Strona 1 z 1

[ Micra] K11 2002 by pawcio4 garrage

: 2014-11-22, 00:39
autor: pawcio4
MODEL: Micra K11 2002 lift
SILNIK: 1,0
MOC: 60km
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria bez środkowego
ELEKTRONIKA: seria: klimatyzacja, webasto, 4poduszki, +centralny z pilota
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT:
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: głośniki seria , radio Panasonic
PLANY:
CG1,3 , pomalowanie całego silnika, kute tłoki, turbo, 160-200km, twardszy ale nie niższy zawias, większe hamulce, felgi 17", fotele przednie od 323f ba, zaprawki, rozpórki, malowanie kolor: niebieski-subaru

JEST:
CG13 z 96r z pokładzie - pierwszy odpal [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QZOJwPzFxPA[/youtube]
uruchomiona klima
przetoczone tarcze, nowe klocki i okładziny

Zdjęć całej micry na razie niestety nie mam ale postaram się to w najbliższym czasie naprawić

: 2014-11-22, 01:07
autor: killer2000
grube plany widzę, powodzenia w modach

: 2014-11-22, 11:51
autor: pawcio4
Turbina i intercooler już czekają aż znajdę pieniążki na świnkę.
Właśnie, jaką świnkę polecicie do k11?
Mam jeszcze problem po swapie z ogromnym spalaniem coś ok 15-20l bp.
silnik cg13 koło zamachowe od cg10 koło rozrządu pośrednie z cg10, kolektor dolotowy z wtryskami i przepustnicą od cg10, cewko-moduły z cg10, skrzynia cg10, lambdy z cg10.
Jakieś pomysły?
Zdławiłem mechanicznie przepływomierz gdzieś o połowę rezultat: famuła przy zmianie biegu

: 2014-11-22, 11:57
autor: bombel
pawcio4, esumaster 2 lub 3

: 2014-11-22, 12:32
autor: radziejwwl
1,3 turbo ? bez dotykania sie do niego , powodzenia ;)

: 2014-11-22, 19:54
autor: Andrzej.
Witam,

Plany ciekawe. Pochwal się autem i dodaj zdjęcia w wolnej chwili :)

: 2014-11-22, 23:20
autor: Mariusz.b86
No widzę ze szykuje się kolejna ciekawa micrunia :-)

: 2014-11-23, 22:40
autor: pawcio4
radziejwwl pisze:1,3 turbo ? bez dotykania sie do niego , powodzenia ;)
co to znaczy dla Ciebie bez dotykania sie do niego?

Andrzej. Na razie walczę ze "zdjęciami google" co i jak zrobić żebyście mogli oglądać na bieżąco .
Ale szczerze pisząc nie mam jeszcze zdjęć całego auta.
weekend miałem bardzo zajęty i znowu nie było czasu ich zrobić ale za to w wolnej chwili dziś zrobiłem flansze redukcyjna na przepustnice z 1,0 na kolektor od 1,3 i wsadziłem kolektor z wtryskami od 1,3.

: 2014-11-23, 22:47
autor: Mariusz.b86
Prawdopodobnie chodzi o rozbieraniu silnika i wymiany uszczelki na odprężająca ja to tak rozumiem.

: 2014-11-23, 22:52
autor: BaSsGrU
Fajne plany 3 mam kciuki :)
Pytanie mam gdzie namierzyłeś kute części do tego silnika ?

: 2014-11-24, 00:14
autor: pawcio4
Uszczelka wiadomix :!: Z kutych to jedynie tłoki. Znalazłem kilka w uk. W Olsztynie chłopaki z hurtowni powiedzieli mi, że coś dobierzemy i na alledrogo coś widziałem.
Bombel: dlaczego ecu 2 albo 3? Dlaczego akurat te?
BaSsGru: tu masz ciekawe graty :) link

: 2014-11-24, 08:09
autor: bombel
pawcio4 bo to są najlepsze świnki na polskim rynku. Dodatkowo na DET 3 możesz zrobić Fuel Implant, czyli takiego jakby stand alone

: 2014-11-25, 21:06
autor: pawcio4
Co siedzi w Szymeq, byłej Małej Czarnej?

: 2014-11-25, 22:41
autor: bombel
Kiedys było 1,3 T teraz seria 1,3

: 2014-11-25, 23:05
autor: pawcio4
Jaką świnkę miała?
A nie została na 1,3 N/A 97KM?

: 2014-11-26, 08:08
autor: bombel
Jaką świnkę miała?
ECUMASTER DET2. NO oczywiście, że nie seria/seria :D

: 2014-11-26, 19:15
autor: pawcio4
Jaka różnica rzeczywista/odczuwalna będzie na smt6 a det3?

: 2014-11-26, 20:03
autor: bombel
pawcio4 duża. SMT6 nie ma tak dokładnej skali strojennia jak EcuM

: 2014-11-26, 20:24
autor: pawcio4
Tyle wiem. Ale czy odczuwalna w jeździe i jak mocno wpływająca na silnik. A ile w tym kwestia stroiciela?
Różnica w cenie jest spora, lecz przy takim projekcie nie jest to zbytnio odczuwalne.

: 2014-11-26, 20:38
autor: bombel
pawcio4 bierz EcuM. Przy turbo musisz mieć dobrze wystrojony wóz

: 2014-11-26, 21:00
autor: vixo
Bierz smt6 rozwalisz silnik, zhandlujesz i kupisz DET3 :D

: 2014-11-26, 21:18
autor: pawcio4
Udało mi się w końcu zdjęcia wrzucić niestety mam tylko takie na ten czas

Obrazek
Obrazek
Obrazek
a są wszystkie zdjęcia jakie mamtutaj

dobra chłopaki ale jakieś konkrety co do świnek.
Bombel sam u siebie pisałeś żeby go wkładać

: 2014-11-26, 21:55
autor: Mariusz.b86
Ciekawe zdjęcia :-D . Aparat zapłonowy zostawiłeś nie podłączony rozumiem czy jakoś będzie zaślepiany i czemu nie 1.4 ta nowsza motorownia ?

: 2014-11-26, 22:03
autor: pawcio4
Teraz aparat jako zaślepka. Będzie niedługo na oddanie. Chce rozebrać oba silniki i porównać głowice. jak nie będzie różnic wsadzę z 1,0 która mam po remoncie.
silnik 1,3 z prostych przyczyn-silnik z przesyłka 550pln 1,4 znalazłem 1 i to za 2kpln.
Jeśli głowice będą inne dorobię ładną zaślepkę zamiast aparatu i będę musiał dospawać uchwyty na cewki.

[ Dodano: 2014-12-03, 23:30 ]
wczoraj zrobiłem kilka fotek niestety na brudasa
wczoraj tez pozbyłem się wnętrza kata: komputer cały czas wywalał mi błąd zapchanego katalizatora. Przy okazji przerobiłem końcowy tłumik na przelotowy i mam teraz calkowity przelot w micrusie a mimo to jest cicha i śmiało można jeździć w trasę

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek