[ 200SX] Nissan Silvia by Daniel's
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 200SX] Nissan Silvia by Daniel's
Witajcie.Po długim okresie poszukiwania dla siebie Nissana trafił mi się piękny egzemplarz.
Poprzedni właściciel wprowadził sporo zmian , ja wprowadziłem następne i w planach są kolejne.
Przyszedł czas pokazać moją niunie
Nissan Silvia 2000r
Wyposażenie standardowe:
- jasna skórzana tapicerka
- el. szyby i lusterka
- klima (świeżo nabita i odgrzybiona)
- ABS
- podgrzewane fotele
- xenony (zamontowane dodatkowo)
SILNIK SR20DET
turbo Garrett GT 28 R na Ball Bering (GT 2860 R) ar.60
świece NGK stopień zimniejsze niż seria
przewody wodne i olejowe turbiny w oplocie
zaślepiony zawór EGR
podstawka pod filtr oleju z wyjściem na czujnik (zamontowany pod nim jest zegar temp. oleju
olej w silniku Valvoline VR1 Racing 10W-60
UKŁAD DOLOTOWY:
Duży FMIC z orurowaniem
blow off HKS ssqv 3
filtr stożkowy K&N
MBC (manual boost controler)
UKŁAD WYDECHOWY:
Downpipe i frontpipe 3” (już nie pamiętam firmy, sprowadzany z UK)
Catback Blitz Nur Spec R 3”
ELEKTRONIKA:
Turbotimer HKS
Wskaźniki ciśnienia doładowania , temperetury oleju , temperatury spalin AutoGauge z serii SM/SM peak
Komputer sterujący pracą silnika NISTUNE
UKŁAD NAPĘDOWY:
Short shifter B&M
Szpera (seryjna 25%) zacieśniona podkładkami do ok.50-60%
Lekkie koło zamachowe ACT Street Lite (waga 6,2 kg - seryjne ważyło ponad 10 kg)
sprzęgło organiczne ACT (do 500 Nm)
jednoczęściowy wał aluminiowy firmy Driveshaft (nie ma problemów z gumową podporą wału i waży połowę tego co normalny
Olej w skrzyni i dyfrze MOTUL
ZAWIESZENIE:
Gwint K-Sport wersja street (przednie amorki regenerowane i teraz spisują się świetnie, bardzo dobrze tłumią dziury jak na gwint)
Wszystkie gumy wymienione na poliuretany (czerwony,żółty), nawet te w tylnym wózku
Rozpórki przód-tył Apex Performance
Tylni wózek wypiaskowany i polakierowany proszkowo
Podwozie, profile zamnkięte i wewnetrza część karoserii zabezpieczone środkami antykorozyjnymi
Końcówki drążków kierowniczych Bilstein
KOŁA:
Felgi Japan Racing JR3 18x8 przód, 18x9 tył, opony semi slick Federal 595 RS-R 225/40 przód, 245/35 tył
Dystanse przelotowe z przodu 5mm
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: zaciski i tarcze z nissana 350Z, zaciski czterotłoczkowe , tarcza 324 mm
Tył:seria 200sx - 280mm-) seryjne tarcze i klocki (zaciski pomalowane w kolorze przednich)
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
WNĘTRZE:
Deska rozdzielcza ,tunel środkowy i przednie słupki pokryte flokiem
Dodatkowe wskaźniki na słupku
Drewniane wstawki zamienione metoda hydrografiki na Black Piano
Gałka zmiany biegów NISMO
Fotele Kubełkowe Mirco GT – homologowane
Pasy szelkowe 4-ro punktowe OMP 4M- homologowane
Naba MOMO, kierownica Sparco
Czarna skórzana kanapa z tyłu,czarny mieszek,czarne dywaniki
Zamontowane białe kierunki boczne i przednie , dokładka przedniego zderzaka
Na hamownii zmierzona 300KM i 380 NM, od niecałych 3000 obr./min do odcinka trzyma ładnie ciśnienie 1 bar.
Poprzedni właściciel wprowadził sporo zmian , ja wprowadziłem następne i w planach są kolejne.
Przyszedł czas pokazać moją niunie
Nissan Silvia 2000r
Wyposażenie standardowe:
- jasna skórzana tapicerka
- el. szyby i lusterka
- klima (świeżo nabita i odgrzybiona)
- ABS
- podgrzewane fotele
- xenony (zamontowane dodatkowo)
SILNIK SR20DET
turbo Garrett GT 28 R na Ball Bering (GT 2860 R) ar.60
świece NGK stopień zimniejsze niż seria
przewody wodne i olejowe turbiny w oplocie
zaślepiony zawór EGR
podstawka pod filtr oleju z wyjściem na czujnik (zamontowany pod nim jest zegar temp. oleju
olej w silniku Valvoline VR1 Racing 10W-60
UKŁAD DOLOTOWY:
Duży FMIC z orurowaniem
blow off HKS ssqv 3
filtr stożkowy K&N
MBC (manual boost controler)
UKŁAD WYDECHOWY:
Downpipe i frontpipe 3” (już nie pamiętam firmy, sprowadzany z UK)
Catback Blitz Nur Spec R 3”
ELEKTRONIKA:
Turbotimer HKS
Wskaźniki ciśnienia doładowania , temperetury oleju , temperatury spalin AutoGauge z serii SM/SM peak
Komputer sterujący pracą silnika NISTUNE
UKŁAD NAPĘDOWY:
Short shifter B&M
Szpera (seryjna 25%) zacieśniona podkładkami do ok.50-60%
Lekkie koło zamachowe ACT Street Lite (waga 6,2 kg - seryjne ważyło ponad 10 kg)
sprzęgło organiczne ACT (do 500 Nm)
jednoczęściowy wał aluminiowy firmy Driveshaft (nie ma problemów z gumową podporą wału i waży połowę tego co normalny
Olej w skrzyni i dyfrze MOTUL
ZAWIESZENIE:
Gwint K-Sport wersja street (przednie amorki regenerowane i teraz spisują się świetnie, bardzo dobrze tłumią dziury jak na gwint)
Wszystkie gumy wymienione na poliuretany (czerwony,żółty), nawet te w tylnym wózku
Rozpórki przód-tył Apex Performance
Tylni wózek wypiaskowany i polakierowany proszkowo
Podwozie, profile zamnkięte i wewnetrza część karoserii zabezpieczone środkami antykorozyjnymi
Końcówki drążków kierowniczych Bilstein
KOŁA:
Felgi Japan Racing JR3 18x8 przód, 18x9 tył, opony semi slick Federal 595 RS-R 225/40 przód, 245/35 tył
Dystanse przelotowe z przodu 5mm
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: zaciski i tarcze z nissana 350Z, zaciski czterotłoczkowe , tarcza 324 mm
Tył:seria 200sx - 280mm-) seryjne tarcze i klocki (zaciski pomalowane w kolorze przednich)
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
WNĘTRZE:
Deska rozdzielcza ,tunel środkowy i przednie słupki pokryte flokiem
Dodatkowe wskaźniki na słupku
Drewniane wstawki zamienione metoda hydrografiki na Black Piano
Gałka zmiany biegów NISMO
Fotele Kubełkowe Mirco GT – homologowane
Pasy szelkowe 4-ro punktowe OMP 4M- homologowane
Naba MOMO, kierownica Sparco
Czarna skórzana kanapa z tyłu,czarny mieszek,czarne dywaniki
Zamontowane białe kierunki boczne i przednie , dokładka przedniego zderzaka
Na hamownii zmierzona 300KM i 380 NM, od niecałych 3000 obr./min do odcinka trzyma ładnie ciśnienie 1 bar.
Ajjjj, aż kluje w oczy taka jest piękna ta s14a ! Felga siadła idealnie jeśli chodzi o kolor i wzór.
viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Bardzo ładny egzemplarz, na zdjęciach wygląda jakby przeszedł detaling, ale skoro może być lepiej...
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
NissanDreams, to jest moje pierwsze RWD.
marcins, pełna korekcja lakieru czy wyczyszczenie środka to 50% sukcesu, zabezpieczenie polerowanego lakiery czy czyszczonego wnętrza to kolejne 50% sukcesu.
marcins, pełna korekcja lakieru czy wyczyszczenie środka to 50% sukcesu, zabezpieczenie polerowanego lakiery czy czyszczonego wnętrza to kolejne 50% sukcesu.
Pełna korekta lakieru,zabezpieczenie lakieru,czyszczenie wnętrz, czyszczenie komory silnika AUTODETAILING - 514028014
To chyba nie o tych samych mówimy. Silvia była strojona w Warszawie w http://ecu-tune.pl/
Ostatnio zmieniony 2015-02-03, 19:45 przez Daniel's, łącznie zmieniany 1 raz.
Posprzątałem nieco i Panowie, proszę o spokój. Koniec OFFTOPU. Jeśli pojawią się jakieś wycieczki osobiste, to każdy dostanie ode mnie prezent.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_