Mac'a Infiniti I35
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
nie potrzebujesz kierowcy do tak pięknej maszyny by zawiózł Ciebie ktoś na Twój ślub?MacGayver pisze:janusz pisze:Macu, ... ja niebawem ale jeszcze nie
a tak serio, super auto
Ostatnio zmieniony 2016-01-17, 20:56 przez majchrzok, łącznie zmieniany 1 raz.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Majchrzok, czyżbyś zgłaszał się na szofera?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ślub coraz bliżej i bliżej, strach się bać
Korzystając z okazji że nie można dostać do I35 klocków na przód trzeba było delikatnie zmodyfikować spowalniacze. Po przymiarkach, sprawdzaniu, cięciu, kolejnych przymiarkach, cięciu i pasowaniu wreszcie wskoczył zestawik. Tarcze 320mm z Murano, zaciski ze Skaya, najwięcej czasu oczywiście zajęło dopasowanie i dorobienie adapterów.
Przy okazji zauważyłem, że podgrzewanie oleju, a właściwie wężyk był tak samo zardzewiały jak we wszystkich maximach więc trzeba było dla pewności go wymienić, aby nie strzelił w najmniej odpowiednim momencie No i czas na wymianę paska
Korzystając z okazji że nie można dostać do I35 klocków na przód trzeba było delikatnie zmodyfikować spowalniacze. Po przymiarkach, sprawdzaniu, cięciu, kolejnych przymiarkach, cięciu i pasowaniu wreszcie wskoczył zestawik. Tarcze 320mm z Murano, zaciski ze Skaya, najwięcej czasu oczywiście zajęło dopasowanie i dorobienie adapterów.
Przy okazji zauważyłem, że podgrzewanie oleju, a właściwie wężyk był tak samo zardzewiały jak we wszystkich maximach więc trzeba było dla pewności go wymienić, aby nie strzelił w najmniej odpowiednim momencie No i czas na wymianę paska
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zaciski ze SKY-a z dupy, małe klocki mają i będzie mało kąsać tarczę.
Trzeba było zostawic seryjne tylko tarczoszki większe...
Trzeba było zostawic seryjne tylko tarczoszki większe...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Zaciski są oryginalnie pod tarcze 296 z tego co pamiętam. Z dupy nie z dupy ale przynajmniej teraz mam hamulce. Na torze nim nie jeżdżę ale awaryjnie można wyhamować. Hamulce jeszcze się docierają ale są juz wystarczająco skuteczne. Oryginalnych klocków się naszukalem ale nie znalazłem, próbowałem dobrać ze wszystkich innych modeli i tez nic. Z ciekawości jakiej firmy klocki znalazłeś i gdzie? Z tarczami fakt problemu nie było, o klocki się rozchodzilo. Wydechu w sumie nie nagrałem jeszcze, trzeba będzie coś ogarnąć albo na zlocie w ostateczności
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie mniej jednak gratki za ogarnięcie adapterów, szkoda że nie pokusiłeś się o zaciski z Alfy albo Lancera EVO mają klocki wuj większe
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM