[Sunny] Nissan Sunny GTI SR20DE N14 94' by zwii
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Nissan Sunny GTI SR20DE N14 94' by zwii
Witam wszystkich serdecznie. Zakup opisywanego Sunnego byl dość spontaniczny i nie ukrywam, ze nie sądziłem ze tak polubię to auto Zamysł kupna auta tego typu opierał się na planie startu w Classic Auto Cup czyli mialo być ciekawie, w miare mocno i w miarę lekko. Sunniak będzie wykorzystywany tylko okazyjnie własnie do tego typu imprez, ewentualnie zlotów i nie będzie jeździć na co dzień. Wszelkie modyfikacje mojego egzemplarza będą darzyć do doprowadzenia go do idealnego stanu z zachowaniem performu do wykorzystania go na torze
Historia auta jest całkiem ciekawa, ponieważ poprzedni właściciel tez traktował go jako zabawkę i miał go prawie 7 lat. Przełożyło się na jego stan, co niewątpliwie jest dość rzadkie w autach z tych lat a co więcej w Nissanach Oczywiście nie obyło się bez modyfikacji i Nissan prezentuje się następująco:
Zdjęcia wykonania jeszcze poprzedniego właściciela. Aktualnie nie ma za bardzo warunków na ładne fotki, tym bardziej ze Sunny stoi u sąsiada obok w jego garażu, bo mój jest cały czas wykorzystywany... Pewnie kilka osob z forum zna ten samochód, chociaż nigdy nie doczekał się swojego oddzielnego tematu.
W najbliższym czasie wlecą pewnie jakieś porządne kubełki z pasami, chłodnica oleju, wydajniejszy wentylator na chłodnice z dodatkowym wlacznikiem, wyleci klima i chodzi mi tez po głowie maska z Pulsara, ale to jak już ciepło będzie
Reasumując aktualnie zbieram graty a Nissan zimuje w suchym garażu i zimy nie zobaczy. Mam nadzieje, ze na forum panuje przyjazna atmosfera i wiele się od siebie wzajemnie nauczymy !
Historia auta jest całkiem ciekawa, ponieważ poprzedni właściciel tez traktował go jako zabawkę i miał go prawie 7 lat. Przełożyło się na jego stan, co niewątpliwie jest dość rzadkie w autach z tych lat a co więcej w Nissanach Oczywiście nie obyło się bez modyfikacji i Nissan prezentuje się następująco:
Zdjęcia wykonania jeszcze poprzedniego właściciela. Aktualnie nie ma za bardzo warunków na ładne fotki, tym bardziej ze Sunny stoi u sąsiada obok w jego garażu, bo mój jest cały czas wykorzystywany... Pewnie kilka osob z forum zna ten samochód, chociaż nigdy nie doczekał się swojego oddzielnego tematu.
W najbliższym czasie wlecą pewnie jakieś porządne kubełki z pasami, chłodnica oleju, wydajniejszy wentylator na chłodnice z dodatkowym wlacznikiem, wyleci klima i chodzi mi tez po głowie maska z Pulsara, ale to jak już ciepło będzie
Reasumując aktualnie zbieram graty a Nissan zimuje w suchym garażu i zimy nie zobaczy. Mam nadzieje, ze na forum panuje przyjazna atmosfera i wiele się od siebie wzajemnie nauczymy !
Ostatnio zmieniony 2015-01-11, 21:04 przez zwii, łącznie zmieniany 1 raz.
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jednak korci mnie VE plus jakies ciekawe wałeczkiAd@mus pisze:zwii, jakie VE, to ori sztuka z tego co pamiętam miała 182ps i ponad 200nm, i to w zwykłym DE!!
postaw się z jakims VE i porównaj cwiatke
Niedużo bo tylko wydech, dolot, DET plus strojenie, przepustka jest większa i jakiś tam mały porting kolektora.veather pisze:Bardzo ładna sztuka pogratulować...
W silniku było coś grzebane??
zwii, tylko te ponad 200ps VE osiąga na fazie, poszukaj wałków do sr20de o podobnych czasach jak ma VE i powinienies osiagnac calkiem przyjemne cyferki, ale o tym możesz poczytać w temacie w dziale technicznych "modyfikacje sr20de"
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Zrobiłem porządki z gratami które dostałem od poprzedniego właściciela
Kloce do aktualnych zacisków Winmax. Z tego co czytałem skuteczność taka jak Ferodo DS2000 i do tego maja fajne znaczki na pudełku
2 Tłoczki na przód od Mitsu EVO, piaskowanie i kolor wkrótce. Od jakiego auta pasuje P&P tarcza 280mm ? Clio II ?
Wieksze serwo, podobno ze pasuje P&P. Pytanie od czego to jest ?!
Poli na tył, na moje oko to Powerflexy. Wg mnie brakuje na pewno gum stabilizatora... Czy ktoś pamięta z głowy których jeszcze brakuje ? Btw, nigdy nie montowałem poli w swoich autach i pytanie czy uzywa sie jakiegos specjalnego smaru ? Wiem niektore poli piszcza, czego bym nie przeżył chyba
Kloce do aktualnych zacisków Winmax. Z tego co czytałem skuteczność taka jak Ferodo DS2000 i do tego maja fajne znaczki na pudełku
2 Tłoczki na przód od Mitsu EVO, piaskowanie i kolor wkrótce. Od jakiego auta pasuje P&P tarcza 280mm ? Clio II ?
Wieksze serwo, podobno ze pasuje P&P. Pytanie od czego to jest ?!
Poli na tył, na moje oko to Powerflexy. Wg mnie brakuje na pewno gum stabilizatora... Czy ktoś pamięta z głowy których jeszcze brakuje ? Btw, nigdy nie montowałem poli w swoich autach i pytanie czy uzywa sie jakiegos specjalnego smaru ? Wiem niektore poli piszcza, czego bym nie przeżył chyba
Ostatnio zmieniony 2015-01-11, 21:29 przez zwii, łącznie zmieniany 2 razy.
serwo jest z Primery P10 lub pierwszych modeli P11, a czy pasuje to zależy bo są dwa sposoby zarabiania przewodów hamulcowych i nakrętki są mniejsze i większe
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
I własnie otwiera się dyskusja która przebija się przez większość tematów na tym forum...
Bo żeby teraz cokolwiek więcej osiągnąć to musiałbym kupić wałki, regulowane kółka, wyżej zakręcić czyli tez talerzyki i sprężynki Z tego co się orientuje aftermarket wychodzi w miarę. Tomei i Braian Crover 262 i 272 są dostępne po 350$ nawet, ale pytanie czy nie ma jakiegoś magicznego tricku jak to w przypadku VE + SR16 N1 CAMS
Druga opcja to VE + mój wydech, dolot i DET którego już mam przybliżonym kosztem jak bym miał inwestować w wałki etc w aktualnym DE. Swap i tak by się odbył u mnie w garażu, wiec te koszty przynajmniej mi odejdą.
Czy myślał ktoś o kupnie kolektora ssącego od DET'a ? Pasuje ? Można wyrwać chińczyki używane w sensownych pieniądzach, gdzie dodatkowo przepustka od razu jest P&P 70mm.
Bo żeby teraz cokolwiek więcej osiągnąć to musiałbym kupić wałki, regulowane kółka, wyżej zakręcić czyli tez talerzyki i sprężynki Z tego co się orientuje aftermarket wychodzi w miarę. Tomei i Braian Crover 262 i 272 są dostępne po 350$ nawet, ale pytanie czy nie ma jakiegoś magicznego tricku jak to w przypadku VE + SR16 N1 CAMS
Druga opcja to VE + mój wydech, dolot i DET którego już mam przybliżonym kosztem jak bym miał inwestować w wałki etc w aktualnym DE. Swap i tak by się odbył u mnie w garażu, wiec te koszty przynajmniej mi odejdą.
Czy myślał ktoś o kupnie kolektora ssącego od DET'a ? Pasuje ? Można wyrwać chińczyki używane w sensownych pieniądzach, gdzie dodatkowo przepustka od razu jest P&P 70mm.
Ustaw się z jakimś VE na kresce i zobacz różnice żeby sie nie okazało że różnica znikoma będzie...Pod maską wygląda kotnie i i moc też ma wsadzić wałki i jeździć
Najładniejsze auto na tym forum wywalił bym tylko to coś z pod przedniego zderzaka u nie bawił sie w jakieś maski z GTIRa tylko zostawił takie OEM+
Najładniejsze auto na tym forum wywalił bym tylko to coś z pod przedniego zderzaka u nie bawił sie w jakieś maski z GTIRa tylko zostawił takie OEM+
Jak widać wyżej, im wiecej osób sie wypowiada tym więcej opinii
Jestem ciekawe jakie dokładnie mody poczynil Limon u siebie uzyskując te 230PS i dość zblizony moment. Nie ukrywam ze taki jest moj target na N/A.
Foo niestety nie ma czasu na dłubanie rozporek
Jestem ciekawe jakie dokładnie mody poczynil Limon u siebie uzyskując te 230PS i dość zblizony moment. Nie ukrywam ze taki jest moj target na N/A.
Foo niestety nie ma czasu na dłubanie rozporek
viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI
zwii, nie wazna jest moc maksymalna tylko zakresy w jakich jest ona dostępna, tym bardziej ze będziesz jezdzil torowo a nie na kreske
dlatego weź wpaku dobry zawias i lataj, naprawdę nie trzeba w tym projecie przesadzac
dlatego weź wpaku dobry zawias i lataj, naprawdę nie trzeba w tym projecie przesadzac
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
znowu będzie pindolenie który silnik lepszy?
zwii, na zdjęciach auto wygląda naprawde na zadbane. fajnie gdybyś pojawił się nim na zlocie. pewnie wszyscy bardzo chętnie zobaczyliby na żywo Twoje auto
[ Dodano: 2015-01-12, 15:29 ]
a co do poligumek, ja w zestawie do 100nx'a otrzymałem jakiś smar. czy jest on jakiś specjalny niestety nie wiem, ponieważ nic na pojemniczku od niego nie ma napisane...
zwii, na zdjęciach auto wygląda naprawde na zadbane. fajnie gdybyś pojawił się nim na zlocie. pewnie wszyscy bardzo chętnie zobaczyliby na żywo Twoje auto
[ Dodano: 2015-01-12, 15:29 ]
a co do poligumek, ja w zestawie do 100nx'a otrzymałem jakiś smar. czy jest on jakiś specjalny niestety nie wiem, ponieważ nic na pojemniczku od niego nie ma napisane...
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859