniu. Chyba że jest to doskonała podróbka - niestety nie udało mi się ustalić kto takie produkował. Od wewnątrz jest numer seryjny i logo nissana. Szkoda, że bez zaślepki na hak.
Fabrycznie nowy zderzak od pulsara gtir. Nie wiem jakim cudem sie uchował u faceta na giełdzie w Pozaniu. Chyba że jest to doskonała podróbka - niestety nie udało mi się ustalić kto takie produkował. Od wewnątrz jest numer seryjny i logo nissana. Szkoda, że bez zaślepki na hak.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zaraz poproszę moją kobitkę coby sfotografowała kolejną rzecz która jeszcze bardziej upodobni tą maszynę do GTi-R
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fotki GTI-R upodabniacza
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No , to czas zaczać sezon. Wjechały wtryski z imprezy sti ( dzięki Yapko) , wydech odmulony, a dzielny Cooba pałował wóz na hamowni przez godzinę aż wydłubał takie oto moce:
Jak na lajtowe 0,7 bara to jestem bardzo zadowolony
Trochę musieliśmy niutona zmniejszyć , żeby od razu się ze skrzynią biegów nie rozstać. I tak chyba trzeba będzie jakąś na zapasie wozić. Wóz podaje okrutnie, chociaż wczoraj mnie wystraszył - okazalo się że jedna gumka na wtrysku była nieszczelna. Zalewał się tak , że nie szło go odpalić.
Jak na lajtowe 0,7 bara to jestem bardzo zadowolony
Trochę musieliśmy niutona zmniejszyć , żeby od razu się ze skrzynią biegów nie rozstać. I tak chyba trzeba będzie jakąś na zapasie wozić. Wóz podaje okrutnie, chociaż wczoraj mnie wystraszył - okazalo się że jedna gumka na wtrysku była nieszczelna. Zalewał się tak , że nie szło go odpalić.
Miałem podobnie z tymi gumkami tyle, że mój odpalał ale chodził na 3 garczki, sprawdź czy oleju nie przybyło przez to.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Maszyna śliczna przez ostatnie lata nie straciła nic uroku aż mi się chce do mojego VVL suszarkę wsadzić
Poziom Nm jest na odpowiednim poziomie i cieszy, jedynie mogły w ciut szerszym zakresie się utrzymywać...
Poziom Nm jest na odpowiednim poziomie i cieszy, jedynie mogły w ciut szerszym zakresie się utrzymywać...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wtryski są z Subaru Imprezy GT
na te wtrsyki dostałeś dobra cene, bo troche przeżyły i wizualnie nie były w idealnym stanie. Ważne że mechanicznie działają.
Ja też czasem miałem problem z odpaleniem, ale nie wpadłem na pomysł z rozerwaną gumką...
Będzie jakaś ćwiartka grana ? Przypominam, że ja na podobnej mocy zrobiłem 13.004 . joke. Niech samochod jeździ bezawaryjnie na codzień i daje frajde kiedy trzeba.
Fajne, nisko wstające turbo do streetu
na te wtrsyki dostałeś dobra cene, bo troche przeżyły i wizualnie nie były w idealnym stanie. Ważne że mechanicznie działają.
Ja też czasem miałem problem z odpaleniem, ale nie wpadłem na pomysł z rozerwaną gumką...
Będzie jakaś ćwiartka grana ? Przypominam, że ja na podobnej mocy zrobiłem 13.004 . joke. Niech samochod jeździ bezawaryjnie na codzień i daje frajde kiedy trzeba.
Fajne, nisko wstające turbo do streetu
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Turbo śmieszne, właśnie takie same jak było u Ciebie ale na kulce, ciekawe czy seryjnie było montowane w tych SR20DET z Avenira czy ktoś jakiś tuning w japoni wykonał i zapakował to GT2554r - najmniejsza kulkowa turbina w ofercie Garretta
Poniżej porównanie suszarek (konfiguracja sprzętu niemal identyczna):
http://www.fmic.pl/product.php?id_product=331 - jej potencjał jeśli chodzi o KM został w pełni wykorzystany
A w to nie chce mi się wierzyć, niby tylko większe koło kompresji a wydajność +60KM:
http://www.fmic.pl/product.php?id_product=330
Poniżej porównanie suszarek (konfiguracja sprzętu niemal identyczna):
http://www.fmic.pl/product.php?id_product=331 - jej potencjał jeśli chodzi o KM został w pełni wykorzystany
A w to nie chce mi się wierzyć, niby tylko większe koło kompresji a wydajność +60KM:
http://www.fmic.pl/product.php?id_product=330
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio pisze:Turbo śmieszne, właśnie takie same jak było u Ciebie ale na kulce, ciekawe czy seryjnie było montowane w tych SR20DET z Avenira czy ktoś jakiś tuning w japoni wykonał i zapakował to GT2554r - najmniejsza kulkowa turbina w ofercie Garretta
Od 99 roku seryjnie kładli do Avenira turbo na kulkach.
Yapko, wtryski fakt, przymordowane trochę, zwłaszcza cięcie listwy diaksem nie wyszło im na zdrowie - opiłki powypalały dziury w sitku....
była potrzebna część listwy to ucieliśmy. Mowiłem że mają swoje wady, ale działają tak jak powinny mówiłem też że nie wyjmujemy tych wtrysków z listwy bo nie chcemy uszkodzić ich.
Powtórze - dobra cena była ? ona też nie wzięła sie z niczego
inaczej - Wszystkie 4 jeżdżą teraz na twoim samochodzie ?
Dlaczego deczko wyżej nie zrobiliście odcinki ?
ogolnie wszystkie wartości takie same, mieszczące sie w błedzie pomiarowym hamowni
Powtórze - dobra cena była ? ona też nie wzięła sie z niczego
inaczej - Wszystkie 4 jeżdżą teraz na twoim samochodzie ?
Dlaczego deczko wyżej nie zrobiliście odcinki ?
ogolnie wszystkie wartości takie same, mieszczące sie w błedzie pomiarowym hamowni
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Jeśli utrzyma sensowne doładowanie pod odcinką jest szansa na taki wynik.Coobcio pisze:A w to nie chce mi się wierzyć, niby tylko większe koło kompresji a wydajność +60KM:
http://www.fmic.pl/product.php?id_product=330
www.Ecu-Tune.pl
Sprzedaż, Montaż, Pomiary AFR, Strojenie
Sprzedaż, Montaż, Pomiary AFR, Strojenie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No właśnie dziwne GT2560 wydajniejsza a tańsza... Ja już z myślą o upgradzie mojej S13 zakupiłem koło kompresji z 60r
Jak wtryski były w dobrej cenie to okey, po czyszczeniu i wymianie oringa pracują jak należy.
Jak wtryski były w dobrej cenie to okey, po czyszczeniu i wymianie oringa pracują jak należy.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Cena była "very special" więc nie narzekam, podniesienie odcinki chyba nie ma sensu u mnie moc spada od 6500, u ciebie patrzac na wykres moc utrzymywała się do odcinki.yapko pisze:była potrzebna część listwy to ucieliśmy. Mowiłem że mają swoje wady, ale działają tak jak powinny mówiłem też że nie wyjmujemy tych wtrysków z listwy bo nie chcemy uszkodzić ich.
Powtórze - dobra cena była ? ona też nie wzięła sie z niczego
inaczej - Wszystkie 4 jeżdżą teraz na twoim samochodzie ?
Dlaczego deczko wyżej nie zrobiliście odcinki ?
ogolnie wszystkie wartości takie same, mieszczące sie w błedzie pomiarowym hamowni
Dzisiaj problem z odpalaniem powrócił, ciekawe - jak jest zimny odpala , jak gorący odpala, jak lekko ciepły to zelewa go w ch....
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Reszte oringow mozna sprawdzic i do ECU mastra dodac korekte po temperaturze...
Ps. zaktualizuj moc w podpisie na pierwszej stronie
Ps. zaktualizuj moc w podpisie na pierwszej stronie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM