Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: PrzeRuSco » 2014-09-19, 13:07

20.12.2011 rozbiłem swoja poprzednią primerę p11 1.6 96' w związku z powyższym zacząłem szukać następnej wymogi ze względu na rodzinę to WP11.144 2.0 benzyna docelowo gaz. 13.01.2012 znalazłem taka sztukę na allegro szybki telefon i rezerwacja, z rana wycieczka do Świecia na miejscu potwierdziło się:
- pierwszy właściciel 65 lat :-)
- serwisowany w ASO (wszystkie wydruki)
- przebieg 225.000 km
- po stłuczce - wymienione przednie lampy + zderzak z AC w ASO (uszkodzone dostałem)
- ruda na tylnej klapie
- totalna seria
i tak droga kupna nabyłem ten pojazd.

OBECNA SPECYFIKACJA

SILNIK
- SR20VE
- wałki SR16VE N1
- sprężynki i talerzyki tytanowe Supertech
- uszczelka Cometic MLS 0,45"
- panewki główne i korbowodowe ACL Race

LPG
- LPGTECH 504
- Barracuda 130 Nl
- Gold GT

UKŁAD DOLOTOWY
- przepustnica 70 mm
- rura dolotu 70 mm
- wkładka pipersross
- CAI 77 mm

UKŁAD WYDECHOWY
- kolektor wydechowy Tri-y
- układ wydechowy 2x przelot 2,5" by el-tec

ELEKTRONIKA
- ECU sunny n14 GTI
- DET3
- przepływka P11 GT

ZAWIESZENIE
- Sprężyny eibach -30 mm
- amorki przód KYB Ultra SR
- amorki tył KYB AGX
- rozpórka przód GT
- poliuretan komplet przód

UKŁAD HAMULCOWY
- przód 300ZX N/A + adapter + tarcza z Murano 316x28
- tył seria

KOŁA
- lato 17x7" ET40 + 215/45 Federal 595EVO
- zima 16x7" ET40 Ronal + 205/55 Nokian WR D3

BODY-KIT
- nakładki na przednie lampy
- przyciemniane tylne szyby
- nakładki progowe GT
- spojler na klapie

ŚRODEK
- seria

CAR-AUDIO
- seria

ZROBIONE w kolejności chronologicznej:
- montaż LPG
- wymieniona przepływka,
- montaż tylnych nadkoli,
- konserwacja progów,
- zmiana tylnych kolumn na WP12,
- regeneracja tylnych zacisków + wymiana tarcz (niestety 258mm) i klocków http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... sc&start=5
- wymiana lamp na oryginalne xenony,
- wpadły na lato felgi 17 z oponami Federal 595 EVO,
- płukanka silnika + czyszczenie miski (zanik oleju ~1L/1k km obecnie ~0,5L/1k km)
- kolektor wydechowy P10 GT http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... sc&start=5
- SSAC 2,5 + 2,25 przelot środkowy i końcowy http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=15
- mod rozrządu +6* na ssącym (regulowane kółko) http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=15
- wymieniona tylna klapa pod kolor,
- wymiana górnych wahaczy na łożyskowane SWAG http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... sc&start=5
- wymiana mechanizmu wycieraczek z P10 http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=43
- wymiana kabli WN, palca i kopułki http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=88
- wymiana amortyzatorów KYB Ultra SR przód KYB AGX tył i sprężyn eibach -30 http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=93
- dodanie OEM rozpórki przedniej od GT http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... &start=111
- konserwacja (szlifowanie + podkład epoksydowy + podkład akrylowy + baza) kielichów od góry http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... &start=111
- konserwacja (piaskowanie + cortanin f +podkład reaktywny+ podkład akrylowy + baranek) kielichów od spodu http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=130
- CAI 77 mm http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=138
- SWAP na SR20VE http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=143
- Upgrade LPG http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=146
- Wymiana półosi http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=149
- Adapter pod przepustnicę z polifta do VE + przepustnica 64 mm http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=217
- Wymiana błotników przednich, nakładki progowe GT, spojler, żółte halogeny http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=270
- Big Brake Kit 300ZX N/A + tarcza Murano 316 http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=270


Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2020-01-02, 11:52 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 68 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-09-19, 13:31

PrzeRuSco wiesz, że mody bez zdjęć sie nie liczą? :P

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-09-19, 13:53

bombel, tu nie ma zdjęcia nawet samego samochodu. Także my nie wierzymy, że jeździsz WP11.144 :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-09-19, 14:03

Bombel widział może potwierdzić :-P
Tymczasowo jakieś wrzuciłem.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-09-19, 14:12

Jak ona glebnie na asfalt to będzie Mega, bardzo mi się podoba kolor w zestawieniu z czarną felą, do tego konkretne hamulce z kontrastowymi zaciskami miodzio
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-09-19, 14:18

regeneracja tylnych zacisków + wymiana tarcz (niestety 258mm) i klocków
Obrazek
Obrazek

kolektor wydechowy P10 GT przygotowany do montażu i tak jutro wypadnie więc zdjęć zamontowanego nie dam :->
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

to zastąpi kolektor od P10 GT
Obrazek

wymiana górnych wahaczy na łożyskowane SWAG
Obrazek
Obrazek
Obrazek

reszta jak znajdę w domu na kompie :-)




[ Dodano: 2014-09-19, 15:23 ]
Arias zaciski z 300zx będą prawdopodobnie koloru złotego jak brembo w 350z
Ostatnio zmieniony 2015-11-12, 13:56 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 5 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-09-19, 15:21

Jak chcesz zrealizować ostatni punkt to uderz na pw :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Andrzej.
fanatyk nissana
Posty: 738
Rejestracja: 2012-10-19, 08:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Andrzej. » 2014-09-19, 15:56

Kolor felg z kolorem auta idealnie pasują do siebie :mrgreen: nieźle będzie wyglądać, jak obniżysz autko :-D
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB :arrow: Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38 <okok>

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-09-22, 15:15

vixo gdyby była kasa to już dawno bym był u Ciebie.


W sobotę wymieniłem oring aparatu zapłonowego poprzedni założony przez mechanika (z 10 minut biegał z suwmiarką i mierzył różne oringi) miał złe wymiary 27x3,5 i dodatkowo był prawie plastikowy lało tak że cała skrzynia była w oleju. Przy okazji podziękowania dla janusza za dobre oringi.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-11-19, 11:58 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-09-22, 15:35

A przewód od pierwszej sondy sięgnie do wtyczki? :)
W WP11.144 w oryginalnym kolektorze sonda jest wkręcona wyżej. - tak pytam z ciekawości.
Czym owijałeś kolektor?
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-09-22, 15:44

Kejno, przewód od pierwszej sondy się przedłuża - zobacz mój temat :D Drugą sondę się oszukuje :]

PrzeRuSco przewód sygnałowy musisz dać w ekranie :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-09-22, 15:55

Przewód od 1 sondy został w całości rozciąłem wiązkę przy wtyczce i przedłużyłem (pomysł janusza co by nie przedłuzać przewodów stalowych) - puściłem przy osuszaczu klimy, pod chłodnicą i wtyczkę zamocowałem do sprężarki klimy, sonda prawie dotykała miski olejowej (gniazdo jest po zejściu z 2 na 1), do drugiej sondy wspawałem gniazdo za łącznikiem elastycznym a od łącznika dałem rurę z nierdzewki 2,5' z flanszą na końcu wszystko podchodzi ładnie pod katalizator. Z każdej rury kolektora wywaliłem oryginalna termoizolację i owinąłem bandażem bazaltowym z allegro.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-09-22, 19:13

Janusz, dzięki znalazłem już w Twoim wątku - dużo stronek masz :)
Ten bazaltowy bandaż fajny.
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-09-22, 23:30

PrzeRuSco, wrzucisz ten kolektor z P10eGT/N14GTI to poczujesz różnicę :] U mnie na OEM kolektorze auto się zbierało dopiero od 3,5krpm. Po zmianie kolektora idzie już od 2,5krpm.

Znikanie oleju masz na zasadzie - płyn chłodniczy czysty, świece czyste, wycieków brak, bąków nie puszcza?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-09-23, 06:54

janusz, PrzeRuSco właśnie wywalał kolektor z p10gt/n14gti i wstawiał ssac :P

Ad@mus, mówiłem, że na wieloramiennych felgach dobrze Prima wygląda :D

PrzeRuSco, daje radę ten bandaż bazaltowy u Ciebie? U mnie dalej trochę gorąco jest pomimo jego zainstalowania i braku osłony metalowej...

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-03, 14:00

janusz Kolektor od P10GT zamontowałem już ze 3 miesiące temu, obecnie jest już ssac , różnica rzeczywiście była odczuwalna, chociaż mój silnik jest tak zamulony że szkoda gadać.
Obrazek
Obrazek

Olej znika bezobjawowo no może oprócz wycieku z aparatu zapłonowego ale to w sobotę zlikwidowałem.


Zielkq, co do bandaża to ładnie wygląda ale u mnie nawet z osłona kolektora jest cieplej niż było z oryginalnym kolektorem, więc do ssaca nie założyłem wcale bo ten i tak wiele nie daje a funduszy na lepszy chwilowo brak, może na wiosnę zdejmę kolektor i założę jakiś porządny.

Ponieważ jak napisał Bombel mod bez fot się nie liczy dorzucam zaległe foty moda rozrządu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
+ 6* na ssącym
Obrazek


UP

Wymieniłem gałkę zmiany biegów bo poprzednia była w fatalnym stanie mała rzecz a cieszy :-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i ciekawostka nowa jest krótsza od starej o jakiś 1 cm.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-11-12, 14:03 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 3 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-10-03, 14:14

przyjedź dziś na spota, to się sprawdzi ten mod rozrządu czy coś to dało ;-)
powiedz mi czy ta stara gałka była nakręcana czy wciskana na drążek?
jak jej nie wyrzuciłeś to chętnie się nią zaopiekuje :-)

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-03, 14:23

Postaram się być, gałka była nakręcana a czy jeszcze ją mam to muszę zobaczyć w garażu u teścia ale będę u niego dopiero za tydzień.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-10-03, 14:29

a to spoko, to rozumiem że na east side się spotkamy ;-)
jak podjedziesz to pogadamy

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-13, 10:42

Przedwczoraj w trasie wyskoczył mi błąd P0120, objawy to szarpanie przy przyspieszaniu i puszczaniu gazu, obroty na ssaniu ponad 2k wcześniej było 1,7k - 1,8k, na jałowym 1,2k bardzo powoli spadają do 850. Straty mocy nie czuć. Po skasowaniu błędu wyskakuje ponownie po przejechaniu kilku metrów.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-13, 10:55

szarpanie, skubanie czy drżenie?
P0120 to chyba kod TPS- wiec albo przetarło ci kable do czujnika albo czujnik sie popsuł
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-13, 10:57

Szarpanie, popołudniu sprawdzę kable.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-13, 10:58

PrzeRuSco, błąd P0120 to tak, jak napisał Ad@mus błąd czujnika położenia przepustnicy - TPS
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-13, 11:08

dziwne jest tylko to ze nagle wystapil problem, te czujniki same z siebie nie padają...
przemierz kable, u mnie kuny pogryzly, albo poprostu popraw wtyczke, sciagnij, potraktuj czyms na styki, przedmuchaj, wysusz i poskladaj :arrow:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-13, 11:39

W weekend zdejmowałem podszybie i "kładłem" się na silniku żeby zdjąć ramię wycieraczki może zawadziłem o wtyczkę TPS'u i się coś poluzowało/urwało ale to by raczej od razu błąd wystąpił a nie po przejechaniu 100 km, w każdym razie popołudniu sprawdzę.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-13, 12:13

Jak masz miernik to po prostu sprawdz napiecia na TPS i ustaw go wlasciwie ;)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-13, 20:40

sprawa ogarnięta?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-14, 07:51

A więc tak na rozgrzanym silniku kluczy w pozycji off na środkowym pinie 0,43V po całkowitym otwarciu przepustnicy 4,01V przy włączonym silniku i zamkniętej przepustnicy 0,41V, na pozostałych pinach 4,99V (choć co jakiś czas ~1 min. spadało na kilka sekund do ~2,8V - słychać że spadają obroty) i 0,0V na ostatnim pinie, więc czujnik PTS chyba w porządku, po zdjęcie wtyczki obroty wzrastały do 1,2k i po chwili wracały do 850. Co dalej sprawdzać?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-14, 09:33

wiec przy takich wartościach nie powinno być bledu TPSa
masz prawidłowe ustawienia, może gdzies lewe powietrze masz?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-14, 09:39

PrzeRuSco pisze:+ 6* na ssącym
Może spróbuj cofnąć wałek, bo widzę, że masz +12*, a nie +6* :roll:
Każda kreska to 2*, a Ty poleciałeś 6 kresek dalej...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”