Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-05, 19:22

Taka sytuacja
Obrazek
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-09-05, 19:35

Ołłłłłł, boli........
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-09-05, 20:58

Do zrobienia. Marki ul. Słoneczna ;)

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-05, 21:13

Dzięki bombel miałem taką nadzieję bo 1 takiej felgi to raczej nie znajdę a 17 Superturismo GT (na które choruję) z naszym rozstawem nie do dostania.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-09-05, 23:03

PrzeRuSco, gdzieś to po dziurach jeździł?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-09-06, 06:16

PrzeRuSco, BBS rx może Cie interesuje. To co w P11 GT STW było
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-06, 09:21

lgruca żebym ja to wiedział.

vixo ja choruję na Superturismo GT, na stalowych 15 będę jeździł ale nie kupię innej na lato :D

[ Dodano: 2016-09-06, 10:21 ]
Jako że już pierwszy tysiąc km przejechany można podsumować swapa:
- silnik SR20VE,
- ecumaster DET3,
- Sprzęgło Aisin 073A,
- wałki półosi Driveshaft prawa i lewa strona,
- przegub wewnętrzny prawy Ecojoint,
- termouszczelki teflonowe pod kolektor ssący i przepustnicę,
- termostat OEM,
- przewody zapłonowe OEM,
- świece zapłonowe BKR6EY,
- olej silnikowy Gulf 5W50,
- olej do skrzyni Eneos 75w90,
- płyn chłodniczy Prestone,
- filtr oleju Mann W67/1,
- reduktor KME Gold GT,
- wtryskiwacze Barracuda 130 Nl,
- wielozawór 270/30 Extra
- faro 8 mm
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2016-09-06, 10:15

PrzeRuSco, jak Gold, nie buczy?
Obrazek

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-06, 10:50

Na razie nie, choć wydech mam strasznie głośny i może nie słyszę :)

Mam za to inny problem, jeszcze przed swapem bywało że na gazie wskazania lambdy oscylowały wokół 0,9-1,0 samochód nie chciał jechać, po przełączeniu na PB wszystko było w porządku, po powrocie na LPG najczęściej znów przelany, po kilkunastu przełączeniach nieraz udało się i wszystko było w porządku. Myślałem że to 3 wtryskiwacz się zawiesza bo na trzecim garze mam lambdę, nic już z tym nie robiłem skoro przy swapie wymieniam prawie całe LPG.
W zeszłym tygodniu Mikaell wystroił LPG i i było ok, ale w weekend znowu wyszło to samo, jedyne co zostało ze starej instalacji to komp, wiązka i mapsensor. Co może być winne?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-09-06, 11:40

PrzeRuSco, a tak mniej więcej w jakiej kwocie sie zmiesciles ze swapem?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-06, 11:46

vixo PW
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-09-06, 14:36

PrzeRuSco, jak takie dziwy ci się dzieją to albo coś z osprzętu albo zle wystrojone. Bo jak sonda mówi ze gaz przelany to znaczy ze według niej gaz jest przelany.

Masz dwie opcje, albo dostroisz na chudo gaz tak żeby sonda nie wariowala albo zrobisz fuel implant i wywalisz sonde. Zapomnij wtedy tez o ekonomii :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-06, 15:49

Ad@mus, ale sytuacja jest losowa raz sonda faluje 0,0-1,0 a czasami oscyluje wokół 1,0. Dzieje się to tylko na LPG, na starym i nowym silniku i starych i nowych podzespołach LPG. Podejrzewam kompa od gazu, ewentualnie lambdę.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2016-09-06, 16:54

Ja bym na początek przeniósł sondę na dół, tak aby łapała z 4 cylindrów, ja zrobiłem tak u siebie (kolektor z N14GTI) i jest ok.
Jak chcesz w obecnej sytuacji sprawdzić sondę to zaciśnij przewód wtrysk kolektor na tym cylindrze, jak dobrze zareaguje (będzie pokazywać ubogo) to powinno być ok, ja stawiam raczej na jakiś problem elektryczny, wiązka itp.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2016-09-06, 18:17

albo zrobisz fuel implant i wywalisz sonde. Zapomnij wtedy tez o ekonomii :)
Chyba właśnie odwrotnie :D
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-09-06, 20:04

PrzeRuSco, Eneos 75W90 to jest czyste GL5. Tak więc uważaj, bo możesz nagle mieć ze skrzyni synchronizowanej, skrzynię niesynchronizowaną.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-06, 20:41

ulisses a mogę zacisnąć pomiedzy rozdzielaczem a wtryskiem bo wtrysk kolektor są krótkie ok 5 cm i trudno dostępne?

janusz zauważyłem ale już po zesłaniu i uznałem że zaryzykuję tym bardziej że czytałem że niektórzy takim olejem mają zalane skrzynie w primerach.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-09-06, 20:53

PrzeRuSco, albo nieświadomie mają zalany olej GL4/GL5, a myślą, że mają GL5.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2016-09-07, 05:51

PrzeRuSco pisze:ulisses a mogę zacisnąć pomiedzy rozdzielaczem a wtryskiem bo wtrysk kolektor są krótkie ok 5 cm i trudno dostępne?
Tak :)
Obrazek

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-09-07, 09:03

Grubo widzę, coraz więcej VVL na forum ;) jakiś film by się przydał. Mi też możesz rzucić na priv ile Cię to kosztowało, chodzi mi czasem po głowie SWAP.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2016-09-07, 20:41

Jest mnóstwo tematów odnośnie swapa ve na forum , ach te lenistwo:) swap na ve to koszt około 8k jak nie robisz samemu. Żadna tajemnica , wszystko tak na prawdę zależy co jeszcze wymieniasz co robisz co kupujesz itp,nie ma określonej kwoty
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-09-08, 08:06

Pawel18PL, jak wywali sonde i ustawi sobie 14,5 AFR do 3500rpm no to ok. A jak ustawi od zera 12,7 to gdzie to i kiedy ekonomiczne będzie? :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2016-09-08, 12:20

Ad@mus, a po co od zera taki AFR? Mysle ze VVL do dupowazu montuje sie zeby bylo ekonomicznie i z pazurem kiedy trzeba, no nie?
W swoim dupowozie tez nie widze sensu takiego AFR na niskich obrotach, bo i tak nie jedzie..

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-09-08, 14:54

w mojej padlinie sonda sieje korektami do 3500rpm w seryjnym sterowniku bez swiniaka zapewne robi to po to, żeby było czasem oszczędnie. Na implancie zrobił bym 13.5 do 3500
12,7 powyżej do odcinki.

Oczywiście wiadomo ze targetowanie AFR to nie do końca wlasciwe podejście ale SR od tego nie umiera.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2016-09-08, 16:35

Nie rozumiem, po co taki niski AFR?

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-18, 20:56

Obrazek
Teraz już wiem że przelewa tylko na trzecim cylindrze.
Podejrzane zostały tylko (reszta podejrzanych już chyba wymieniona):
- komp od gazu,
- wiązka od gazu,
- aparat zapłonowy a właściwie kopułka bo ona rozdziela zapłon na cylindry.

Dziś wykręciłem aparat z spalonego bomblowozu (bo kto mi pożyczy i pozwoli uciąć dolne mocowanie :) ) jutro montuje i sprawdzam. Jak dalej będzie przelewał to zostaje komp lub wiązka. Jak nie to wtedy chyba już zostaje tylko palec i kopułka do sprawdzenia.

A przy okazji zmienić wszystkie świece (mają około 1k km przelotu) czy tylko tę jedną?

[ Dodano: 2016-09-18, 21:55 ]
No i niestety po przejechaniu 200 km znów zaczął przelewać na LPG więc albo wiązka albo komp ale nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.

Wreszcie wyszkiełkowałem zaciski od 300zx. Piaskarka zrobiona z butli po gaśnicy działa całkiem dobrze tylko kompresor ma za małe ciśnienie, ale po 3 godzinach pracy zaciski wyszkiełkowane.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I znowu zaczynam się wahać z kolorem pomiędzy złotym a czerwonym.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2016-09-19, 07:36

Ja do swojej jak w końcu zabiorę się za zakładanie to planuję zrobić czarne z srebrnym napisem...
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-09-19, 07:39

Mialem czerwone potem złote u siebie:D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-19, 08:01

vixo masz może fotki jak wyglądały te kolory?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-09-19, 08:15

Trezba by fejsbuki przetrzepac. Albo mój temat stary turbo P10eGT
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”