MODEL: SUNNY GTI 1991, hatchback, 3D
SILNIK: SR20DE seryjnie 143 KM
UKLAD DOLOTOWY: stożek bezpośrednio na przeplywomierzu przerobionym z 50mm na 70mm UKLAD WYDECHOWY: kolektor SSAC, rury 2,25cala , środkowy przelot by Tomala, końcowy EL-TEC.
ELEKTRONIKA: wskazniki dodatkowe: woltomierz,ćiśnienie oleju, Ecu Master DETII
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: spręzyny H&R
UKLAD HAMULCOWY-seria
moc po owocnym Coobciowym strojeniu: 164,5 KM / 195 Nm
dane Gtech Pro RR
0-400m na kiepskich oponach powtarzalne 15,0s
0-100 6,71s - 6,9s
Body po zakupie:

po kilku zaprawkach lakierniczych:

no i wersja mniej więcej ostateczna:


A teraz najlepszy kawałek: SR20DE wyskoczyło spod maski i na jego miejsce wskoczyło coś troszkę mocniejszego SR20DET z Avenira(JDM). Na dodatek miałem farta - silnik jest z 1998roku czyli wyposażony w turbinę t25 na łożyskach kulowych.


W tym miejscu należą się duże podziękowania Coobciowi, który w 2 dni ogarnął całego swapa - motor odpalił od pierwszego kopa pomimo braku orurowania do turbo i paru innych gadżetów.
Teraz spokojnie czekam na powrót auta z Moto-Wydechu gdzie ogarniane jest orurowanie do FMIC oraz downpipe.