Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan Almera N15 GTI

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

[ Almera] Nissan Almera N15 GTI

Post autor: Drifter » 2014-05-25, 16:48

Było:
Model: 1997, N15 GTI.
Silnik: SR20DE, głowica splanowana 1,5mm, Mod rozrządu, wyprzedzony zapłon.
Układ dolotowy: seria + zimny dolot z nadkola.
Układ Wydechowy: Kolektor wydechowy SSAC 2,5'', przelot 60mm na środkowym sportowym tłumiku 60mm i ogromna pucha z tyłu.
Układ Paliwowy: Seria.
Elektronika: Seria.
Zawieszenie: Przód - Gwint , tył -40. Fabryczne rozpórki przód góra, tył góra.
Układ hamulcowy: Seria.
Środek: Seria.
Car-audio: SR20.
Moc: ????
Waga: 1140kg.

Jest:
Silnik: SR20DE, głowica po pełnym portingu, powiększone kanały, większe zawory etc, rozciągnięte gniazda zaworowe, splanowana 1mm
-regulowane koło rozrządu na wałku ssącym +6st,
-wyprzedzony zapłon na 17st,
-przepustnica rozwiercona na 64mm, wycieniowana, większy liść.
Układ dolotowy: Nowy duży stożek Simota , zimny dolot z nadkola -spiro 100.
Układ Wydechowy: Kolektor wydechowy SSAC 2,5'', przelot 60mm na środkowym sportowym tłumiku 60mm i ogromna pucha z tyłu.
Układ Paliwowy: Seria.
Elektronika: Odcinka przesunięta na 7450.
Zawieszenie: Przód - Gwint , tył -40. Fabryczne rozpórki przód góra, tył góra. Sztywno.
Układ hamulcowy: Nowe tarcze TRW, klocki Lucas/TRW.
Środek: Gałeczka NISMO.
Wygląd zewnętrzny Lampy i kierunki przód od polifta, lampy tył VZR.
Car-audio: SR20DE.
Moc: ?????
Waga: 1140kg.

Po Nissana przetargaliśmy z kolegą całą Polskę z pod Krakowa, aż do Gdańska. Pozdrawiam poprzedniego właściciela - Brama dosyć wesoło się wracało. ;- )

Miesiąc po zakupie autka zorganizowano czasówki na równej jak stół drodze 10km od mojego domu, grzechem byłoby nie skorzystać. Fajnie było się trochę poślizgać i sprawdzić nissana w warunkach bojowych. Trzecie miejsce w klasie powyżej 1900cm3 tuż za VW Scirocco R 2.0 TFSI i Hondą Preludą 2.2 VTEC.

Plany jak to z każdym zakupionym autem są spore. Na pewno nie będę brnął w ogromne moce, a bardziej w trakcje i przyczepność. Jest sztywno, jednak tył zdecydowanie lubi się uślizgnąć. Na chwile obecną po "zawodach" autko aż prosi się o nowe opony na tył, kierownice z odsadzeniem, kubełek i szelki. Później może uda się coś zrobić z zawieszeniem z przodu i kompletem poliuretanów. Standardowo wszystko rozchodzi się o pieniążki, a więc zobaczymy jak będzie ;- ).

Fotki jeszcze z ogłoszenia:
Obrazek
Obrazek


Z drugim GTI kolegi ;- )
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Odbieramy nagrody:
Obrazek


No i filmiki:

Moje i czerwonego, który finalnie wylądował po za trasą z drobnymi uszkodzeniami. ;p
https://www.youtube.com/watch?v=rFs6B-Fjgp4
https://www.youtube.com/watch?v=HE6u65bYry0
https://www.youtube.com/watch?v=AHCl3QgC1cQ
Ostatnio zmieniony 2014-12-29, 22:15 przez Drifter, łącznie zmieniany 5 razy.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-05-25, 17:53

kolejne GTi z przeznaczeniem na mocną jazdę w sporcie motorowym i bardzo dobrze :)

P.S. kolega od czerwonej może też zaprezentuje swoje auto u Nas ;)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2014-05-25, 18:50

Gratki zakupu wozu ;-) a ta czerwona alma to moja była ,kojarze po końcowym i tych naklejonych pseudo odbojach na tylnym zderzaku :mrgreen: ,na hamowni wyszła całkiem zdrowa seria jak na DEH ;-) 151KM i chyba 183nm

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-05-26, 19:08

kolejna almerka w gronie gtików gratulacje zakupu , od razu dam Ci rade jeżeli zamierzasz upalać kup sobie pompe oleju z ve
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-05-26, 19:34

Witam Fajna Alma w Ciekawym kolorze :)
A co do pompy to ta z DEHa nie daje rady?

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2014-05-27, 12:04

Almera odpalala na 3 cylindry. Na chwilę obecną stoi u mechanika i będziemy patrzeć co jest nie tak.
Ostatnio zmieniony 2014-06-23, 17:13 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

KobcoN
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-28, 17:24
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: KobcoN » 2014-05-28, 17:37

SPOKOjny pisze:Gratki zakupu wozu ;-) a ta czerwona alma to moja była ,kojarze po końcowym i tych naklejonych pseudo odbojach na tylnym zderzaku :mrgreen: ,na hamowni wyszła całkiem zdrowa seria jak na DEH ;-) 151KM i chyba 183nm
Witam, to ja kupiłem tego czerwonego GTI od Ciebie ponad 2 lata temu i nadal jestem zadowolony z tego zakupu :) Świetna zabawka, mechanicznie w 100% sprawna, wszelkie naprawy/wymiany robione na bieżąco (olej filtry itp) tylko blacha jest już w dość opłakanym stanie. Zamierzam przed tą zimą zająć się blacharką ale nie wiem czy finansowo dam radę.
W tym momencie jest jakieś 155KM. Bardziej szczegółowo opiszę Almerę jak znajdę więcej czasu.
A kolegę to ja namówiłem na zakup GTI m.in. dlatego żeby mieć równego sobie rywala na pojeżdżawki hehe :) Fajnie było jechać na drugi koniec Polski po taki egzemplarz :)

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2014-05-28, 17:58 przez KobcoN, łącznie zmieniany 2 razy.

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2014-05-28, 17:47

to super że nadal jeździ i cieszy,już wtedy jak ją miałem to blacharsko nie było za wesoło,ale za to technicznie rewelacja,opisz i porób foty jak to teraz wygląda ;-)

KobcoN
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-28, 17:24
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: KobcoN » 2014-05-28, 17:59

Z tego co pamiętam to przy zakupie jeden próg nadawał się do wymiany i jakieś drobne bąble były. Teraz jest już o wiele gorzej. Po każdej zimie coś nowego zaczęło wychodzić. Fotki porobię jak będzie ładna pogoda :)
Keep Fighting !

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2014-06-30, 16:36

Ciesze się że auto służy, miło jest popatrzeć na coś o co dbało się przez pewien okres czasu. Mam nadzieje że nie żałujesz :)

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2014-06-30, 18:25

Brama pisze:Ciesze się że auto służy, miło jest popatrzeć na coś o co dbało się przez pewien okres czasu. Mam nadzieje że nie żałujesz :)
Wychodzi na to, że i ja dłubię chociaż nie do końca te rzeczy które bym chciał. Okazuje się, że problem z odpalaniem na 3 cylindry, a z czasem ubytek płynu chłodzącego zakończył się na padniętej uszczelce pod głowicą. Skończyło się na sprawdzeniu szczelności, planowaniu i zakupie kompletu uszczelek na górę silnika, filtra oleju, śrub głowicy i kilku innych pierdół, które były niezbędne. Korzystając z okazji wyczyściłem przepustnice. Na chwilę obecną pozostaje problem z szarpaniem przy niskich prędkościach oraz małym szarpnięciem przy prawie każdym odejmowaniu gazu. Jak ktoś ma jakieś pomysły co może być powodem to słucham, bo staje się to powoli irytujące ;- ).

Wymiana zbiegła się z weselem Brata, a więc i mody się troszkę przeciągną.

Kilka fotek:

Głowica już włożona, a nissan puszcza oczko ;- )
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto skończone, a więc czas na pucowanko i trochę szumu w okolicy.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-07-03, 20:27 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2014-06-30, 21:46

takiego obrotu sprawy się nie spodziewałem. Czekam na wykres i dalsze mody. Oczywiscie trzymam kciuki.

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-06-30, 23:13

co do szarpania na niskich przyjzyj sie pompie paliwa. ja mialem takie obiawy wlasnie przez lipna pompe. do 4 tys umialo auto poszarpywac a potem nagle wystrzeliwalo do przodu.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

KobcoN
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-28, 17:24
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: KobcoN » 2014-07-09, 09:32

primeraP10 pisze:co do szarpania na niskich przyjzyj sie pompie paliwa. ja mialem takie obiawy wlasnie przez lipna pompe. do 4 tys umialo auto poszarpywac a potem nagle wystrzeliwalo do przodu.
U mnie jest podobnie, na wolnych obrotach szarpie delikatnie, przy odejmowaniu gazu i dodawaniu. Ja się już przyzwyczaiłem, kolega z szarej jeszcze nie hehe :) Całkiem możliwe, że problemem jest pompa paliwa znajdująca się w baku.

1.
U mnie dochodzi jeszcze taki problem, iż przy małej ilości paliwa jeśli jadę dosyć szybko tzn powyżej 150+ to po chwili auto zaczyna mi przerywać. Muszę zgasić silnik i odpalić go ponownie po czym ujadę np 300m i znowu przerywa i tak w kółko. Paliwo cały czas znajduje się w baku. Jeżeli paliwa jest dużo więcej tzn ponad +-7L to nic takiego się nie dzieje. Czy to wina przemęczonej pompki ?
♦
2.
Mam też problem z wskaźnikiem paliwa. Otóż, jeszcze rok temu strzałka dochodziła mi do rezerwy i to oznaczało, że paliwa praktycznie już nie ma. Z biegiem czasu się to zmieniło i zmienia dalej. Teraz strzałka znajduje się w połowie rezerwy, a 1/4 baku i to oznacza, że paliwa praktycznie już nie ma. Zapewne problem leży w pływaku znajdującym się w baku.

3.
Jakiś czas temu czyściłem zbiornik wyrównawczy z syfu i szlamu. Nie napełniałem go płynem. Po kilku miesiącach powoli zaczął się wypełniać znowu jakimś syfem połączonym z płynem. Czy mam się tym przejmować ? Jeżeli odkręce nakrętke od chłodnicy, poziom płynu jest prawie taki sam jak 2 lata temu przy wymianie płynu, tzn cały czas go widzę.

Prosiłbym o pomoc lub jakieś informacje na temat tych 3 problemów.
Keep Fighting !

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-09, 14:00

Ejo, to już drugi raz, kiedy ta głowica jest planowana... Mam nadzieję, że złożyłeś to na normalnych częściach, a nie po kosztach... ;) Życzę bezawaryjności przede wszystkim ;)

KobcoN, dobrze by było, abyś założył swój oddzielny temat w prezentacjach.

Pompa paliwa- całkiem niedawno bardzo podobne problemy miał kolega foo i winą była zmęczona pompka.

Co do pływaka może być winny termistor- pytaj killer2000- od to przerabiał od A do Z z tego co pamiętam :)

Problem nr 3...zacznij od czyszczenia układu chłodzenia. I nie oszczędzaj na cleaner'ach.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-07-09, 16:04

w dziale zrób to sam almerek jest jak się dobrać do pływaka może on gdzieś się wiesza
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

KobcoN
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-28, 17:24
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: KobcoN » 2014-07-09, 20:09

Modzelitto pisze: KobcoN, dobrze by było, abyś założył swój oddzielny temat w prezentacjach.
OK, znajdę coś więcej czasu, to opiszę swoją furkę i napiszę w oddzielnym temacie swoje pytania i problemy. Swoją drogą dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 2014-07-10, 05:11 przez KobcoN, łącznie zmieniany 1 raz.
Keep Fighting !

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-07-13, 09:55

Co do szarpania to może jakoś źle ustawiona przepustnica. Nie masz problemów z obrotami jak opadają??

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-07-13, 12:59

ja też to mam:D
paliwo jest ale sprawdzic u mnie poprawnosc dzialania PB jest latwo-przelaczyc trzeba na LPG a tam to samo...

z tego co już u siebie poprawiłem to:
-lewe powietrze
-rewizja zapłonu
-tps
-przeplywka
-sonda

pompka paliwa moze byc ale na lpg to samo, u ciebie moze byc jeszcze filtr paliwa do wymiany lub do odpowietrzenia?

coś te sr-ki nie lubiom remontów
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-07-13, 13:05

Ad@mus a przy schodzeniu z obrotów na jałowym też Ci się wskazówka zatrzymuje na poziomie 1500-1700 obrotów i po chwili opada??

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-07-13, 13:10

bandito to normalne ,że się zatrzymuje ta wskazówka ja też tak mam
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-07-13, 13:30

No chyba że tak. A w zime na ssaniu jakie mieliście obroty?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-07-13, 13:47

teraz ssanie mi sie wlacza na 1500rpm
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-07-13, 14:15

Ja wcześniej miałem 1900/2000 zaraz po kupieniu. A teraz w takim razie stoją na przyzwoitym poziomie :-)
A co do szarpania to ja u siebie założyłem kompletną przepustnice z drugiej almery GTI. Sprawdzałem na dwóch przepływomierzach. TPS fabrycznie ustawiony i trzyma książkowe parametry. Na pb i na lpg jest to samo (na benzynie chyba jeszcze mocniejsze szarpnięcia).
Tyle że u mnie zawory głośno chodzą. Może to przez nie. :-/

KobcoN
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-28, 17:24
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: KobcoN » 2014-08-08, 12:04

bandito16 pisze:Ad@mus a przy schodzeniu z obrotów na jałowym też Ci się wskazówka zatrzymuje na poziomie 1500-1700 obrotów i po chwili opada??
Ja tak mam, kolega z szarej też. Zawsze mnie to zastanawiało czy to normalne czy coś jest nie tak. Jak jest ssanie włączone to dłużej schodzi w dół a jak się nagrzeje to schodzi szybciej.
Keep Fighting !

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2014-10-29, 17:33

No cóż po długiej ciszy mały update się szykuję. Po wymianie uszczelki pod głowicą za długo się autkiem nie nacieszyłem, bo 'aż' cały miesiąc. Wiele pomysłów się pojawiło co z tym fantem zrobić. Początkowo chciałem zmienić cały motor, jednak finalnie na dniach wpada głowica po pełnym portingu + rozciągnięte gniazda zaworowe, splanowana + - 1mm by Coobcio Garage. ;- )

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czekam też na drugą przesyłkę, co prawda nie od coobcia ale też kilka fajnych gratów wpadnie, ale o tym za pare dni. ;- )

Na chwilę obecną jakby mi ktoś podrzucił gdzie można oddać głowicę do planowania konkretniej Kraków/Katowice/Dąbrowa G. (chodzi mi o sprawdzony auto-szlif) i jakieś dokładniejsze informacje na temat odpowietrzania hydroregulatorów to będę bardzo wdzięczny. Graty się zbierają w przyszłym tygodniu nyska powinna ożyć.

A tu filmik z przejażdzki Almera vs Almera.
https://www.youtube.com/watch?v=GGEKbq7 ... p4BVm8FAHg

[ Dodano: 2014-10-31, 18:22 ]
Tuningów ciąg dalszy. ;- )

Głowica odebrana z auto-szlifu, splanowana 0,05 więc wszystko w normie +- to co lizał coobcio daje jakieś 1mm.
Obrazek
Obrazek

Dzisiaj wpadła druga przesyłka:
Obrazek
Obrazek

Rzeczy w paczce było znacznie więcej, ale nie miałem czasu zrobić zdjęć.. Wpadną:
-lampy tylne od VZR,
-większa przepustnica 64mm,
-przednie lampy i kierunki od polifta gładkie, małe kierunkowskazy białe,
-dokładka zderzaka z GTI, ale to raczej na lato bo i tak jest za nisko :-D
-zaślepka halogenu bo jednej brakuje,
+ czerwona pokrywa zaworów.

Więcej zdjęć jak wszystko wpadnie na auto.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2014-11-02, 20:14

Hmm,każda awaria jest przykra,ale widzę że do przodu idzie -ciekawe jakie kreski wyjdą, powodzenia w mocach
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
lukasz86
wiem o czym pisze
Posty: 82
Rejestracja: 2013-06-04, 19:49
Lokalizacja: warszawa

Post autor: lukasz86 » 2014-11-02, 20:40

Skąd ogarnełes lampy tylne z vzr-a :-) ??

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-11-02, 21:07

Lampy super sprawa na żywo dają fajny efekt i rzadko spotykane u nas. A co to za przepustnica?
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2014-11-05, 19:03

Pokrywa pomalowana, jutro zobaczę jak wyszło bo wciąż schnie. ;- )

Obrazek

Lampy z przodu założone niestety wczoraj było zbyt ciemno żeby robić zdjęcia, jutro wlecą lampy z VZR na tył. Dodatkowo dokupiłem świece, filtry - profilaktycznie. Prace na ukończeniu jutro powinien ożyć.

[ Dodano: 2014-11-08, 19:16 ]
Nyska ożyła wszystko założone, póki co nie wiem jak z mocą bo pierwsze kilometry na lekkim gazie muszę zrobić do wymiany oleju. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to na dniach zaleje go świeżym Valvoline VR1 10w60. Mam nadzieję, że teraz nastał okres bezawaryjności..
primeraP10 pisze:Lampy super sprawa na żywo dają fajny efekt i rzadko spotykane u nas. A co to za przepustnica?
Do przepustnicy dostałem faktury zakupu, zamawiana w UK. Wycieniowana, większy liść i 64mm. Szczerze nic więcej się na jej temat nie dowiedziałem.

Obrazek
lukasz86 pisze:Skąd ogarnełes lampy tylne z vzr-a :-) ??
Namówiłem jednego ziomka na ich odsprzedaż. Strasznie mi się spodobało jak świecą w nocy. A prezentuje się to tak. ;- )

Obrazek Obrazek Obrazek

killer2000 Dzięki za nocne słuchanie zmiennej fazy :D
Ryba za udzielone informacje, wskazówki i przede wszystkim czas poświęcony na odbieranie telefonów. :)

+Czerwona Almera Kobcona vs Civic i Octavia RS mojego brata ;- )
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DGr0VCsjPsI[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xaiJAWLscCE[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OQsy27lNs3I][/youtube]
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”