MODEL;--primera p10 z 1995 roku w wersji SE[bardzo bogate wyposażenie],sedan
KOLOR;--zielony butelkowy metalic
SILNIK;-- SR20DEH ALMERA GTi
nie bede rozwodził sie nad seryjnymi aspektami tego auta bo ma to co każda primera z 1995 r w bogatej wersji
skupię się na opisie modyfikacji auta które jest TOTALNYM SLEEPEREM
W wersji N/A[czyli wolnossącej] udało się wykrzesac 171km196nm
przy wałkach PIPERCAMS ,nie ruszanej głowicy,oraz wydechu 2.1 cala[z p11.144 i maximy]
autko miało zostac sprzedane więc bez większego namysłu wyprzedałem wiele części m.in kolektor SSAC ,wtryski z 200sx turbo,i waqłki rozrządu PIPERCAMS
ze 171km zostało ok 135-145km[cały czas nie po drogdze mi na hamownię]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUTKO JEDNAK ZOSTAJE U MNIE I MUSI PRZEJŚĆ MNÓSTWO NOWYCH MODÓW
N/A to przeszłość teraz przymierzam się do montażu turbospręzarki-na początek SOFT TURBO bez IC[koszty musze puki co ograniczyć]
turbo najprawdopodobniej garret T3 lub T28 -całym projektem zajmie się jak zwykle Dr.Nismo vel. COOBCIO
na sam początek silnik zostanie wyremontowany i przygotowany pod moce rzędu 300km[ale to daleka przyszlość]--ruszamy z końcem kwietnia-ATAK NA 200KM 260NM
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
a żeby było ciekawiej to nismo bedzie jeździć na LPG[przy wolnossącym silniku po ostatnich strojeniach AFR uzyskuje lepsze czasy przyspieszeń niz na benzynie]
![:hah:](./images/smilies/rotfl.gif)
za całośc bedzie odpowiedzialny ECUMASTER który służy mi już dłuższy czas
ps. bombel-czas na zdjęcia do projektu
![:papa:](./images/smilies/bye.gif)
FOTY: