Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Moderatorzy: Seba WWA, Sajmooon, Ryba, Zielkq, janusz

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 959
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-10-28, 16:28

Dokładnie to oznacza usterkę czujnika spalania stukowego, na razie cofnę zapłon a jeśli to nic nie da i dalej będzie wyskakiwał to podmienie czujnik ze starego silnika. MIL is off ozacza ze nia ma błędów. MIL to inne określenie check engine.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2016-10-28, 16:44

Też mam VE w p11.144 i też mam ten błąd:) ale jak robiłem strojenie to lokalny magik miał słuchawki i mimo tego kodu nic a nic nie stukało, check ani razu nie zaświecił a kod wraca non stop i tak od roku. Próbowałem podmianki na inny stukowy - to samo. Może to okablowanie? moze gdzieś tam coś jest nie tak? ja nie umiem tego sprawdzić:) u mnie jest DET2, a błąd wraca po skasowaiu dość szybko, niezależnie czy LPG czy PB98.

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 959
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-10-28, 17:02

No to mnie trochę uspokoiłeś ale mimo wszystko podmienie na wszelki wypadek.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-10-28, 21:07

Tylko czy ten błąd nie wprowadza korekty w ECU?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 202
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-10-29, 15:04

MIL - Malfunfction Indicator Lamp

Ten błąd nie ma wpływu na pracę silnika i ECU.

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 959
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-10-29, 15:17

A czy jeśli wystąpi stuk to czy cofnie zapłon?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2016-10-31, 18:45

przez ELM327 widać wartości zapłonu, chyba 30-31 jest u mnie podczas jazdy (a max do 35 może widziałem, ale nie jestem pewien) nie wiem na ile to prawdziwe:) ale jakby komp cofnął to powinno spaść, nie?

ogarnąłeś może wolne obroty? ja podpiąłem u siebie krokowca VE do dolotu i teraz mam wolne 1000-1100, w sumie jakbym waxstat odłączył:) byłoby dobrze, na zimnym mam więcej, a takie wolne reguluje mi śrubka ogranicznika co tykałem (wiem - nie powinienem), ogólnie krokowiec VE wydaje sie fajny:) ma śrubkę do powietrza na wolnych, ale jeszcze nie miałem czasu nim kręcić ani otwierać elektrozaworów.

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 959
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-11-03, 10:21

Obroty można powiedzieć że ogarniętę, winny był jednak krokowiec, założyłem trzeci i obroty jałowe bez nauki są na 1k przy wysprzęgleniu schodzą na 1,5k a po 3-5 sekundach do 1k i takie mi odpowiadają wiec już nic z tym nie robię. Drugi który zamontowane na chwilę tydzień temu miał trzpień jak by ktoś go kombinerkami scisnął. Pierwszy może był dobry tylko brudny ale skoro trzeci zadziałał to już go zostawiłem.

[ Dodano: 2016-11-03, 10:19 ]
Sprawa LPG rozwiązana, jeżdżę na podmienionym kompie a swój wysłałem do LPGTECH'a i wczoraj dostałem informacje, że są ślady wilgoci wewnątrz sterownika i po podłączeniu do jakiegoś "testera" czasami mieli problem z przekaźnikiem 3 wtrysku benzynowego, czyli tak jak podejrzewałem że podaje też PB przy LPG. Mimo że jest już po gwarancji wymienią ten przekaźnik i odeślą za koszt przesyłki.

Wielkie podziękowania dla Ulissesa bo poprowadził mnie jak dziecko za rękę co jak mam sprawdzać, bez jego pomocy na pewno bym nie ogarnął LPG.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-11-03, 16:11

PrzeRuSco pisze: ślady wilgoci wewnątrz sterownika
Kwestia miejsca zamocowania sterownika? Gdzie go miałeś wrzuconego? :)
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 959
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-11-03, 22:30

Pomiędzy aku a obudową filtra powietrza. Myślałem że obudowa jest wodoszczelna ale jak to otworzyłem kompa to uszczelka nie była na całości od dołu nie było około 1 cm i wyglądało że to tak fabrycznie jest zrobione.

