Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-14, 09:50

DubSon, ale nastaw walka miał by wpływ na podwyższenie obrotow?
wg mnie będzie to lewizna :) ten temat przecwiczyl mnie sromotnie wiec jeśli dzieje się cos podobnego jak koleka opical to pierw proste rzeczy bym sprawdzil=lewe. kazde polaczenie za przeplywką.

128 to jeden ząb rozrządu-faktycznie za dużo :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-14, 09:58

Co do mod rozrządu to się zdziwiłem tymi oznaczeniami że jedna kreska to 2* bo koło ma 360* a w kółku jest 36 ząbków a 10 kresek wypada na jeden ząbek czyli jedna kreska to jeden stopień. Zresztą mod rozrządu był zrobiony 5k km temu więc nie powinien mieć wpływu na błąd TPS
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-14, 10:07

PrzeRuSco, sprawdz lewiznę
dlatego sterownik może rzucic bledem TPS lub beledem Lambda bo skład mieszanki jest pomylony, komp będzie za to obwinial przeplywke, tps lub lambde :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-14, 10:09

Czyli psikać plakiem po dolocie i patrzyć na reakcję silnika?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-14, 10:30

ja wolałbym cały dolot zdemontować, przejrzeć rure czy nie jest strzelona, potem poskladac pozadnie na nowych cybantach
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-16, 21:25

Lewego powietrza nie znalazłem ale znalazłem za to prawie urwany zielony przewód od TPS'u niestety przy samej wtyczce, coś tam połączyłem ile się dało, ale ponieważ zepsuł mi się interfejs OBDII to nie mogę skasować błędu i sprawdzić czy już jest OK, chociaż objawy na razie zniknęły. W związku z powyższym chętnie przyjmę wtyczkę TPS'u z kawałkami przewodów co by dało się polutować.
Ostatnio zmieniony 2014-11-18, 10:22 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-16, 21:39

nie ma potrzeby-wtyczka jest rozbieralna, co za tym idzie, mozna to naprawic :arrow:
dobry niuch to podstawa sukcesu:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-16, 23:39

PrzeRuSco, dokładnie tak jak napisał Ad@mus. Wtyczkę możesz rozebrać i podlutować się pod wsuwkę, po czym ponownie złożyć :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-24, 12:22

Obrazek
Tak jak pisałem kabelek urwany dość blisko wtyczki można to było zlutować, ale udało się rozłożyć wtyczkę i teraz wygląda normalnie
Obrazek
Jedyny problem był z otwarciem zacisku wsuwki i wyciągnięciem starego przewodu - wsuwka się złamała ale zastąpiłem konektorem ze złączna hermetycznego OH.
Wszystko działa błędu brak :-)
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-24, 12:28

nagraj teraz filmik 0-100 jak się napedza czy nawet 0-150 bo sam jestem ciekaw jak to drepce po modach
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-24, 13:16

Na razie to się tak odpycha że wstyd filmik dawać. Ogólnie silnik od samego początku jak go kupiłem był zamulony, jeżeli znajomy do wiosny nie opchnie swojego chrupa to idzie na części i ja biorę silnik a tamten zbiera się całkiem ładnie.
Ostatnio zmieniony 2014-12-08, 14:17 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-24, 13:34

dawaj filma-moje tez nie jedzie :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-24, 14:19

Mam ciekawy silnik na handel tanio ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-24, 16:58

Zapomniałbym w weekend wymieniłem mechanizm wycieraczek na ten od P10, wycieraczka od strony pasażera skrzypiała potwornie, okazało się że sworzeń jest tak zardzewiały że nie da się w w ręku obrócić, za to od kierowcy był tak wyrobiony że ramię wycieraczki prawie zachodziło na maskę.
Obrazek
Przy okazji zakleiłem legendarną zieloną spinkę od strony pasażera.
Obrazek
Przy odkręcaniu mechanizmu wycieraczki pasażera ukręciłem 3 śrubki więc teraz dałem trochę smaru na nie.
Obrazek
Obrazek
No i wszystko złożone
Obrazek
Musiałem tez dać jeden wkręt zamiast spinki dociskającej podszybie przy sworzniu wycieraczki kierowcy bo spinka wyskakiwała i nie dociskała dobrze podszybia, ale wkręt wchodzi w plastikowy kołnierzyk więc z korozją nie powinno być problemu.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-11-24, 20:43

PrzeRuSco, przychodzę z garażu po walce z wycieraczkami i co widzę na forum: identyczna sytuacja :D
U mnie też nie dało się obrócić ręką sworznia - dopiero ramię z klucza pomogło i zostaję przy mechanizmie z p11. Jeżeli jeszcze może chwilę podziałać to się nie będę pakował w koszty. A, no i też urwałem część śrub przy odkręcaniu... :P

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-25, 08:09

Mi się udało kupić za 50 PLN razem z silniczkiem.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-27, 18:55

będzie ten filmik?? :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-28, 08:15

Jak nagram to będzie ;-)
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-11-28, 08:17

PrzeRuSco, jeśli zdjęcie koła rozrządu jest po przestawieniu wałka, mogę się mylić (nigdy nie miałem regulowanych kół) ale moim zdaniem masz cofnięty wałek ssący a nie przyspieszony ( ustawione na retard-opóźnienie). Przyspieszasz zgodnie z ruchem łańcucha rozrządu.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-28, 09:23

Zdjęcie jest po przestawieniu rozrządu. Przyspieszenie rozrządu jest gdy kręci się wałkiem zgodnie z kierunkiem jego pracy, więc jeśli kręcę kółkiem to w przeciwna stronę. W moim przypadku małe kółko z napisami jest stałe w stosunku do wałka (napisy na nim pokazują w którą stronę kręcić wałkiem), więc kręcę dużym ze skalą to w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-28, 13:28

Wolfshade, walek jest w dobra strone ustawiony, tylko ja nadal twierdze, ze za mocno :P

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-28, 14:33

A ja twierdzę, że oznaczenie jest złe. Powiedzmy, że rozrząd jest przyspieszony o około pół ząbka :-) Zresztą jak bym przyspieszył o cały raczej bym odczul odwrotny skutek, a jednak po modzie coś tam jakby lepiej szło.

Na tym zdjęciu może trochę słabo ale widać że 10 kresek to jeden ząbek.
Obrazek

A na tym że przyspieszyłem o 6 kresek.
Obrazek

Jak będę zdejmował pokrywę klawiatury, to zrobię jedno wyraźne foto żeby było widać te pół ząbka :-)
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
romano
wiem o czym pisze
Posty: 53
Rejestracja: 2009-12-09, 21:46
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: romano » 2014-12-02, 19:30

PrzeRuSco, dobrze kombinujesz, ale nie do końca. Masz rację z tymi stopniami, ilością zebów i ,że jedna podziałka to 1 stopień obrotu wałka rozrządu. Tylko fazy rozrządu podawane są w stopniach obrotu wału korbowego !, który kręci się dwa razy szybciej niż wałek rozrządu. Stąd wychodzą te 2 stopnie (crank - w skrócie wał korbowy).
Kierunek kręcenia dobry, ale wałek przyśpieszony jest o 12*.

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-12-02, 22:36

To co piszesz ma sens, tylko jedno mnie zastanawia
Coobcio pisze:Tylko że jeden ząbek to zdecydowanie za dużo (ok 11 stopni).
sam już nie wiem, a może podawane przez np bodka te 4-6* to właśnie na wałku rozrządu a nie wale korbowym?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-12-02, 22:51

lPrzeRuSco, jasne, że te stopnie są dla wałka rozrządu. przyspieszasz wałek ssacy a nie wał korbowy.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
romano
wiem o czym pisze
Posty: 53
Rejestracja: 2009-12-09, 21:46
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: romano » 2014-12-03, 10:46

PrzeRuSco, Nie wiem, jakie stopnie podają Bodek i Coobcio, trzeba by się ich spytać.
Tak jak pisałem, kółko regulowane podziałkę ma podaną w stopniach obrotu wału korbowego (każdy znak = 2* obrotu wału korbowego(crank). Tak samo fazy rozrządu i czasy wałka podawane są dla obrotów wału korbowego(punktem odniesienia jest tłok i jego przejście przez DMP i GMP).
Dla mnie powinno się podawać właśnie w takich miarach. Ale może być, ze te jest to kątowe przesuniecie wałka rozrządu.

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-12-03, 11:08

W ciągu tygodnia będę się widział z bodkiem to się dowiem.

A tym czasem spy foto
Obrazek
AGX i sprężyny właśnie od kolegi romano - dzięki
Cały set wleci dopiero na wiosnę.
Ostatnio zmieniony 2015-10-26, 13:22 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-12-03, 11:24

PrzeRuSco, taki sam setup jak w mojej byłej :D

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-12-03, 12:05

Taki sam bo jak przejechałem się twoją byłą to stwierdziłem że chce mieć to samo u siebie. Zakupiłem Ultra SR i zacząłem zbierać na resztę a akurat romano miał AGX i eibachy w dobrej cenie to zanabyłem. Ciekawe ja AGX sprawdzą się w kombi.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-12-03, 13:35

PrzeRuSco, poka filmik to ci powiem czy maz dobrze ustawiony rozrząd :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”