Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Micra] K11 2002 by pawcio4 garrage

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

pawcio4
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 23:14
Lokalizacja: Olsztyn

[ Micra] K11 2002 by pawcio4 garrage

Post autor: pawcio4 » 2014-11-22, 00:39

MODEL: Micra K11 2002 lift
SILNIK: 1,0
MOC: 60km
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria bez środkowego
ELEKTRONIKA: seria: klimatyzacja, webasto, 4poduszki, +centralny z pilota
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT:
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: głośniki seria , radio Panasonic
PLANY:
CG1,3 , pomalowanie całego silnika, kute tłoki, turbo, 160-200km, twardszy ale nie niższy zawias, większe hamulce, felgi 17", fotele przednie od 323f ba, zaprawki, rozpórki, malowanie kolor: niebieski-subaru

JEST:
CG13 z 96r z pokładzie - pierwszy odpal [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QZOJwPzFxPA[/youtube]
uruchomiona klima
przetoczone tarcze, nowe klocki i okładziny

Zdjęć całej micry na razie niestety nie mam ale postaram się to w najbliższym czasie naprawić
Ostatnio zmieniony 2014-11-22, 10:19 przez pawcio4, łącznie zmieniany 1 raz.
1,0 2002

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-11-22, 01:07

grube plany widzę, powodzenia w modach
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

pawcio4
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 23:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pawcio4 » 2014-11-22, 11:51

Turbina i intercooler już czekają aż znajdę pieniążki na świnkę.
Właśnie, jaką świnkę polecicie do k11?
Mam jeszcze problem po swapie z ogromnym spalaniem coś ok 15-20l bp.
silnik cg13 koło zamachowe od cg10 koło rozrządu pośrednie z cg10, kolektor dolotowy z wtryskami i przepustnicą od cg10, cewko-moduły z cg10, skrzynia cg10, lambdy z cg10.
Jakieś pomysły?
Zdławiłem mechanicznie przepływomierz gdzieś o połowę rezultat: famuła przy zmianie biegu
1,0 2002

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-22, 11:57

pawcio4, esumaster 2 lub 3

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2014-11-22, 12:32

1,3 turbo ? bez dotykania sie do niego , powodzenia ;)

Awatar użytkownika
Andrzej.
fanatyk nissana
Posty: 738
Rejestracja: 2012-10-19, 08:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Andrzej. » 2014-11-22, 19:54

Witam,

Plany ciekawe. Pochwal się autem i dodaj zdjęcia w wolnej chwili :)
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB :arrow: Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38 <okok>

Mariusz.b86
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mariusz.b86 » 2014-11-22, 23:20

No widzę ze szykuje się kolejna ciekawa micrunia :-)

pawcio4
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 23:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pawcio4 » 2014-11-23, 22:40

radziejwwl pisze:1,3 turbo ? bez dotykania sie do niego , powodzenia ;)
co to znaczy dla Ciebie bez dotykania sie do niego?

Andrzej. Na razie walczę ze "zdjęciami google" co i jak zrobić żebyście mogli oglądać na bieżąco .
Ale szczerze pisząc nie mam jeszcze zdjęć całego auta.
weekend miałem bardzo zajęty i znowu nie było czasu ich zrobić ale za to w wolnej chwili dziś zrobiłem flansze redukcyjna na przepustnice z 1,0 na kolektor od 1,3 i wsadziłem kolektor z wtryskami od 1,3.
Ostatnio zmieniony 2014-11-23, 23:06 przez pawcio4, łącznie zmieniany 1 raz.
1,0 2002

Mariusz.b86
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mariusz.b86 » 2014-11-23, 22:47

Prawdopodobnie chodzi o rozbieraniu silnika i wymiany uszczelki na odprężająca ja to tak rozumiem.

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2014-11-23, 22:52

Fajne plany 3 mam kciuki :)
Pytanie mam gdzie namierzyłeś kute części do tego silnika ?
Dark Shadow

pawcio4
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 23:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pawcio4 » 2014-11-24, 00:14

Uszczelka wiadomix :!: Z kutych to jedynie tłoki. Znalazłem kilka w uk. W Olsztynie chłopaki z hurtowni powiedzieli mi, że coś dobierzemy i na alledrogo coś widziałem.
Bombel: dlaczego ecu 2 albo 3? Dlaczego akurat te?
BaSsGru: tu masz ciekawe graty :) link
1,0 2002

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-24, 08:09

pawcio4 bo to są najlepsze świnki na polskim rynku. Dodatkowo na DET 3 możesz zrobić Fuel Implant, czyli takiego jakby stand alone

pawcio4
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 23:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pawcio4 » 2014-11-25, 21:06

Co siedzi w Szymeq, byłej Małej Czarnej?
1,0 2002

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-25, 22:41

Kiedys było 1,3 T teraz seria 1,3

pawcio4
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 23:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pawcio4 » 2014-11-25, 23:05

Jaką świnkę miała?
A nie została na 1,3 N/A 97KM?
1,0 2002

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-26, 08:08

Jaką świnkę miała?
ECUMASTER DET2. NO oczywiście, że nie seria/seria :D

pawcio4
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 23:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pawcio4 » 2014-11-26, 19:15

Jaka różnica rzeczywista/odczuwalna będzie na smt6 a det3?
1,0 2002

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-26, 20:03

pawcio4 duża. SMT6 nie ma tak dokładnej skali strojennia jak EcuM

pawcio4
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 23:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pawcio4 » 2014-11-26, 20:24

Tyle wiem. Ale czy odczuwalna w jeździe i jak mocno wpływająca na silnik. A ile w tym kwestia stroiciela?
Różnica w cenie jest spora, lecz przy takim projekcie nie jest to zbytnio odczuwalne.
1,0 2002

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-26, 20:38

pawcio4 bierz EcuM. Przy turbo musisz mieć dobrze wystrojony wóz

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-26, 21:00

Bierz smt6 rozwalisz silnik, zhandlujesz i kupisz DET3 :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

pawcio4
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 23:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pawcio4 » 2014-11-26, 21:18

Udało mi się w końcu zdjęcia wrzucić niestety mam tylko takie na ten czas

Obrazek
Obrazek
Obrazek
a są wszystkie zdjęcia jakie mamtutaj

dobra chłopaki ale jakieś konkrety co do świnek.
Bombel sam u siebie pisałeś żeby go wkładać
1,0 2002

Mariusz.b86
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mariusz.b86 » 2014-11-26, 21:55

Ciekawe zdjęcia :-D . Aparat zapłonowy zostawiłeś nie podłączony rozumiem czy jakoś będzie zaślepiany i czemu nie 1.4 ta nowsza motorownia ?

pawcio4
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 23:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pawcio4 » 2014-11-26, 22:03

Teraz aparat jako zaślepka. Będzie niedługo na oddanie. Chce rozebrać oba silniki i porównać głowice. jak nie będzie różnic wsadzę z 1,0 która mam po remoncie.
silnik 1,3 z prostych przyczyn-silnik z przesyłka 550pln 1,4 znalazłem 1 i to za 2kpln.
Jeśli głowice będą inne dorobię ładną zaślepkę zamiast aparatu i będę musiał dospawać uchwyty na cewki.

[ Dodano: 2014-12-03, 23:30 ]
wczoraj zrobiłem kilka fotek niestety na brudasa
wczoraj tez pozbyłem się wnętrza kata: komputer cały czas wywalał mi błąd zapchanego katalizatora. Przy okazji przerobiłem końcowy tłumik na przelotowy i mam teraz calkowity przelot w micrusie a mimo to jest cicha i śmiało można jeździć w trasę

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
1,0 2002

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”