Podgiąłem dziś pływał w butli LPG bo wchodzilo tylko 45L a butla ma pojemność 62L a po dzisiejszej operacji weszło 53L czyli ile wchodzilo na wielozaworze OMB
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2016-11-04, 07:43

Według instrukcji LPG-Tech sterownik powinien być zamontowany wtyczką do góry , ja u siebie zamontowałem blisko tabliczki znamionowej .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-11-04, 09:09

jak są na tyle długie kable w wiązce to można przenieść go do kabiny, i tam mu najlepiej by było.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 959
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-12-04, 23:13

Założyłem dziś seryjną (60 mm) przepustnice od polifta, ponieważ obroty przy wysprzęglaniu/zmianie biegów wzrastały o 500-1000. Jak na razie obroty ok. Przy okazji wymieniłem kompa LPG na swój, bo po założeniu adaptera przepustnicy żeby dostać się do niego trzeba albo wyjąć aku albo obudowę filtra powietrza co wiąże się z rozebraniem całego dolotu. Skręciłem też ciśnienie gazu na reduktorze bo kalibracja była przeprowadzana przy ciśnieniu 1,36 a od tamtego czasu wzrosło do 1,60 (chyba się reduktor układał).


[ Dodano: 2016-12-04, 23:02 ]
Na oryginalnej przepustnicy tez wychodziły kwiatki nie dość ze obroty znów wzrastały przy wysprzeglaniu to jeszcze przy odpaleniu gasł i obroty biegu jałowego falowały (tu akurat podejrzewałem lewiznę i chyba miałem racje). Więc do trzech razy sztuka i ponownie zamontowałem przepustnice 64 mm, tym razem uszczelniłem dodatkowo silikonem. Odpala bez problemu wolne nie falowały ale przy wysprzęglaniu znów wzrastały. Powodem była nie domykająca się przepustnica (jedna i druga) przez blokującą się linię gazu. Po założeniu adaptera linka była za krótką wiec "naciągnąłem" ją razem z pancerzem i to było powodem blokowania się jej. Po zdjęciu linki z pierwszego mocowania od grodzi przestała się blokować. Wreszcie mam poliftowe VE z obrotami jak przed swapem (mam nadzieję :) )
Ostatnio zmieniony 2016-12-05, 10:16 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 718
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2016-12-05, 09:09

Też wałkuje temat obrotów od nie pamiętam kiedy :[ reguluje, ustawiam raz krokowcem, raz przepustnicą i dupa zakres falowania obrotów w zależności od tego jak sie ustawi to muedzy 500 a 1700 ostatnio po doszeczelnieniu krokowego i przepustnicy było tak, że po odpaleniu wszystko lalka 900 na sztywno przez jeden, dwa dni.
A później zatrzymuję się na światłach i bach 500 obr, nosz kur! Dojeżdżam do następnych, w mordę 1300, po odlaczeniu tpsa i ustawieniu krokowego rowne 900 po nagrzaniu i nawet nie drgną

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-12-06, 12:42

Tps do zmiany, wiazka do obadania lub komp na pinie tps. :arrow:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 959
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2017-01-26, 19:44

spy foto

Obrazek
Obrazek
Obrazek

prosto z juesej
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 189
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2017-01-26, 23:10

ktoś tutaj obrabował bank ;)

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2017-01-27, 00:01

N1, nie? Mam takie, ładnie brzmią przy pełnym bucie:), ale pamiętaj, że budują moc dopiero od około 6 tys. Jak dalej masz wydech 2,25" to za mały raczej będzie.

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 722
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2017-01-27, 06:16

Dobry mod: :mrgreen:
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 959
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2017-01-27, 08:57

Wolfshade mod dopiero będzie jak zrobię nowy wydech, bo nie chce stroić co chwila auta tym bardziej że za każdym razem muszę stroić na dwóch paliwach.

cloud_9 który masz rocznik primery bo ja niestety 2001 i tam limiter jest na 6700 więc w planach jest też DET3 FI lub EMU ale raczej dalsza przyszłość.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-27, 10:27

PrzeRuSco, wieczorek ze schematami i odpalisz silnik na kompieod sunnego, który wiadomo jak się modzi pod revlimit :)

Przy tych modach przydała by się przepustnica fi70 :) tak jak to miało ori n1
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 959
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2017-01-27, 10:53

Jak ja się wezmę za schematy i elektronikę to ta primera nigdy już nie pojedzie :)
A co da przepustnica FI 70 przy kolektorze dolotowym FI 64? Można co prawda kupić kolektor od N1 ale to już nie ma sensu bo dochodzi drugi komplet wtrysków itp.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2017-01-27, 11:37

Mam 2001, rev limit był na 6700, teraz 8300, zrobiłem DET3 FI, bo robił konkretny magik co się zna porządnie, ogólnie:
- silnik idzie równiej (mniejsze drgania na kierwonicy mimo poliuretanu w poduszkach, mniejsze drgania na lewarku)
- rozpędza sie płynnie
- wydech jest cichszy i nie strzela
- skrzynia może jest za długa:) na odcinku testowym zamkniętym 7000 rpm na 4ce i nie chce pchać do przodu już, opór powietrza za duży
- nie ma problemów z wolnymi obrotami, zero, null, nic, idzie jak ma i już:)
- odpala długo na FI i martwie sie o rozrusznik, ale to chyba do zrobienia jeszzce
- climatronic działa cacy
- immobiliser działa cacy
- launch control i flat shift nawet fajne
- LPG prawdopodobnie bezinwazyjnie się wystroi i cacy

przy okazji ustawiony rozrząd i luzy zaworowe.

Tylko zimówki mam 185 na 15":) do tego to z 205 na 16 by pasowało minimum.

Lepszą opcją jest EMU jak masz kasę. Jak Ci sie nie pali wstrzymaj się zeby miec porównanie, bo chyba bedzie na forum opisane. Tam jeszcze można dodać kontrolę trakcji i inne bajery.

PS. przeputnica z N1 bez innego ssącego kolektora dużo nie da, jak piszesz, amerykanie sprawdzali:) lepiej customowy kolektor i przepustnica z Q45 chyba.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-27, 13:07

PrzeRuSco pisze:A co da przepustnica FI 70 przy kolektorze dolotowym FI 64? Można co prawda kupić kolektor od N1 ale to już nie ma sensu bo dochodzi drugi komplet wtrysków itp.
Jest też inny sposób, tańszy, realny, wykonalny ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2017-01-27, 16:04

jaki i za ile? bo chodzi o custom tak?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-27, 16:45

Jaki można znaleźć ten myk na tym forum (podpowiem: temat n14 gti ve z wawy 250ps). Za ile? Za tyle za ile się załatwi :)

Mogę taki kolektor przygotować ale tylko jak będzie konkretny chętny.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2017-01-27, 20:00

A do tych wałków to nie tzreba mocniejszych sprezynek i talerzyków czasem?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5655
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2017-01-27, 21:00

Z alfy liścia czy z pługa roztoczyc swoja przepustnice i już
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 959
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2017-01-27, 21:16

bombel z tego co wiem to spokojnie oemowe (są podwójne) dają radę.

vixo ja mam właśnie lisć z peugeota ale to tylko 64 mm i więcej nie da rady przez kolektor ssący, którego wiecej niż 64 mm nie rozwiercisz.
Ostatnio zmieniony 2017-03-16, 13:04 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 722
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2017-01-27, 21:17

bombel pisze:A do tych wałków to nie tzreba mocniejszych sprezynek i talerzyków czasem?
Do 8000tyś działa u mnie bez problemu, niektórzy piszą też na zagranicznych forach o 8200obr, na wszelki wypadek nie opóźniać wydechu.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”