Strona 1 z 8

[ Primera] P10 LUKASA N/A**SR20DEH

: 2010-03-16, 14:38
autor: lukasgt
Chciałbym zaprezentować swoje nismo na NISSANZONE[na NKP cały projekt N/A]

MODEL;--primera p10 z 1995 roku w wersji SE[bardzo bogate wyposażenie],sedan
KOLOR;--zielony butelkowy metalic
SILNIK;-- SR20DEH ALMERA GTi

nie bede rozwodził sie nad seryjnymi aspektami tego auta bo ma to co każda primera z 1995 r w bogatej wersji

skupię się na opisie modyfikacji auta które jest TOTALNYM SLEEPEREM

W wersji N/A[czyli wolnossącej] udało się wykrzesac 171km196nm
przy wałkach PIPERCAMS ,nie ruszanej głowicy,oraz wydechu 2.1 cala[z p11.144 i maximy]

autko miało zostac sprzedane więc bez większego namysłu wyprzedałem wiele części m.in kolektor SSAC ,wtryski z 200sx turbo,i waqłki rozrządu PIPERCAMS

ze 171km zostało ok 135-145km[cały czas nie po drogdze mi na hamownię]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUTKO JEDNAK ZOSTAJE U MNIE I MUSI PRZEJŚĆ MNÓSTWO NOWYCH MODÓW
N/A to przeszłość teraz przymierzam się do montażu turbospręzarki-na początek SOFT TURBO bez IC[koszty musze puki co ograniczyć]
turbo najprawdopodobniej garret T3 lub T28 -całym projektem zajmie się jak zwykle Dr.Nismo vel. COOBCIO

na sam początek silnik zostanie wyremontowany i przygotowany pod moce rzędu 300km[ale to daleka przyszlość]--ruszamy z końcem kwietnia-ATAK NA 200KM 260NM
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

a żeby było ciekawiej to nismo bedzie jeździć na LPG[przy wolnossącym silniku po ostatnich strojeniach AFR uzyskuje lepsze czasy przyspieszeń niz na benzynie]
:hah:
za całośc bedzie odpowiedzialny ECUMASTER który służy mi już dłuższy czas
ps. bombel-czas na zdjęcia do projektu :papa:

FOTY:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2010-03-16, 15:08
autor: dylson
Czyli jednak zostajesz przy sprawdzonym sr. Troche szkoda bo myslalem, ze wreszcie ktos grubo wejdzie w maxime :-) Konkurencja w zaturbionych primerach zapowiada sie ciekawie :->

: 2010-03-16, 15:18
autor: lukasgt
oj Dylson nawet nie wiesz jaż bardzo żałuję że nie uda mi się w maxi wejść--musiałem uznać wyższe dobro[ ciągłe kłotnie z kobietą na temat aut mnie wykańczają]

ale mam pole do popisu z p10 tką --zawsze były N/A a teraz czas na zabawy z turbo 8-)

: 2010-03-16, 21:13
autor: Coobcio
P10 fajnie się prowadzi, swojego czasu nieźle dawała czadu w BTCC, sam pomału zastanawiam się czy wszytkich zabawek ktore mam w czarnym Sunny GTi-R Look nie wpakować w Primerę P10 w sedanie do tego zrobić z niej wydmuszę z klatką i kubełkami...

U Ciebie to poza turbo instalacją i remontem silnika przewiduję jedynie, minimalne obniżenie auta, jakieś ładne koło 16" i progi boczne z GT...

: 2010-03-16, 21:49
autor: lukasgt
tak ja jestem prawie wrogiem wszelakich modyfikacji zewnętrznych ale zawias to podstawa
bo i tak seryjne sprężyny sa juz zmęczone
a i o felgach czas bedzie pomyślec bo moment zwiększy sie wydatnie>> czas wreszcie pociągnąć PROJEKT TURBO

: 2010-03-17, 11:11
autor: NadiR
Do P10 Turbo to nie ma lepszego, bardziej motywującego filmu: :)

http://www.youtube.com/watch?v=PxO9dXIw ... re=related


Trochę podaje ;)

: 2010-03-17, 19:20
autor: Coobcio
Hehe a ktoś kiedyś mówił że po co w ośce tyle mocy... Dobre opony, wysterowane doładowanie w funkcji prędkości i idzie się łapać z czterołapami :D

Ps. Lukas a może by tak dokończyć projekt mojej srebrnej primery ale w twojej budzie tzn 318KM i 419Nm do pobicia - wchodzisz w to :) ??

: 2010-03-17, 21:23
autor: lukasgt
oj kusisz kusisz--ale takie moce tylko do uzyskania przy dużej turbodziurze są...a ja jeżdżę tak dużo po trasie że potrzebuję coś co wstaje od 2500 obrotów
ale słyszałem że jużmasz kilka gratów do mojego autka?hę??

musze pokompletować jeszcze jakieś LICZNIKI dodatkowe,koniecznie ZAWÓR UPSSS no i niepotrzebnie pozbyłem sie za bezcen WTRYSKÓW z 200Sx-a...

ps. ten film znam już bardzooo dobrze--chociaż wydaje mi się że COOBCIA P10 lepiej podawała

: 2010-03-17, 22:06
autor: NadiR
lukasgt pisze:--chociaż wydaje mi się że COOBCIA P10 lepiej podawała

To ile ta srebrna sucz miała do paki? :->


Też mnie kusi turbo, ale w 1.6 - nie ma to jak z grubej rury uderzyć ;), tylko że na torze będzie bida bo mnie do Evo i Subarek raczej wrzucą :-/

: 2010-03-17, 22:15
autor: lukasgt
wiem że jego srebrna sucz do 180km/h jechała równo z 321konnym m3...

: 2010-03-17, 22:23
autor: NadiR
lukasgt pisze:wiem że jego srebrna sucz do 180km/h jechała równo z 321konnym m3...
a potem? lekko czy mocno ją...?

: 2010-03-18, 09:02
autor: andy_czarny
Coobcio pisze:Hehe a ktoś kiedyś mówił że po co w ośce tyle mocy... Dobre opony, wysterowane doładowanie w funkcji prędkości i idzie się łapać z czterołapami
inna opcja to poszukac primerki z napedem na 4 lapy bo byly takie w wersji limitowanej w jamims kamelonie czy innym czym pomalowane

co do samego autka to czekam na pierwsze efekty z prac ;)

: 2010-03-18, 10:40
autor: Ryba
Albo rzeźbić i graty wsadzić od Sunny 4x4 były takie wersje Travel

Tyle że mogło by to raczej nie wytrzymać takich mocy hm.. i duzo by było zabawy z tym ..

: 2010-03-18, 21:13
autor: lukasgt
skupię się na OŚCE bo p10 ma świetny zawias-naprawdę dobrze prowadzi się w zakrętach i jest posłuszna na drodze-musze tylko zlikwidowac luzy po zimie no i jakieś sprężyny LESJOFORSA wrzucić

ps jaki zawór upustowy polecacie żeby był NAPRAWDE GŁOŚNY??bo jak robić PSS to już tak żeby to było słychać :D

: 2010-03-19, 00:57
autor: Kenet
Greddy Type RS daje rade w Ibizie i ma naprawdę donośny dźwięk. Albo jakiś sekwencyjny no HKS SSQV tylko nie każdemu pasuje ten dźwięk.

: 2010-03-19, 15:03
autor: lukasgt
dziękować kenet za podpowiedzi

--dziś coobcio namawiał mnie na kontynuowanie modów w oparciu o zestaw ze srebrnej[ten 320km 420nm] ale to dla mnie chyba za dużo jak na początek zabawy z DOŁADOWANIEM--szukam jakiejś t28 lub t3

: 2010-03-19, 15:15
autor: xtomek
Szerooookie nadkola i można się przymierzać :-P

: 2010-03-21, 22:15
autor: lukasgt
za szeroko też nie planuje laczków dawać
ostatnio doszliśmy z coobciem czemu auto nie prowadzi się najlepiej--z jednej strony omyłkowo została zamontowana zwrotnica z p11...-nie da sięustawić ani geometrii ani zbieżności ,ale w GARAGE już czeka zwrotnica z p10 więc niebawem wróci wsio do normy

a co do PROJEKTU TURBO to musze jednak pomyśleć o montażu IC co by potem na lato za szybko nie puchła turbina
ps. wczoraj znalazłem o taki filmik z p10 >http://www.youtube.com/watch?v=-4QTKSZ8zgc

zacnie odpycha się to autko--TAKI KIERUNEK WŁAŚNIE MUSZĘ OBRAĆ:))

: 2010-03-22, 21:58
autor: Coobcio
Turbina pocić latam się nie będzie a raczej w komorze spalanie będzie skwarno... Mniej powietrza mniejsza moc i może dojść do spalania stukowego jak zbyt mocno dowalony będzie zapłon :D

: 2010-03-22, 22:46
autor: KTR
śledze losy Primery już jakiś czas, ciekawe co wyjdzie z modzenia ;-) co planujesz z zawiasem?? może wstawisz jakieś foty jak prezentuje sie auto :)
pozdro

: 2010-03-22, 23:29
autor: lukasgt
hmm,foto bedzie jak wreszcie auto umyję --zresztą nie ma na co patrzeć zwykła p10 SE tylko ze znaczkiem ferrari na tylnej klapie[ :) ],a i na stalowych 15--zawsze do tyłu jestem z wyglądem auta

zas zawias musze ogarnąć i to ju zw najbliższym czasie--myśle o gazowych KYB lub TOKICO oraz sprężyny -30mm LESJOFORS-nie bede robił żadnych mega zawiasów gwintów i t p bo mnie nie stać[jutro bede znał ceny nowego amortyzowania]

9 kwietnia auto jedzie do COOBCIO GARAGE na remonta silnika-odprężanie też apotem to jużtylko z 1000km docierania i wjeżdzamy z czymś konkretnym pod mache myślę--strasznie mnie ciekawi jakto wszystko bedzie grało na LPG

: 2010-03-23, 14:08
autor: NadiR
lukasgt pisze:skupię się na OŚCE bo p10 ma świetny zawias-naprawdę dobrze prowadzi się w zakrętach i jest posłuszna na drodze-
To fakt, dużo wytrzymalszy niż w P11, jedynie zwrotności
brakuje.
lukasgt pisze: musze tylko zlikwidowac luzy po zimie no i jakieś sprężyny LESJOFORSA wrzucić
Dużo dałeś bo jak założę 7x15, (które się właśnie piaskują i w biel malują ;) ) + 195/50 to prześwity będą okropne, ale nie che mieć betonu, jedynie niżej.

: 2010-03-23, 18:57
autor: bodek
sory Coobciu, pomyliłem cytowanie z edycja i zniknął mi twój pościk. Oto on:

Coobcio:
Instalację LPG masz bardzo męską obstawiam że do ok 200-230KM powinna sobie poradzić. :) Interfejs do niej mam a przede wszystkim talent i wiedzę do strojenia gaziku tak więc porządnie się ją ogarnie :)

a chciałem dodać, że coś ostatnio dużo turbo Prim powstaje. Chłopaki dorastają to i preferencje mocowe się zmieniają ;-) ? Powodzenia w projekcie! :-)

: 2010-03-23, 21:16
autor: lukasgt
bodek pisze:


a chciałem dodać, że coś ostatnio dużo turbo Prim powstaje. Chłopaki dorastają to i preferencje mocowe się zmieniają ;-) ? Powodzenia w projekcie! :-)
hahaha-"chłopaki dorastają-"-pewnie starszy jestem od ciebie bodek,i dzieciaty podwójnie,hihi-ale mi humor poprawiłeś,dzięki :hah:

ale dorastam do czegos ciekawszego ni zdłubanie w wolnossaku SR20[6 razy to przerabiałem]

: 2010-03-24, 10:45
autor: RooS
lukasgt pisze: ale dorastam do czegos ciekawszego ni zdłubanie w wolnossaku SR20[6 razy to przerabiałem]
:D IHI! i niech moc będzie z tobą :)

: 2010-03-24, 19:02
autor: bodek
lukasgt pisze:ale dorastam do czegos ciekawszego ni zdłubanie w wolnossaku SR20[6 razy to przerabiałem]
właśnie taki miał być wydźwięk mojego posta ale... :-> jak już będę dzieciaty to też sprawię sobie turbo woza :mrgreen:

: 2010-03-24, 21:58
autor: lukasgt
popieram turbo wozy -turbo tatusiów

ps. byłem dziś na obgadaniu spraw mojego autka u KUBY,no i doszliśmy chyba do wniosku że najbardziej rozwojowe bedzie zeswapowanie SR20DET z avenira do mojej primki,zamiast robienia remontu silnika starego

DET na który się zdecyduję najprawdopodobniej ma już turbinę GT25RS co powinno zaowocować dobrymi osiągami i zerowym lagiem--co na to powiecie?

: 2010-03-24, 22:22
autor: bombel
Na bank mniej kombinacji jak remont plus uturbianie :)

: 2010-03-24, 22:28
autor: Coobcio
Jedyna słuszna droga... na razie maks budżetowo bez IC na jakimś orurowaniu z kibel rur i symbolicznym doładowaniu... Ale tak czy siak bez pompy paliwa wallbro się nie obejdzie...

: 2010-03-24, 22:31
autor: lukasgt
wiem dlatego pierwsze co zrobioę to zakupię nowa pompę i nowe sprzegło