Strona 1 z 1
[ Micra] Żuczek K11 micra na szerokiej stali!
: 2014-05-13, 22:43
autor: JaCu
1.0 LX 3D 1993r.
Micrę mam od Września 2013 roku.
Dotychczas poczynione zmiany:
- Wygłuszenie drzwi.
- Wymienione oryginalne głośniki na dwudrożne.
- Wnętrze lamp pomalowane na czarno.
- Oryginalne felgi z micry poszerzone na 13x7 i 13x8, wypiaskowane i pomalowane na turkus - ral 5018 + oryginalne dekielki pomalowane na czarno. (155/70R13 opony).
- Wymiana oświetlenia zegarów i kabiny na led smd.
- Centralny zamek.
- Obniżenie zawieszenia - przód amortyzator + sprężyna z matiza, tył amortyzator z corsy b + oryginalna, przycięta sprężyna(szukam sportowych springów na tył), Panhard rod przerobiony na regulowany (śruba rzymska)
- Kombinacje alpejskie z horyzontalnie położoną wycieraczką tylną.
- przelot AWG w miejsce drugiego kata.
- Otwieranie bagażnika z pilota.
- uzupełnienie wszelakich braków plastików wnętrza.
- Poprawki lakiernicze.
- Szeroka stal z e21 na zimę z oponami 145/70 i 155/70
Najbliższe plany:
- Zmiana na letnie 165/55 8.25j i 145/60 7j
- jakiś ciekawy tłumik końcowy.
- PERFORMANCE kurcze! Swap na 1.3 bądź 1.6, microwe mody z primery 1.6, dolot, odlot, strojenie.
Fotki:

Zimówki:

: 2014-05-13, 23:12
autor: Zielkq
Przyjemna Micra, niech cieszy wlasciciela
A wycieraczke, zamiast kombinowac, to ja bym wywalil. To najprostsze i najlatwiejsze rozwiazanie. Mowie to z autopsji
Powiedz mi prosze jeszcze, czy wygluszenie samych drzwi rzeczywiscie cos dalo? Czy gdybys mial drugi raz robic, to robilbys? Maty rozumiem na dwoch blachach? I coz to za maty?
Pozdrawiam
: 2014-05-13, 23:17
autor: ForesteR
Podoba mi się ta micra

Przyłączam się do pytania
Zielkq,
: 2014-05-13, 23:27
autor: JaCu
Czytałem na temat tych mat strasznie dużo. Wybrałem maty SOUDAL, tak soudal. Są one produkowane z myślą o uszczelnianiu kominów, jednak sprawdzają się dobrze i w aucie. Niewiele cięższe od mat car audio średniaj pólki, a i profilują się lepiej i są bardziej odporne na zimno, wreszcie są tańsze. Co do dźwięku: czystszy, bass mocniejszy, głębszy, właściwie musiałem w radiu zredukować bass o cały dostępny zakres, żeby nie wibrowało wszystko do okoła. Specem od caraudio nie jestem i pewno wielu by mnie skarciło za to, ale ja zadowolony jestem i zrobiłym to drugi raz. Dodatkowo dałem jeszcze dystanse z mdf.
: 2014-05-14, 05:12
autor: Sajmooon
Micra widziana na żywo prezentuje się fajnie i nietypowo

Teraz tak jak rozmawialiśmy trochę Performance i będzie malinka

Re: Żuczek K11 turkusowa szeroka stal
: 2014-05-14, 09:23
autor: elektryk1409
JaCu pisze:
- PERFORMANCE kurcze! Wałek i korby od 1.3
A nie lepiej cały silnik 1.3 wrzucić?
Bardzo fajna Micra, muszę skopiować do swojej pomysł z wygłuszeniem

: 2014-05-14, 09:48
autor: Andrzej.
Micra bardzo fajna, podoba mi się

: 2014-05-14, 10:19
autor: Wiooreck
uuuu gruuuuubo z tą stalą

: 2014-05-14, 17:44
autor: Mariusz.b86
Fajnie poleca 1.3 silniczek, albo coś większego fajne kółeczka

: 2014-05-14, 23:36
autor: JaCu
elektryk1409, zależy co taniej i łatwiej pójdzie. Silnik 1.3 to to samo jest, tylko tłoki inaczej siedzą przez co jest różnica tych 300 ml. Ale to plany na przyszły rok, ten już odpada.
: 2014-05-15, 07:03
autor: elektryk1409
JaCu, skoro chcesz przekładać korby z 1.3 to pewnie szybciej pójdzie przełożenie kompletnego silnika. Ja za swój silnik płaciłem 450zł półtora roku temu
: 2014-05-16, 21:27
autor: JaCu
To nie tak dużo, ale do tego płyny, robocizna, strojenie itd. pewno koło 2k trzeba mieć?
: 2014-05-16, 21:53
autor: Sajmooon
1.3 z tego co wyczytałem to po prostu wkładasz i jedziesz

nie potrzeba strojenia jeżeli nie aplikujesz jakichś dodatkowych modów

: 2014-05-17, 21:36
autor: elektryk1409
Dokładnie tak jak Sajmooon pisze, wywalasz 1.0, wkładasz 1.3 i tyle. Skrzynia i komp pasują z 1.0. Jeśli chodzi o koszty to mnie swap z modem rozrządu wraz z płynami, paskami, świecami i uszczelkami pod pokrywę zaworów i kolektory wyszedł mniej więcej 1,5k, wersja bez moda rozrządu by wyszła jakieś 1,3k
: 2014-05-17, 23:39
autor: MacGayver
nawet powiem tyle że swap z 1.0 na 1.3 jedzie lepiej niż seria 1.3, obstawiam że są inne nastawy komputera i dlatego. Po kilku swapach w Micrach które robiłem wniosek zawsze ten sam
: 2014-05-18, 00:32
autor: elektryk1409
MacGayver, a to czasem nie zasługa skrzyni od 1.0?
: 2014-05-19, 17:16
autor: snorlaxs
fele dają jej blasku, super pomysł

, też coś mi się zdaje że to zasługa krótkiej skrzyni z 1,0, ale ustawienia kompa też pewnie są inne, z fajniejszych rzeczy to możesz się jeszcze pobawić w zderzak z halogenami z Super eSki
elektryk1409 jeszcze o wymianie sprzęgła zapomniałeś napisać, także te parę groszy taniej swap wyjdzie

: 2014-06-05, 06:43
autor: JaCu
Do przodu wleciały amorki sportowe od matiza + przycięte sprężyny. Obniżenie na oko ze 12 cm. Dokładkę musiałem zdjąć, bo były 2 cm prześwitu...
Chcę teraz jeszcze tył dać niżej, ale potrzebuję do tego regulowany panhard.
[ Dodano: 2014-11-26, 12:07 ]
Przymierzam się do swapu z 1.0 na 1.3. Dodatkowo chciałbym wrzucić graty z ga16, jak przepustnica, itd. Cel to 90+ bhp. Co muszę mieć? Silnik bez osprzętu styknie? Pewno jakiś ECU master by się przdał. Trza jakoś zestroić ustrojstwo. Fajnie, jakby ktoś się odezwał, to bym już zaczął kompletować graty, bo swap wiosna/lato 2015, a z racji tego że jestem biednym studentem, to muszę to rozłożyć w czasie ich kupno. Dzięki z góry!
[ Dodano: 2014-12-12, 19:33 ]
Felgi na zimę:
