[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ołłłłłł, boli........
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
lgruca żebym ja to wiedział.
vixo ja choruję na Superturismo GT, na stalowych 15 będę jeździł ale nie kupię innej na lato
[ Dodano: 2016-09-06, 10:21 ]
Jako że już pierwszy tysiąc km przejechany można podsumować swapa:
- silnik SR20VE,
- ecumaster DET3,
- Sprzęgło Aisin 073A,
- wałki półosi Driveshaft prawa i lewa strona,
- przegub wewnętrzny prawy Ecojoint,
- termouszczelki teflonowe pod kolektor ssący i przepustnicę,
- termostat OEM,
- przewody zapłonowe OEM,
- świece zapłonowe BKR6EY,
- olej silnikowy Gulf 5W50,
- olej do skrzyni Eneos 75w90,
- płyn chłodniczy Prestone,
- filtr oleju Mann W67/1,
- reduktor KME Gold GT,
- wtryskiwacze Barracuda 130 Nl,
- wielozawór 270/30 Extra
- faro 8 mm
vixo ja choruję na Superturismo GT, na stalowych 15 będę jeździł ale nie kupię innej na lato
[ Dodano: 2016-09-06, 10:21 ]
Jako że już pierwszy tysiąc km przejechany można podsumować swapa:
- silnik SR20VE,
- ecumaster DET3,
- Sprzęgło Aisin 073A,
- wałki półosi Driveshaft prawa i lewa strona,
- przegub wewnętrzny prawy Ecojoint,
- termouszczelki teflonowe pod kolektor ssący i przepustnicę,
- termostat OEM,
- przewody zapłonowe OEM,
- świece zapłonowe BKR6EY,
- olej silnikowy Gulf 5W50,
- olej do skrzyni Eneos 75w90,
- płyn chłodniczy Prestone,
- filtr oleju Mann W67/1,
- reduktor KME Gold GT,
- wtryskiwacze Barracuda 130 Nl,
- wielozawór 270/30 Extra
- faro 8 mm
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Na razie nie, choć wydech mam strasznie głośny i może nie słyszę
Mam za to inny problem, jeszcze przed swapem bywało że na gazie wskazania lambdy oscylowały wokół 0,9-1,0 samochód nie chciał jechać, po przełączeniu na PB wszystko było w porządku, po powrocie na LPG najczęściej znów przelany, po kilkunastu przełączeniach nieraz udało się i wszystko było w porządku. Myślałem że to 3 wtryskiwacz się zawiesza bo na trzecim garze mam lambdę, nic już z tym nie robiłem skoro przy swapie wymieniam prawie całe LPG.
W zeszłym tygodniu Mikaell wystroił LPG i i było ok, ale w weekend znowu wyszło to samo, jedyne co zostało ze starej instalacji to komp, wiązka i mapsensor. Co może być winne?
Mam za to inny problem, jeszcze przed swapem bywało że na gazie wskazania lambdy oscylowały wokół 0,9-1,0 samochód nie chciał jechać, po przełączeniu na PB wszystko było w porządku, po powrocie na LPG najczęściej znów przelany, po kilkunastu przełączeniach nieraz udało się i wszystko było w porządku. Myślałem że to 3 wtryskiwacz się zawiesza bo na trzecim garze mam lambdę, nic już z tym nie robiłem skoro przy swapie wymieniam prawie całe LPG.
W zeszłym tygodniu Mikaell wystroił LPG i i było ok, ale w weekend znowu wyszło to samo, jedyne co zostało ze starej instalacji to komp, wiązka i mapsensor. Co może być winne?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, jak takie dziwy ci się dzieją to albo coś z osprzętu albo zle wystrojone. Bo jak sonda mówi ze gaz przelany to znaczy ze według niej gaz jest przelany.
Masz dwie opcje, albo dostroisz na chudo gaz tak żeby sonda nie wariowala albo zrobisz fuel implant i wywalisz sonde. Zapomnij wtedy tez o ekonomii
Masz dwie opcje, albo dostroisz na chudo gaz tak żeby sonda nie wariowala albo zrobisz fuel implant i wywalisz sonde. Zapomnij wtedy tez o ekonomii
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, ale sytuacja jest losowa raz sonda faluje 0,0-1,0 a czasami oscyluje wokół 1,0. Dzieje się to tylko na LPG, na starym i nowym silniku i starych i nowych podzespołach LPG. Podejrzewam kompa od gazu, ewentualnie lambdę.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Ja bym na początek przeniósł sondę na dół, tak aby łapała z 4 cylindrów, ja zrobiłem tak u siebie (kolektor z N14GTI) i jest ok.
Jak chcesz w obecnej sytuacji sprawdzić sondę to zaciśnij przewód wtrysk kolektor na tym cylindrze, jak dobrze zareaguje (będzie pokazywać ubogo) to powinno być ok, ja stawiam raczej na jakiś problem elektryczny, wiązka itp.
Jak chcesz w obecnej sytuacji sprawdzić sondę to zaciśnij przewód wtrysk kolektor na tym cylindrze, jak dobrze zareaguje (będzie pokazywać ubogo) to powinno być ok, ja stawiam raczej na jakiś problem elektryczny, wiązka itp.
Chyba właśnie odwrotniealbo zrobisz fuel implant i wywalisz sonde. Zapomnij wtedy tez o ekonomii
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
PrzeRuSco, Eneos 75W90 to jest czyste GL5. Tak więc uważaj, bo możesz nagle mieć ze skrzyni synchronizowanej, skrzynię niesynchronizowaną.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
ulisses a mogę zacisnąć pomiedzy rozdzielaczem a wtryskiem bo wtrysk kolektor są krótkie ok 5 cm i trudno dostępne?
janusz zauważyłem ale już po zesłaniu i uznałem że zaryzykuję tym bardziej że czytałem że niektórzy takim olejem mają zalane skrzynie w primerach.
janusz zauważyłem ale już po zesłaniu i uznałem że zaryzykuję tym bardziej że czytałem że niektórzy takim olejem mają zalane skrzynie w primerach.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, albo nieświadomie mają zalany olej GL4/GL5, a myślą, że mają GL5.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jest mnóstwo tematów odnośnie swapa ve na forum , ach te lenistwo:) swap na ve to koszt około 8k jak nie robisz samemu. Żadna tajemnica , wszystko tak na prawdę zależy co jeszcze wymieniasz co robisz co kupujesz itp,nie ma określonej kwoty
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
w mojej padlinie sonda sieje korektami do 3500rpm w seryjnym sterowniku bez swiniaka zapewne robi to po to, żeby było czasem oszczędnie. Na implancie zrobił bym 13.5 do 3500
12,7 powyżej do odcinki.
Oczywiście wiadomo ze targetowanie AFR to nie do końca wlasciwe podejście ale SR od tego nie umiera.
12,7 powyżej do odcinki.
Oczywiście wiadomo ze targetowanie AFR to nie do końca wlasciwe podejście ale SR od tego nie umiera.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Teraz już wiem że przelewa tylko na trzecim cylindrze.
Podejrzane zostały tylko (reszta podejrzanych już chyba wymieniona):
- komp od gazu,
- wiązka od gazu,
- aparat zapłonowy a właściwie kopułka bo ona rozdziela zapłon na cylindry.
Dziś wykręciłem aparat z spalonego bomblowozu (bo kto mi pożyczy i pozwoli uciąć dolne mocowanie ) jutro montuje i sprawdzam. Jak dalej będzie przelewał to zostaje komp lub wiązka. Jak nie to wtedy chyba już zostaje tylko palec i kopułka do sprawdzenia.
A przy okazji zmienić wszystkie świece (mają około 1k km przelotu) czy tylko tę jedną?
[ Dodano: 2016-09-18, 21:55 ]
No i niestety po przejechaniu 200 km znów zaczął przelewać na LPG więc albo wiązka albo komp ale nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.
Wreszcie wyszkiełkowałem zaciski od 300zx. Piaskarka zrobiona z butli po gaśnicy działa całkiem dobrze tylko kompresor ma za małe ciśnienie, ale po 3 godzinach pracy zaciski wyszkiełkowane.
I znowu zaczynam się wahać z kolorem pomiędzy złotym a czerwonym.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Ja do swojej jak w końcu zabiorę się za zakładanie to planuję zrobić czarne z srebrnym napisem...
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033